Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 322
  1. #101
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Het klopt ook wel hoor.. ik zit mezelf op de heenweg soms op te hitsen en na 30 minuten en 2 koppen koffie binnen is mij alle lust vergaan door die steeds dezelfde verveelde koppen met soms hun afschuwelijke Hey Baby!!. Bizar eigenlijk
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  2. #102
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Berichten
    6.161
    Discussies
    450
    Thanks
    1.599
    Thanked
    3.397 in 1.853 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uit-Drenthe Bekijk bericht
    Ben dinsdag nog geweest en zat terug in de auto te denken van: goh leuk dat je zo vaak naar YY gaat maar ik schiet het doel van mijn bezoek een beetje voorbij, het lijkt haast meer op een gezellige ontmoeting met de bekende dames, dan nieuwe spannende geile sex. Dit komt ook doordat er voor mijn gevoel weinig nieuws bijkomt. Ben dus van plan om de komende tijd meerdere clubs te ontdekken en de spanning terug te krijgen. Ben ik hier alleen in of ervaren andere beren dit ook?
    bind je nooit vast aan een club verandering van spijs doet eten

  3. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Uit-Drenthe ( 1 februari 2018)

  4. #103
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 23:14
    Berichten
    9.789
    Discussies
    307
    Thanks
    17.871
    Thanked
    11.848 in 5.162 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    bind je nooit vast aan een club verandering van spijs doet eten
    Een uitzondering hierop is Vertigo die altijd verrassingen in de petto heeft.

  5. #104
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Eigenlijk zou je als leiding van YY ook voor verandering van spijs moeten zorgen lijkt me
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  6. #105
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Berichten
    4.475
    Discussies
    45
    Thanks
    4.701
    Thanked
    6.275 in 2.455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uit-Drenthe Bekijk bericht
    Ja, het is dubbel... er zijn een paar dames die ik erg graag mag maar van goede sex is geen sprake meer. Ga over 2 weken weer en als ik dan weer hetzelfde gevoel krijg kom ik pas in het voorjaar terug.
    Heel herkenbaar voor mij.
    Er zijn altijd vrouwen waar ik geregeld mee gekamerd heb en wel goeie band mee heb. Ze verwachten dat ik bij elk bezoek met hen ga kameren. Maar de laatste tijd wordt het meer een verplicht nummertje. Heb lang niet altijd zin. Maar doe het dan vaak toch maar, ook vanwege de gunfactor.
    Het wordt inderdaad tijd voor wat vers bloed. Echte toppers waarvan het al in je broek gaat kriebelen als je ze ziet lopen

    Misschien moeten ze maar geen bus meer uit Roemenie laten komen, maar uit Oekraine, Polen of Rusland

  7. #106
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Helemaal hetzelfde gevoel als jou, ben soms eerst een paar 100-Tjes kwijt aan social talk met wat massage enzo, voelt als verplichte nummers en ach denk je als je er bent, laten we maar even naar de kamer gaan omdat aan de bar zitten ook niks is.. Ben laatst weer eens bij haus nr 5 in Nordhorn geweest (geen saunaclub maar gewone sexclub) en toen kreeg ik het oude vertrouwde gevoel weer terug. Zo van tjezus wauw wat een beesten van meiden zeg. En daar doen ze het wel slim omdat iedere week de line-up veranderd en je een week van te voren kan zien wie en wat er komt (ongeveer 10 meiden) maar wel van extreem hoog nivo uiterlijk en diensten. En idd veel Duits-Pools-Russisch. Kreeg angst om daar te komen omdat de keer hiervoor mijn auto niet wilde starten toen ik naar huis terug wilde keren. Maar dat is weer een ander lang verhaal Haha
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  8. #107
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uit-Drenthe Bekijk bericht
    Helemaal hetzelfde gevoel als jou, ben soms eerst een paar 100-Tjes kwijt aan social talk met wat massage enzo, voelt als verplichte nummers en ach denk je als je er bent, laten we maar even naar de kamer gaan omdat aan de bar zitten ook niks is..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Heel herkenbaar voor mij.
    Er zijn altijd vrouwen waar ik geregeld mee gekamerd heb en wel goeie band mee heb. Ze verwachten dat ik bij elk bezoek met hen ga kameren. Maar de laatste tijd wordt het meer een verplicht nummertje. Heb lang niet altijd zin. Maar doe het dan vaak toch maar, ook vanwege de gunfactor.
    Jullie Pannenkoeken zijn echt helemaal knettergek, en het ironische is dat jullie er nog trots op zijn ook. *facepalm*

    Niet "nee danje wel, vandaag niet" durven zeggen tegen een prostituee in een bordeel, hoeveel slagroom heb je dan wel niet in je ruggengraat?!

    Maar goed, het verklaart wel weer een hoop over de matig line-ups en het feit dat de leukere dames meestal nauwelijks zichtbaar en beschikbaar zijn in Duitse clubs in de grensstreek waar veel Nederlanders komen.

    Tip: zoek eens op Youtube naar de Canadese psycholoog Jordan Peterson, hij was onlangs nog te gast op Geenstijl. Hij helpt via online speeches om politiek correct gehersenspoelde snowflake mannen een ruggengraat te ontwikkelen zodat de vrouwen uiteindelijk niet dwars over hun heenlopen. Jullie softies laten teveel met jullie sollen en verpesten het in de eerste plaats voor jullie zelf én ook nog voor anderen, dat zeg ik nou al maanden.

    De enigen die lachen, en jullie zelfs vierkant uitlachen zijn de uitgekookte dames die iedere boerenlul een schuldgevoel weten aan te praten en vervolgens tot een 2-3 uurs sessie weten te verleiden waarin ze max 1-2x klaar kunnen komen en de rest van de tijd vullen met slap ouwehoeren en een 'massage' die je ook voor een paart tientjes door een professional had kunnen boeken.

    Begin maar eens met deze: "How To Get Respect Without Being A Bully - Jordan Peterson" https://www.youtube.com/watch?v=hsQLksbfDSo
    Laatst gewijzigd door KlapKrat; 1 februari 2018 om 19:25

  9. Onderstaande 3 leden hebben KlapKrat bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 1 februari 2018),pret ( 2 februari 2018),stimpy3 ( 1 februari 2018)

  10. #108
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Pannenkoeken? Ruggengraat met slagroom? Tja nou ok ieder zijn mening. Het gaat er ook vaak om dat er niks beters is op dat moment.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  11. #109
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.079
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlapKrat Bekijk bericht
    Jullie softies laten teveel met jullie sollen en verpesten het in de eerste plaats voor jullie zelf én ook nog voor anderen, dat zeg ik nou al maanden.
    Verklaar je nader?!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  12. #110
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Als je niet normaal kan doen..Donder dan aub op van dit forum jonge, met je gescheld en stoere praat.. niemand heeft gezegd dat ze gemanipuleerd worden door de dames, het is meer een gewoonte geworden omdat je nou eenmaal vaak met die dame gaat en er bij het aanbod niks beters zit. Maar ja jij als grote stoere man weet precies hoe je het allemaal aan moet pakken toch? Gefeliciteerd en wees trots op jezelf..
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  13. Onderstaande leden hebben Uit-Drenthe bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo ( 1 februari 2018)

  14. #111
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uit-Drenthe Bekijk bericht
    ...niemand heeft gezegd dat ze gemanipuleerd worden door de dames...
    Jij en PietPotent44 zeggen het zelf, lees het zelf maar;

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uit-Drenthe Bekijk bericht
    Helemaal hetzelfde gevoel als jou, ben soms eerst een paar 100-Tjes kwijt aan social talk met wat massage enzo, voelt als verplichte nummers en ach denk je als je er bent, laten we maar even naar de kamer gaan omdat aan de bar zitten ook niks is..
    en

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Heel herkenbaar voor mij.
    Er zijn altijd vrouwen waar ik geregeld mee gekamerd heb en wel goeie band mee heb. Ze verwachten dat ik bij elk bezoek met hen ga kameren. Maar de laatste tijd wordt het meer een verplicht nummertje. Heb lang niet altijd zin.

    Vervolgens praat je het voor jezelf goed door te zeggen 'dat het beter is dan aan de bar te zitten,' of in PietPotent's geval gaat hij dus kameren met een meid waar 'hij lang niet altijd zin in heeft.'

    Je geeft dus "een paar 100-Tjes" uit omdat je niet aan de bar wilt zitten, maar tegelijkertijd wil je dus eigenlijk niet echt met die specifieke dame op een kamer. WTF?!

    Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom?

  15. Onderstaande 2 leden hebben KlapKrat bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 2 februari 2018),stimpy3 ( 1 februari 2018)

  16. #112
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 22:59
    Berichten
    2.145
    Discussies
    18
    Thanks
    5.594
    Thanked
    2.636 in 1.220 posts

    Standaard

    Best een goed filmpje!
    Misschien tijd om ook zélf eens te bekijken en hier toe te passen? Zó ga je je punt niet overbrengen, natuurlijk!

  17. #113
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    Zo lees jij het, ik bepaal 100% zelf of ik naar de kamer ga ja of nee,en ben altijd degene die zelf vraagt om naar de kamer te gaan. Ik doe dat omdat ik geen uren aan de bar hang en liever met een oude bekende naar de kamer ga. Het zit het er gewoon in dat het aanbod steeds hetzelfde is en het een sleur gaat worden. Maar wat is het probleem om daar eens normaal en eerlijk over te praten op dit forum? Jij verpest het door beginnen te blaffen en te schelden.. zo durft niemand meer eerlijk te zijn en iedereen is anders. Accepteer dat aub.
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  18. #114
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 21:21
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.670
    Discussies
    44
    Thanks
    4.678
    Thanked
    6.039 in 1.369 posts

    Standaard

    Mijn ervaring : kom ze wel eens tegen in een willekeurige club, die mannen 'met ruggengraat' .
    Na 3 zinnen heb ik het wel gehad met deze kerels. Denken alles beter te weten en proberen hun mening er doorheen te forceren, zoals wel eens gebeurd op dit forum.
    Maar als je hun eigen bijdragen alhier erbij haalt, is het totaal zonder inhoud.
    Geef mij maar de pannenkoekers, heb het altijd naar mijn zin als ik deze ergens ontmoet.
    En de Duisburg spesjalist heeft een punt, een beetje variatie met clubbezoek kan nooit kwaad, wat Uit-Drenthe volgens mij inmiddels ook al doet.
    Laat ieder gewoon zijn eigen ding doen, en probeer het gewoon te accepteren.
    Oh ja, een fatsoenlijk taalgebruik lijkt mij ook wel redelijk, zonder het gebruik van scheldwoorden.

  19. Onderstaande 5 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 1 februari 2018),Meme Moo ( 1 februari 2018),molaar ( 1 februari 2018),Sjeufke ( 1 februari 2018),Uit-Drenthe ( 1 februari 2018)

  20. #115
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:14
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.660
    Discussies
    870
    Thanks
    4.683
    Thanked
    9.296 in 5.199 posts

    Standaard

    nb topic gaat opgeschoond worden. Schelden en IJBF gaan niet samen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Devante ( 1 februari 2018),Sjeufke ( 1 februari 2018),yylover ( 1 februari 2018)

  22. #116
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Best een goed filmpje!
    Misschien tijd om ook zélf eens te bekijken en hier toe te passen? Zó ga je je punt niet overbrengen, natuurlijk!
    Ja je hebt helemaal gelijk, maar ik ben dan ook geen psycholoog en verder breekt mijn klomp iedere keer als ik zoveel naïviteit lees.

    Echt, ik sta er versteld van...

  23. #117
    Geregistreerd
    12 februari 2017
    Last Online
    14 mei 2021 @ 19:02
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    170
    Thanked
    156 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    nb topic gaat opgeschoond worden. Schelden en IJBF gaan niet samen.
    Welja, veeg maar weer alles onder het inmiddels metersdikke tapijt omdat sommige snowflakes er niet tegen kunnen als ze met hun eigen onzin geconfronteerd worden en meteen op de "Raporteer-knop" drukken....

  24. Onderstaande leden hebben KlapKrat bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 1 februari 2018)

  25. #118
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 23:14
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.660
    Discussies
    870
    Thanks
    4.683
    Thanked
    9.296 in 5.199 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlapKrat Bekijk bericht
    Welja, veeg maar weer alles onder het inmiddels metersdikke tapijt omdat sommige snowflakes er niet tegen kunnen als ze met hun eigen onzin geconfronteerd worden en meteen op de "Raporteer-knop" drukken....
    Niemand heeft op de rapporteerknop gedrukt, ik zeg je simpel dat ik schelden niet accepteer. Je mag een punt maken terecht of onterecht maar doe dat in passende bewoordingen, dat deed je niet.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #119
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Berichten
    4.475
    Discussies
    45
    Thanks
    4.701
    Thanked
    6.275 in 2.455 posts

    Standaard

    Klapratje, als ik een week hard gewerkt heb dan wil ik in het weekend los en plan dan vantevoren als ik naar een club wil welke dat is.
    Dan komt het soms voor dat je eigenlijk geen dame vindt waar je op dat moment echt trek in hebt. Maar heb dan ook geen zin om onverrichter zaken huiswaarts te gaan. Dus dan doe ik toch maar een kamertje met een bekende meid. Soms blijft het dan bij een beetje knuffelen, masseren of kletsen. Of een 'verplicht' nummertje.

    Gewoon bij gebrek aan beter. Zoals UitDrenthe ook al zei.
    Dat heeft niet zoveel met naiviteit, ruggengraten, pannenkoeken of slagroom te maken.
    Is gewoon het beste ervan maken op die dag. Simple as that.

    Misschien als je goed zoekt op youtube dat je ook nog een psycholoog voor jezelf kan vinden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlapKrat Bekijk bericht
    Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom?
    Zou Louis van Gaal hier stiekem op het forum zitten onder de naam klaprat?
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 1 februari 2018 om 20:51

  27. Onderstaande 3 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 februari 2018),mentholbear ( 4 februari 2018),Uit-Drenthe ( 1 februari 2018)

  28. #120
    Geregistreerd
    10 augustus 2017
    Last Online
    30 december 2022 @ 18:51
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    689
    Thanked
    352 in 142 posts

    Standaard

    AMEN...
    De ijsbeer komt toch uit het noorden....

  29. #121
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 20:10
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.041
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Is gewoontevorming niet een deel van het probleem? In ss zag ik ook dezelfde dames en door de Duitse registratievluchtelinges ook nog eens dezelfde dames maar dan uit andere clubs als Babylon. De wereld is gewoon te klein geworden en ondertussen ken je de eenkennige rombul types al te goed.

    Ga 2 jaar op regime, neem een relatie: dan kijk je altijd op dezelfde...en kom dan eens terug. Als je het nog balen vindt, dan weet je dat het niet aan de veelplegersblues komt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

  30. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo ( 1 februari 2018)

  31. #122
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 22:52
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.961
    Thanked
    3.221 in 1.092 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Niemand heeft op de rappoteerknop gedrukt, ik zeg je simpel dat ik schelden niet accepteer. Je mag een punt maken terecht of onterecht maar doe dat in passende bewoordingen, dat deed je niet.

    Als dat de normen zijn, dan heb ik hier ook nog een reactie van geert5 staan: https://www.ijsberenforum.com/forum/...422#post592422

    (en ik blijf d'r bij dat ik het onbeschoft vind dat iemand een vrijkaartje krijgt, zich niet informeert over de piektijden van de club waar-ie naartoe kan gaan en dan gaat zitten mokken en negatief gaat zitten doen.)

  32. #123
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 22:52
    Berichten
    2.069
    Discussies
    53
    Thanks
    3.961
    Thanked
    3.221 in 1.092 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Dat heeft niet zoveel met naiviteit, ruggengraten, pannenkoeken of slagroom te maken.
    Nah, ik herken dat wel hoor. Ik heb van een paar ijsberen wel eens gehoord dat ze -toen ze net begonnen in hun ijsberencarriere- begonnen door een halve dag met dame te gaan kameren, in de hoop een betere 'service' te krijgen. Dat viel meestal vies tegen, of beter gezegd: na verloop van tijd ontdekten ze dat, als ze voor een half uurtje of een uurtje betaalden, ze vergelijkbare 'service' kregen (soms slechter, maar soms zelfs ook beter!) als dat ze de dames voor een halve dag betaalden. Dus dat leerden ze wel snel af.

    Hetzelfde heb ik met ijsberen die 'kadootjes' meenemen voor de dvp's waar ze mee kameren. Hartstikke leuk, maar zo'n dvp is niet je vriendin. De volgende keer dat je d'r weer ziet is ze met een paar dozijn mannen van bil gegaan, die allemaal 'een superervaring wilden'. Incidenteel gebeurt het wel eens dat je een echt goede klik hebt met een meisje. Geen garantie dat dat een volgende keer weer zo is; ze kan dan moe zijn, een kutdag hebben, of het is er gewoon niet, net zoals je dat met dates ook hebt. Het verschil tussen dvp's en dates: bij dates suddert het uit of wordt het wat, bij dvp's zit er altijd de 'het is allemaal theater voor geld'-gedachte achter die het hele gebeuren een sfeertje van 'fake-ness' geeft. Cadeautjes geven is een poging om iets af te dwingen. Ik kan me zelfs wel voorstellen dat er dvp's zijn die daar niet op zitten te wachten. Of juist daarom 'kutservice' gaan geven. Je kunt een 'klik' niet afdwingen.

    Maar goed, dit is typisch zoiets waar ijsberen zich zelf bewust van moeten worden, en tot die tijd is het 'je snapt het als je het ziet, en als je het niet snapt zie je het niet.', om maar een andere voetbaltrainer te parafraseren.
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 2 februari 2018 om 00:02

  33. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    KlapKrat ( 2 februari 2018),laplagne ( 2 februari 2018),pret ( 2 februari 2018)

  34. #124
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Berichten
    4.475
    Discussies
    45
    Thanks
    4.701
    Thanked
    6.275 in 2.455 posts

    Standaard

    Hmm, ok stimpy. Ik geloof je, maar herken toch niet zo wat je zegt eerlijk gezegd.

    Ben iig zelf geen beer die een halve dag met een dvp de kamer op gaat. Ik kamer nooit langer dan een uur. En meestal maar een half uur. Cadeautjes neem ik ook nooit mee (op de 50 of 100 euro na ). Op een paar uitzonderingen na dan. Die hadden zelf om iets gevraagd. Maar was eerder de moeite, geen dure cadeaus. En nooit met de intentie iets af te dwingen, dan kan je idd beter geen cadeautje geven.

    In mijn ervaring hangt het voor 90% af van de looks maar vooral persoonlijkheid (en leeftijd) van de dame of je een goeie kamergang gaat hebben. Heb in het verleden dames gehad bij wie ik me werkelijk niet 1 slechte sessie kan herinneren. Over meerdere jaren zelfs. Hooguit een verschil van goed en supertop. Die waren gewoon een garantie voor een goeie sessie.
    Maar geen van die dames van toen werkt momenteel nog in de clubs helaas.

    En het waren (en zijn) ook eigenlijk ook altijd wel dezelfde type dames met wie het een stuk minder leuk was op de kamer. Eigenlijk gewoon de types die het allemaal niks interesseert, en zo plichtmatig en zakelijk mogelijk de boel willen afwerken. Zich niet openstellen om zelf ook te genieten. Daar lopen er momenteel teveel van rond in yy.
    En nee, dat geldt zeker niet voor alle dames zoals hier door sommigen zo stellig wordt beweerd dat ze het allemaal met tegenzin doen alleen voor het geld doen bla bla. Natuurlijk staat geld voor alle dames op 1, geen twijfel mogelijk, maar er zijn er wel degelijk die helemaal in de sessie opgaan en er net zo van genieten, nat en geil worden, zonder een hoop theater.

    Ik vind bijv. Poolse en vooral Russische en Oekrainse vrouwen in het algemeen echt top. Ik zou echt goed na moeten denken om me een slechte Poolse of Oekrainse te herinneren. En sommige Duitse waren echt top, en hoorden ook min of meer bij het club meubilair. Dus ook vrijwel altijd wel top vrouwen aanwezig destijds.
    Maar hoeveel Poolse en Oekrainse dames lopen er momenteel nog in bijv. Yy rond? Niet veel. Ik ken er geen iig. Dat was 5 a 10 jaar geleden toch heel anders. In elk geval toch veel meer Poolse
    Dames.
    Bij Roemeense en Hongaarse (jonge) dames is de kans op een flop het grootst in mijn ervaring. Toch ken ik zeker ook goeie Roemeense en 1 hele goeie Hongaarse (Gloria). Wel de wat ouderen.
    Wat Duitse dames betreft is het momenteel een beetje fifty fifty geworden of je een goeie of slechte treft.

    Maar het is niet zomaar dat ik nog vaak hunker naar vroegere club tijden. Niet alleen mbt de inrichting en sfeer, maar vooral de topdames van toen.
    Heel af en toe kom ik nog weleens wat nieuw talent tegen maar momenteel vind ik het gewoon te magertjes.

    Van mij mag er binnenkort een lading TOP MILFS uit Polen en Oekraine binnenkomen. Om mijn libido weer op peil te brengen, en het niveau weer een beetje 'op te krikken'
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 2 februari 2018 om 06:30

  35. #125
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 18:54
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.199
    Discussies
    113
    Thanks
    14.320
    Thanked
    5.896 in 2.985 posts

    Standaard

    Ik kan me helemaal bij post 124 aansluiten.
    Ik kende een paar Poolse dames uit SALOME (Marga,Veronika) .
    Ze werken nu in een privehuis>meer verdiensten.

    Groet, shoolmeester.

  36. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Hardone (18 februari 2018)

 

 
Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.

Diamond 468*60   Babylon 468*60