Pagina 97 van 172 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.401 t/m 2.425 van 4279
  1. #2401
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:57
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.524 in 3.440 posts

    Standaard

    Kijk, dan werkt hun deurbeleid voor klanten ook goed!

    (Beetje flauw, sorry maar het was zo’n mooie voorzet)

  2. #2402
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Structureel zou ik het niet noemen. Enkel op piekmomenten. Wat je typisch ziet op een weekdag zijn bezoekers die voor een paar uur komen rond de middag of rond 17u in functie van hun eigen werkschema. En na 21u komen de nachtraven binnenvallen. Maar evengoed zijn er momenten daarbuiten dat er dames lang zitten te wachten in de bar. Grotere Clubs zoals Samya, ss, Sharks, en destijds GT en YY kunnen piekmomenten makkelijker opvangen. Daar was een lege Club gewoon ondenkbaar, dan zou men de Thekes hebben ingezet bij wijze van spreken.

  3. #2403
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mager Bekijk bericht
    Ik denk dat venus nu zo populair is en dat er nu zo weinig alternatief in de buurt is dat venus wel goed met een prijsverhoging kan wegkomen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    @Mentholbear: Ja, daar heb je wel een punt. Maar dat mannenoverschot lijkt nu wel structureel te zijn. En ik ben het met Player eens dat Venus een goed beleid heeft op dames gebied. Dus ik denk dat ze het nu wel kunnen maken. Ze kunnen op die manier extra toppers aantrekken en upselling buiten de deur houden. Want die druk neemt natuurlijk wel toe. Qua faciliteiten en eten is het geen Babylon, dus ze moeten qua entree onder die prijs blijven.
    Daar hebben jullie ook wel een punt. Het ijsberenlandschap is de afgelopen jaren behoorlijk veranderd met het wegvallen van zo veel clubs.

    Er zijn veel minder alternatieven in de omgeving. Aan de andere kant komen straks weer SC erbij in Emmerich, Zundert, Grefrath en wellicht Roermond. Dolce vita, living room, gallardo, GT en psr lijken definitief verleden tijd.

    Nu hebben ze een nette prijs van 50 entree en 50 kameren. Als ze willen groeien in massa met het in gebruik nemen van de hutjes enzo, dan zou ik dat aanhouden. Krijg je een iets luxere Aca G zeg maar, met ook goeie service dames.
    Als die groei er niet in zit, dan wellicht inderdaad de prijzen omhoog als een wat luxere club. Met het risico dat als die andere grotere clubs open gaan er een grote uitstroom van mannen zal zijn en je je ouwe concurrentie voordeel niet meer hebt van lagere entree dan die grote clubs (50 ipv 60) en normale kamer prijzen voor ouderwets goeie service (50p30) door een goed clubbeleid.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Zelfs met huidige prijzen beleid ben ik niet geneigd om Venus te bezoeken laat staan bij een verhoging.
    Dat komt toch door het mannen overschot? Die prijsverhoging zou een betere balans kunnen opleveren. Zou je dan wel geneigd zijn om er naartoe te gaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Structureel zou ik het niet noemen. Enkel op piekmomenten. Wat je typisch ziet op een weekdag zijn bezoekers die voor een paar uur komen rond de middag of rond 17u in functie van hun eigen werkschema. En na 21u komen de nachtraven binnenvallen. Maar evengoed zijn er momenten daarbuiten dat er dames lang zitten te wachten in de bar. Grotere Clubs zoals Samya, ss, Sharks, en destijds GT en YY kunnen piekmomenten makkelijker opvangen. Daar was een lege Club gewoon ondenkbaar, dan zou men de Thekes hebben ingezet bij wijze van spreken.
    Niet alleen op piek momenten door de pannenkoekers. Bij een kleine line up is de impact daarvan een stuk groter.
    Maar je hebt gelijk dat als je de tijd hebt, dat je soms rond die wisseltijden tussen 17:00 en 20:00 ofzo wat kans maakt. Maar niet iedereen kan er de hele dag zitten of moeten dan zelf ook weg.
    En bij grotere clubs zitten er misschien meer dames om de piek momenten op te vangen en heb je kans dan een pareltje beschikbaar is, maar geregeld dat de mindere dames kwa optiek en/of service dan (continue) beschikbaar zijn.

  4. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 januari 2022),CVARIA (11 januari 2022),mager (12 januari 2022),Schietgraagft (11 januari 2022),WANDELAAR5 (11 januari 2022)

  5. #2404
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:47
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.953
    Discussies
    62
    Thanks
    8.231
    Thanked
    2.691 in 952 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Venus moet gewoon de prijzen verhogen. Dan neemt het mannenoverschot wat af. Simpele economische wet dat bij grote vraag de prijzen stijgen. Dames naar €60/30 om die €100/30 te vermijden en toegang ook naar €60.
    Je vergeet hierbij dat dit bij sommige (vaste) klanten kwaad bloed zal zetten en ze club de rug toe zullen keren. Voordat je een prijsverhoging doorvoert zul je ook een onderzoek moeten doen om te kijken wat de gevolgen zijn voor je bedrijf op de lange en korte termijn.

    Als je concurrenten als Penelope en Aca Gold hebt die praktisch hetzelfde bieden voor minder geld zou het mij verbazen als een prijsverhoging goed uitpakt. Laten we niet vergeten dat Venus geen Rolex of Ferrari is waarbij er lange wachtlijsten zijn om het product te krijgen en mensen graag iets meer betalen. Het is een doorsnee club met een doorsnee line-up die het geluk heeft dat een aantal concurrenten al dan niet tijdelijk gesloten zijn.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 januari 2022),Shakir (11 januari 2022),The Turbanator (11 januari 2022),Wentelt Eefje (11 januari 2022)

  7. #2405
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:57
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.524 in 3.440 posts

    Standaard

    Ik ben het niet met je eens dat Venus hetzelfde biedt als AcaGold. Zowel qua eten, faciliteiten en gemiddeld service niveau van de dames zitten ze er duidelijk boven. Maar ja, dat is mijn mening.
    AcaGold: Ik heb geen dames gevonden met TZ inclusief, behalve wat MILFS. Bij Venus allemaal. Ik moet nog steeds een keer met Husky naar AcaGold waar hij mij bij de juiste dames gaat introduceren, want er schijnen er wel wat te zijn.
    Venus: Jacuzzi en Sauna binnen en buiten. Zwembadje buiten.
    Venus: Warme groente in het buffet en meer keuze
    Venus: Drank in glazen in plaats van plastic bekertjes en bier inclusief tot 19:00 uur. Veel betere koffie.

    Wel vond ik AcaGold gezelliger en er zijn beduidend meer dames.

  8. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 januari 2022)

  9. #2406
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.719 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Wel vond ik AcaGold gezelliger en er zijn beduidend meer dames.
    Uiteindelijk gaat het daarom en de rest is bijzaak.

  10. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 januari 2022),Shakir (11 januari 2022),WANDELAAR5 (11 januari 2022),Wentelt Eefje (11 januari 2022)

  11. #2407
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Ik ben het niet met je eens dat Venus hetzelfde biedt als AcaGold. Zowel qua eten, faciliteiten en gemiddeld service niveau van de dames zitten ze er duidelijk boven.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Uiteindelijk gaat het daarom en de rest is bijzaak.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #2408
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Kan het eten nog slechter dan in Venus ??? Met alle respect, de dames houden de club hoog, voor mij althans, maar die voeder bakken....... het kan kennelijk dus slechter. Had gehoopt dat m'n eenmalige bezoek aan Aca niet maatgevend was. Maar het is duidelijk waar de prio's liggen bij de verschillende ijsberen. Persoonlijk ben ik van kwaliteit voor kwantiteit. Bij anderen is kwantiteit blijkbaar maatgevend voor kwaliteit... dan heb je in Venus dus niets te zoeken. En gezelligheid...., die maak je zelf toch? 2de kerstdag paar uurtjes voor sluiten met zes meiden, zes ijsberen en nog wat personeel.... lang geleden zo'n leuke, geile, gezellige en onderhoudende clubavond / nacht gehad.

  13. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    peterp095 (11 januari 2022),WANDELAAR5 (11 januari 2022),Wentelt Eefje (11 januari 2022)

  14. #2409
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:57
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.524 in 3.440 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Uiteindelijk gaat het daarom en de rest is bijzaak.
    Nee het service niveau gecombineerd met het uiterlijk van de dames is het belangrijkst (voor mij dan).

    Daarnaast vind ik een club met een wat luxere uitstraling, die schoon is, waar alles werkt en waar ik lekker kan bubbelen fijn om me prettig te voelen. Op al die punten scoort Venus punten.

    Grootste nadeel daar voor mij is dat er vrij weinig dames zijn en daarvan ook nog een deel niet met mij wil neuken vanwege het formaat van mijn Barokkar.

  15. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mager (12 januari 2022),Shakir (11 januari 2022)

  16. #2410
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Grootste nadeel daar voor mij is dat er vrij weinig dames zijn en daarvan ook nog een deel niet met mij wil neuken vanwege het formaat van mijn Barokkar.
    Als je daarop niet kan zeggen "Uiteindelijk gaat het daarom en de rest is bijzaak"' weet ik het niet meer.

    Ik kan best begrijpen dat veel forumleden deze Club maar niets vinden. Eigenlijk zoeken zij een Club die niet bestaat. Geen afspraken maken, niet pannekoeken, lage entree, geen upselling, topservice, top catering, top wellness, top sfeer met veel pre- en aftersales, muziek niet te luid, bier gratis, onuitputtelijke LU en als je voorkeuren hebt binnen die LU staan zij 24/7 voor je klaar, eens dat jij de Club binnen bent gaat de deur op slot en komt er geen klant meer in.

    Wie deze Club kent, mag het mij altijd zeggen.

  17. Onderstaande 9 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 januari 2022),altijdwakker (11 januari 2022),Caracol (11 januari 2022),FrankBlack (11 januari 2022),Jack42 (13 januari 2022),mager (12 januari 2022),WA (11 januari 2022),WANDELAAR5 (11 januari 2022),Wentelt Eefje (11 januari 2022)

  18. #2411
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Als je concurrenten als Penelope en Aca Gold hebt die praktisch hetzelfde bieden voor minder geld zou het mij verbazen als een prijsverhoging goed uitpakt. Laten we niet vergeten dat Venus geen Rolex of Ferrari is waarbij er lange wachtlijsten zijn om het product te krijgen en mensen graag iets meer betalen. Het is een doorsnee club met een doorsnee line-up die het geluk heeft dat een aantal concurrenten al dan niet tijdelijk gesloten zijn.
    Mwoah, de club vind ik wel een wat meer luxere gentlemens club uitstraling hebben. Niet kwa omvang en luxe, maar het gaat voor mij gevoel meer die richting op dan een oubollige hoerenkeet.
    En de wellness is ook niet verkeerd. De line up zijn welliswaar niet alleen maar topmodellen, maar de focus lijkt wel te liggen op jong en slank, waarbij de club de kamer service hoog heeft staan.
    Dat anale verhaal van 300 verbaasde me daarom ook.

    Bij Penelope en Aca G vind ik de line up wat diverser. Ook wel begrijpelijk met zo een uitgebreide line up.

  19. #2412
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Uiteindelijk gaat het daarom en de rest is bijzaak.
    Zoveel mensen, zoveel wensen

  20. #2413
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    dank jullie. nu de hamvraag: wanneer is overdag wel een goede tijd gezien de beren/dames verhouding?
    beursplein seks

  21. #2414
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:52
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.512
    Discussies
    121
    Thanks
    5.903
    Thanked
    4.995 in 2.161 posts

    Standaard

    Ligt aan welke dag.
    Ben er een paar keer op een woensdag geweest en toen was de verhouding prima.
    De laatste keer dat ik er op een vrijdagavond was, was de verhouding ook uitstekend.
    Het is echt een moment opname...
    Ik probeer zelf altijd de Duitse en Nederlandse/Belgische feestdagen te vermijden, want dan kun je op een hand tellen dat het een gaybar wordt.
    Net als zaterdagavond.....

  22. Onderstaande 5 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 januari 2022),mager (12 januari 2022),mentholbear (12 januari 2022),stimpy3 (11 januari 2022),WANDELAAR5 (11 januari 2022)

  23. #2415
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:57
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.524 in 3.440 posts

    Standaard

    Ik denk dat in het algemeen de dinsdag en woensdag relatief het rustigst zijn in Venus. Vrijdag en zaterdag het drukst. Rustige tijden is geluk hebben. Je kunt op openingstijd voor de deur staan, dan is het rustig qua mannen, maar dan zijn ook nog niet alle dames er.

  24. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 januari 2022)

  25. #2416
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    En ga dan ook niet treuzelen met je keuze. Want kans dat je droom dame die vroeg op de dag beschikbaar is, de rest van de dag je amper meer van de kamer af ziet komen in Venus momenteel. Ik zou zeker niet gaan lopen wachten tot het 17:00 a 20:00 momentje.

  26. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (12 januari 2022)

  27. #2417
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    17 februari 2022 @ 10:34
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    21 in 2 posts

    Standaard

    Nou mensen. Ik ben regelmatig naar prive huizen geweest, maar nooit naar een sauna club. Ben van plan volgende week te gaan en na het lezen van alle reacties op dit forum ben ik erg benieuwd hoe het zal zijn! Verder heb ik nog een laatste vraag; ( en kom aub niet aan met kijk het zelf maar volgende week ) Kan iemand mij misschien vertellen wat de prijzen zijn om te kameren met een dame. En Is dit ook net als de huizen 30 en 60 minuten? Met vriendelijk groet !

  28. #2418
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.433
    Thanked
    6.260 in 2.986 posts

    Standaard

    30 min. in principe incl. TZ en officieel in Duitsland niet toegestane orale verwennerij €50
    60 min. in principe incl. TZ en officieel in Duitsland niet toegestane orale verwennerij €100

    “nieuwelingen” stuiten in alle clubs wel eens op de verkeerde dame die deze service pas voor het dubbele (half)uurtarief zegt te verlenen. Trap daar niet in.

  29. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 januari 2022)

  30. #2419
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remcobozz Bekijk bericht
    Nou mensen. Ik ben regelmatig naar prive huizen geweest, maar nooit naar een sauna club. Ben van plan volgende week te gaan en na het lezen van alle reacties op dit forum ben ik erg benieuwd hoe het zal zijn!
    En Is dit ook net als de huizen 30 en 60 minuten? Met vriendelijk groet !
    Verschil met privé huizen is trouwens dat je achteraf betaalt. Dat kan zowel op de kamer, maar ook dat je je centen in je kluisje laat (waar je je kleren hebt achtergelaten voor een badjas), of bij SC Venus heb je de mogelijkheid om de centen in een klein kluisje naast het toeziend oog van de receptie. En dan kun je de dame nabij de kleedruimte of receptie betalen.
    Bij Venus blijven de dames buiten de kleedruimte wachten. Bij sommige clubs lopen ze weer met je mee.
    Voordeel van achteraf betalen is dat als een kamer niet bevalt, je het op een half uurtje kunt houden. Je hoeft dus niet van te voren al aangeven hoe lang je wilt. Daarentegen moet je dan wel zelf de tijd in de gaten houden. Want als je budget voor een uurtje hebt en je gaat daar overheen, is het je eigen verantwoordelijkheid.
    Maar je kunt ook van te voren aangeven hoe lang je wilt. Dan houdt een dame daar ook rekening mee.
    Je kunt ook een soort combi doen door bijvoorbeeld te antwoorden als er gevraagd wordt hoe lang je wilt, dat af hangt hoe lekker de kamer gaat. En als je merkt dat je langer dan een half uur wilt, maar niet langer dan 1 uur wilt, dat je zegt het gaat zo lekker, laten we er een uurtje van maken. Of 1,5 of 2 uur als dat je wens is.

    Ik weet niet hoe de situatie volgende week is, maar hou er rekening mee dat de verhouding dames en heren nogal negatief uit kan pakken zo vlak na nieuw jaar. Sommige dames zijn misschien nog op vakantie. En dan kan het zo maar zijn dat in een kleine club er weinig keuze kan zijn. Vooral als een paar pannenkoekers hun favoriete dame voor uren bezet houden.

    Bij een wat grotere club met meer dames, zoals Samya en Acapulco Gold heb je minder kans in een soort gay bar te zitten

    Voordeel van Venus is dan weer dat de club er op toe ziet dat kamers netjes volgemaakt worden (tenzij je zelf eerder van de kamer af wilt),

    Veel plezier en ben benieuwd hoe het je is bevallen!

  31. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    altijdwakker (14 januari 2022),Ascari (13 januari 2022),mager (13 januari 2022),Monkeybone (13 januari 2022),Wacko66 (13 januari 2022)

  32. #2420
    Geregistreerd
    7 oktober 2021
    Last Online
    25 januari 2024 @ 23:24
    Locatie
    Midden Nederland
    Berichten
    86
    Discussies
    2
    Thanks
    86
    Thanked
    171 in 33 posts

    Standaard

    Wel opvallend vind ik dat ze een blik nieuwe dames opengetrokken hebben maar het gemiddeld aantal dames per avond niet significant hoger is. Zie net op de website er maar 6 op groen staan terwijl het vrijdagavond is.

  33. Onderstaande leden hebben FrankBlack bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (14 januari 2022)

  34. #2421
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    17 februari 2022 @ 10:34
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    21 in 2 posts

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties op mijn vragen! Ik zal na mijn bezoek weten hoe het was.

    Is 2x vaccinatie + booster voldoende om binnen te komen? Of moet er een negatief test bewijs aangeleverd worden?
    Las dat dit ergens in de buurt kon? Of kan dit ook in Nederland?

    Groeten

  35. #2422
    Geregistreerd
    15 september 2013
    Last Online
    8 juni 2022 @ 20:23
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    19
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Flatrate clubs. Bestaan die nog? Zo ja kan iemand met paar goede dicht bij grens noemen? Of zijn flatrates per definitie slecht?
    Zelf ben ik van entertainment / voyeur, ala kooidansen in Venus, maar ik zou het graag wat langer/meer zien.
    Iemand aanbevelingen?
    Als je het niet meer trekt moet je duwen

  36. #2423
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:57
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.524 in 3.440 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remcobozz Bekijk bericht
    Bedankt voor jullie reacties op mijn vragen! Ik zal na mijn bezoek weten hoe het was.

    Is 2x vaccinatie + booster voldoende om binnen te komen? Of moet er een negatief test bewijs aangeleverd worden?
    Las dat dit ergens in de buurt kon? Of kan dit ook in Nederland?

    Groeten
    Misschien is booster genoeg, maar zo niet dan kun je gratis links naast de club jezelf laten testen.

  37. #2424
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:57
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.524 in 3.440 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jok80 Bekijk bericht
    Flatrate clubs. Bestaan die nog? Zo ja kan iemand met paar goede dicht bij grens noemen? Of zijn flatrates per definitie slecht?
    Zelf ben ik van entertainment / voyeur, ala kooidansen in Venus, maar ik zou het graag wat langer/meer zien.
    Iemand aanbevelingen?
    Flat rate clubs zijn al jaren niet meer toegestaan in Duitsland.

  38. #2425
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.523
    Discussies
    270
    Thanks
    25.951
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remcobozz Bekijk bericht
    Of kan dit ook in Nederland?
    In Nederland heb ik me telkens gratis via testenvoortoegang.org laten testen. krijg je vervolgens uitslag en code via email. Met die code kun je eventueel in je corona check app en internationale qr aanmaken die ook in de Duitse SC te gebruiken is.

    Verder wat w5 al zei.

 

 
Pagina 97 van 172 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.

Babylon 468*60