Pagina 52 van 172 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.276 t/m 1.300 van 4279
  1. #1276
    Geregistreerd
    15 januari 2017
    Last Online
    14 april 2024 @ 17:05
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    6
    Thanked
    94 in 38 posts

    Standaard

    Ik ben bijna jarig en van plan om naar Venus te gaan op mijn verjaardag. Ik heb op de website gekeken maar kon het niet vinden, geldt hier gratis entree op je verjaardag?

  2. #1277
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrDB Bekijk bericht
    Ik ben bijna jarig en van plan om naar Venus te gaan op mijn verjaardag. Ik heb op de website gekeken maar kon het niet vinden, geldt hier gratis entree op je verjaardag?
    Venus doet niet meer aan verjaardagen, die van mij was de laatste.
    Maar of je op je verjaardag vrij entree hebt dat weet ik niet
    , dan zou je ff moeten bellen.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. #1278
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.741
    Thanked
    11.733 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Venus doet niet meer aan verjaardagen, die van mij was de laatste.
    Zo te merken heeff BVE 2.0 het weer verpest voor de rest.

  4. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 4 februari 2020),Meme Moo ( 4 februari 2020),schoolmeester ( 4 februari 2020)

  5. #1279
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:40
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.915
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Zo te merken heeff BVE 2.0 het weer verpest voor de rest.
    Wat is dat nu weer voor een opmerking....Venus hoeft het niet te hebben van verjaardagsfeestjes.
    Ze willen gewoon geen grote groepen binnen.

  6. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Koos Albertss ( 4 februari 2020)

  7. #1280
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Zo te merken heeff BVE 2.0 het weer verpest voor de rest.
    Sorry Pret maar dit is geen terechte opmerking!
    Het is simpel SC Venus heeft gewoon die verjaardagen niet nodig,
    Het kost hem ook de vaste klanten dan!
    Kijk maar naar Babylon als daar een verjaardag is of was,is het overvol!
    Daarom mijden vaak beren die dagen te lange wachttijden!!!!

  8. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 4 februari 2020),Koos Albertss ( 4 februari 2020)

  9. #1281
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 14:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Ze willen gewoon geen grote groepen binnen.
    Dan is het toch niet zo vreemd dat de verjaardagsfeestjes ergens anders gevierd moeten worden omdat hier in de regel grotere groepen mensen op af komen?
    Pluk de dag of een bloemetje

  10. #1282
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.741
    Thanked
    11.733 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Sorry Pret maar dit is geen terechte opmerking!
    Het is simpel SC Venus heeft gewoon die verjaardagen niet nodig,
    Het kost hem ook de vaste klanten dan!
    Kijk maar naar Babylon als daar een verjaardag is of was,is het overvol!
    Daarom mijden vaak beren die dagen te lange wachttijden!!!!
    Mooie vergelijk met Babylon. Nog altijd hebben die heel veel klanten desondanks de prijsstijging.

  11. #1283
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 14:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Mooie vergelijk met Babylon. Nog altijd hebben die heel veel klanten desondanks de prijsstijging.
    Een gemiddeld bezoek (en ik kwam er echt wel eens) zag er, laten we pakweg een jaar geleden zeggen echt wat anders uit. De opkomst is een stuk minder geworden.
    Pluk de dag of een bloemetje

  12. #1284
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Mooie vergelijk met Babylon. Nog altijd hebben die heel veel klanten desondanks de prijsstijging.
    Wel na een erg diep dipje!!!!

  13. #1285
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:47
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.741
    Thanked
    11.733 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Een gemiddeld bezoek (en ik kwam er echt wel eens) zag er, laten we pakweg een jaar geleden zeggen echt wat anders uit. De opkomst is een stuk minder geworden.
    Dat betwijfel ik anders hadden ze de prijs wel verlaagd.

  14. #1286
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Dat betwijfel ik anders hadden ze de prijs wel verlaagd.
    Waarom hebben ze dan die staffel entree prijzen nu!!
    Laten we deze topic niet vervuilen en over gaan op venus en die BB discussie op de bb topic houden!!!!

  15. #1287
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 14:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Dat betwijfel ik anders hadden ze de prijs wel verlaagd.
    Dat is een rationele gedachte. En nu stop ik ermee . . .
    Pluk de dag of een bloemetje

  16. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Koos Albertss ( 4 februari 2020)

  17. #1288
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrDB Bekijk bericht
    Ik ben bijna jarig en van plan om naar Venus te gaan op mijn verjaardag. Ik heb op de website gekeken maar kon het niet vinden, geldt hier gratis entree op je verjaardag?
    Onder kopje Infos op de website staat: An Deinem Geburtstag hast Du gegen Nachweis Eintritt frei.

    Vorig jaar heb ik hier zonder problemen gebruik van gemaakt. Vrije entree dus op je verjaardag. Wel je ID kaart of paspoort meenemen als bewijs.

  18. Onderstaande leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 4 februari 2020)

  19. #1289
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 16:32
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.992
    Thanked
    15.800 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BP2 Bekijk bericht
    ik heb sterk de indruk dat de 30 minuten casual klanten zsm worden afgewerkt, er is immers goud te verdienen die avond.
    .
    Blijkbaar geldt de regel tijd volmaken niet op feestjes en/of weekend?

  20. #1290
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag werd bij mij weldegelijk de tijd netjes vol gemaakt, zo ook bij kaasie.

  21. #1291
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Als je er wat vaker komt!!!

    Afgelopen zaterdag samen met Kaasie naar Sc Venus!
    Er is een feestje van PP, wel wat schrik omdat het wel eens erg druk kon gaan worden!
    Ff een tussenstop in Venlo om Johan35 op te halen.
    Pffff weer wegafsluiting en daar gaan we weer omrijden en een half uur later op onze bestemming!
    De theke had de lijst en alles verliep correct.
    Tijd om wat aan te sterken en dat was voldoende.
    Loop naar het rookhok en daar zit mijn date van de dag Mariana een vriendelijke begroeting van haar en de vraag of ik alleen was.
    Nee Kaasie was er ook en zag haar rekenen.
    Het feestvarken was er nog niet , dus met het gezelschap wat keuvelen en ja daar was PP!
    Zie w5 met twee dames naar de kamer gaan, want hij had schijnbaar erge goesting!
    De rest van de bve was inmiddels ook al gearriveerd en het werd tijd om wat te bubbelen.
    Onder tussen gingen de shows aan de lopende band.

    Maar door het bubbelen begon het bij mij te borrelen.
    Het was nog rustig, Deborah stond ook hoog op mijn lijstje.
    En ja ze was vrij en korte onderonsje en haar poging om een trio met Catelyea te strikken .
    Daar ging ik niet op in, want die meid is wel erg mooi maar mij veels te jong!
    Op de kamer de vraag wat ik wilde, meid weet ik het ,nooit met je geweest.
    Dus ff wat aftasten en al snel kwam ik er achter dat haar tz van hoge kwaliteit was.
    We kwamen samen op stoom en het werd een top kamer!
    Wat verzorgt die meid haar lichaam goed en dat was te merken bij de cowgirll Pfffff!
    De rest van de tijd volgemaakt met wat praten en geknuffel!
    Deborah een absolute aanrader!!!!!!

    Ondertussen moest deze beer wat eten, gewoon goede kost niks meer en niks minder.
    Het werd tijd om een sauna te nemen, Anaconda Bokito ,K.A zaten er al in!
    Nou wat een feest in die sauna ,van rust geen sprake en de pubers meer alleen gelaten en in het bubbelbad ingegaan heerlijk!!

    Moet zeggen nu ik er wat vaker kom waren enkele meiden ook wat losser.
    Sonja die me probeerde te verleiden, maar wat me gelijk op viel!
    Sinds Sabina terug is meer sfeer er is.
    En die Sabina net als alle andere Dvp’s een ijzer sterk geheugen.
    Ik ken jouw en dat klopt een 2 jaar geleden met deze top dvp gekamerd.
    Verschil nu ze was in voor een dolletje, natuurlijk voor mij op de kamer te krijgen.
    Maar ook na mijn nee,want ik ga nog met Mariana!

    Langzaam begon het weer te borrelen maar moest wachten want Kaasie was met Mariana op de kamer.
    Ff met de jongens een biertje en mijn meegenomen sigaren uittesten en Sabina die er eentje meenam.
    Kwam Kaasie jij bent aan de buurt ze verwacht jouw, net rond deze tijd werd alles klaar gezet voor de show met PP.
    Mariana zegt nog we kunnen ook na de show maar de tijd drong!
    Dus met haar een hele fijne kamer gemaakt pure gfe veel tz en een goede bj.
    Over op een duikvlucht waar ze na een tijdje zegt wat rustiger, uhh rustiger dit is rustig!
    Het lampje ging branden bij mij, die verrekte Kaasie ook zo een honing beer ze was over gevoelig!
    Les 1 en gezegd tegen hem ik ga vervolgens eerst, later las ik dat wie w5 haar ook verwend had, dat die zijn tarzan maar gebruikt de volgende keer.
    Al die honingberen moest verboden worden!!!
    Afin het condoom erom, wat ruik ik aardbeien, die geur zit nu nog in mijn neus.
    Eerst maar missio over op doggy en haar me daarna klaar laten berijden.
    Netjes werden de resterende 5 a 10 minuten volgemaakt!

    Haar betaald voor diensten en hop naar die Kaasie hem over de flikker gegeven.
    En een lol dat we hadden, hij was moe en ik idem daarbij wisten we niet hoelang dat pokke eind naar huis zou duren.
    Op zoek naar Johan35 die was Riana nog een massage aan het geven, je bent klaar ,ja zegt hij en we trokken hem er vanaf.
    Wel onder protest maar samen uit is samen thuis, massage doe je maar de volgende keer.
    Het feestvarken gezegd we gaan naar huis en als de vliegende brandweer reed Kaasie ons veilig naar huis.

    Moet zeggen uitstekende dag gehad in Venus alles goed geregeld, voor het eerst omdat ik niet hoefde te rijden aardig wat potjes bier gehad!
    Lees veel geklaag over de service van de dames en niet meer actief op de kamer, tsja laat op de avond en nacht kan ik me dat voorstellen.
    Ook zij worden moe of zoals mij overkwam gevoelig!

  22. Onderstaande 22 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 februari 2020),blauwebeer ( 5 februari 2020),cavediver ( 5 februari 2020),CVARIA ( 5 februari 2020),Eddy_V ( 6 februari 2020),gignnl ( 5 februari 2020),Giodude ( 5 februari 2020),GrandCru ( 5 februari 2020),hasta la pasta ( 5 februari 2020),Husky ( 6 februari 2020),hvdk52 ( 5 februari 2020),Johan35 ( 7 februari 2020),JonnyFontane ( 5 februari 2020),Jooploop ( 5 februari 2020),Koos Albertss ( 5 februari 2020),mentholbear ( 8 februari 2020),Patjax ( 6 februari 2020),Piet Plezier ( 4 februari 2020),Sjeufke ( 5 februari 2020),Viscamessi ( 5 februari 2020),WANDELAAR5 ( 4 februari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020)

  23. #1292
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Woensdagmorgen was ik zakelijk in de buurt van Venus,en mijn navigatie sprong plotseling op Guterstrasse 27 in Hamminkeln,zonder dat ik wat ingetoetst had,zo een teken van bovenaf mag en kan je niet negeren,dus rond 13.00 uur mijn auto netjes geparkeerd voor de deur en op het belletje gedrukt,deur ging open en de blonde Vibi voorzag mij van ijsbeer benodigdheden.
    Betrad na de douche het bargedeelte en Bea had me al in het vizier en verwelkomde me met een ferme kus op mijn mond en een fijne knuffel,even verder viel me het zelfde lot ten deel van de Cubaanse Kim die ook meteen enthousiast begon te tongkussen en me stevig tegen haar fraai gevormde ebbehout gekleurde lichaam aandrukte,dit omgeven door Spaanse verbale liefkozingen!
    Maar deze ijsbeer heeft altijd een programma wat afgewerkt moet worden, bestaande uit een snelle lunch,sauna en een uur lang massage van de Thaise Tuk die onder het toeziend oog van Boeddha mijn lichaam masseerde en kneedde tot ik mij weer atletisch door het pand kon bewegen
    Atletisch moet je zijn om seks tijgers als Kim het hoofd te bieden en er een echte erotische worsteling van te maken.
    Kim zocht mij,zoals afgesproken op, toen ik een biertje dronk en een sigaartje rookte,en na een prettig voorspel op de sofa met veel TZ en een stevig handje om de kleine Husky betraden wij de spiegelkamer waar we al in elkaar gestrengeld op het bed vielen, geilheid ten top!
    Ik heb nu zelf het voortouw genomen,omdat ze twee weken geleden, de eerste keer dat ik met haar op kamer was,al na wat TZ en een BJ pontificaal met haar fraaie derriere en met haar met een piercing versierde clitoris bovenop mijn gezicht ging zitten,en mijn neus,mond en oogkassen verkreukelde
    Nu dus eerst veel TZ,vrijen en een langdurige BJ waarbij het hele klokkenspel werd meegenomen,daarna vele positie wisselingen om toch uiteindelijk in mijn nakomelingen de vrijheid te geven
    Mijn nakomelingen werden prima opgevangen en er werd niet gemorst,zelf krijg ik van Kim,die ook haar genot niet onder stoelen en banken stak, binnenkort een certificaat als eerste klas clitoris/piercing likker!
    Na nogmaals een saunabezoek een lekker gegeten te hebben,onder het genot van een sigaartje en biertje in het rookgedeelte met een aantal mij bekende en onbekende vooral Nederlandse ijsberen prettig gecommuniceerd over van alles wat.
    Tot groot leedwezen van de mooie Bea een uur met Rihane op kamer,ken haar reeds van Freudenhaus Munster en Gallardo,alleen in Munster met haar op kamer geweest,was daar toen met Karel en Robglover.
    Ik vind haar een elegante dame met een mooi gezicht,echter een aantal meer of meer matige recensies brachten mij altijd aan het twijfelen!
    Die twijfel is nu weg, want het was een prima GFE sessie met heerlijk TZ en een fijne langdurige Bj,beide ons genot mogen delen en 100% voor herhaling vatbaar.
    Er waren zo rond de 18 dames,o.a. Sabina,Mariane,Oana,Rihana,Emma,Bea,Deborah,Kim,Al ysia,Mirella,Sonja,Sara,Sandra,Isabella.
    En afwisselend 15-20 ijsberen,toen ik met Rihana op kamer ging moesten we zelf 15 minuten wachten omdat alle kamers bezet waren,Robert vertelde mij dat hij de buitenhuisjes ook binnenkort van een verwarming gaat voorzien.
    Kortom een fijne relax dag die om 22.30 besloten werd, nagewuifd door Vibi begon ik aan een ander plezier tochtje over de A3 waar je de 300 km per uur nog mag aantikken tot Emmerich,dat gegeven is alleen al een reden om saunaclubs te bezoeken en voor een deel werkzaam te zijn in Duitsland,en met deze snelheid komt de mooie Veluwe wel heel dichtbij

  24. Onderstaande 17 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 februari 2020),blauwebeer ( 6 februari 2020),brombeerzuid ( 6 februari 2020),buttlover ( 6 februari 2020),CVARIA ( 7 februari 2020),de denker ( 6 februari 2020),Eddy_V ( 6 februari 2020),firstme ( 6 februari 2020),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 februari 2020),frits the cat ( 6 februari 2020),GrandCru ( 6 februari 2020),hvdk52 ( 6 februari 2020),Koos Albertss ( 6 februari 2020),schoolmeester ( 6 februari 2020),Sjeufke ( 6 februari 2020),Viscamessi ( 6 februari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020)

  25. #1293
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Wat heeft het voor zin een full quote te posten en dan ook nog eens zonder enige reactie.
    kan een vergissing zijn natuurlijk
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  26. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 februari 2020),Patjax ( 6 februari 2020),Smouse ( 6 februari 2020)

  27. #1294
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Wat heeft het voor zin een full quote te posten en dan ook nog eens zonder enige reactie.
    kan een vergissing zijn natuurlijk
    Geen zin, derhalve een totaal onnodige full kwoot verwijderd. Twee maal zelfs.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. #1295
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 16:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.134
    Discussies
    233
    Thanks
    21.448
    Thanked
    6.263 in 2.987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    kan een vergissing zijn natuurlijk
    en nu die weg is is het een vermissing natuurlijk...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  29. #1296
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:40
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.144
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Gaaaap……

    Groet, schoolmeester.

  30. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 7 februari 2020)

  31. #1297
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:50
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Een midweeks bezoekje aan Venus. Voor het eerst, want alle eerdere bezoekjes situeerden zich op een zaterdag. De woensdag en de zondag komen overigens überhaupt niet in aanmerking want ik vind FKK toch wel een duidelijke meerwaarde hebben.
    Op zaterdagen wordt het in de loop van de namiddag behoorlijk druk. Op deze weekdag bleef de verhouding dames/heren meestal 1 op 1. Prettig voor wie per sé een bepaalde dame op het oog heeft. Kun je haar relaxt even observeren vooraleer je tot een kamergang beslist zonder dat de concullega-beren je voor zijn.

    Wat is over het algemeen het minst vind in Venus is het eten. Ietwat veredeld kantinespul. Bij dit bezoekje was het evenwel anders. Met name de gratin dauphinois vond ik erg lekker en van hoge kwaliteit. Daarbij een paar kippenboutjes en wat gemengde salade en alleszins één behoefte was alvast ruim bevredigd.

    De positieve punten van Venus zijn onverminderd van toepassing. Vriendelijk personeel, vlotte bediening, de sauna perfect op temperatuur. En vooral een prima AWL, met een 15-tal dames. Een heel sterk pluspunt vind ik dat de AWL (met foto’s) continu geüpdatet wordt. Hou er wel rekening mee dat de club relatief klein is: in de winter en zeker op drukke dagen kan het dan wel crowded aanvoelen.

    Nog enkele anekdotes: kort na aankomst zat ik rustig even op de bank met de rug naar de whirlpool te acclimatiseren toen ik opeens met mijn voeten in het water zat. Even later kwam dat al tot aan de bar. Overduidelijk was er iets mis met de whirlpool. Gelukkig bleek het euvel heel snel verholpen te zijn. Ongeveer tegelijkertijd kwam er ‘officieel’ bezoek van een handvol heren die niet in badjas gehuld waren. Ineens zag je alle dames in een handdoek gehuld even op gesprek gaan. Na een kwartiertje was ook dit achter de rug, zonder merkbare gevolgen.

    Het belangrijkst in een club is natuurlijk de AWL. De optische kant van de zaak kun je zelf vaststellen via https://saunaclubgirls.6profis.de . Wat de service betreft kun je vrij gerust zijn. Globaal situeert die zich op een behoorlijk hoog niveau, al is dat natuurlijk altijd een beetje afhankelijk van je eigen wandelervaring en verwachtingspatroon. Persoonlijk vind ik deze club een echte aanrader.

  32. Onderstaande 14 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 februari 2020),blauwebeer ( 7 februari 2020),buttlover ( 7 februari 2020),Cucumber ( 7 februari 2020),Eddy_V ( 8 februari 2020),Husky ( 9 februari 2020),Jester ( 7 februari 2020),man ( 7 februari 2020),Patjax ( 7 februari 2020),pcenter ( 7 februari 2020),Sjeufke ( 7 februari 2020),Viscamessi ( 7 februari 2020),Wentelt Eefje ( 7 februari 2020),Wijze grijze ( 8 februari 2020)

  33. #1298
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Verjaardag d’n Piet de eerste van de Tweede

    Samen met BBZ en niet schrijvende ijsbeer K arriveerden wij die zaterdag inderdaad een half uur later dan gepland bij SC Venus, door een heerlijke wegopbreking op de Duitse autobahn. Maar goed, gauw naar binnen. Bij binnenkomst zag ik net de eerste naakte dame al langslopen.
    We stonden keurig op de lijst, dus naar binnen met de korting. Omkleden in de gang die als kleedkamer dienst doet want de lockers staan er. Het feestvarken was er nog niet.
    Lekker even aangekomen. Een bakje koffie, rondkijken . De dames verkennen. Ja hoor, de eerste interessante dame deed de kooi-dans, en zat daarna naast me aan de bar. Ik was nog niet zo ver, maar ik zou haar weer zien...
    Eerst lunchen. Het eten is OK bij Venus, zowaar zelfs de laatste broodjes. Die mogen ze er van mij meer neerleggen. Duitsland is een goed broodjes land. Maar het was OK.

    Wat is dat toch met Emma?
    Na korte tijd begon ik zin te krijgen, ik trof een lange dame met een enigszins getraind lijf, mooie verhoudingen, mooie billen en een leuke vlotte kennismaking: Emma. Toen ik haar gezicht en oogopslag bekeek: ze had zo maar de jongere zus van Emma uit Babylon kunnen zijn. Zeker in haar gezicht. Toen ik het er later met BBZ nog over had, die is ook fan van Emma -Babylon.
    Maar goed, terug naar deze Emma: het werd een goede kamer. Een professionele pijpbeurt, en hoewel haar billen heb ik haar missio genomen. Daar waren we beiden erg tevreden over: ik omdat het lekker was, en Emma eigenlijk om dezelfde reden: ze zag JV ‘s formaat na het pijpen en vroeg me rustig aan te doen. Blijkbaar deed ik dat goed, want Emma gaf aan het lekker te vinden.
    De dame heeft Frankfurt - ervaring. Weet even niet wat dat verder betekent. De kamer was een goeie. Volgende keer haar toch s doggy proberen.

    Isabel
    Ondertussen was PP gearriveerd. Hem gefeliciteerd.
    Met verschillende andere beren gepraat. Zo kom je gezellig de tijd goed door. Op gegeven moment deelde Piet flesjes alcoholische shots uit... trakteren.
    Zo pratend, rondlopend gaat de tijd snel voorbij.
    Het werd tijd voor de tweede dame.... maar het werd even wachten want er werd al druk gekamerd.
    Een kleine slanke ietwat getinte jongedame trok bij de bar mijn aandacht. Of ik niet een trio wilde met haar en jawel.... de eerste dame van die dag die toen ik net binnen was in de kooi danste.
    Twee leek me wel leuk, maar ik schatte in dat ik er toch maar aan eentje echt goed zou toekomen. De tweede dame de voorkeur gegeven, vanwege dat ik haar al interessant vond: Isabel.
    Het werd een vond ik erg goede kamergang. Isabel pijpte me nog net wat beter dan Emma.
    En hoewel Isabel’s billen wat minder groot waren dan Emma’s haar toch lekker doggy genomen. Ze kon het goed hebben, want ik vond het erg lekker.

    De show
    Terug in het feestgebeuren. Kletsen, kletsen, lekker kletsen.
    Dat maakt ook veel van een leukeclubdag: het onderlinge contact. Ergens halverwege in het zitgedeelte bijpraten met een van mijn partners-in-crime die dag K hoe ‘het’ bij hem stond. (Ja, hij stond...) goe zo.

    Naar het restaurantje, avondeten. Weer een gesprek, met een beer uit ik dacht Zeist.
    Pawnee kwam ons halen voor ‘Jongens, Piet gaat beginnen.’
    De jarige zat geblinddoekt in een stoel voor de kooi. Rammstein denderde op volle kracht door de barruimte, en drie spannend geklede ‘behandelaarsters’ kwamen voor Piet....
    Er volgde een uitgebreide show waar de jarige vol in de beugel moest voor drie dames tegelijk.
    Absoluut vermakelijk.

    Rihanna
    Eddy-V was inmiddels gearriveerd. Handen schudden. Bijkletsen. Ik had een after-sale met Emma, waarbij ik haar attendeerde op de verjaardagstaart in het restaurant: haar laten kennis maken met de hollandse appeltaart. Dat beviel haar goed.
    We zouden op tijd vertrekken, maar ik had nog genoeg tijd voor een derde dame.
    Maar waar waren ze allemaal? Een dame probeerde mij mee te krijgen, maar nee... geen zin in.
    Eddy zat op de bank te kroelen met twee dames.. hmmmm, even tegen de buitenste dame aan gaan zitten. Ed had wel zin in de andere dame, niet in het trio. Ik heb hem geholpen door me over de buitenste dame te ontfermen: Rihanna.
    Probleem was volgens haar alleen dat er geen kamer vrij was. Of we moesten wachten...
    Nee, ik wilde haar nu, werd me anders te dicht tegen vertrektijd aan, en daar had ik geen zin in.
    Ze vond de kino ook goed. Hmmmmm, in YY deed ik het altijd graag in de kino.
    Maar in Venus kan dat ook prima.
    Rihanna pijpte me eerlijk gezegd het beste die dag, gos dat deed ze echt lekker. En een doggy op de losstaande bank voor de trap.
    Toen ik van haar af kwam, wilde ze nog gemasseerd worden. Nou vind ik massage geven net zo leuk als ontvangen , dus ik deed het graag bij haar. En even later... jawel: Zat K daar. De lolbroek: ‘ zo, ben je klaar. We gaan.’ Ik slingerde mijn badslippers naar zijn hoofd, Rihanna dook met een snoekduik bovenop hem. Lol.

    Eindschot
    Maar het was onder de hand echt vertrektijd. OK.
    Nog even gauw een handdoek bij de theke voor T douchen... komt Smouse binnen! Ja, ‘hij was wat later, kwam voor T feest.’ Had die zeker al een jaar niet gezien.
    Goed, geen wegopbreking gezien de terugweg. We waren weer vlot terug.

    Venus is een leuke en mooie club. Wel klein want heel veel rond te lopen heb je niet. Ik heb van de buiten-faciliteiten nu geen gebruik gemaakt, die zijn wel een meerwaarde. Het eten is acceptabel.
    Ik ben de keren dat ik er was steeds met meer geweest, ik weet niet hoe het is als je alleen gaat.
    De dames zijn zonder meer de moeite waard.
    Het is een mooi gezicht dat ze naakt zijn, de drie kamers die ik maakte waren goed.

    Piet bedankt voor het leuke feest, BBZ en K bedankt voor de gezellige dag en de lift, jammer dat de badslippers doel miste... maar evengoed... tot een volgende keer.
    En de club bedankt. Geslaagde dag.

    Johan.
    Laatst gewijzigd door Johan35; 7 februari 2020 om 22:11

  34. Onderstaande 13 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 8 februari 2020),CVARIA ( 9 februari 2020),Eddy_V ( 8 februari 2020),Husky ( 9 februari 2020),JonnyFontane ( 8 februari 2020),Patjax ( 7 februari 2020),Piet Plezier ( 7 februari 2020),Sjeufke ( 7 februari 2020),Smouse (15 februari 2020),Viscamessi ( 8 februari 2020),Wentelt Eefje ( 8 februari 2020),Wijze grijze ( 8 februari 2020),yylover ( 8 februari 2020)

  35. #1299
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard Feestjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    en de BVE met het nieuwste lid Eddy_v
    En ik kon vroeger nog wel zo goed leren!


    Na de gezellige maar damesloze middag in Sixsens om 17:30 vertrokken naar de party in Hamminkeln op 1 februari waar ik even na 19 uur binnenkwam.
    De sfeer zat er al goed in en de jarige Piet kwam ik bij de lockers gelijk tegen, die kerel ziet er ook geen jaar ouder uit sinds zijn knalfeest van een paar jaar geleden in Goch!
    Het aantal dames in Venus is natuurlijk veel kleiner dan in Sixsens maar een aantal daarvan kan mij in ieder geval wel bekoren.
    Het was druk met mannen, zowel de opkomst voor Piet was flink met een man of twintig denk ik en daarnaast veel reguliere bezoekers. Veel dames waren bezet maar desondanks liepen of zaten er toch telkens een paar op de bankjes en die zaten daar niet te slapen.

    Eerst nog even wat van de restanten in het restaurantje proeven want de brunch in Sixsens lag al weer lang achter mij. De bakken waren beduidend beter gevuld dan de vorige keren en zelfs om 23 uur toen ik nog een beetje wilde eten bleken alle voorraden weer aangevuld. Degenen die tussendoor toch lege bakken aangetroffen hebben, hebben dan wel serieus pech gehad!
    Samen met Johan35 wat spaghetti, een kippetje, wat soep en chocoladetaart gegeten (als je bij de Duitsers bent, gedraag je dan ook als een Duitser, luidt het gezegde nietwaar?!)

    En toen begon de smeerlapperij met de jarige in het midden. Ik zal daarover niet in herhaling vallen, maar voor de jarige was het ongetwijfeld leuker dan voor het publiek. Die moesten 30 minuten lijdzaam toekijken en afwachten totdat die 3 geile wijven weer beschikbaar kwamen!
    Tussen de praatjes door met oa SAS, KoosAlberts, Smouse, JonnyFontane en Poarneemn die door de dames als een jonge God op handen werd gedragen, hield ik enkele dames in de gaten. Oana als ik het goed schrijf leek mij wel wat. Naast haar gaan zitten terwijl Johan35 naast haar vriendin aan de andere kant van de bank ging zitten. Of we zin hadden in een quattro vroegen de dames... Leek ons niet zo’n goed plan en beide koppels vertrokken naar een eigen kamer. Ik hou van slanke poppetjes (had ik dat wel eens eerder gezegd?) maar deze dame was wel extreem slank. Haar wespentaille nog smaller dan die van de afwezige Eugenia. In doggy durfde ik haar middel nauwelijks vast te pakken bang dat ik haar door midden zou breken!
    Kamertje van 30 minuten voldeed aan de Venus standaard, niet veel passie maar goede sex en dat kon ik na bijna 10 uur clubben onderhand wel gebruiken.

    Johan35, de vliegende brombeer en hun chauffeur moesten er vandoor. Een volgende keer dan maar wat meer details uitwisselen over dames en hun eigenaardigheden. Wandelaar5 helaas niet ontmoet en dat terwijl ik enkele dagen later nog wel door hem een prijsje gewonnen had bij de brvdm.
    Heel laat wilde ik het ook niet maken en twee wat donkere poppetjes spraken mij wel aan. De “grootste” van de twee was alweer verdwenen dus richtte ik mij op de kleinste. Vroeg nog aan omstanders of zij haar kenden en of dit niet Casandra was waarmee ik in de zomer nog heb liggen stoeien. Op de dame afgestapt, beetje smalltalk zonder direct namen uit te wisselen en dan volgde de kamervraag van haar met daarbij een veelbetekenend uitgestoken en ronddraaiend tongetje.
    Ze was me niet vergeten van in de zomer en ik werd geacht om het komende halfuur op de kamer een tegenprestatie te leveren op haar orale verwennerij. Bleek het verdorie toch Casandra te zijn! Net zo klein als vorig jaar maar toch wel wat veranderd, net iets minder tiener uiterlijk en geen jeugdpuistjes meer ;-)
    Lekker en leuk klein ding waarmee de tijd niet verspild werd. Beffen, 69, doggy, even in cowgirl en vervolgens in missio: 28 minuten topsport en het was gedaan. Normaal blijf ik wat langer op de kamer maar nu was gedaan wat gedaan moest worden en kennelijk was 30 minuten voor haar ook genoeg, want zij deed geen enkele poging tot tijdrekken of extra’s als massages.

    Een laatste ronde in het restaurantje waar rond 23uur zoals gezegd nog volop keuze was, zodat ik de rit naar huis weer met een rond en vol buikje ondernam.
    Toch weer over Wesel, de 57 richting Nijmegen en dan binnendoor naar de lichtstad. Een uurtje later reed ik thuis de oprijlaan op, goed door kunnen rijden.
    Het was me het dagje wel!

    Venus met bekenden tijdens een feestje is helemaal prima, maar prefereer ik op een zonnige dag met meer tijd voor jacuzzi en terras.. dat het maar snel lente mag worden!



    En Garde

  36. Onderstaande 30 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 februari 2020),Badslippers (15 februari 2020),BP2 (16 februari 2020),brombeerzuid (15 februari 2020),cavediver (17 februari 2020),CVARIA (16 februari 2020),fervent (15 februari 2020),firstme (15 februari 2020),forgetskinnyletsgetfatty (15 februari 2020),HellaHolla (15 februari 2020),Husky (17 februari 2020),hvdk52 (16 februari 2020),jansenroy (16 februari 2020),Johan35 (15 februari 2020),JonnyFontane (15 februari 2020),JPtoo (16 februari 2020),Koos Albertss (18 februari 2020),Kwant (15 februari 2020),Laatbloeier (17 februari 2020),lekkersfan (15 februari 2020),Mr Bluenose (15 februari 2020),Mr Pussy (17 februari 2020),Patjax (16 februari 2020),pcenter (15 februari 2020),Piet Plezier (15 februari 2020),Sjeufke (15 februari 2020),Smouse (15 februari 2020),Viscamessi (16 februari 2020),Wentelt Eefje (15 februari 2020),Wijze grijze (15 februari 2020)

  37. #1300
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Zondag mij door storm Dennis gewaagd om Venus te bezoeken,kort voor twee uur nam van Robert mijn ijsbeer attributen in ontvangst,een snelle brunch van een kipschnitzel, aardappelpuree,salade en fruit verorbert om aansluitend het bargedeelte te betreden waar Bea,Rihana en Kim mij snel verwelkomde met een knuffel en kus,altijd prettig zo`n entree
    Waren heel wat dames aanwezig voor een zondag,o.a. de slanke tot superslanke dames Emma,Ella,Pamela,Casandra,Catalea,Venus,Isabela,An ka,Alysia,Oana voor de iets meer vollere maar zeer mooie andere
    dames waren de Cubaanse Kim,Rihana,Bea,Gia en nog twee andere aanwezig waaronder een rondborstige blonde dame met volle lippen!
    Prima Line up op een stormachtige zondagmiddag, het aantal beren varieerde afwisselend tussen de 12 tot 20.
    Na de sauna, die goed op temperatuur en een koude douche,me buiten lekker laten afkoelen en wachten op de door Dennis voortgebrachte rukwinden wachten is echter niet nodig,want binnen word met smart op de aanwezige ijsberen gewacht door al het bovenstaande schoons!
    Eerst mij gemeld bij de Thaise Tuk om weer een uur van haar massage te genieten, knieën,ellebogen,hete stenen,hakken alles word in de strijd geworpen om Husky weer soepel te maken,en dat alles omgeven door rustige muziek en een Boeddha die vriendelijk op mij neer kijkt,voor mij absoluut een reden te meer om naar Venus af te reizen
    Daarna zittend op de sofa zocht Kim mij weer op, beetje vrijen, tongkussen die de kleine Husky niet onberoerd lieten,sterker nog, door subtiele aanrakingen hief hij sierlijk zijn mooi gevormde kopje omhoog om aansluitend Kim de sleutel van de spiegelkamer te laten halen.
    Kim was gekleed in een lang okergeel negligé die geweldig spannend contrasteerde met haar mooie bruine glimmende huid.
    Op de kamer drukte ze haar volle Cubaanse billen strak tegen mij aan, waardoor de kleine Husky al op aanvalssterkte kwam te staan,langzaam klede ik haar TZ en wel uit,en vernam al snel dat haar vagina
    behoorlijk vochtig was geworden,daarna ging ze op de knieën om mij te verrassen met een geweldig fijne Bj die pas eindigde toen we op bed lagen,na een meerdere positie wisseling hebben we in
    met uitzicht op die geweldige billenpartij een heerlijk orgasme beleefd
    Daarna mijn biertje opgedronken,even gebabbeld over de mooie dingen des levens en opnieuw begonnen met TZ en een fijne BJ,die we veranderde in een 69 positie,waarbij ik bij de lik werkzaamheden wat miste......................................en ja hoor,haar clitoris piercing was niet meer aanwezig,even was ik bang dat ik ze misschien ingeslikt had maar dat was niet het geval,althans niet bij mij!
    Wat bleek een andere ijsbeer was tijdens het beffen te ruw met mijn Cubaanse schatje omgegaan waardoor de piercing opgegeven moment vervormd en kapot op het laken lag
    Niet getreurd,ik ging lekker door in de om uiteindelijk op deze wijze voor de tweede keer mijn nakomelingen de vrijheid te geven,wat een genot,wat een feest
    Meer als anderhalf uur zijn we in de spiegelkamer verbleven,en het is elke Euro waard na deze sessie,misschien wel 100 sterren sessie
    Nog genoten van het frambozen gebak met een kopje koffie,om aansluitend te vertrekken om 19.30 uur, wilde bij vrienden nog de WK schaatsen zien,waarbij de Nederlandse equipe op de laatste dag nog heel wat ereplaatsen behaalde.
    Ook had men in Venus op verschillende schermen het Bundesliga voetbal opstaan,ook voor mij prettig als voetbal liefhebber.
    Zoals gezegd om 19.30 uur met een meer als tevreden gevoel Venus verlaten,100 sterren seks met Kim,lekker eten,fijne wellness en een prima Thaise massage,Robert wenste me nog bij het weggaan een veilige en goede reis bedoelend op het slechte weer!
    De terugreis naar de Veluwe was een "Roller Coaster" met slagregens en een opkomende Dennis,maar de aerodynamica van mijn bolide sneed als een scheermes door het ruige weer

  38. Onderstaande 16 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (17 februari 2020),brombeerzuid (17 februari 2020),Eddy_V (17 februari 2020),Elmo3108 (17 februari 2020),forgetskinnyletsgetfatty (17 februari 2020),hallodaarbenikweer (17 februari 2020),jansenroy (17 februari 2020),Johnsonxxx (17 februari 2020),Laatbloeier (17 februari 2020),mynasch (18 februari 2020),phoenix (17 februari 2020),schoolmeester (17 februari 2020),Viscamessi (17 februari 2020),WANDELAAR5 (17 februari 2020),Wentelt Eefje (17 februari 2020),Wijze grijze (17 februari 2020)

 

 
Pagina 52 van 172 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.

  Diamond 468*60