Pagina 148 van 172 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.676 t/m 3.700 van 4279
  1. #3676
    Geregistreerd
    14 juni 2021
    Last Online
    14 april 2024 @ 17:34
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    51
    Thanked
    10 in 8 posts

    Standaard

    Hoi medeberen
    De vorige keer dat ik bij Venus was zag ik een kleine getinte dame die me leuk leek. Helaas werd ze voor me weggekaapt, en het werd ook alweer tijd om te gaan. Dus helaas heb ik niet kunnen achterhalen wie deze dame is. Heeft iemand een naam voor me, zodat ik aanwezigheid in de gaten kan houden?
    Bedankt, Achterhoeker

  2. Onderstaande leden hebben achterhoeker6 bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (17 juni 2023)

  3. #3677
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 22:58
    Berichten
    210
    Discussies
    14
    Thanks
    313
    Thanked
    805 in 170 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door achterhoeker6 Bekijk bericht
    Hoi medeberen
    De vorige keer dat ik bij Venus was zag ik een kleine getinte dame die me leuk leek. Helaas werd ze voor me weggekaapt, en het werd ook alweer tijd om te gaan. Dus helaas heb ik niet kunnen achterhalen wie deze dame is. Heeft iemand een naam voor me, zodat ik aanwezigheid in de gaten kan houden?
    Bedankt, Achterhoeker
    Waarschijnlijk was dat Cassandra.
    Kijk anders even op de aanwezigheidslijst op hun website, hier staan ook foto's van sommige dames op.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    achterhoeker6 ( 2 juni 2023),mentholbear ( 3 juni 2023)

  5. #3678
    Geregistreerd
    14 juni 2021
    Last Online
    14 april 2024 @ 17:34
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    51
    Thanked
    10 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manbijtkat Bekijk bericht
    Waarschijnlijk was dat Cassandra.
    Kijk anders even op de aanwezigheidslijst op hun website, hier staan ook foto's van sommige dames op.
    De aanwezigheidswebsite ken ik ja. Als ik de foto's kijk zou dat zo maar kunnen, dat het Cassandra is. Ik denk dat het kapsel op de foto's (heel) anders is, maar ja, dat wisselen ze ook om de anderhalve week

    Bedankt voor de reactie Manbijtkat!

  6. Onderstaande leden hebben achterhoeker6 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 3 juni 2023)

  7. #3679
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:40
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen hoch Spetters in Venus

    Vanmiddag spontaan naar Venus gereden. Had gezien dat er een behoorlijke bezetting was (ca 15 meiden). Daarnaast mooi weer en niet te ver rijden.
    Helaas betekent niet te ver rijden niet altijd dat je er snel bent. Ik had vooraf niet op de navigatie gekeken, met als gevolg dat ik voor de afslag Hamminkeln in een enorme file kwam te staan. Veel terugkerende Duitsers van een weekendje NL, en dan die eeuwig durende wegopbreking daar! Uiteindelijk met een uur vertraging gearriveerd.

    Afijn het was niet te druk in de club en ik kon lekker buiten zitten om de meiden te aanschouwen. Toen ik mijn 2e biertje ging halen kaapte Ilayda me bij de bar….tja ik ken dit meisje al jaren en ze heeft me vaak heerlijk verwend (in BBL).
    Samen met Ilayda buiten gezeten en de tijd genomen. Ook samen in de jacuzzi en even in de zon gezeten om op te dragen. Vervolgens een heerlijke kamergang gemaakt. Toppertje deze dame.
    Helaas kwam bij de rekening €50 extra voor samen verblijven in de jacuzzi. Ze vertelde dat dit 'normaal' was in Venus, ik was er echter niet van op de hoogte. Maar ik moet zeggen het wel aangenaam was, want ze zat onder water mij heerlijk te masseren en verder regelmatig TZ. Dus ook niet moeilijk gedaan, immers ze was sowieso al meer dan een half uur met mij opgetrokken op de bankjes buiten, dus dat extraatje had ze wel verdiend, maar ze had het wel even vooraf mogen melden…goed maar dit dus ter info aan de lezende beren. En met dit mooie weer is die jacuzzi trouwens best wel lekkerrr!

    Na al dit spetterende genot gaan eten, daar moeten we opnieuw maar geen woorden aan vuil maken.

    Na het eten wilde ik buiten even lekker rustig liggen uitbuiken. Maar ik kwam tussen de dames Anka links en Sabina en Maya rechts te liggen. Er stond een muziekje op en er werd volop Champagne geschonken door de pannenkoek beren die ze vergezelden. De meiden maakten er wel een gezellig sfeertje van. Daarnaast zagen ze er eruggh aantrekkelijk uit in hun badkleding… zeker Sabina in groene strandkleding, maar ook Anka in sexy doorzichtig badpakje en ja Maya die had het warm en had helemaal niets aan. Afijn er werd gedanst, beetje gezongen en met water gegooid (de alcohol met deze warmte deed zijn werk ), leuk…..maar dat rustig uitbuiken kon ik dus wel vergeten, ik werd ook ongevraagd bij het watergespetter betrokken….moet zeggen dat ik het allemaal eigenlijk wel leuk vond, veel beter dan dat gehang binnen op de stoelen en banken.

    Toch na een tijdje maar een kopje koffie gehaald en een rustiger hoekje opgezocht. Na de koffie vertrokken, het was ondanks de vertraging door de file vandaag een gezellig dagje in Venus.

  8. Onderstaande 17 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 juni 2023),AVENTADOR (13 juni 2023),bertje (18 juni 2023),CVARIA (13 juni 2023),donkeywonkey (11 juni 2023),Eddy_V (13 juni 2023),frittentitten (18 juni 2023),hasta la pasta (17 juni 2023),Koekkoek (17 juni 2023),Kwakje (15 juni 2023),Laatbloeier (12 juni 2023),Liefje (12 juni 2023),Patjax (17 juni 2023),Schietgraagft (14 juni 2023),Shakir (11 juni 2023),Smouse (11 juni 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023)

  9. #3680
    Geregistreerd
    15 augustus 2021
    Last Online
    12 april 2024 @ 17:58
    Berichten
    66
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    251 in 41 posts

    Standaard

    Vandaag met een vrijkaart naar Venus nog bedankt Willem had wat tijd over dus koers gezet naar Venus eenmaal aangekomen stond de parking 3/4 vol dus ik kon er nog bij
    Eenmaal binnen veel ijsberen en handjevol ladies. Eerst gekamerd met Mirella lekker lijf grote zachte borsten een heerlijk likbare poes echter een kamer kon niet omdat alles vol geboekt was met de pannekoekers maar dat vindt ik hier het grote minpunt bij Venus dat is ook de reden dat ik steeds vaker deze club voorbij rijdt. Maar Mirella heeft me goed verwend in de kino dus het kwam goed niet echt mijn ding met toeschouwers maar goed je komt hier voor genot. Na de kino gang eerst maar eens even uitkoken in de whirlpool buiten in de zon heerlijk genieten. Na eenhandig uurtje koken aansluitend me laten masseren door Tuk echt als ik Venus aandoe altijd eenuurtje Tuk heerlijk en erna totaal herboren Super!! Na de massage iets eten en vervolgens de middag afgesloten met een lekkere. trio de namen van de dames ben ik vergeten maar dit doet er niet toe het was fenomenaal een spuitend poesje heerlijk dit ja ik kom zeker nog eens terug maar de komende tijd eerst maar eens 2 maandjes vakantie vieren op Hawaï .


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. Onderstaande 3 leden hebben Befkicking bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (16 juni 2023),Patjax (17 juni 2023),WANDELAAR5 (16 juni 2023)

  11. #3681
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    De squirtende dame was vast Sabina…

  12. #3682
    Geregistreerd
    29 augustus 2021
    Last Online
    15 april 2024 @ 19:42
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    25
    Thanked
    40 in 6 posts

    Standaard

    Spontaan even naar Venus, mooi weer en bikini party. Beetje file laatste kilometers.
    Hier is het wederom gezellig, de meiden maken lolletje. Lekker buffet, parkeerplaats bijna vol. Nu eerst even genieten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  13. Onderstaande 2 leden hebben Zeezeiler bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (17 juni 2023),WANDELAAR5 (17 juni 2023)

  14. #3683
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    404
    Discussies
    3
    Thanks
    2.840
    Thanked
    1.708 in 248 posts

    Standaard

    Is Lori weg?
    Zie dat ze uit de lijst verdwenen is.

  15. #3684
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Samen met flyinglow hier geland. Lekker zomers sfeertje. Dames gewapend met waterpistolen. Squirten dus nu op andere wijze. BBQ als eten. Eerste show wordt gegeven maar binnen te warm. Zullen wel zien wat de dag brengt.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  16. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juni 2023),Eddy_V (17 juni 2023),Giodude ( 6 januari 2024),JonnyFontane (17 juni 2023),Koekkoek (17 juni 2023),Liefje (17 juni 2023),Pierke69 (30 juni 2023),Schietgraagft (23 juni 2023),Shakir (17 juni 2023),WANDELAAR5 (17 juni 2023)

  17. #3685
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Er zijn 24 dames die er goed in slagen de partysfeer naar een hoger niveau te brengen. Zelf 1 1/2 uur doorgebracht met mijn Queen Bee. Oftewel vliegt flyinglow onder de radar of hij is op kamer. Naast een uitgebreide BBQ kwamen ze ook rond met ijsjes en talloze keren met shotjes voor de liefhebbers. Normaliter niet een fan van party’s in een club maar als ze zoals deze zijn dan is het de moeite waard.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  18. Onderstaande 12 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juni 2023),CVARIA (19 juni 2023),Firehawk (17 juni 2023),Giodude ( 6 januari 2024),JonnyFontane (18 juni 2023),Kwakje (18 juni 2023),Liefje (18 juni 2023),Pierke69 (30 juni 2023),pret (17 juni 2023),Reinstecke Fuchs (18 juni 2023),Schietgraagft (23 juni 2023),WANDELAAR5 (18 juni 2023)

  19. #3686
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    404
    Discussies
    3
    Thanks
    2.840
    Thanked
    1.708 in 248 posts

    Standaard

    Gisteren een heerlijk dagje gehad in Venus.
    Was er al om 13.30 uur en nog voldoende plek op de parking.
    Na de gebruikelijke rituelen naar binnen en hartelijk begroet door menig dame.
    Koffie besteld en lekker naar buiten van de zon genieten.
    Verschillende dames kwamen mij buiten begroeten en een praatje maken.
    Na enige tijd werd het tijd voor wat oefeningen. Leila had mij al diverse keren aangesproken. Een lieve , beetje ondeugende, meid.
    Samen besloten om een kamer op te zoeken. Een heel fijn uurtje met haar gehad.
    Daarna weer de zon opzoeken. Zit ik net buiten komt daar Eddy-V aangelopen. Al een tijdje niet gesproken en het was erg gezellig.
    Ook Leila, eveneens een goede bekende van Eddy, kwam erbij en samen hadden we het erg gezellig, zowel op het droge als in de jacuzzi.
    Bij het aanschouwen van de dansjes in de kooi kwam Maya bij me , hetgeen uiteindelijk in een kamerbezoek eindigde.
    Een stomend uur GFE sex mogen beleven. Ik heb altijd een goede klik met haar , hetgeen op de kamer goed te merken is.
    Tussendoor was het steeds erg gezellig met Eddy en Layla. Samen heerlijk gegeten en lol gemaakt.
    Toen ik weer even op mezelf was aangewezen, hahaha, zag ik een voor mij nieuwe dame. Er waren vandaag meerdere nieuwe dames aanwezig. Ben naast deze nieuwe dame aan de bar gaan zitten en een praatje aangeknoopt.
    Haar naam is Alis en is Roemeense . Volgens de site is ze 25 jaar, maar ze oogt veel jonger.
    Het bleek een hele leuke spontane meid die je gelijk in je hard sluit. Na wat moeizaam gebabbel, ze spreekt geen Duits en slecht Engels, samen een kamer opgezocht. Volgens haar zeggen heeft ze een maand in Sixens gewerkt en sinds vandaag in Venus.
    Is beslist nog geen profi, kan soms wat onstuimig te werk gaan, maar doet wel geweldig mee. Ik mag haar wel en hoop dat ze niet snel weer vertrekt. Ook de after-sales zijn goed. Ze zocht me na die kamergang steeds weer op en was ook dan weer aanhalig. Echt een schatje.
    Hierna Eddy uitgezwaaid en nog een drankje buiten en nog even met verschillende dames gebabbeld.
    Uiteindelijk om 22.30 vertrokken na een fantastische dag in Venus.
    Zal er waarschijnlijk volgende week woensdag weer zijn.
    Tot de volgende.

  20. Onderstaande 15 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 juni 2023),AVENTADOR (22 juni 2023),bertje (22 juni 2023),CVARIA (22 juni 2023),donkeywonkey (22 juni 2023),Eddy_V (22 juni 2023),Husky (22 juni 2023),jansenroy (26 juni 2023),Kwakje (22 juni 2023),le_belge (22 juni 2023),Patjax (24 juni 2023),Schietgraagft (23 juni 2023),schoolmeester (22 juni 2023),Shakir (22 juni 2023),WANDELAAR5 (22 juni 2023)

  21. #3687
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Nu staan er nieuwe foto's van de dames op de site.
    Ook zijn er nu enkele van de nieuwe dames gepubliceerd.
    Het ziet er nu weer goed uit.

  22. Onderstaande 3 leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    FrankBlack (23 juni 2023),Liefje (23 juni 2023),WANDELAAR5 (23 juni 2023)

  23. #3688
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    404
    Discussies
    3
    Thanks
    2.840
    Thanked
    1.708 in 248 posts

    Standaard

    Ik zag op de AWL dat Sonia er weer was vandaag.
    Dus mijn bolide richting Venus gestuurd. Het was prachtig weer, dus sowieso een goede reden om te gaan.
    Na een ellendige file van 45 minuten om 14.30 aangekomen. De parkeerplaats stond vol met gele kentekens.
    Omkleden, koffie en bij de bar vloog Sonia mij al in de armen. Ze was verbaasd dat ik er vandaag al was, ze had mij zaterdag verwacht, maar dan ben ik helaas verhinderd.
    Toen ik naar buiten liep om een bedje in de zon te zoeken kwam ze al snel bij me zitten. Even gebabbeld en haar gezegd dat ik even wilde acclimatiseren en haar dan op zou zoeken.
    Zo gezegd zo gedaan. Na een heerlijk ontspannen uurtje in de zon en in de jacuzzi heb ik haar opgezocht.
    Samen naar de kamer en een uur heerlijke GFE sex met haar gehad. Ze is echt een knuffel dier en kan heerlijk in je armen liggen.
    Gelukkig was er een ventilator op de kamer hetgeen ons spel mede zeer aangenaam maakte.
    Ze is skinny, met wat hangende borstjes, maar ik houd van haar figuur. Het was weer fantastisch.
    Hierna weer heerlijk verpozen in de zon met een drankje.
    Ook Alis was ik weer tegen het kleine lijfje gelopen en we hebben samen even gezellig een sigaretje gerookt en een beetje gedold.
    Hierna was ze bezet dus ik moest even wachten , want ik had mijn zinnen ook op haar gezet.
    Dit had ze wel in de gaten en kwam hierna al snel naar me toe.
    Het is echt een lief, skinny poppetje. Samen naar de kamer en ik vond deze kamer, ten opzichte van afgelopen woensdag, nog geiler.
    Zoenen wil nog niet zo vlotten met haar maar de rest is zeer de moeite waard. Ze kan zich erg geil gedragen. Ik mag haar wel.
    Ik hoorde binnen het half uur de engelen al zingen, dus ze had goed haar best gedaan. Het was weer een heerlijk half uurtje met haar.
    Het was warm in de club, dus veel dames en gasten verbleven regelmatig buiten.
    Nog even heerlijk gegeten en verschillende Nederlandse beren gesproken. Kortom het was weer erg plezierig in de club.
    Ik hield het rond 21.30 uur voor gezien en ben toen, zonder file huiswaarts gekeerd.
    Heb ook vandaag weer erg genoten.
    Zoals de planning er nu uitziet ben ik er a.s. Woensdag weer.
    Tot de volgende.

  24. Onderstaande 8 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 juni 2023),bertje (24 juni 2023),donkeywonkey (27 juni 2023),Eddy_V (23 juni 2023),Kwakje (24 juni 2023),Manbijtkat (24 juni 2023),Patjax (24 juni 2023),schoolmeester (24 juni 2023)

  25. #3689
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    IF YOU DON'T PAY THE GIRLS

    Voordat ik op reis zou gaan, besloot ik om toch nog maar een sauna club bezoekje te doen. Tegen m'n gewoonte moest dit nu wel in het weekend, omdat ik begin van de week erop al zou vertrekken.
    Eigenlijk was ik van plan om de hernieuwde Living Room eens te bezoeken. Maar aangezien een klapekster niet kwam opdagen, het eten er nog niet optimaal was, het zwembad nog niet klaar en volgens sommigen de jacuzzi lauw bleef, deden me besluiten om op de 20e van de 5e naar Venus te gaan.

    Bijkomstige motivatie was om de zus van Ella eindelijk eens te ontmoeten.
    Maar first things first en dat was de entree van 6 tientjes te voldoen. Persoonlijk vind ik die wat aan de hoge kant voor wat de club biedt. Daarentegen zijn de reguliere kamerprijzen die de dames vragen voor de geboden diensten erg schappelijk, ddww...

    Na omfrissen en omkleden gauw het ontbijtbuffet plunderen. Die was weer prima gevuld met wat ei, worstjes en bunnyvoer.
    Kon in de tuin een beetje van het verlegen zonnetje genieten. De buiten wellness was helaas koud. Voordeeltje was wel dat ik de sauna in de tuin als lokale Mentholcave kon gebruiken voor een dutje.
    Grappig was dat er een andere man binnen kwam, die mij zag liggen, en waarschijnlijk dacht dat de sauna warm was. Die kwam even bedrogen uit... Gelukkig was de sauna binnen goed op temperatuur. De jacuzzi had ik in de ochtend ook alvast standje hoger gezet.

    Kwa dames was het huis ook goed gevuld. Een paar nieuwe dames en wat van de oude garde. Van de nieuwe garde was Sherry van de partij. De vorige keer was ze net in de ochtend vertrokken voor vakantie. Maar nu was ze weer paraat en dat wisten blijkbaar mee heren, want ze werd goed geboekt. Ik kon er in de middag niet tussenkomen en moest het toen met het jongere exemplaar: Ella. Dat was zeker geen straf, integendeel ze is een favorietje van me.
    Even bijgepraat en vervolgens geweldig van elkaar genoten op een kamertje van deze GOSC meid.

    Erna gauw nog even bij het brunchbuffet langs, voordat die opgeruimd zou worden.
    Na wat wellness rondje in de bar bij te komen, spotte ik daar ineens Cataleya. Dame was beschikbaar, en besloten om nog maar een joker kaart te trekken voor dergelijke zeldzame gelegenheden.
    Ook met haar geweldig van elkaar genoten op een kamertje met GOSC service.

    Later op de dag Manbijkat gespot en even gezellig beetje bijgepraat.

    Erna werd mij geduld eindelijk beloond toen Sherry eindelijk weer vrij in de bar te vinden was. Even erbij zitten en zuslief had al doorgekwekt dat ik interesse had, dus ze had het al zien aankomen. Na een korte kennismaking zetten we deze voort op een kamertje om elkaar nog net ietsjes beter te leren kennen, als je begrijpt wat ik bedoel
    Dat zat wel goed met deze dame. Ik weet niet wie wat heeft geleerd, maar beide zussen geven een Venus waardige service af. We hadden geweldig van elkaar genoten op een kamertje en zeker voor herhaling vatbaar.

    Eind van de avond dacht ik nog even rustig in de jacuzzi bij te komen voor de lange rit terug.
    Dat werd helaas serieus verstoord door oorverdovende Rammstein kabaal uit de speakers. Wat krijgen we nou, dat past toch helemaal niet bij een SC...?
    Ik hoorde ook wat tumult en stak m'n koppie boven het muurtje van de jacuzzi uit en zag hoe in de bar ruimte Sabina vakkundig een hele harde SM show aan het weggeven was. Ze werd flink opgehitst door enkele andere meiden.
    Stokken, zwepen, losse hand, van alles passeerde de revue. Manbijtkat kwam met leenliefje Ella ook het spektakel aanschouwen. Ik hield het al gauw voor gezien. Totaal niet mij ding en past imho ook niet in een SC. Dat het eventueel op de kamer gebeurd is 1 ding, maar dat het publiekelijk en zo extreem gebeurde vond ik wat ver gaan. Past wat mij betreft niet bij een erotische sfeer. Aan de andere kant, als het zeer sporadisch gebeurt kan ik er nog mee omgaan.
    Denk ik es een keertje in het weekend naar een SC te gaan, krijg je dit gelijk voor je kiezen...

    Ik dus op een gegeven ogenblik maar besloten te vertrekken. Niet veel later was de SM show ten einde en kwam de beurs geslagen man, letterlijk vol onder de striemen, blauwe plekken en weet ik het wat, ook de kleedruimte binnen om de financiële beloning voor z'n meesteres te halen. Een paar nieuwe bezoekers waren net binnengekomen om zich om te kleden en waren verwonderd om die 'arme man'.
    Ik grapte tegen ze This is what happens when you don't pay the girls here. Enkelen van hen dachten dat ik het serieus meende. Die hielp ik maar gauw uit hun waan.
    Hoe dan ook, die klant had kennelijk genoten want hij zei tegen me I'll be back. En dat wil ik best geloven.

    Ieder z'n ding denk ik dan maar. Ik had er in elk geval weer een nieuwe ervaring bij...

  26. Onderstaande 18 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    bertje (24 juni 2023),bertje600 (24 juni 2023),donkeywonkey (27 juni 2023),Eddy_V (23 juni 2023),Firehawk (24 juni 2023),Kwakje (24 juni 2023),le_belge (24 juni 2023),Liefje (24 juni 2023),Manbijtkat (24 juni 2023),ME262 (24 juni 2023),Meme Moo (26 juni 2023),mynasch (24 juni 2023),Patjax (24 juni 2023),Pierke69 (30 juni 2023),pret (24 juni 2023),schoolmeester (24 juni 2023),Superjohnny (24 juni 2023),WANDELAAR5 (24 juni 2023)

  27. #3690
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Staan veel nieuwe foto's van de dames op www.saunaclubgirls.6profis.de

    Nieuwe foto's van
    - Monica
    - Marianna
    - Rebekka
    - Anka

    Wordt weer tijd voor een bezoek ��.

    Misschien heb ik een keer geluk met de tombola......

  28. #3691
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Last Online
    Vandaag @ 02:38
    Berichten
    61
    Discussies
    1
    Thanks
    116
    Thanked
    145 in 34 posts

    Standaard

    Hot Bikini Party
    Vorige week zaterdag de weg op richting mijn favoriete club. Op naar de Hot Bikini Party die deze dag zou plaatsvinden. Het weer zat in ieder geval mee voor een bikini party want hot was het al.
    Bij aankomst was het al gezellig druk en er hing een uiterst gezellige sfeer in de club. Buiten stond de barbecue al klaar en een aantal dames waren druk in de weer met waterpistolen, een genot om dit tafereel te aanschouwen. Zoals meestal ook vandaag weer voldoende keus aan vrouwelijk schoon. Het eten was top vandaag, BBQ buffet en dar smaakte meer dan goed. Zeker voor herhaling vatbaar in de zomermaanden.
    Ik heb in ieder geval een top dag gehad, een gezellige party met een aantal top kamers en lekker gegeten en gedronken. Dank aan het hele Venus teams en de top girls!

  29. Onderstaande 6 leden hebben degoof bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (24 juni 2023),mentholbear (24 juni 2023),Patjax (25 juni 2023),Pierke69 (30 juni 2023),Superjohnny (24 juni 2023),WANDELAAR5 (25 juni 2023)

  30. #3692
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:30
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    126 in 16 posts

    Standaard

    Heavenly in Venus

    Vrijdag 23 juni met heerlijk weer (23 graden) maar weer eens afgereisd naar Venus. Laatste 15km binnendoor gereden omdat er weer file stond ivm wegwerkzaamheden vanaf Hamminkeln. Iets voor 14.00 draaide ik de parkeerplaats op met zo te zien al een 8 tal aanwezige beren.

    Onderweg had ik mijn plan voor vandaag al bedacht: Starten met een lekkere bekende voor me (Ella) en dan enkele voor mij nieuwe DVPs proberen waar ik goede verhalen over gelezen had. Ook stond een massage bij Tuk op de planning.

    Zoals t wel vaker gaat met ideeën, kon dat plan na 15 minuten al in de virtuele prullenbak want Ella zou pas wat later komen zo begreep ik van haar zus. Gezien mijn hormoonspiegel kon ik niet zo lang wachten en dus maar door naar plan b, starten met een andere bekende dame. Terwijl ik met een soepele tred richting Cassandra ging, werd die net voor mijn neus weg gekaapt Weg plan b, door naar plan c: een start met een voor mij onbekende!

    Bij de doorgang naar buiten stond Anka een sigaretje te roken, dus die meteen proberen te regelen. Helaas, na de sigaret was ze al besproken door een beer, dus weer geen geluk.
    Ik spotte ineens Gissel die net binnen was en in mijn nieuwe plan werd dat mijn target. Even leek dat ook nog mis te gaan omdat een andere beer haar al had benaderd om te kameren. Bleek een treuzelbeer te zijn die eerst nog uitgebreid wilde koffie drinken. Gissen had genoeg van ‘t wachten en liet zich dus conveniently door mij wegkapen . Eerst even buiten nog wat gekletst en toen de spiegelkamer in (k6).
    Gissel is een heerlijke en vriendelijke DVP. Pijpte me lekker rustig en met gevoel, daarna cowgirl en finish in missio. Lekker half uurtje om wakker te worden. Door de oplopende temperaturen (ook door onze actie) was een half uur in de kamer de max voor mij.

    Na Gissel even heerlijk gedoucht en uitgerust in de jacuzzi. Door de lekkere temperaturen dartelden diverse dames in t rond in de tuin, dus mooi uitzicht.

    Na 45 minuten rust zag ik Gissel met een dame op een van de buitenveranda’s zitten kletsen. Ben er even bij gaan zitten en de ander bleek Eugenia te zijn. Na wat gezellig kletsen stelde Gissel een trio voor, maar dat heb ik vriendelijk afgewezen onder t motto: “aan 1 goede dame heb ik al de handen vol” ( en andere lichaamsdelen).
    Mijn zinnen dus op Eugenia gezet en Gissel liet ons discreet alleen. Omdat ik het op de kamers te warm vond stelde Eugenia voor om buiten de actie te laten plaatsvinden. Voor mij nieuw, maar door de inleidende strelingen van Eugenia ging mijn hormoonspiegel alweer razend snel stijgen, dus mee ingestemd.
    Man o man, met pijpen steeg Eugenia bij mij meteen naar een nummer 1 positie. Nu is dat bij de meesten in Venus prima, maar dit was voor mij top-klasse! Mooi rustig opgebouwd, met gevoel en afwisseling. Aan t eind een intense cowgirl ride waarbij ik al snel mijn kruit verschoot in een intense finish. Daarna nog wat nagekletst en heerlijk op de bank gelegen.

    Om bij te komen weer in het zonnetje in de jacuzzi gegaan en lekker gerust. Tussendoor wat drinken gehaald en zag dat Tuk net naar buiten kwam na een massage. Direct voor mezelf een massage geregeld.
    Nu hadden Eddy_V en Husky niets teveel gezegd; een top massage. Traditioneel Thais, dus geen zacht gewrijf maar stevig doorpakken. Ze checkt wel of je t niet te stevig vindt. Na een uur massage (€60) kwam ik als herboren van de tafel.

    Mijn vaste ankerplaats de jacuzzi weer opgezocht om de spieren nog wat extra ontspanning te geven. Leila kwam enkele keen naar buiten en gaf me wat vriendelijke lonkende blikken. Toen ik de jacuzzi uitging en wat ging drinken vlijde ze zich naast me op een bank binnen. Naast wat kletsen opende ze haar benen voor me en vroeg me haar met de vingers te plezieren. Na 10 minuten vervolgens maar afgedaald naar de kino waar ik vakkundig een half uur oraal door Leila werd verwend.

    Toen moest ik m’n energie-level toch echt even aanvullen en een gegrilde octopus besteld. Naast me aan de bar stond de eerdere treuzelbeer die een spaghetti “al dente” wilde, maar niet werd begrepen. Treuzelbeer kent kennelijk het onderscheid niet tussen een fkk -club en een Italiaans restaurant

    De octopus was heerlijk en treuzelbeer zat ondertussen wat te mopperen over z’n spaghetti. Ik heb m dus geherclassificeerd tot zeurbeer.

    Na uitgebuit te hebben en de jacuzzi weer benut om 20.15 een laatste rondje gedaan om te checken of er nog een toetje in zat. Sabina kreeg dit door en begon met subtiel te strelen en wist me te ontvoeren naar een veranda. Nu is Sabina niet helemaal mijn type (prefereer meer naturel, wat rustiger dames) maar voor een spetterende afronding is deze pornbabe met opgespoten lippen prima. Wist me binnen t half uur te lekker te laten finishen in d’r mond.

    Na afgedoucht te hebben om 21.00 uur weer huiswaarts gekeerd na weer een geslaagde dag in Venus!

    Recap:
    - 4 prima sessies
    - ca 14/15 Dvp’s aanwezig en diverse beschikbaar
    - heerlijke massage van Tuk (aanrader)
    A dirt mind is a joy forever, a dirty girl a toy forever…

  31. Onderstaande 14 leden hebben bertje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 juni 2023),AVENTADOR (25 juni 2023),degoof (25 juni 2023),donkeywonkey (27 juni 2023),jansenroy (26 juni 2023),Kwakje (26 juni 2023),Liefje (25 juni 2023),mentholbear (26 juni 2023),Patjax (25 juni 2023),Pierke69 (30 juni 2023),rmjhexe (26 juni 2023),Shakir (25 juni 2023),Superjohnny (25 juni 2023),WANDELAAR5 (25 juni 2023)

  32. #3693
    Geregistreerd
    25 juni 2023
    Last Online
    10 januari 2024 @ 18:41
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    182
    Thanked
    105 in 20 posts

    Standaard

    Na al een tijdje hier mee te hebben gelezen toch maar eens een account aangemaakt.
    Onlangs mijn eerste bezoek aan een saunaclub gedaan.
    De dames hadden volgens mij wel door dat ik nieuw was dus ik heb met 2 kamergangen iets meer geld uitgegeven dan ik van te voren gepland had maar dat is natuurlijk ook een beetje mijn eigen schuld.

    Wel ben ik van plan nog een keer te gaan, ook omdat de reis er heen mij 100% mee viel. Uiteindelijk was ik er met 50 minuten vanaf huis.

    Ik heb nog wel een vraagje: word het geaccepteerd als je zomaar een andere ijsbeer aanspreekt? Want op het contact met de dames na was ik best wel alleen, ik weet alleen niet of het gewaardeerd word als je zomaar iemand anders aanspreekt. Het viel mij namelijk op dat er veel mannen alleen zaten en alleen een beetje voor zich uitkeken.

  33. Onderstaande 4 leden hebben Grillworst bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (27 juni 2023),mentholbear (30 juni 2023),schoolmeester (26 juni 2023),WANDELAAR5 (26 juni 2023)

  34. #3694
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Hoi @Grillworst

    De ene beer kan er wat beter tegen dan de andere, je komt er snel genoeg achter. In Venus heb ik meestal het idee dat iedereen juist graag een praatje maakt. is ook wel leuker. Gedurende je bezoek kom je elkaar meerdere keren tegen en kan je wat ervaringen uitwisselen.

    Ook kan je hier op het forum aangeven dat je graag samen zou willen gaan. Dan is er altijd wel iemand die met je wil afspreken.

    Succes!!!

  35. Onderstaande leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juni 2023)

  36. #3695
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    Ik vind de mannen in Venus in het algemeen juist veel meer op zichzelf dan in andere saunaclubs. Ik neem een e-Reader mee voor de pauzetijd tussen de kamers als er niemand is om een praatje mee te maken. Maar laat je dat niet weerhouden om toch een praatje aan te knopen!

  37. #3696
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 22:58
    Berichten
    210
    Discussies
    14
    Thanks
    313
    Thanked
    805 in 170 posts

    Standaard

    @Grillworst Of je zet je geplande aanwezigheid in de Meeting Point. In dat geval kunnen in ieder geval de beren op het forum, die dan aanwezig zijn, je eventueel vergezellen.

  38. #3697
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    404
    Discussies
    3
    Thanks
    2.840
    Thanked
    1.708 in 248 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grillworst Bekijk bericht
    Na al een tijdje hier mee te hebben gelezen toch maar eens een account aangemaakt.
    Onlangs mijn eerste bezoek aan een saunaclub gedaan.
    De dames hadden volgens mij wel door dat ik nieuw was dus ik heb met 2 kamergangen iets meer geld uitgegeven dan ik van te voren gepland had maar dat is natuurlijk ook een beetje mijn eigen schuld.

    Wel ben ik van plan nog een keer te gaan, ook omdat de reis er heen mij 100% mee viel. Uiteindelijk was ik er met 50 minuten vanaf huis.

    Ik heb nog wel een vraagje: word het geaccepteerd als je zomaar een andere ijsbeer aanspreekt? Want op het contact met de dames na was ik best wel alleen, ik weet alleen niet of het gewaardeerd word als je zomaar iemand anders aanspreekt. Het viel mij namelijk op dat er veel mannen alleen zaten en alleen een beetje voor zich uitkeken.
    Hallo Grillworst.
    Je kunt gerust een gesprekje aanknopen hoor.
    We kunnen ook wel een keer afspreken om te gaan.
    Ik ga a.s. Woensdag weer, dus als je ook wilt komen kunnen we afspreken.

  39. #3698
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Je kan Grillworst meteen herkennen

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  40. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (27 juni 2023)

  41. #3699
    Geregistreerd
    25 juni 2023
    Last Online
    10 januari 2024 @ 18:41
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    182
    Thanked
    105 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Je kan Grillworst meteen herkennen

    Op de bril na is de gelijkenis treffend haha

    @Sjaaksnaak @WANDELAAR5 @Manbijtkat @Liefje
    Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb nog niet in de planning staan wanneer ik weer die kant op ga maar ik zal het dan te zijner tijd vermelden hier op het forum met eventueel een kleine omschrijving van mijzelf en dan denk ik dat het wel goed moet komen.

  42. #3700
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 12:07
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    96 in 30 posts

    Standaard

    Ben een tijdje niet geweest en vroeg me af of er tijdens hete dagen ook landbouwzeil op de bedden ligt ?

 

 
Pagina 148 van 172 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Living Room 468*60