Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:02
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    139 in 22 posts

    Standaard FKK Club Heaven - Nurenberg DL

    www.fkk-club-heaven.de

    Vorige week deze club voor het eerst aangedaan, wegens werk hier terecht gekomen.
    Mooie club van middel klein-formaatje ( qua formaat ruimer dan lekker ding + wellness ) met alles erop en eraan. Bij de entree moest ik 15 euro betalen voor de entree ( inclusief softdrank ) . De Theke vroeg naar mijn maat badjas en gaf mij alleen de sleutel van de locker. Bij de locker aangekomen zat de juiste badjas en handdoeken er al in. De dames waren er in meer dan 20 tal aanwezig en allen van zeer attractief uiterlijk. Ik had mijn koffie nog niet in de handen of er was een dame ( Tatiana ) bij mij gekomen of zij mij mocht rondleiden. Afijn , ik met de dame de rondleiding aan het doen geeft zij aan , oh hier is de kino die moet je ook even bekijken. En kijk deze bank hier voel eens hoe lekker die zit... Afijn een goede kamer sessie gehad met deze dame. Er is een soort ultra animatie beleid want er als altijd wel aanspraak.

    - algehele aankleding goed verzorgt.
    - aantal dames ruim voldoende.
    - Kleine kantine ( 5 zitplekken met beperkt warm koud buffet ) en ook het warme eten was zeer beperkt , moest zelf even de maaltijd nog in de magnetron stoppen in heet te maken. Kon voor de 15 euro entree eigenlijk niet klagen , maar doe het toch
    - Klein overdekt buitenterras, allerlei leuke zithoekjes
    - Wellness - Sauna + goede ligbanken + Bubbelbad + Masseuse

    Ik zou er niet voor langsrijden ( 6 uur rijden ) , maar als ik er nog eens de buurt ben...

  2. Onderstaande 3 leden hebben NieuwTeddyBeertje bedankt voor deze bijdrage:

    Devante (28 september 2017),Kwakje (28 september 2017),Wijze grijze (28 september 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2013
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:02
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    139 in 22 posts

    Standaard

    Ik zie net zelf pas op de site dat ik de hele achtertuin met schip en al nog niet eens gezien heb.

  4. #3
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Öffnet am 04.03.2022 mit 2G+.

    vanKees

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60