Pagina 142 van 172 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.526 t/m 3.550 van 4286
  1. #3526
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Vandaag @ 21:22
    Berichten
    407
    Discussies
    3
    Thanks
    2.849
    Thanked
    1.730 in 251 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Poos geleden vertelde ze plannen te hebben om iets anders te gaan doen. Blijkbaar is het er van gekomen. Zal dr missen
    Zie mijn verslag van afgelopen zaterdag m.b.t. Sandra.

  2. #3527
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 21:32
    Berichten
    41.778
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Lees zojuist op internet dat er 4 Nederlanders bij dit ongeluk om het leven zijn gekomen, triest.

    Groet, schoolmeester.
    https://www.ad.nl/binnenland/vier-ne...rens~a2816fed/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3528
    Geregistreerd
    30 oktober 2018
    Last Online
    Gisteren @ 21:09
    Berichten
    140
    Discussies
    1
    Thanks
    1.221
    Thanked
    602 in 92 posts

    Standaard Rustige zaterdag in SC Venus...

    Afgelopen zaterdag weer eens voor een bezoekje naar SC Venus afgereisd. Op de heenreis zware regenval en doordat er op het stuk in Duitsland (überhaupt ergens?) geen ZOAB lag, mijn snelheid aangepast naar een 90km/u en zelfs dan voelde ik het stuur soms trekken, niet fijn. Dat er dan mensen zijn die met 130km/u of met meer voorbij vliegen begrijp ik dan niet helemaal, of eigenlijk helemaal niet. Op mijn terugreis (na een lokale overnachting) zag ik zondagmorgen in tegengestelde richting een enorme stoet aan hulpverleningsdiensten, met naar later bleek nav een ongeluk met 4 dodelijke slachtoffers, waarbij het vermoeden bestaat dat er te hard in de regen is gereden... Erg triest.

    Tot zover het trieste gedeelte van dit bericht. Na dus een wat weinig ontspannen rit, het laatste plaatsje op de hoofdparkeerplaats bemachtigd. Eenmaal binnen mijn in de winter gebruikelijke ritueel van omkleden, een lekkere douche nemen, opwarmen in de sauna, fris afdouchen en me daarna met een drankje in een zetel zetten om eens gade te slaan hoe het er deze dag aan toe gaat en welke dames er zijn.

    Deze dag de volgende dames gezien:
    Sabina, Eugenia, Mariana, Mirela, Monica, Sandra, Rebecka, Melodie, Anka, Lori, Hana, Liana, Oana, Ella, Sherry, Emilia, en de voor mij de nieuwe dame Janina. Laatstgenoemde ziet er naar mijn smaak erg aantrekkelijk, slank en naturel uit, een combi die me aanspreekt, maar een kamer is er niet van gekomen vanwege andere favorietjes die vandaag beschikbaar waren.

    Zoals Liefje ook al schreef was het kwa ijsberen nogal rustig en waren er continue meer dan voldoende dames en kamers beschikbaar. En de dames deden met tijd en wijle aardig hun best om er wat sfeer in te brengen. Later in de avond en na middernacht werd het zelfs heel erg rustig, waarbij ik een keer na terugkomst van de kamer slechts 1 ijsbeer in de barruimte en er 2 in de rookruimte zag. Dat is me op een zaterdagnacht nooit eerder overkomen. Het is geen garantie voor de toekomst maar vrees om een geliefde dame niet te kunnen strikken voor een kamertje vanwege drukte of pannenkoekers lijkt de laatste weken ongegrond...

    Note voor Manbijtkat: blijkbaar is de lieve (nieuwe) bardame Lori helaas weer al vertrokken.

    Uiteindelijk heb ik zelf weer een erg geslaagde dag gehad, mede mogelijk gemaakt door onder andere Anka en Oana. Tussendoor een lekkere Jaeger schnitzel verorberd, en met felle belichting in de barruimte en onder begeleiding van de panfluittonen van The Lonely Shepherd de club om 04:00 weer verlaten met het voornemen om ergens komende week zeker weer eens terug te keren!

  4. Onderstaande 15 leden hebben donkeywonkey bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 maart 2023),Ascari (26 maart 2023),comcom (26 maart 2023),Giodude (26 maart 2023),Johan35 (27 maart 2023),Kwant (26 maart 2023),Laatbloeier (26 maart 2023),Liefje (26 maart 2023),mentholbear (27 maart 2023),Patjax (27 maart 2023),Schietgraagft (29 maart 2023),schoolmeester (26 maart 2023),SexDiem (30 maart 2023),Viscamessi (28 maart 2023),WANDELAAR5 (26 maart 2023)

  5. #3529
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Emilia heeft eerder bij Van Goch gewerkt onder dezelfde naam.
    Heb haar vanmiddag nog even gesproken in Venus.

    Groet, schoolmeester.

  6. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (27 maart 2023),donkeywonkey (26 maart 2023),WANDELAAR5 (26 maart 2023)

  7. #3530
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:18
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Aanstaande zondag 2 april ga ik SC Venus weer eens bezoeken. Jammer dat het dan geen fkk dag is...... Vind het wel wat hebben om naakte meiden rond te zien lopen....

    Iemand ervaring met SC Venus op zondag? Zien de dames er dan nog steeds mooi en sexy uit, mogelijk zelfs bijna naakt.....?

    Hoop de er zondag een mooie line up is aan dames...... Ik ben erg benieuwd naar Oana, Rebekka, Melody, Ella en Monica...... Zou mooi zijn als een paar van die dames aanwezig zijn zondag......

  8. #3531
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.854
    Discussies
    93
    Thanks
    14.794
    Thanked
    9.597 in 3.465 posts

    Standaard

    Ik vind de zondag wel leuk. Oana ziet er naar mijn mening zelfs beter uit met kleren aan. Ik hou niet zo van dat hele magere, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Nee de dames zijn niet bijna naakt, leuke vrije tijd kleding. Ik vind het wel leuk om wat uit te pakken te hebben, maar ook dat is persoonlijk. Sabina dansend in een spijkerbroek? Mmmm, net zo sexy als naakt! Melody op zondag… weinig kans. Veel plezier!

  9. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Superjohnny (29 maart 2023)

  10. #3532
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    @Superjohnny

    Op een zondag is het bijna onmogelijk om de dvp's te pakken te krijgen wegens het vele aantal pannekoekers!

  11. Onderstaande 2 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 maart 2023),Superjohnny (29 maart 2023)

  12. #3533
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:40
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    Dat Pannekoekers probleem is niet alleen op de zondag.
    Is continu probleem bij verschillende dvd's daar, jammer.

  13. Onderstaande 3 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    Johnsonxxx (29 maart 2023),schoolmeester (29 maart 2023),Superjohnny (29 maart 2023)

  14. #3534
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cootje Bekijk bericht
    Is continu probleem bij verschillende dvd's daar, jammer.
    Dan ga je toch Netflixen

    Maar continue probleem wil ik het niet noemen. Wel dat het regelmatig voorkomt dat sommige dames druk geboekt zijn.

  15. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Superjohnny (29 maart 2023)

  16. #3535
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Ligt soms ook aan de dames denk ik. Met Melody kan je gewoon niet binnen het half uur klaar zijn….

    Komt hier overigens wel vaker voor dan in andere clubs…

  17. Onderstaande 2 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 maart 2023),Superjohnny (29 maart 2023)

  18. #3536
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:18
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Dank voor jullie antwoorden. Hoop niet dat de dames zondag allemaal langdurig geboekt zijn. Wil Melody wel graag leren kennen en ervaren op basis van de recensies. Maar dat geldt ook voor Oana, Rebekka en Monica.....

    Ik ga het gewoon zien zondag en zorg dat ik op tijd binnen ben

  19. #3537
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:40
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    Vanaf 11 ben je daar welkom, veel plezier.

  20. #3538
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superjohnny Bekijk bericht
    Dank voor jullie antwoorden. Hoop niet dat de dames zondag allemaal langdurig geboekt zijn. Wil Melody wel graag leren kennen en ervaren op basis van de recensies. Maar dat geldt ook voor Oana, Rebekka en Monica.....

    Ik ga het gewoon zien zondag en zorg dat ik op tijd binnen ben
    Op tijd komen is wel handig. Maar vlak na sta start zijn nog niet alle dames binnen. De dames die tot laat blijven komen ook wat later binnen.

    Ik ken Melodie niet heel goed maar schat in dat ze haar eigen werktijden uitkiest en niet perse vroeg hoeft te komen en/ of laat naar huis gaat. Ook zou het kunnen dat ze op zondag helemaal niet werkt.

    Zelf ben ik 1x op zondag geweest. De sfeer was toen wel anders dan op vrijdag en/ of zaterdag. Iets minder vrouwen en iets minder mannen. De sfeer is ook relaxter en minder feest stemming. Ook al staat Venus niet bekend als een party etablissement zoals PHG, Samya etc etc..

    Die kleding vind ik altijd wel leuk en sexy, dat heb ik met fkk iets minder.

    Als je zou willen denk ik ook wel dat je een afspraak kan regelen met Melodie. Dan zou je vooraf even moeten bellen (ik heb er altijd wel een hekel aan als veel beren dat doen, maargoed, het gebeurt nou eenmaal).

    Succes zondag, ik zal Melodie vertellen dat je eraan komt (als ze vrij is en je hebt goesting hoef je niet te twijfelen hoor, een kamer met Melodie is zeker een belevenis. Kost je wel knaken want ze neemt flink de tijd…)

  21. Onderstaande 3 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 maart 2023),Superjohnny (29 maart 2023),WANDELAAR5 (29 maart 2023)

  22. #3539
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:18
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Ik weet dat de dames niet alle dagen werken en hun eigen tijden bepalen. Hoop gewoon dat Melody er is en ook tijd heeft...... En ja dat dit knaken gaat kosten weet ik. De tijd nemen lijkt mij ook wel goed. Als ze zo goed zoent en pijpt als ik in de recensies lees dan zal de eerste ronde snel gebeurd zijn en is wat meer tijd voor een 2e ronde zeker wel fijn ����

  23. Onderstaande leden hebben Superjohnny bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 maart 2023)

  24. #3540
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superjohnny Bekijk bericht
    Ik weet dat de dames niet alle dagen werken en hun eigen tijden bepalen. Hoop gewoon dat Melody er is en ook tijd heeft...... En ja dat dit knaken gaat kosten weet ik. De tijd nemen lijkt mij ook wel goed. Als ze zo goed zoent en pijpt als ik in de recensies lees dan zal de eerste ronde snel gebeurd zijn en is wat meer tijd voor een 2e ronde zeker wel fijn ����
    Ja dat kan ze zeker goed. Ikzelf neem de eerste kamer in zo’n geval met een vreemde. Dan is dat in een half uurtje gefixt en heb je direct een beeld van de betreffende dame…

  25. #3541
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 17:29
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Ik zou deze zondag ook gaan.

    Alhoewel mijn laatste bezoek in november super was ben ik er mij van bewust dat het ook anders kan uitdraaien wegens overbooking van de dames.
    Dat is nu eenmaal het risico van Venus, en als je van erg ver moet komen (zoals ik) is dat een zware dobber.
    Ik probeer zeker voor 12u binnen te zijn.

    Als ik na 15-16u nog niets gevogeld heb verkas ik gewoon naar Acapulco Gold.

  26. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 maart 2023),Superjohnny (29 maart 2023),WANDELAAR5 (29 maart 2023)

  27. #3542
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:18
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Wil er zondag zeker ook voor 12u zijn. Heb het in het verleden 1 keer mee gemaakt in Venus op een zaterdag dat ik onverrichter zaken naar huis ben gegaan doordat de dames die mij aanstonden bezet waren...... Hoop dat dit zondag anders is. Ik weet dat je dit risico altijd hebt in een club. Ik moet iets meer dan een uurtje rijden, dus dat valt nog wel mee

  28. #3543
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.130
    Discussies
    112
    Thanks
    14.187
    Thanked
    5.815 in 2.947 posts

    Standaard

    Afgelopen Zondag was ik in Venus van 13.15 tot 18.00 uur.
    Meerdere dames, een stuk of 6 waren vrijwel de hele middag vrij, dus niet op kamer.
    Is natuurlijk geen garantie voor elke Zondagmiddag.
    Veel wandelplezier !

  29. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (29 maart 2023),Superjohnny (29 maart 2023)

  30. #3544
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Melodie werkt in principe niet zondags. Dus bellen voor zondag kan Superjohnny zich al besparen...voorts dragen dames zondags uiteenlopende kloffies dus niet naaktemundo.

    Zoals al eerder aangegeven in clubbing-ABC: timing voor verscheidene clubs is géén hogere wiskunde. Zondagen in Venus zijn nou eenmaal matige dagen wegens plausibele redenen. De ruime openingsuren (opzkers op vrijdag&zaterdag tot kot in de nacht) hebben hun effect en dus zijn het gros des dames ofte quasi uitgeput (opzekers diegene die 6 op 7 werken en dus al van dinsdag tem zaterdag aan de slag waren) of verschijnen later op het appèl als ze tot 4 uur hebben doorgebeund..Dataangaande is een keuze voor een vroege shift des zondags in Hamminkeln nou niet bepaald wat ss zou noemen weloverdacht , laat staan aangewezen wegens compleet simpel te verklaren redenen als men het ABC-tje ook maar enigszins begrijpt. Doch alla, some will never understand...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  31. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 maart 2023),WANDELAAR5 (29 maart 2023)

  32. #3545
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 17:29
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Nee de dames zijn niet bijna naakt, leuke vrije tijd kleding. Ik vind het wel leuk om wat uit te pakken te hebben, maar ook dat is persoonlijk.
    Dat klinkt inderdaad erg spannend. Vroeger, tijdens mijn ramen-periode, vond ik het erg opwindend om de dames in gewone kleren te zien toekomen op de werkplaats.

    Tegenwoordig in het tattoo-tijdperk stelt er zich helaas een probleem: hoe doe je een tattoo-check? (Voor alle duidelijkheid: ik gruwel van tattoos).
    Het lijkt me geen pretje om zo'n kadootje uit te pakken en dan geconfronteerd te worden met een heuse schildering.

  33. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (29 maart 2023)

  34. #3546
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.854
    Discussies
    93
    Thanks
    14.794
    Thanked
    9.597 in 3.465 posts

    Standaard

    “Hi, I am Sjakie, what is your name?” How nice, where are you from?” “I am from Belgium. I have a question: how many tattoos do you have?”

    Zomaar een idee. Ik zit me nu suf te piekeren wie er geen of weinig tattoos hebben in Venus. Volgens mij vallen Maya, Anka, Rebekka, Amalia en Marianna in de goede tattoo beperkte categorie voor jou. Maar ik laat me graag verbeteren/aanvullen door mensen die vaker gaan. Ik zie het amper meer. Melody, Liana, Cateleya, Eugenia, Cassandra, Sherry, Leila en Sabina hebben in ieder geval wel behoorlijk wat tattoos. Hana kun je beter mijden vanwege haar matige service. Sandra is gestopt. De rest kan ik me niet goed voor de geest halen. Veel plezier!

  35. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (30 maart 2023)

  36. #3547
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Berichten
    210
    Discussies
    14
    Thanks
    316
    Thanked
    805 in 170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    “Hi, I am Sjakie, what is your name?” How nice, where are you from?” “I am from Belgium. I have a question: how many tattoos do you have?”

    Zomaar een idee. Ik zit me nu suf te piekeren wie er geen of weinig tattoos hebben in Venus. Volgens mij vallen Maya, Anka, Rebekka, Amalia en Marianna in de goede tattoo beperkte categorie voor jou. Maar ik laat me graag verbeteren/aanvullen door mensen die vaker gaan. Ik zie het amper meer. Melody, Liana, Cateleya, Eugenia, Cassandra, Sherry, Leila en Sabina hebben in ieder geval wel behoorlijk wat tattoos. Hana kun je beter mijden vanwege haar matige service. Sandra is gestopt. De rest kan ik me niet goed voor de geest halen. Veel plezier!
    Rebekka krijgt er steeds meer. Heeft net haar halve dijbeen in de inkt laten zetten.

  37. Onderstaande leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (30 maart 2023)

  38. #3548
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:18
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Jammer dat Melody zondags in principe niet werkt. Zou persoonlijk ook liever op een andere dag gaan zoals zaterdag of andere dag door de week. Fkk dagen spreken mij ook meer aan alleen kan ik dan vaak niet, vandaar. Aanstaande zondag komt voor mij gewoon heel mooi uit.

  39. #3549
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Vandaag @ 21:22
    Berichten
    407
    Discussies
    3
    Thanks
    2.849
    Thanked
    1.730 in 251 posts

    Standaard

    Gisteren Venus met een bezoek vereerd.
    Arriveerde om 15.00 uur en er was nog plek op de parkeerplaats.
    Na omkleden naar de bar voor koffie. Onderweg hartelijk begroet door enkele dames.
    Het was gemiddeld druk. Veel dames aanwezig en een redelijk aantal beren, hetgeen later op de dag aanzienlijk minder werd.
    Ik lag op de bank bij de bar met een drankje om te kijken met wie ik mijn eerste kamer zou maken.
    Ik hoefde niet lang na te denken want Eugenia kwam lekker bij me liggen en hebben samen de kooi dansen van Rebecca en Mariana bekeken. Hierna samen naar de kamer. Het was weer fantastisch met deze lieve meid. Een heerlijk uur volgemaakt en onder een luide kreun bereikte ze haar hoogtepunt.
    Maya , die net weer terug was van een lange vakantie, had mij al benaderd voor een kamer, maar toen was ik net terug van de kamer met Eugenia.
    Na enige tijd kwam ze bij me liggen en vroeg of ik nu wel tijd had voor haar. Dus naar de kamer met haar.
    Op de kamer direct volop zoenen, staand voor het bed. Kennelijk heeft ze een tijdje droog gestaan want ze had er zin in en ging er vol tegenaan. Het was zowaar een porno experience. Diverse standjes, erg goed pijpen en ze is net zo’n goede zoener als Melody.
    Heb het 1,5 uur volgehouden met Maya, toen was ik kapot. Wat een goede en geile sessie.
    Hierna maar even wat gaan eten, het was inmiddels al 21.00 uur.
    Nog enkele mij bekende ijsberen gesproken. Het was weer gezellig.
    Had mijn zinnen ook gezet op Janina, maar die was eigenlijk de hele middag niet zichtbaar. In de avond heb ik haar wel weer gespot, maar was ik niet meer in staat met haar op de kamer te belanden. De volgende keer dan maar.
    Nog even met Mariana gebabbeld en haar de beloofde parfum overhandigd hetgeen gewaardeerd werd. Isabella kwam er ook nog even bij en wilde deze parfum ook wel, hetgeen ik uiteraard heb toegezegd dit bij mijn volgend bezoek mee te nemen.
    Het was weer een zeer aangenaam en gezellig bezoek aan deze fijne club.
    Om 22.00 uur huiswaarts gekeerd.
    Tot de volgende.

  40. Onderstaande 13 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (30 maart 2023),donkeywonkey (30 maart 2023),forgetskinnyletsgetfatty (30 maart 2023),Johnsonxxx (30 maart 2023),Laatbloeier (30 maart 2023),Manus (30 maart 2023),mentholbear ( 1 april 2023),Patjax (30 maart 2023),Philoe (31 maart 2023),Superjohnny (30 maart 2023),tuscan (30 maart 2023),WANDELAAR5 (30 maart 2023),Wentelt Eefje ( 2 april 2023)

  41. #3550
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Is er hier nog steeds ‘s avonds zo’n show met een paar dames onderling? De kooidans is leuk maar die kennen we inmiddels wel redelijk. Voor de Corona periode was er vaak in het weekend een meer bijzondere show. Hoe laat moet ik me morgen melden ?

 

 
Pagina 142 van 172 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Freude 468*60