Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard Thailand september 2017

    Het werd weer september, tijd voor een nazomertour door Thailand. De laatste tijd wat minder gebutterflyed, want na Bangkok en Pattaya heb ik meer zin in rust strand en ontspanning op andere plaatsen. Maar wel met een lekker wijf binnen handbereik. Mijn tegenwoordige Bangkokse vriendin heeft daar niet echt de tijd voor met haar drukke baan, die haar slechts de weekenden vrij laat. Op vrijdagavond troffen we elkaar in het Nanahotel, en gingen gezellig op stap in soi cowboy. Het heeft wel iets om met een echt mooie stijlvolle vrouw daar te lopen. De blikken van de kerels waren zo van wauw wat een lekkere stoot. En de barmeiden schijnen te denken van wat heeft zij dat ik niet heb. Mij natuurlijk. Geintje. Op Nanaplaza een paar gogo’s gedaan. Nog een show gezien waarbij een vent uit het publiek naakt bij een meid in een douchecabine terechtkwam en grondig ingezeept werd tot hilariteit van zijn kameraden.

    We maakten het niet te laat, want we hadden een weekend in Ayutthaya gepland. Op de kamer voltrok zich de metamorfose. Zodra het mantelpakje over de kapstok hing. Van een elegante goedgeklede zakenvrouw in een onverzadigbare nymfomane, die van het tongzoenen en pijpen geen genoeg kan krijgen. Ook onder het neuken volop doorzoenen, wat me meestal te snel doet afgaan, en dit Thaise doosje is wel erg strak. Zo strak dat het bij haar al gauw te pijnlijk wordt. Maar ze kickt net als ik op een cumshot over haar borsten. Het draait er dan ook bijna altijd op uit dat die dubbel D druipt van het zaad, ze het met beide handen uitsmeert, en het vervolgens doodleuk in laat drogen voor ze gaat douchen. Ik sliep voor het eerst sinds lange tijd weer eens met een lekkere tiet in de hand.

    De volgende ochtend reden we met haar auto naar Ayutthaya, de oude hoofdstad van Thailand, ongeveer een honderd kilometer van Bangkok. Dit is geen plaats waar je veel vertier moet verwachten. En neem je geen meid mee, dan zul je alleen slapen. Ayuthhaya heeft veel ruïnes van oude tempels. Nu boeien tempels me niet echt, maar historische plaatsen juist weer wel. Er is hier heel wat oorlog geweest vroeger. Voor 200 baht per uur rijdt zo’n tuktuk driver je overal heen. Verder is een boottochtje over de rivier ook wel interessant. De avond in het centrum doorgebracht, waar ik al snel doorhad dat het hier niet bepaald het Sodom en Gomorra van Thailand is. Wel barren, maar niet van het soort waar je aan ieder teen tien meiden kunt krijgen.

    Zondag bezochten we nog een paar plaatsen die voor haar als Boeddhiste wel iets betekenden, en reden tegen de avond terug naar Bangkok. Daar kwam ze erachter dat ze nodig even moest shoppen. Kort bij het Asok station was een grote mall. Alarm. Ik heb ten eerste een hekel aan grote shopping malls, want ik kan nooit vinden wat ik zoek, val dan in de handen van een haaibaai van een verkoopster en moet al mijn handigheid inzetten om niet met een vracht aan overbodige zooi het pand te verlaten. En met vrouwen erbij moet ik er al helemaal niks van hebben. Heb meer leuke vrouwen in Jacky Onassis zien veranderen. Maar, ze was alleen wat lingerie nodig. Nou okay, als ik het uit mag zoeken. Miss Bangkok ging aarzelend accoord. Op dat niks kunnen vinden, is één uitzondering en dat is de afdeling dameslingerie. Daar vind ik feilloos mijn weg. In no time had ik de meest doorzichtige beha van cupmaat d uit het rek gegraaid. Even een bijpassend slipje dat de schaamstreek grotendeels vrij liet erbij gezocht, en voor ze het besefte stonden we al bij de kassa. Vervolgens gingen we wat drinken op de rooftops van twee grote hotels in de buurt. We spraken af om over twee weken de laatste avond samen door te brengen en dan het hoogste hotel van Bangkok op te zoeken.

    Terug op de kamer moest het spul even gepast worden. Niet om het een of ander, maar ik vond van mezelf dat ik een goede hand van kiezen had. Die grote tieten samengeperst in een krappe beha en de kersenpitten van tepels duidelijk zichtbaar prikkend achter de dunne stof. Er volgde dan ook een extra geil nummer. Maandagochtend weer afscheid genomen van Miss Bangkok, die naar haar werk vertrok. En zelf afgereisd naar Pattaya voor de volgende date.


    Als je na Pattaya eens wat anders wilt, zijn er mogelijkheden genoeg. Zelf ga ik graag naar de eilandjes, waar je kunt genieten van strand, rust en boottochtjes. Maar niet overal vind je makkelijk dames voor de nacht. Op Samui, Phuket en zelfs Chang lukt het wel. Maar op de kleinere eilanden ten westen van het Maleisisch schiereiland is de bevolking overwegend moslim, dus vergeet het maar. Maar als je zelf een meid meeneemt en je een beetje normaal gedraagt is er niks aan de hand. Met Eem nu voor de derde keer op eilandtour. Ze zat me in het hotel al op te wachten. Ik kreeg nog net de kans om te douchen, zelf had ze dat op haar kamer al gedaan, om geen tijd te verliezen zeker. Toen ik een half uur later drijfnat van het zweet en het geil van haar af rolde, had ik haar tandafdrukken in mijn schouder staan.


    We vlogen de volgende dag van U Tapao, de luchthaven van Pattaya, naar Phuket, namen de ferry naar Yao Noi, een van de eilanden in de Phang Nga Bay. Hier een bungalowtje aan het strand gehuurd en de omgeving verkend. Het was duidelijk low season. Bijna geen farang, gelukkig een redelijk stukje strand vlakbij, maar ook veel strand met stenen en slecht onderhouden. Eetgelegenheden genoeg, zoals overal in Thailand. Let eens op, die Thai lopen altijd en overal te vreten. Bij een particulier met een longtailboot een paar dagtochtjes afgesproken. Op regenachtige dagen een motorbike gehuurd en het eiland wat verkend. Normaal begin ik daar niet aan met dat links rijden, maar hier is zo weinig verkeer en is het wegennet overzichtelijk genoeg. In de avond wat biljarten in de enige bar in de buurt. En ’s nachts in bed werd uiteraard de rekening voldaan. De archipel in de Phang Nga Bay is erg mooi. De Bond film man with the golden gun is hier ooit opgenomen. Bij sommige eilanden kon gesnorkeld worden boven het koraal en tussen de tropische vissen. De meeste Thaisen die ik ken hebben watervrees. Eem gaat er met wat aanmoediging wel in. Al had de opmerking: you go first, when for sure there’s no crocodile, I follow, haar er bijna van weerhouden.

    Ongeveer een kilometer van ons onderkomen lag een klein eilandje met een, zo te zien, mooi strand. Op een dag huurden we een kajak en peddelden er op ons gemak naar toe. We trokken de kajak een eind het strand op, en zochten beschutting onder een boom. Ik keek rond, zag geen andere vaartuigen in de buurt, trok de broek naar beneden en een seconde later had ze hem al in de mond. Het kwam net niet helemaal tot sex on the beach, want we hadden geen handdoek bij de hand, en als er zand in het systeem komt, dan is het net als bij een dieselmotor, dan heb je zo een vastloper. Ik hoorde het geluid van een speedboot naderen, concentreerde me goed op wat er onder de gordel gebeurde, en loste net op tijd een schot in de roos. Ze was haar kin nog aan het afvegen, toen er een speedboot achter de rots vandaan kwam, en een hele lading toeristen op het strand uitkotste. Overduidelijk Russen. Te zien aan de chagrijnige koppen van de mannen, en de opgeblazen baboesjka ’s die achter hun aan sukkelden. Men neme een skippybal, zet er twee tennisballen op voor de tieten en een voetbal voor het hoofd. Steek er vier worsten in als ledematen en je hebt het prototype van een Russische toeriste van middelbare leeftijd. Als ik daarmee door Thailand moest reizen dan zou ik ook chagrijnig kijken. We hadden ons ding gedaan, en nog net op tijd ook. Grinnikend peddelden we terug naar de kust.

    Uiteraard hadden we elke avond sex, en werd ik meestal wakker als er een voelend handje aan de zwans zat te frutselen. Na de ochtenbeurt ontbijten in een van de vele vreettentjes, en bediend worden door een vrouw met een hoofddoekje, want de eilandbewoners zijn moslim. Wel vriendelijke mensen. De gebedsoproep kende ik alleen van de televisie, maar op Yao Noi of all places, heb ik hem regelmatig gehoord. Ook melden sommige restaurants dat er geen alcohol verkocht wordt. Maar verder merk je er niets van.

    Na een week hadden we het wel bekeken, en permitteerden we ons nog twee dagen in Patong Beach. Aan de buitenkant van Phuket. Een jaar of zes geleden was ik er een keer geweest. Weinig veranderd. Bekende plaatsen als Bangla Road, zeg maar de Walking Street van Patong. Het Tiger Bar complex, en soi Seadragon, waar ik toen een meid getroffen had die zo zalig kon pijpen dat ik haar drie nachten heb gebarfined. Verder een strand met golven die meestal te ruw zijn om eens lekker te kunnen zwemmen. De ene dag veel regen, dus extra lang liggen neuken en daarna onder de paraplu een bar opgezocht om te biljarten. De tweede dag wel zonnig weer en aan het strand vertoefd.

    Terug in Pattaya voor het laatste weekend. Eindelijk een mooie hete dag, en naar Koh Larn geweest waar de stranden schoner zijn. Uiteraard een paar gogo’s gedaan, waaronder de Windmill. Ik had al gezegd dat ik de laatste avond in Bangkok wilde zijn vanwege een hele vroege vlucht.

    Dat laatste was niet helemaal waar, maar ik had gewoon zin om ook nog een keer met Miss Bangkok te stoeien. Dus de Isaanmeid weer ingeruild voor de stadse dame met nymfomane trekjes. Het was leuk haar weer te zien, altijd in een nieuw outfitje waar haar prachtige figuur zo mooi in uitkomt. We dineerden samen en gingen op zoek naar het hoogste hotel van Bangkok. Ik had jaren geleden al eens een poging gewaagd, maar niet kunnen vinden. Schijnt ook lastig te zijn, want pas de tweede tuktuk driver zette ons voor de deur af. Op de 83e verdieping wat gedronken, daarna nog een etage hoger gegaan, waar een langzaam ronddraaiend plateau is, dat je een prachtig uitzicht hebt over de stad. Geen anderen in de buurt, dus even lekker staan zoenen op 300 zoveel meter hoogte. En terug naar het Nana voor de laatste nacht met deze Thaise nymfo. De volgende dag zette ze me bij de luchthaven af en reed door naar haar werk. Ik vloog naar mijn werk, maar met zware tegenzin. Die reizen naar tropische landen, waar de vrouwen gewillig zijn, geven toch wel de sjeu aan het bestaan. Je raakt er dan ook nooit uitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. Onderstaande 25 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 oktober 2017),Agronymus1 ( 1 oktober 2017),Badslippers (28 september 2017),bierbeer (18 oktober 2017),biged (27 september 2017),Burman (28 september 2017),Chauffie (30 september 2017),De Shyman (27 september 2017),Eddy_V (27 september 2017),fervent (29 september 2017),frankie10 ( 5 oktober 2017),fr_loper (27 september 2017),goei1163 (28 november 2017),goldstar ( 2 oktober 2017),hallodaarbenikweer ( 7 oktober 2017),hasta la pasta (28 september 2017),Jack42 (27 september 2017),mentholbear (30 september 2017),pret (28 september 2017),rob45 (30 september 2017),Sjeufke (30 september 2017),sofaking (28 september 2017),Ties85 (19 oktober 2017),VAZKOR ( 1 oktober 2017),Wijze grijze (27 september 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.

  Diamond 468*60