Pagina 125 van 169 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.101 t/m 3.125 van 4225
  1. #3101
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchZeus Bekijk bericht
    Nieuwe foto’s zijn inderdaad dringend nodig.
    Weet niet of dat puur Is vanwege gebrek aan fotograaf, of dat een aantal dames pertinent er niet op willen.

    Behalve een update aan de galerij van de dames, mag een update van hun info ook wel eens. Sommigen zijn al enkele jaren 20 ofzo

  2. #3102
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    Behalve een update aan de galerij van de dames, mag een update van hun info ook wel eens. Sommigen zijn al enkele jaren 20 ofzo
    Maar je weet toch dat je met deze hobby jong blijft ?!
    Ik ben ook al jaren 40 (wel een ouwe lul in de ogen van de dvp’s)
    En Garde

  3. #3103
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Das nog niets Eddy......ik ben iemand van 19 met 23 jaar ervaring.......

  4. #3104
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    bezoekje Venus 19-augustus 2022


    Niet te idioot heet, heerlijk zonnetje, een prima dag om Hamminkeln eens met een bezoekje te vereren. Om klokslag 11:00 tikte de deuk na mijn belsignaal en stapte ik het paradijsje binnen. Welkom geheten door die theke, die een met fraai laag decolleté uitgesneden jurkje droeg (naam vergeten). Een warme glimlach, kortom ik voelde me welkom. Toch een leuke visite kaartje zo’n theke!

    Snel mij als zomerse ijsbeer verkleed (keurige -vrij nieuwe geloof ik- katoenen velletjes) en op naar de bar. Warm onthaald door de vrolijke Melody, die mij in het kleed dat onze lieveheer haar gegeven heeft mij heerlijk een knuffel van de bovenste plank gaf! Cappucinnootje erbij, fijn dat dat apparaat is aangeschaft, en een poosje zitten kletsen. ’t is een leuke meid. Vele onderwerpen passeerden de revue, af en toe mij zachtjes aanrakend. Het moet er van komen, want de kleine mynasch begon vervaarlijk op te spelen…. Op naar een nog een beetje frisse kamer. Mijn hemel wat een bof dat ik Melody heb leren kennen. GFE van de bovenste plank. Voor mij betekent dat lange jummie tongzoenen, hele lichamen zachtjes bestrijken, uiterst zachte massages. Op haar knieën op het bed en ik staande ervoor wist ze de kleine mynasch tot in opperste extase te brengen door een zeer gevarieerde langdurende blowjob. Tegelijkertijd kon ik haar fraaie rug een billen ook eens geraffineerd met babyolie bewerken . Erg geil al zeg ik het zelf. Daarna haar een poosje op haar rug gelegd om haar voorkant eens onderhanden en mond te nemen. Hemeltje lief wat een ervaring weer. Op de achtergrond aan slowjazz muziekje van Melodies speellijst. Melody wilde het uur afmaken met een verwen partij voor mij. Nu…dat is zeer wel gelukt!

    Een super uurtje. Kan iedereen Melody aanraden. Ik meen zelfs een voormalig koningin IJsbeer!

    Na deze plezierige sessie eens een paar broodjes verorberd, en mijzelf in de buiten sauna gezet. Die stond flink heet zeg. Daarna afgespoeld in de buiten douche en met de temperatuur die ik toen gewend was in het Jet-stream zwembadje gesprongen en een poosje wat meters gemaakt. Daarna even in het zonnetje een beetje opwarmen, alles onder het toeziend oog van een paar fraaie schepsels (Sandra, Marianne). Marianne sprak mij later nog even aan; waarna ik haar (tot mijn eigen verrassing op mijn verlanglijstje heb gezet. Leek me een leuke meid. Wel niet mijn type (ik zoek meestal een beetje ouder…), maar afwisseling moet er zijn.

    Nadat ik de bar weer binnen kwam (verblind nog door het zonlicht buiten) ontwaarde ik in een soort mist (er werd ook net gepaaldanst) in een hoekje Liana. Oh my god. Een andere favoriet. Ik ging naast haar zitten en ze nestelde me zich als een oude bekende heerlijk tegen mij aan. Verleiden is haar eerste natuur. En ik was als boter in haar handen (in feite in haar lichaam). Hemeltje. De tweede kamer diende zich aan. Sapperdeflap wat een vrouw is Liana. Prachtige zoenen, genieten van mijn liefkozingen. Met spetterend orgasme. Leuke conversatie, geile handelingen. Ze masseert heerlijk, en haar blowjob mag er beslist zijn. Neukend is ze voor mij onweerstaanbaar. In een ouderwetse girl om top verwende ze tegelijkertijd met haar kut mijn kleine mynasch, met haar heerlijk zachte borsten bewerkte ze mijn buik en met haar mond zoende ze afwisselend mijn mond en mijn tepels. Vrouwen en multi-tasking. Liana kan er wat van….Met extra grip in haar kutje melkte ze de laatste druppeltje van mijn sperma uit mijn ballen.. Daar moest ik echt even van bij komen. Met een heerlijke massage door haar (een echte body to body) maakte ze het uurtje vol. God allmightly. Nog zo’n super sessie.

    Terug in de bar nog een beetje rondgekeken, maar het aantal interakties met dames (ik geloof dat er een stuk of tien waren) bleef zeer beperkt. Je wordt gezien, af en toe een glimlachje, maar daarmee is de kous wel af. Behalve Melody en Liana, die hun aftersales hoog in het vaandel hebben staan.

    Dank aan Venus voor een geslaagd verblijf, en Melody en Liana voor een gedenkwaardige sessie!




  5. Onderstaande 17 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 augustus 2022),Bluebear (20 augustus 2022),Giodude (20 augustus 2022),Husky (20 augustus 2022),JohanDeVijfde (30 augustus 2022),Johnsonxxx (20 augustus 2022),Kwakje (20 augustus 2022),Liefje (21 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022),Patjax (20 augustus 2022),Scarpa (29 augustus 2022),Schietgraagft (22 augustus 2022),schoolmeester (20 augustus 2022),Shakir (20 augustus 2022),Viscamessi (22 augustus 2022),WANDELAAR5 (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (21 augustus 2022)

  6. #3105
    Geregistreerd
    24 augustus 2018
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:37
    Berichten
    267
    Discussies
    5
    Thanks
    1.254
    Thanked
    386 in 133 posts

    Standaard

    Vraag van een beer die laatst weer een keer in Venus was: wie is de dame met knal oranje schoenen? Ik kamerde met Monica, maar ik geloof dat een keertje vreemd gaan in de lucht hangt. Dank alvast voor het antwoord.

  7. #3106
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Berichten
    585
    Discussies
    15
    Thanks
    4.764
    Thanked
    2.069 in 456 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobOpzoek Bekijk bericht
    Vraag van een beer die laatst weer een keer in Venus was: wie is de dame met knal oranje schoenen? Ik kamerde met Monica, maar ik geloof dat een keertje vreemd gaan in de lucht hangt. Dank alvast voor het antwoord.
    Hana: https://www.ijsberenforum.com/forum/...285#post790285

    Voor Venus werkzaam in Acapulco Gold

  8. Onderstaande 3 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 augustus 2022),Patjax (27 augustus 2022),Pierke69 (20 september 2022)

  9. #3107
    Geregistreerd
    24 augustus 2018
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:37
    Berichten
    267
    Discussies
    5
    Thanks
    1.254
    Thanked
    386 in 133 posts

    Standaard

    Top, Dank!

  10. #3108
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    Als die rode Ferrari die gisteren op de Vip plaats stond van jouw is
    dan past de oranje schoenen er niet bij.
    Koud kunstje om Hana er in te krijgen.

  11. Onderstaande leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    RobOpzoek (21 augustus 2022)

  12. #3109
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Sommige saunaclubdames zijn gelijk een Ferrari: ze zijn ontzettend duur en bereiken (te) snel de eindtijd..........

  13. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    fervent (21 augustus 2022),Husky (21 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022)

  14. #3110
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    En rijden niet echt comfortabel…

  15. Onderstaande leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (21 augustus 2022)

  16. #3111
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    OP LEEFTIJD

    Op de 9e van de 8e getwijfeld wat te doen. Een nieuwe club bezoeken? Een club die ik na de vernieuwing niet meer bezocht heb? Neh, liever bezocht ik nog een keertje een lekkere meid voordat ze voor een poosje op vakantie zou zijn.
    En zo drukte ik rond het middaguur op de buzzer van Venus.
    50 euro entree afgetikt aan de receptie. Hiervoor krijg je de gebruikelijke badjas, slippers, fris en koffie & thee, een onbeperkt brunch buffet tot 14:00, en vanaf 14:00 is de eerste 9 euro aan a la carte eten inbegrepen.
    De dames rekenen er over het algemeen 50p30, maar daar krijg je meestal wel ouderwetse service voor.
    Kwa mannen hing het aantal door de dag heen zo rond de 15, en kwa dames dacht 12 ofzo. Hmmm... volgende keer toch maar es gaan turfen op hun AanWezigheidsLijst, want die klopt perfect. Op het moment dat de dames arriveren krijgen ze op hun profiel foto een mededeling dat ze aanwezig zijn. Weet alleen niet of die mededeling er ook gelijk van af gehaald wordt als ze vervroegd feierabend hebben? Zo lang blijf ik meestal niet en hou het ook niet zo scherp in de gaten. Misschien dat iemand het wel is opgevallen of weet?

    Enfin, toen ik me eenmaal had opgefrist en de bar in liep voor een glaasje prik moest ik een keuze maken. Met Anka gelijk de kamer op. Of me eerst lopen volproppen en het risico lopen dat ze straks gepannenkoekt zou zijn. In tegenstelling tot wat je van deze veelvraat mag verwachten, besloot ik toch maar eerst met deze blonde stoot mee te gaan naar een kamertje. Geen spijt van gehad, want ik werd weer heerlijk verwend.
    Tot mijn verrassing kreeg ik later op de avond nog een attent presentje van haar wat ze in de ochtend had beloofd. Ik dacht dat ze het misschien vergeten zou zijn, maar niets bleek minder waar. Waarschijnlijk dat ik die vanaf heden voortaan ga gebruiken...
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...578#post790578

    Daarna was het toch echt de hoogste tijd om me op de voederbakken te storten. Er waren worst en roerbak ei. Van dat laatste gebruik gemaakt, aangezien ik het weliswaar gekoelde maar onafgedekte konijnenvoer niet vertrouwde op rondzoemende 'zwarte sojabonen'...

    Terug in de bar was miss angel face met haar 2 vriendinnen al gearriveerd. Ella ging nog eerst een peukje roken en daarna vertrokken we vlotjes naar een kamer waar we geweldig van elkaar genoten hebben.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...580#post790580

    Veel rust kreeg ik na die sessie niet. Want ik had me maar net op de ligbedjes in de tuin genesteld en spotte een zeldzaam eenzame verschijning: Cataleya. Ik dacht te weten wat voor antwoord ik zou krijgen, toch waagde ik een poging door te vragen of ze busy was. Tot mijn verrassing wat het antwoord nee.
    Ik hoefde niet lang te twijfelen, aangezien de vorige paar bezoeken gepannenkoekt was. Dus hup achter deze bunny aan. Geweldig intens is deze dame en geweldig van elkaar genoten in een uitgelopen kamergang.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...584#post790584

    Tussen de kamergangen door nog even van de wellness genoten. De buiten sauna stond uit en de binnen jacuzzi ditmaals niet geprobeerd. De binnen sauna was wel lekker warm, zonder te heet te zijn. De buiten jacuzzi was lekker warm. Maar tot mijn verbazing was het zwembadje juist koud. Ik dacht dat die 2 aan elkaar gekoppeld waren. Jammer, want gebruikte em altijd als een warm waterbedje...

    Enfin, me dan maar warmen aan musketier Sofia. Heerlijk van elkaar genoten tijdens het kamertje. Hopelijk dat ze zich in de toekomst wat meer kan laten gaan en/of wat acteerlessen neemt, zodat het uit kan groeien naar een geweldige samenzijn. Of ik moet beter mijn best doen...
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...586#post790586

    Bij big sis Oana had ik dat wel. Geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...587#post790587

    Terug in de bar spotte ik weer de nieuwe meid waar ik eerder op de dag al oogcontact me had. Maar omdat er meerdere andere meiden op mijn wenslijstje stonden had ik toen geen praatje met haar gemaakt. Ik ben wat meer van het rigide type van praatje betekent interesse voor een kamergang. Ik ga niet 'haar tijd' verspillen met alleen een praatje.
    Maar omdat ik na een paar keer haar voorbij was gegaan dacht ze misschien dat ze niet mijn type was ofzo, want toen ik weer richting haar kant op liep keek ze niet meer op. Totdat ik naast haar kwam zitten. Toen kwam de glimlach terug en begon een aangename kennismaking. Victoria blijkt deze Bulgaarse te heten. Haar lange donkere manen staan d'r goed. Ze vertelde 19 te zijn, hoewel op de website een Victoria stond van 28. Ze oogde in elk geval jong en jeugdig.
    Het blijkt toch wel spannend om met een nieuwe dame naar de kamer te gaan. De onzekerheid of de klik er op de kamer ook is. Of haar service op niveau is. Wel, laat ik zeggen dat ze de club Venus waardig is en ik hoop dat haar profiel terug komt op hun site. We hebben geweldig van elkaar genoten op het kamertje.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...588#post790588

    Die dag genoten van een lekkere steak en tijdens de maal gezellig gekletst met een meelezer van het ijsberenforum. Hij was voor het eerst naar een saunaclub en het hele concept beviel em prima. Nu trof ie het in Venus ook wel. Kleine doch fraaie club met goeie service dames. Voor een heer OP LEEFTIJD een goeie eerste keus. Voor een wat jonger iemand zou ik zeggen Samya of andere club met grote line up voor een overwelmend effect. Maar voor een fijnproever is denk ik Venus best een goeie keus.

    Enfin, Marianna bewaar ik wel vaker voor wat later op de avond. Enerzijds doordat ze niet vaak lang gepannenkoekt is, zoals sommige andere dames. Anderzijds omdat ik d'r consistent goed vind. Ik bedoel daar niet een bijzondere hoogvlieger mee, maar me wel prima bevalt en zelf ook van de kamersessie lijkt te genieten. Als ik d'r mag geloven had ik d'r tijdens ons kamertje geweldig verwend.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...589#post790589

    En als afsluiter van de dag me heerlijk laten verwennen door Ella tijdens de kamergang. Ditmaals van te voren afgesproken om de dag met haar af te sluiten. Dus geen stress van andere hongerige beren

    Die dag was er een human shield, omdat een dame het lastig vond iemand af te wijzen. Blijkbaar hebben niet alleen sommige mannen moeite om een dame af te wijzen...

  17. Onderstaande 14 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 augustus 2022),Agronymus1 (25 augustus 2022),bertje600 (25 augustus 2022),blauwebeer (25 augustus 2022),Eddy_V (25 augustus 2022),Herr Fick (29 augustus 2022),JohanDeVijfde (30 augustus 2022),Kwakje (25 augustus 2022),Liefje (27 augustus 2022),Manbijtkat (25 augustus 2022),pret (25 augustus 2022),Scarpa (29 augustus 2022),Schietgraagft (25 augustus 2022),Viscamessi (26 augustus 2022)

  18. #3112
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 05:12
    Berichten
    206
    Discussies
    14
    Thanks
    305
    Thanked
    793 in 166 posts

    Standaard

    Een weekje in de Ruhr voor zaken, wat is er dan mooier dat je je tijd zelf kan indelen, en zo van saunaclub naar saunaclub kan hoppen. Het antwoord: niets. Hierbij neem ik jullie mee in mijn ervaringen in verscheidene clubs:

    24 augustus: Saunaclub Venus
    25 augustus: Penelope https://www.ijsberenforum.com/forum/...602#post792602
    25 augustus: Salomé https://www.ijsberenforum.com/forum/...603#post792603
    26 augustus: Luder Lounge https://www.ijsberenforum.com/forum/...605#post792605
    26 augustus: Saunaclub Venus https://www.ijsberenforum.com/forum/...606#post792606

    Woensdag de 24e van augustus, de wagen richting Hamminkeln gestuurd. Met een weersverwachting van zo rond de 32 graden met volop zon, zou het een hete boel worden. Rond openingstijd arriveerde ik, met nog maar twee auto's op de parking, en drie dames op de AWL.

    Nadat ik mijzelf getrakteerd had op de (brood)nodige arbeidsvitamines, en het tijd was om op jacht te gaan, viel de keuze deze keer op beugelbekkie Sandra. BJ helemaal in orde, neukwerk dit keer toch wat minder. In vergelijking met veel andere dames in Venus vind ik dat Sandra toch iets plichtmatiger overkomt, haar service is oké, maar het heeft niets over naar mijn mening. 50p30 betaald.

    Om af te koelen even geplonst in het zwembadje, waar ik de ene na de andere nieuwe dame binnen zag wandelen. Hana is al iets langer in Venus, maar nieuw voor mij (haar ondertussen al getest, lees volgende verslag). Ook Amalia en Betty passeerden de revue. Qua optiek doen de nieuwe dames zeker niet onder voor de 'oude' garde. De scouts uit Roemenië hebben goed hun werk gedaan, mits de service van de dames volstaat.

    Ook kwam Rebecka binnen. Ze is pas een weekje terug na 2 maanden vakantie. Ze heeft haar haren een stuk korter geknipt ondertussen, toch zo'n 15 cm minder lang. Om dat te compenseren heb ik zelf wel 15 cm over voor haar, dus bijgepraat en ons teruggetrokken op de kamer. Deze kamer resulteerde in condens op de ramen, met beide lichamen nat van het zweet. Een geweldige stoeipartij met haar gehad, ze blijft 1 van m'n favorieten, 50p30 betaald.

    Om het energiepeil weer omhoog te krijgen, genoten van een schnitzel. Ook kwam Ramona nog ijsjes uitdelen als toetje. Wat mij opviel is het minimale aantal vliegen ten opzichte van vorige keren. Einde seizoen, of is Anka voor haar vakantie even door de toko heen gegaan met haar slippers? Een geslaagd dagje Venus, met een goede verhouding beren/dames. Rond 18:00 de tent verlaten om zo nog een zakelijke meeting bij te wonen in het hotel waar ik verbleef. Deze zit in de buurt van Penelope, de volgende SC die ik zou gaan bezoeken.

  19. Onderstaande 9 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    Kurt Cobain (27 augustus 2022),Kwakje (27 augustus 2022),Liefje (27 augustus 2022),mentholbear (27 augustus 2022),Patjax (27 augustus 2022),Scarpa (29 augustus 2022),Schietgraagft (29 augustus 2022),WANDELAAR5 (27 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022)

  20. #3113
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 05:12
    Berichten
    206
    Discussies
    14
    Thanks
    305
    Thanked
    793 in 166 posts

    Standaard

    Een weekje in de Ruhr voor zaken, wat is er dan mooier dat je je tijd zelf kan indelen, en zo van saunaclub naar saunaclub kan hoppen. Het antwoord: niets. Hierbij neem ik jullie mee in mijn ervaringen in verscheidene clubs:

    24 augustus: Saunaclub Venus https://www.ijsberenforum.com/forum/...600#post792600
    25 augustus: Penelope https://www.ijsberenforum.com/forum/...602#post792602
    25 augustus: Salomé https://www.ijsberenforum.com/forum/...603#post792603
    26 augustus: Luder Lounge https://www.ijsberenforum.com/forum/...605#post792605
    26 augustus: Saunaclub Venus

    Vrijdag de 26e van augustus op de terugweg van een bezoekje aan Luder Lounge een tussenstop in Hamminkeln gemaakt. Rond 16:00 gearriveerd, en zag meteen dat het erg rustig was voor een vrijdag. Daardoor goed de tijd gehad om een overwogen keuze te maken van dame. Aangezien Hana nieuw voor mij is, haar meegenomen voor een kamer. Qua uiterlijk is ze een beetje een mix van Isabella/Cataleya/Sofia. Ze heeft een mooie natuurlijke boezem met van die priemende tepels die als koplampen naar voren staan. Qua service heb ik niets te klagen gehad, als volleerd cowgirl bracht ze me tot het hoogtepunt, 50p30 betaald.

    Na gedobberd te hebben in de jacuzzi, kwam Melodie binnenwandelen en begroette me hartelijk. Aan de begroeting van haar kun je zien of ze tijd vrij heeft, en of ze je als volgende prooi op het oog hebt. Mijn volsprieten werkten goed, en aangezien ze niet zo vaak in de bar is (lees: alleen maar aan het kameren), haar meegenomen om 90 minuten GFE en PSE te ontvangen. Doet alles goed, zoals ik van haar gewend ben.
    Na deze sessie op kracht gekomen met een schnitzel om zo na een geslaagde dag rond 22:00 de Güterstraße te verlaten.

  21. Onderstaande 14 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 augustus 2022),Eddy_V (30 augustus 2022),fervent (27 augustus 2022),Kurt Cobain (27 augustus 2022),Kwakje (27 augustus 2022),Liefje (27 augustus 2022),mentholbear (27 augustus 2022),Patjax (27 augustus 2022),Scarpa (29 augustus 2022),Schietgraagft (29 augustus 2022),schoolmeester (27 augustus 2022),WANDELAAR5 (27 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022),Zeezeiler (27 augustus 2022)

  22. #3114
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    Hi

    vanmiddag had de kok het druk met pannenkoeken bakken voor de beren in de witte jassen
    met logo Venus op de rug.

    Als er een dame "vrij" kwam hoefde ze niet lang te wachten of kon weer naar de kamer.

    Toch eindelijk gelukt en met Liana in de kino lekker in mondje klaar gekomen.

    Ook Lori had een beer in de kino meegekregen.

    Kregen wel bekijks van een beer die er eens voor ging zitten.

  23. Onderstaande 8 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 augustus 2022),CVARIA (27 augustus 2022),mentholbear (28 augustus 2022),Patjax (28 augustus 2022),pret (28 augustus 2022),Scarpa (29 augustus 2022),Schietgraagft (29 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022)

  24. #3115
    Geregistreerd
    13 oktober 2021
    Last Online
    19 maart 2024 @ 11:41
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    41 in 22 posts

    Standaard

    Je mag dus gewoon in het openbaar neuken bij Venus? Ik vraag dit omdat ik er binnenkort naar toe wil gaan.

  25. #3116
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diengo Bekijk bericht
    Je mag dus gewoon in het openbaar neuken bij Venus? Ik vraag dit omdat ik er binnenkort naar toe wil gaan.
    Inderdaad, alleen niet in de sauna en jacuzzi’s
    En Garde

  26. #3117
    Geregistreerd
    13 oktober 2021
    Last Online
    19 maart 2024 @ 11:41
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    41 in 22 posts

    Standaard

    Geniaal!

  27. #3118
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:41
    Berichten
    400
    Discussies
    3
    Thanks
    2.790
    Thanked
    1.671 in 244 posts

    Standaard

    Vanmiddag koers gezet naar Hamminkeln. Op de parkeerplaats tegen 15.00 uur nog voldoende ruimte.
    Bij binnenkomst in de bar veel wit en geen dame te bekennen.
    Dan maar met een kop koffie naar buiten. Al snel kwam Rebecca naar buiten en een hartelijke begroeting volgde. Ze was terug van een 2 maanden verblijf in Roemenië. Gezellig bijgekletst en met haar naar de kamer.
    Altijd lachen en dollen met haar en een prima service. Ze was het nog niet verleerd.
    Daarna even relaxen en kletsen met andere beren.
    In het begin van de middag slechts 6 dames aanwezig en wat later waren het er 10.
    De bar was de meeste tijd gevuld met beren en een enkele dame. Tegen 18.00 uur werd het wat beter. Het aantal beren nam af en er waren steeds meer dames beschikbaar. Het gepannenkoek was kennelijk voorbij.
    In de rookruimte zat ik gezellig te praten met een mij bekende ijsbeer toen Maya bij ons kwam zitten.
    Maya was “very happy “, zoals ze zelf zei.
    Het was vandaag haar laatste werkdag. Zondag was ze vrij en maandag vertrok ze naar Roemenië voor een welverdiende vakantie.
    Ze had er zin in en was me behoorlijk aan het teasen.
    Nu ken ik Maya al langer , maar het was een tijdje geleden dat ik met haar gekamerd had.
    Ze kon zich onze kamer nog goed herinneren en wilde dat graag nog eens over doen.
    Dus……..naar de kamer met Maya.
    Wat een geile kanjer is dit toch. Ze maakte me helemaal gek. Vele posities uit de kamasutra werden uitgeprobeerd. Volop zoenen. Standje 69 en doggy zijn haar favoriete posities. Na een uur in missio het karwei geklaard……..dacht ik.
    Echter ze begon zo weer opnieuw en bracht mij in enkele minuten weer in staat van paraatheid . Weer 69 en weer doggy.
    Wat een beest is ze in bed. En weer bereikte ik een orgasme.
    Geheel gesloopt maar voldaan kwam ik na 1 uur en 45 minuten van de kamer.
    Had behoorlijk wat tijd nodig om te recupereren. Vervolgens een heerlijke schnitzel genuttigd en daarna op één van de banken geploft met een kop koffie.
    Heb al het moois aanschouwd en overwogen om mij nog een keer met een schoonheid te gaan vermaken.
    Echter, de after dinner dip deed mij besluiten dat dit er toch echt niet meer in zat.
    Uiteindelijk om 23.00 uur besloten om de terugreis in gang te zetten.
    Het was inmiddels vrij rustig geworden qua beren. De dames waren nu volop beschikbaar.
    Afscheid genomen van een aantal schoonheden en moe maar voldaan huiswaarts gekeerd.
    Wat is het clubleven toch mooi.
    Tot de volgende keer.

  28. Onderstaande 11 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 augustus 2022),Eddy_V (29 augustus 2022),forgetskinnyletsgetfatty (28 augustus 2022),Kwakje (29 augustus 2022),Kwant (27 augustus 2022),mentholbear (28 augustus 2022),Patjax (28 augustus 2022),Scarpa (29 augustus 2022),Schietgraagft (29 augustus 2022),Viscamessi (29 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022)

  29. #3119
    Geregistreerd
    23 augustus 2021
    Last Online
    Vandaag @ 05:36
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    56 in 13 posts

    Standaard

    Een aantal weken geleden de club bezocht. Dit was mijn tweede keer bij Venus. De eerste keer was me uitermate goed bevallen vandaar de herhaling. Echter viel het dit keer zwaar tegen.

    Het was op een zondagmiddag en de vijftal dames die aanwezig waren, waren niet echt mijn smaak. Een drietal van hen (Allemaal lolitas) gedroegen zich net als pubers. Hard to get spelen en af en toe giechelen wanneer ik voorbij liep. Uiteindelijk kwam Cataleya binnenlopen en besloot ik om voor haar te gaan. 50p30.

    Dit was een ontzettend slechte ervaring. Mevrouw deed namelijk geen doggy (?!) en bij elke andere aanraking zou het me extra kosten. Ik maakte het snel af in missionaris binnen 10 minuten klaar. En mevrouw begon direct weer aan te kleden. Normaalgesproken zou ik zeggen dat ik nog 20 minuten heb (ongeacht of het me voor de 2e keer lukt om klaar te komen) maar ik had echt geen zin meer in haar. Met fraudeurs doe ik gewoon nooit meer zaken. Het verbaast me wel want anderen op dit forum schijnen wel een goede ervaring met haar te hebben gehad. Voor mij sws nooit meer Cataleya en voor nu ook geen Venus meer. Na 1x geneukt te hebben verliet ik in teleurstelling Venus vrijwel direct. Ik heb me nooit zo genaaid gevoeld. Een prostituee die geen doggy doet?!

  30. Onderstaande 8 leden hebben VICE bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 augustus 2022),Husky (28 augustus 2022),jeegee ( 3 september 2022),mager (30 augustus 2022),mentholbear (29 augustus 2022),pret (28 augustus 2022),Schietgraagft (29 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022)

  31. #3120
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Ze had waarschijnlijk haar dag niet, en daar werd jij de dupe van.
    Protituees zijn soms net mensen.

    Groet, schoolmeester.

  32. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 augustus 2022),mentholbear (29 augustus 2022),Scarpa (29 augustus 2022)

  33. #3121
    Geregistreerd
    23 augustus 2021
    Last Online
    Vandaag @ 05:36
    Berichten
    59
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    56 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Ze had waarschijnlijk haar dag niet, en daar werd jij de dupe van.
    Protituees zijn soms net mensen.

    Groet, schoolmeester.
    Nahhh. Dan moest ze ook niet plakkerig en touchy touchy doen bij het kennismaken en dan plots bij het kameren proberen up te sellen naar een trio. En zeggen dat voor 100 euro ik wel mag aanraken.

    Voor mij nooit meer.

  34. Onderstaande leden hebben VICE bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (29 augustus 2022)

  35. #3122
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VICE Bekijk bericht
    Normaalgesproken zou ik zeggen dat ik nog 20 minuten heb (ongeacht of het me voor de 2e keer lukt om klaar te komen) maar ik had echt geen zin meer in haar.

    Het verbaast me wel want anderen op dit forum schijnen wel een goede ervaring met haar te hebben gehad.
    Mijn ervaring was dat ze wel gauw aanstuurde om er een uurtje van te maken. Omdat ze zo gepassioneerd en intiem deed had ik daar geen problemen mee.

    Maar vragen ze bij de receptie niet meer na als een kamer zo kort afloopt? Wat ik begreep was dat Venus 1 van de weinig clubs was waar een kamer afkappen meestal leide tot de vraag of alles okay was.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VICE Bekijk bericht
    Nahhh. Dan moest ze ook niet plakkerig en touchy touchy doen bij het kennismaken en dan plots bij het kameren proberen up te sellen naar een trio. En zeggen dat voor 100 euro ik wel mag aanraken.
    Tja, ze proberen wel es meer te verdienen dan het minimale. Maar 100 euro om alleen aan te raken... Het binnenste van haar poes of kont soms...

  36. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (29 augustus 2022),VICE (30 augustus 2022)

  37. #3123
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 05:12
    Berichten
    206
    Discussies
    14
    Thanks
    305
    Thanked
    793 in 166 posts

    Standaard

    Vandaag deed het mooie weer mij besluiten om nog maar eens koers te zetten richting Venus. Na enige vertraging door een zeurende klant, toch nog rond half 5 gearriveerd. Het was weer een ouderwetse Nederlandse dag, de parkeerplaats stond vol met voornamelijk gele platen.

    Maar 8 dames aanwezig, waarvan 2 een pannekoeker hadden. Dan wordt de spoeling wel erg dun. Toch aan m'n trekken gekomen door eerst Rebecka maar weer eens mee te nemen op de kamer. Veel met haar wezen dollen en uiteraard rollebollen.

    Tussendoor wat bekende beren gesproken, totdat het mooiste meisje van de klas binnen komt lopen. Anka was gedeeltelijk de reden om op deze dag Venus te bezoeken, ze is weer terug van een 2 weekse vakantie in Griekenland. Snel met haar de kamer opgegaan om van haar BJ skills en GF seks te genieten.

    Afsluitend rond 11 tot 12 uur nog mogen genieten van een geweldig schouwspel tussen sommige dames en een groep aziaten, een stuk of 7. Ze werden 1 voor 1 afgewerkt door de dames, moest ook wel snel, want om 1 uur gaat de toko dicht. Blijkbaar hadden ze goed geld, want elke beschikbare dame die er was (het waren er niet veel) werd opgetrommeld. Ondanks de roemeense taalbarrière wist ik precies wat er aan de hand was, Ramona zag me genieten en vond het ook een geweldig schouwspel. Uiteindelijk rond 12 vertrokken om snel huiswaarts te gaan na weer een geslaagde avond Venus.

  38. Onderstaande 8 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 augustus 2022),Broznjev (31 augustus 2022),Liefje (31 augustus 2022),mentholbear ( 1 september 2022),Patjax (31 augustus 2022),Schietgraagft ( 2 september 2022),schoolmeester (31 augustus 2022),WANDELAAR5 (31 augustus 2022)

  39. #3124
    Geregistreerd
    27 juli 2021
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:01
    Berichten
    59
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    79 in 28 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren iets eerder, tegen half twee. Rebecka en Sabina zaten aan de bar. Rebecka voor een half uur meegenomen. Lieve meid, zoende en pijpte lekker, fijne cowgirl.
    Daarna 2 broodjes gegeten (kon nog net) en toen kwam het hengstenbal en het grote wachten. Volgens de site maar 6 meisjes aanwezig. Uiteindelijk Monica getroffen en naar kamer meegenomen. Deed een tevergeefse upsell poging, dat mag, maar komt de sfeer niet ten goede. Zoenen was plichtmatig, pijpen goed. Daarna weer veel te lang wachten, ik stond stijf van de Sildenafil. (Pun intended). Op de website stonden inmiddels 8 meisjes vermeld, dat werden er ook niet meer. Uiteindelijk kwam Hanah langs, supermooi meisje en ze was nog beschikbaar ook. Maar vertelde gelijk dat ze pijpen alleen met gummi machte en zoenen had ze ook niet veel trek in. Ik heb vriendelijk bedankt...
    Eind van de middag zag ik Rebecka weer lopen, om een tweede sessie gevraagd, dat kon, maar eerst wilde ze eten. Prima natuurlijk. 10 seconden later kwam er een mooi blond meisje met bril aan (bovenvermelde Anka?), daar was ik liever mee naar kamer gegaan, maar goed, afspraak is afspraak.
    Uiteindelijk nog weer een best fijne sessie met Rebecka gehad dus, schnitzel gegeten en weer naar het hoge noorden getourd.
    Volgende week komen er 8 of 9 meisjes terug van vakantie werd mij verteld. Het zal.
    Zal lang duren (en een boel positieve recensies hier...) voor ik in Hamminkeln terugkeer.

  40. Onderstaande 5 leden hebben Broznjev bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (31 augustus 2022),mentholbear ( 1 september 2022),Patjax (31 augustus 2022),Scarpa ( 2 september 2022),Schietgraagft ( 2 september 2022)

  41. #3125
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    wordt vaak geschreven : "de parkeerplaats stond vol met voornamelijk gele platen"

    wil nog niets zeggen hoeveel beren binnen zijn.

    Er staan er ook bij het station geparkeerd.
    Heel eenvoudig om te vermijden dat "tesla" weet dat de auto bij Venus staat.
    Bij station geparkeerd omdat de reis verder per trein gaat.

  42. Onderstaande 2 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    Broznjev (31 augustus 2022),mentholbear ( 1 september 2022)

 

 
Pagina 125 van 169 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.