Pagina 6 van 169 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 4225
  1. #126
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    27 januari 2024 @ 09:27
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    18 in 5 posts

    Standaard

    ik dacht laat ik na lange tijd ook maar weer wat schrijven. Nu 2x in deze club geweest. Zoals al eerder hier gezegd erg mooie club, mooie dames en goede service! Wat minder is is het aantal dames (wordt al beter zag ik) en de harde muziek, geen rustige ruimte. De dames zijn mooi en goed alleen mis wel een beetje girl next door types, ik bedoel ze zijn allemaal erg pro maar ze doen hun best. Ik begreep dat er in de tuin een zwembad komt van de zomer, dan wordt het nog aantrekkelijker. Kort samengevat mooie club , goede service, kan wel topclub worden

  2. Onderstaande 4 leden hebben casanova111 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (20 januari 2018),Liefje (20 januari 2018),Manureva (20 januari 2018),Mooiejoke (21 januari 2018)

  3. #127
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Als ik vrijdagavond binnen kwam was het heel rustig in Venus. Weinig mannen.

    Aanwezige dames:
    Monica, Nicole, Venus,
    Magdalena,
    Antonia, Isabella (roe), Naba,
    Alexandra,
    Isabella (duits)
    Andra

    Andra is een nieuwe dame. Niet zo mooi als de anderen dames, wel aardig.

    Met middernacht begon een party. Het was een verjaardag.

    Lesbo show in de kooi met Isabella (roe) en Nicole. Wow, die beide heel slanke mooie dames. Wat een show.

    Ook word een dans show gedaan door Antonia, Naba en Andra

    Naba maakt nog een show met een man in de kooi. Liet zik in de kooi en op de bank neuken.

    Het aantal mannen liep nog op tot bijnaar 20

  4. Onderstaande 9 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 januari 2018),CVARIA (27 januari 2018),funske (27 januari 2018),J.S. (28 januari 2018),Laatbloeier (31 januari 2018),Liefje (27 januari 2018),Manureva (17 februari 2018),Richte (27 januari 2018),satanic surfer (28 januari 2018)

  5. #128
    Geregistreerd
    29 november 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 13:12
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    112
    Discussies
    13
    Thanks
    33
    Thanked
    252 in 76 posts

    Standaard

    Vanmiddag erg rustig 6 dames 4 beren in de loop van de middag werd t wat drukker.

    Isabella, Naba en Venus deden hun best. Muziek stond wat te hard. eten vandaag redelijk. Wel veel te veel voor t aantal bezoekers.

    Het is nu 20:00 nog 1 saunarondje en dan weer aan de wandel. Er zit echt potentie in de club maar deze beer mist een rustruimte en doordeweeks
    is t te rustig voor de dames.



    Met andere beer nog even gesproken over Gallardo. We gaan t hopelijk snel beleven.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Richte bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 1 februari 2018),CVARIA ( 4 februari 2018)

  7. #129
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richte Bekijk bericht
    Vanmiddag erg rustig 6 dames 4 beren in de loop van de middag werd t wat drukker.
    Ik heb alleen gezien:
    Venus
    Antonia, Isabella
    (roe), Naba
    Andra


    Ik zei de man van de bar: "Je hebt de muziek vandag echt hard staan." Ik vond ook echt te hard. De man van de bar wilde de muziek wel iets minder zeten.

    (Het was wel ruim 20:00 als is samen met Andra van de roker ruimte naar een kamer liep. Er zat een man in de sauna.)

    Ik ging om te rusten nog een tijd in de kino liggen.
    Antonia, Isabella en Naba kwamen ook in de kino om enkele sexposities te oefenen.
    Grappig om te kijken

  8. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 4 februari 2018),Husky ( 5 februari 2018),Manureva (17 februari 2018)

  9. #130
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ze hebben nu ook "SKY". Op een scherm kun je nu ook football kijken.

  10. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 5 februari 2018),Husky ( 5 februari 2018)

  11. #131
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Tot hoe laat is het open op zaterdag?

  12. #132
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:35
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    kan je lezen op de site
    tot 040.00

  13. #133
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duif1 Bekijk bericht
    Tot hoe laat is het open op zaterdag?
    Mo: Ruhetag
    Di-Do: 11:00-01:00 Uhr
    Fr & Sa: 11:00-04:00 Uhr
    So: 11:00-24:00 Uhr

  14. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    duif1 ( 7 februari 2018)

  15. #134
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:35
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    Een heerlijke trio was het met Nicole en Andra in de Kino.
    Met alles er op en eraan door die twee pijpen en neuken, maar ook lieten de twee
    hun poesjes lekker likken. En speelden met elkaars tieten.
    Nicole een mager ding en Andra een heerlijk figuur.

    Moet heel wat gebeuren aan de line-up voor ik weer naar voormalig VM ga.
    In Venus nog nooit een misser gehad.
    Behalve dat een vriendelijke gastvrouw en bediening.

    Cootje

  16. Onderstaande leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 7 februari 2018)

  17. #135
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Maar je moet zaterdags ‘s avonds vóór 23 uur binnen zijn. Klopt dit?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cootje Bekijk bericht
    kan je lezen op de site
    tot 040.00

  18. #136
    Geregistreerd
    17 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:21
    Berichten
    72
    Discussies
    0
    Thanks
    12
    Thanked
    83 in 16 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst in deze club geweest, wat een super nette en smetteloze club.. geweldig ontvangst van een heerlijk uitziende dame..ik kan niet iets opnoemen wat er anders zou moeten. Cola uit een fles ipv een automaat. Vriendelijk personeel. De meeste dames waren zoals ik ze het liefst heb.. hier gaan ze mij vaker zien

  19. Onderstaande 2 leden hebben dutchboy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Speelkwartier ( 9 februari 2018),Uit-Drenthe ( 9 februari 2018)

  20. #137
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    4 nieuwe dames aanwezig:
    Sabrina, Mira, Larissa en ?
    Venus en Isabella zijn er niet meer

  21. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    funske (10 februari 2018),Mr Bluenose (10 februari 2018)

  22. #138
    Geregistreerd
    10 februari 2010
    Last Online
    23 maart 2023 @ 13:14
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    kan je mij vertellen wat een half uur en een uur kost?

  23. #139
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Venus op vakantie? Of permanent weg? Dat laatste zou jammer zijn.

  24. #140
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door norskgut Bekijk bericht
    kan je mij vertellen wat een half uur en een uur kost?
    30 min = 50 EUR
    60 min = 100 EUR

    (45 min = 75 EUR)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Venus op vakantie? Of permanent weg? Dat laatste zou jammer zijn.
    Ze is weg.
    Op dit moment is niet bekend of ze ooit weer terug komt.

    Gisteren op vrijdag aanwezige dames:
    Monica, Andra, Alexandra, Antonia, Naba, Sabrina, Mira, Larissa en onbekent

    Het was gisteren heel rustig. In de nacht waren er geen 3 mannen binnen.

    De dames gingen voor zik zelfs dansen. Wow, soms met vier dames in de kooi, of dansen buiten de kooi

  25. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (10 februari 2018),Husky (10 februari 2018),Mr Bluenose (10 februari 2018)

  26. #141
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ik heb van merdere ijsberen gehord, dat ze denken, de muziek in de club is veel te hard.
    Voor me ken het ook duidelijk rustiger zijn.

    Ik snap wel dat op zaterdagavond party moet zijn, maar voor de rest vind ik het kan rustiger zijn.

    De man achter de bar zeg, dat he wel wil probeeren de muziek lager te zeten.
    Maar he zei ook de muziek mag niet te rustig zijn, omdat het een club is waar ook privancy moet zijn.
    Ander mannen zullen niet kunnen horen war andere mannen met de dames gaan praten.

  27. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (11 februari 2018)

  28. #142
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    30 juni 2018 @ 09:00
    Locatie
    't Pronkjewail
    Berichten
    130
    Discussies
    5
    Thanks
    193
    Thanked
    262 in 67 posts

    Standaard

    Ik vond het gisteravond wel meevallen met die muziek ...
    I couldn't feel, so I learned to touch . . .

  29. #143
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    30 juni 2018 @ 09:00
    Locatie
    't Pronkjewail
    Berichten
    130
    Discussies
    5
    Thanks
    193
    Thanked
    262 in 67 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens een club bezocht. Had ik tot nu toe alleen ervaring met LD in Emmerich en dan vooral met één dame daar, vond ik het nu wel tijd worden om eens een andere club te proberen en ben daarom een kwartiertje doorgereden naar Hamminkeln. Wat ik op dit forum las, plus het getoonde op de clubwebsite gaf mij voldoende vertrouwen om Saunaclub Venus eens te proberen.

    Ik kwam rond 16:30 binnenrollen, vond gemakkelijk parkeerruimte, er stonden hoogstens zes auto's op de redelijk afgeschermde parkeerplaats naast de club. Bij binnenkomst werd ik zeer vriendelijk ontvangen door een leuke dame, die mij als nieuweling even rondleidde en wat uitleg gaf. Het zag er allemaal strak, fris en smetteloos schoon uit. Leuk detail vind ik de telefoonkamer, waar je even in alle rust en stilte het thuisfront, je werkgever of anderszins belangrijke lieden kunt bijpraten zonder dat club-geluiden je aanwezigheid in een uitgaansgelegenheid verraden. In mijn geval overbodig, maar toch en aardige voorziening. Het lijkt me onnuttig de (indeling van de) club te beschrijven, dat is al adequaat in eerdere posts gedaan.

    Bij binnenkomst in de centrale ruimte trof ik slechts een enkele ijsbeer hangend op één van de witte banken en één dame, een voloptueuse blonde krullebol die mij vriendelijk toelachte. Ik ben eerst maar eens aan de bar gaan zitten om een kopje koffie te drrinken en eens rond te kijken. Terwijl ik daar zat kwamen enkele andere dames en ijsberen binnenwandelen.

    Bij Club Venus geven ze een vrij letterlijke invulling aan de FKK gedachte; afgezien van wat sieraden, een enkel jarretelletje en/of een paar sexy nylons waren de dames geheel naakt. En ik moet zeggen, ik vond dat de aanwezige (uiteindelijk zeven???) vrouwen er allemaal zeer aantrekkelijk uitzien.

    Terwijl ik mijn koffie dronk maakte de eerder genoemde blonde een dansje in de kooi, waarbij ze regelmatig oogcontact met me zocht en haar fysieke kwaliteiten nadrukkelijk aan mij presenteerde. Ik hou wel van wat vollere dames en ook zo'n flinke bos haren spreekt me wel aan, dus wat dat betreft had ze aan mij een aandachtige toeschouwer.
    Haar dansje eindigde ongeveer tegelijk met mijn kop koffie, dat kwam goed uit ... tijd om kennis te maken. Ik wandelde naar haar bankje, waar ze inmiddels weer was neergestreken en stelde me voor, in het Duits. Ze zei dat ze Naba heette en vroeg of ik ook Engels kan. Ook dát kwam goed uit, want ik kan met Engels beter uit de voeten dan met Duits. "Mag ik bij je komen zitten?" Jazeker dat mocht. We maakten een praatje en ondertussen kroop ze tegen me aan. Haar handen verdwenen al snel onder mijn badjas om e.e.a. te strelen en verkennen. Erg lang duurde ons gesprek overigens niet, aangezien onze lippen en tongen al gauw iets anders te doen hadden dan praten. Ik stelde voor om een uurtje voor elkaar te zorgen en dat vond ze een goed plan.
    Wat zich precies afspeelt tussen een dame en mij in separé vind ik een privé zaak, daar ga ik niet gedetailleerd over uitweiden. We hebben gedaan wat ik voorstelde: vol overtuiging voor elkaar zorgen. Naba is echt een heerlijke en lieve meid, ze heeft een heerlijk lichaam dat ze vol inzette om mij een fijne tijd te bezorgen. Minpuntje(s) vind ik haar tepelpiercings, daar weet ik niet zo goed weg mee. Voor het overige kijk ik met warme gevoelens terug naar ons uurtje in kamer 5, zonder meer een overtuigende GFE en ik vermoed dat Naba er ook plezier in had.

    Tijd om te douchen en op te frissen. Prima, schone douches overigens, maar ze leken in de loop van de avond wel steeds heter te worden, een tikkie té voor mij. Een biertje gehaald aan de bar, even roken en dan het eten opzoeken. Een eenvoudig, maar prima buffet. Ik ontdekte soep, vier bakken met warm eten, een enorme schaal Griekse salade en een berg fruit. Als vegetariër kon ik goed uit de voeten, rijst met groenten en salade waren voldoende voor me en smaakten me prima. Ik had ook nog frieten kunnen nemen en een soort groente-met-saus schotel. Voor de carnivoren was er een grote bak spareribs.
    Als toetje aan de bar een kop koffie en een glas water gehaald, waarmee ik me terugtrok in het rokershok alwaar ook een paar dames en een ijsbeer zaten te kletsen.

    Terwijl ik m'n koffie dronk voelde ik een hand mijn arm strelen. Schuin achter me bleek een dame te hebben postgevat, leuke, vrij lange meid, schouder-lange zwarte haren, prachtig figuur met prange borsten. Het was me al eerder opgevallen dat zij vaak verscheen waar ik me net bevond, blijkbaar wilde ze kennis maken ;-) nou had ze ook niet zoveel keus, volgens mij waren er voortdurend meer vrouwen dan mannen in de club.
    Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik haar naam niet meer weet en ik zie ook geen foto van haar op de web site. Uit de beschrijvingen vermoed ik dat het Alexandra was, maar gek genoeg zegt die naam me niks en Alexandra's paspoortje op dit forum lijkt van een andere meid te zijn ... dusss, ik weet het ff niet. Hoe dan ook, we maakten kennis en een praatje. Ook zij spreekt -naast Duits- goed Engels, heeft een lekker gevoel voor humor, beetje droog-cynisch en niet vrij van zelfspot, dat past mij goed. Ze zei van Roemeense afkomst te zijn, maar in Spanje te zijn opgegroeid en ze bediende zich dan ook regelmatig van Spaanstalige uitdrukkingen (kenners van deze club zullen nu wel weten over wie ik het heb).
    Het was duidelijk dat ik na mijn eerste sessie en mijn maaltijd even tijd nodig had om op krachten te komen, maar zij had blijkbaar haar zinnen op mij gezet, bleef geduldig bij mij hangen en grappen maken en ons schaterlachen bracht misschien wat leven in de brouwerij, want afgezien van de muziek was het verder een vrij stille boel in de club.
    Na verloop van enige tijd stelde ik voor dat ik ff m'n tanden zou gaan poetsen en dat we daarna eens zouden gaan onderzoeken of mijn snor haar poes de vreugde zou kunnen bezorgen die zij veronderstelde. Dat wilde zij ook wel eens weten, dus terwijl ik mijn orale hygiëne verzorgde haalde zij een sleutel.
    Wat volgde was een grandioze sessie, ik moet zeggen dat ik zelden een meid heb meegemaakt die mij zo goed aanvoelde als zij. Wellicht hadden we voor mij iets te snel een kamer opgezocht, maar zij wist daar wel raad mee en ik heb echt in geen tijden zo fijn en met zoveel lol gevreeën. Aan het eind van de sessie zaten we beiden van top tot teen onder de kokosolie (ze had eerst wel netjes gevraagd of ik mij thuis aan iemand verantwoorden). En ook nu denk ik dat zij het ook naar haar zin had en dat mijn snor niet tegenviel ;-)

    Na het douchen (nu écht te heet) nog maar weer een kop koffie gehaald en het rookhok nog even opgezocht. Al gauw kwam mijn nieuwe vriendin ook die kant op en hebben we nog een tijdje zitten kletsen en grappenmaken. Daar werd ik ook nog voorgesteld aan ene Nicole, die mij beleefd een handje gaf. Mooie meid, wie weet haar een volgende keer eens opzoeken. Vooralsnog had ik deze zaterdag voldoende bevredigend doorgebracht. Tijd voor de thuisreis van twee uur en een kwartier. Bij het verlaten van de club werd ik nog door mijn nieuwe vriendinnetje opgewacht en met enkele zoenen uitgeleide gedaan.
    Al met al een welbestede dag. Mooie meiden, mooie club, wel erg rustig, volgens barman en dames was de stilte te wijten aan het carnaval en is het normaal wel drukker op zaterdag.
    I couldn't feel, so I learned to touch . . .

  30. Onderstaande 15 leden hebben Borealis bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 februari 2018),Bluebear (11 februari 2018),cath.leen (11 februari 2018),Elmo3108 (12 februari 2018),Hans_Enschede (12 februari 2018),Laatbloeier (12 februari 2018),Manureva (17 februari 2018),Mooiejoke (15 februari 2018),Mr Bluenose (11 februari 2018),pret (11 februari 2018),rmjhexe (12 februari 2018),Smouse (11 februari 2018),spinazieboy (12 februari 2018),Uit-Drenthe (11 februari 2018),Wijze grijze (11 februari 2018)

  31. #144
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Borealis Bekijk bericht
    leuke, vrij lange meid, schouder-lange zwarte haren, prachtig figuur met prange borsten. ....

    Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik haar naam niet meer weet en ik zie ook geen foto van haar op de web site. Uit de beschrijvingen vermoed ik dat het Alexandra was, maar gek genoeg zegt die naam me niks en Alexandra's paspoortje op dit forum lijkt van een andere meid te zijn ... dusss, ik weet het ff niet.
    Miesschien MIRA ???

    'lange' meid, zwarte haren


    Alexandra is betje stevig, met bruin haar

  32. #145
    Geregistreerd
    7 juni 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    75
    Discussies
    2
    Thanks
    56
    Thanked
    261 in 48 posts

    Standaard

    Aan de beschrijving en het schaterlachen zou ik ook denken dat dit Mira was. Is een van de nieuwe gezichten in de club.
    Heel kort met deze dame gesproken en zeker een mooie verschijning.

    Mijn eerste kamer had ik met een van de andere nieuwe dames gehad, en in het gesprek met haar zei deze dat ze een week op proef aan het werken was om te kijken hoe het bevalt.
    Zou goed kunnen dat dit ook voor de andere dames geld en dat ze daarom ook nog niet op de website staan.

    Hoop dat Mira er blijft, want ik zou het niet erg vinden om haar nogmaals tegen het lijf te lopen

  33. Onderstaande 3 leden hebben Hans_Enschede bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 februari 2018),Borealis (12 februari 2018),Mr Bluenose (12 februari 2018)

  34. #146
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    30 juni 2018 @ 09:00
    Locatie
    't Pronkjewail
    Berichten
    130
    Discussies
    5
    Thanks
    193
    Thanked
    262 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans_Enschede Bekijk bericht
    Aan de beschrijving en het schaterlachen zou ik ook denken dat dit Mira was.
    Nee, ze heette zeker niet Mira.

    Ik baal er wel van dat ik haar naam vergat, 'k heb haar notabene achteraf nog een keer haar naam gevraagd, moest ze ook erg om lachen ... ben ik het tóch nog weer vergeten ;-( dat overkomt me anders nooit ... er zit niks anders op dan haar nog eens op te zoeken om het nogmaals te vragen ;-)
    I couldn't feel, so I learned to touch . . .

  35. #147
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ik krijg net een bericht van Magdalena, dat ze weer aanwezig is in de club

  36. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (17 februari 2018)

  37. #148
    Geregistreerd
    14 februari 2018
    Last Online
    25 mei 2023 @ 10:47
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    32 in 7 posts

    Standaard

    Ik was dinsdag in de club: veel mooie meisjes, maar bijna allemaal nieuw. Gekamerd met Antonia (een andere dan eerder), erg mooi en zeer geil meisje. Daarna met Sabrina of Sabine, iets langer, beetje zigeuner uitstraling, erg lekker ook! Blijft een hele goede club vooral qua vrouwelijke schoon. Ik miste Nicole echter en Monica kwam zeer ongeïnteresseerd over.

    Komen er nog nieuwe foto's van de dames?

  38. Onderstaande 2 leden hebben Panky5b2 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (17 februari 2018),Mr Bluenose (15 februari 2018)

  39. #149
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panky5b2 Bekijk bericht
    Ik was dinsdag in de club: veel mooie meisjes, maar bijna allemaal nieuw. Gekamerd met Antonia (een andere dan eerder), erg mooi en zeer geil meisje.
    Een andere Antonia?
    Oh, ik ken maar een.
    Ik heb op dinsdag gezien:
    Antonia Alexandra Larissa Sabrina Andra Monica en een onbekent

  40. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (17 februari 2018),Husky (16 februari 2018),Mr Bluenose (15 februari 2018)

  41. #150
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:48
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Deze tent in vogelvlucht....

    Goed;

    Makkelijk te vinden / bereiken
    Zeer fraai interieur. Straalt allure uit. Sauna, sexkino en bubbelbad incl.
    Douche en toilet zeer modern en schoon
    Kamers netjes ingericht (dus geen 'bumscontainer') en schoon.
    Dames zijn lichtelijk 'actief'. Dus geen dode bende zoals bij "Lekker Ding".
    Sport op televisie.
    Roken kan in een separate ruimte. Dus niet buiten voor de deur zoals 'Lekker Ding'.

    Niet goed;

    Parkeerplaats is in aanleg. Dat kan allemaal lastig worden als het drukker is (en donker is).
    Mogelijk dat ik niet alles gezien heb, maar ik zag in totaal 2 douches. Dat is niet voldoende.
    Eethok straalt niets uit. Beetje jammer.
    Eten ondermaats. Als je 50 Euro entree vraagt dan kun je niet 4 bakken met eten (warme groente, rijst, vlees, haantje) uren laten staan en vervolgens, als het vlees op is, roepen dat nieuw eten in aantocht is. 50 Euro betekent catering moet in de hand zijn.

    Samenvattend; mooie tent. Maar de 50 entree icm 50 per half uur maakt het een dure grap. VV, GT, LR. PHG vragen 60 euro en hebben meer te bieden. Aanwezige dames zonder uitzondering RUM/BUL. Het zullen wel allemaal toppertjes zijn, maar het doet de line-up geen goed. Maar ja, met de nieuwe duitse wetgeving zal het overal wel zo gaan worden denk ik zo.

    Voorspelling; zodra de opvolger van VM open gaat, moeten ze bij Venus wat bedenken. Anders gaat het echt niet goed komen.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  42. Onderstaande 12 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Borealis (18 februari 2018),BP2 (17 februari 2018),CVARIA (17 februari 2018),goei1163 (19 februari 2018),hallodaarbenikweer (17 februari 2018),Laatbloeier (18 februari 2018),Manureva (17 februari 2018),Mr Bluenose (17 februari 2018),phoenix (17 februari 2018),pret (16 februari 2018),schoolmeester (17 februari 2018),Wijze grijze (17 februari 2018)

 

 
Pagina 6 van 169 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

Babylon 468*60