Pagina 68 van 68 EersteEerste ... 18586465666768
Weergegeven resultaten: 1.676 t/m 1.690 van 1690
    Last Online
    Vandaag @ 12:40
    Discussies
    1
    Thanks
    28

Standaard

Na mijn vorige bezoek begon het toch weer te kriebelen. De mooie naakte dames stonden nog op mijn netvlies gebrand en daarom besloten om weer een bezoekje te brengen aan Venus. En het was weer een heerlijk bezoek! Dit keer had ik me voorgenomen om iets korter te blijven dan de vorige keer. Er lag kapot glas op de parkeerplaats, dus voorzichtig geparkeerd in de hoop dat ik geen lekke band zou oplopen. Iets na lunchtijd kreeg ik de bademantel en sleutel overhandigd van de vriendelijke theke, uiteraard na het invullen van een formulier. Er waren al wat dames aanwezig, maar de line-up was nog niet op volle sterkte. Even genieten van een bak koffie vergezeld met een peukje om bij te komen van de reis. Het viel me op dat er een aantal dames waren die er de vorige keer niet waren: onder andere Vanessa, Riana en een dame met grote mooie siliconenborsten.

Na niet al te lange tijd zag ik toppertje Sara binnenkomen met wie ik uiteraard een gesprekje aanknoopte. Daarna snel de kamer op. Ik was vrij moe, dus we maakten er een relaxte kamer van. Sara is ietwat zakelijk ingesteld (30 minuten is 30 minuten en geen minuut langer), maar wel heel erg lief en servicegericht binnen de tijd. Na 45 minuten 75 euro afgerekend en weer plaatsgenomen in de grote ruimte.

Uiteraard gebruik gemaakt van de uitstekende wellness! De jacuzzi was wat vies, maar de alerte medewerkers maakten het direct schoon toen het opgemerkt werd. Keurig! Ook de sauna was erg goed op temperatuur. Het eten was ook weer acceptabel. De schnitzels smaakten lekker, ondanks dat ze de hele dag in warmhoudbakken lagen. Ook lekkere krieltjes in schil en genoten van de saladebar. Ze mogen wel wat doen om wat meer 'sfeer' in het restaurant te brengen. Het is nu een kille bedoeling. Ook nog een klein gokje gewaagd, en na een leuke winst was het ook weer heel snel weg. Risico van het vak.

Na lang wachten was het eindelijk tijd voor het slotstuk van de dag: Anka! De vorige keer had ik haar al gespot met haar prachtige lichaam en brilletje, maar ze was toen druk bezig met een pannenkoeksessie. Ze vertelde dat ze veel vaste klanten heeft en daardoor soms lang weg is. Maar nadat ze een aantal keer voor mijn neus weggekaapt werd lukte het me om wat met haar af te spreken. Ze wilde eerst nog een sigaretje roken (wat voor mij geen straf is om te aanschouwen ;-) ) en daarna snel de kamer op. Toen ik haar vertelde dat ik de vorige keer op haar zat te wachten zei ze "I'll make this session unforgettable". En die woorden heeft ze waargemaakt. Een fantastische sessie volgde. Sara had me al verteld dat Anka veel grapjes maakt op de kamer, en dat deed ze inderdaad! Daarom was het niet alleen genieten, maar ook heel gezellig. 300% herhalingsgevaar! Deze dame weet hoe het werkt.

Het werd drukker en drukker in de avond, wat er voor zorgde dat er gejaagd moest worden op de dames in plaats van andersom. Na nog wat gegeten, gedronken en gerookt te hebben de auto ingestapt. (Zonder lekke band trouwens, gelukkig!) Weer een lekker dagje Venus! Voorlopig misschien wel de laatste keer? De coronacijfers lopen op, zowel in Nederland als Duitsland. Laten we hopen dat we onze hobby kunnen blijven praktiseren!

Veel plezier in Venus!

2. Onderstaande 12 leden hebben smokingfetish bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 oktober 2020),brombeerzuid (11 oktober 2020),CVARIA (12 oktober 2020),Eddy_V (11 oktober 2020),frits the cat (11 oktober 2020),Giodude (16 oktober 2020),Johan35 (13 oktober 2020),mentholbear (12 oktober 2020),Patjax (11 oktober 2020),Sjeufke (17 oktober 2020),Viscamessi (11 oktober 2020),Wijze grijze (11 oktober 2020)

Last Online
    22 oktober 2020 @ 21:38
    Discussies
    4
    Thanks
    117

Standaard

Was vandaag sinds heel lang (eind februari) weer een in mijn favoriete clubje Venus. Op een dinsdag dus en het verbaasde me hoe druk het in de middag was. Ik kwam aan om 15.00 uur en het parkeerterrein stond nagenoeg vol. Binnen een stuk of 13 meiden, waarvan ik de meeste nog wel kende al waren er voor mij ook nieuwe meisjes bij. Allemaal even prachtig om te zien en het was een fkk dag, dus lekker bloot allemaal. Wel gek om te zien: blote meisjes met mondkapjes. Het viel me op dat de mondkapjes zowel door meisjes als door gasten goed werden gedragen. Bij binnenkomst meteen herkend door Mirella die al snel bij me kwam zitten en me meenam naar de kamer. Heerlijk uurtje weer met haar. Later nog met een voor mij nieuw schatje Vanessa geweest. Erg lekker allemaal en met een echt nieuw schatje Denisa ( een echt heel geile donder). Drie toppers met heerlijke lichamen en vooral lekkere kutjes. Ik heb weer genoten. Hoop dat de maatregelen niet strenger worden, maar ik vrees dat het wel weer eens de laatste keer kan zijn. Helaas. Maar dit nemen ze me niet meer af. Ik vertrok rond 20.00 en trof op de parking alleen mijn auto aan. Het was ook bijzonder stil geworden in de club.

4. Onderstaande 14 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 oktober 2020),CVARIA (14 oktober 2020),Elmo3108 (14 oktober 2020),Giodude (16 oktober 2020),JonnyFontane (14 oktober 2020),JPtoo (14 oktober 2020),mentholbear (14 oktober 2020),Patjax (16 oktober 2020),Piet Plezier (14 oktober 2020),schoolmeester (14 oktober 2020),Sjeufke (17 oktober 2020),smokingfetish (14 oktober 2020),stimpy3 (13 oktober 2020),Viscamessi (14 oktober 2020)

Last Online
    Gisteren @ 19:00
    Discussies
    2
    Thanks
    915

Standaard

Vandaag alweer een bezoek gebracht aan Venus. Ik was voor zaken in de buurt en de verleiding was weer groot. Ik draaide rond 12.30 uur de parkeerplaats op en er stonden op dat ogenblik een viertal andere auto's. Het was dus (weer) rustig toen ik kwam. Ik had Anka al laten weten van mijn komst en conform afspraak wachtte ze keurig op me. Nu was het ook zeer rustig qua ijsberen en was de line-up qua dames op volle oorlogssterkte, maar toch altijd leuk als er een prachtige dame op je wacht . Voor eventjes geeft het toch een goed gevoel.

Eerst even een drankje gedaan en bijgepraat, maar ik maakte al snel duidelijk dat we wat mij betreft ook eerst naar de kamer zouden kunnen gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Weer dik een uur op de kamer geweest en wat was het weer genieten. Alles er op en eraan (en erin ) en voor de liefhebber: ze heeft desgewenst ook een buitengewoon kinky-randje zo kwam ik achter, waar ze zelf ook heel veel plezier aan beleeft.

Enfin, na en door de super kamergang had ik ook al aardige trek gekregen, dus eerst wat gegeten in het restaurant. Het was ondertussen al dik 14.30 uur geweest en de lunch stond klaar om genuttigd te worden. Prima in orde, alleen toch jammer dat er maar max. 4 personen tegelijk en 1 persoon per tafel mag lunchen. Echt gezellig en sfeervol is het lunchen momenteel niet, maar daar kan Venus uiteraard ook niets aan doen. Ik ben allang blij dat er een prima lunch geserveerd wordt.

Uiteraard kon een massage bij Tuk ook niet ontbreken. Een collega ijsbeer (Nederlander) attendeerde me er nog op om toch vooral een uur massage bij Tuk te doen, maar vanwege de tijd had ik maar gelegenheid voor een half uur. Volgende keer - mede op zijn aanraden - toch maar eens een uur doen bij Tuk. Met Tuk nog even bijgepraat over de goede-oude-Gallardo-tijd, waarna ik vervolgens half in slaap viel. Heerlijk om zo uit te buiken na een super kamergang en een goede lunch.

Na een verfrissende douche tevreden weer mijn 'kloffie' aangedaan en heb de deur achter me weer met een glimlach dichtgetrokken. Het blijft toch een mooie illusie, het clubleven. Terwijl ik wegreed viel me op dat de parkeerplaats ondertussen wel iets voller was, maar dat er nog meer dan voldoende gelegenheid was om te parkeren. Het beeld van onze collega ijsbeer in zijn vorige recensie (zeer druk) ging vandaag in ieder geval zeker niet op.

Ik neem het er maar van zolang het nog allemaal kan! Ik ben er snel weer!

6. Onderstaande 13 leden hebben Viscamessi bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 oktober 2020),degoof (14 oktober 2020),Giodude (16 oktober 2020),Husky (15 oktober 2020),Knutje77 (14 oktober 2020),mager (14 oktober 2020),mentholbear (14 oktober 2020),Patjax (16 oktober 2020),pcenter (14 oktober 2020),RobOpzoek (14 oktober 2020),Sjeufke (17 oktober 2020),smokingfetish (14 oktober 2020),Wijze grijze (14 oktober 2020)

Last Online
    Vandaag @ 11:22
    Discussies
    3
    Thanks
    92

Standaard

Toch wel enigszins benieuwd naar dat kinky randje van Anka.

8. Onderstaande leden hebben Knutje77 bedankt voor deze bijdrage:

mager (14 oktober 2020)

Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Discussies
    3
    Thanks
    4.303

Standaard

Gisteren,woensdag Venus bezocht,schreef om 12.20 het Corona formulier vol bij een vriendelijke blonde receptiedame,nam voor 50 Euro mijn ijsberenvel in ontvangst,en melde mij aan de bar voor een koud biertje van de tap, er waren op dat moment 2 of 3 ijsberen,maar gedurende de middag liep dat op tot afwisselend 10-15 ijsberen en rond de 14 mooie dames,van skinny Eva tot wat voller Sabina en alles daar tussen in zoals,Bea,Sarah,Sandra,Anka,Casandra,Gia,Mirella,M aya,Rihana,Mariana en Kim.
    Laatste keer in Venus was voor mij eind september,ik kreeg kussen van de dames en dook de sauna in die met 90 graden prima op temperatuur was,en na een koude douche,naar buiten met een sigaartje in de hand, en handdoek om, mijn lichaam weer op temperatuur te brengen.
    Thaise Tuk de masseuse melde zich nog even bij mij,om te vragen wanneer ik van haar diensten gebruik zou maken!
    Toen ook sprak ik met ijsbeer Viscamessi,die aan mij toen vroeg of ik al aan de beurt was voor een massage,en vertelde hem dat ik mij later een uur liet masseren,en vetelde hem dat een uur veel fijner voor je body is,want dan word zowel de voor als de achterkant onder handen genomen door Tuk,prettig kennis gemaakt Viscamessi
    Daarna zei ik tegen Tuk nog even wachten,want ik heb alreeds een afspraak gemaakt met de Cubaanse Kim,deze Cubaanse schoonheid kan je niet over het hoofd zien,173 cm,plus 20 cm hoge hakken die een pistoolvorm hebben en nog eens een krullebol van 20 cm,dus ondanks mijn 191 cm toornde ze hoog boven mij uit.
    Ze was gekleed in een zalmroze lingeriesetje,dat prachtig contrasteerde met haar bruine huid.
    We spraken met elkaar in een mix van Spaans en Duits,maar het praten ging op de sofa al snel over in kussen,vrijen en voelen hoe het met de kleine Husky gesteld was.
    Uiteindelijk voor anderhalf uur in een mooie spiegelkamer terecht gekomen,alwaar ik mijn presentje van de dag staand mocht uitpakken,en TZ en al op het bed vielen,daarna was de seks geweldig,een tantra BJ
    afwisselend snel en vooral langzaam,alles rond mijn vlaggenmast werd door haar gretige tong meegnomen
    Normaal neemt Kim het voortouw, maar nu begon ik zelf de leiding over te nemen via een paar hoofdstukken uit de kamasutra,uiteindelijk bereikte we in positie ons hoogtepunt,waarbij ik met mijn vaardige tong mijn weg moest vinden tussen haar swarovski clitoris piercing
    Ook boven haar fraai gevormde bips heeft ze twee swarovski piercing gemonteerd!!
    Kortom een genot om met deze Cubaanse tijger een lange tijd seks te hebben,na de daad nog een fijne massage en wat bijgepraat.
    Het eten smaakte prima,warme groenten,salade,rolade,kippenkluiven, aardappelgratin etc.
    Daarna voor de tweede keer de sauna bezocht,en nog met bewondering gekeken naar de superslanke Eva,die een atletische paaldans act opvoerde.
    Aansluitend mij een uur laten masseren door Tuk,begeleid door serene muziek en een Boedha die goedkeurend toekeek,na de massage voelde ik mij weer 25 jaar jonger en heerlijk lui!
    Had nog afgesproken om bij een aantal vrienden voetbal te kijken en ging als zodanig om 18.30 uur weer terug naar de Veluwe.
    Een fijne relaxmiddag,met uitstekende Huskyproof seks,goede wellness,fijne massage,lekker eten en zelfs het Nederlands voetbalelftal viel me niet tegen,en nu weet ik wie Viscamessi is,zijn gezicht kwam mij al bekend voor vanuit Gallardo

10. Onderstaande 18 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 oktober 2020),Cat (15 oktober 2020),CVARIA (16 oktober 2020),deket (15 oktober 2020),Giodude (16 oktober 2020),Johnsonxxx (15 oktober 2020),Knutje77 (15 oktober 2020),mentholbear (15 oktober 2020),mynasch (16 oktober 2020),Patjax (17 oktober 2020),pcenter (15 oktober 2020),rmjhexe (15 oktober 2020),RobOpzoek (15 oktober 2020),schoolmeester (15 oktober 2020),Sjeufke (17 oktober 2020),smokingfetish (15 oktober 2020),Viscamessi (15 oktober 2020),WANDELAAR5 (15 oktober 2020)

Last Online
    Vandaag @ 07:48
    Discussies
    115
    Thanks
    4.423

Standaard

Een vervroegde viering

Bijna vijf jaar geleden stuurde de oppergod mij met een geloofsbrief naar een tempel der verboden lusten (genaamd VM) in Hamminkeln om mij te laten dopen in het ijsberengeloof. Al tijden was mijn plan om dit feit te vieren op mijn geboortegrond, weliswaar ietsjes verderop (Venus) gezien het noodlot van VM. Toen ik afgelopen maandag geheel onverwachts de mogelijk kreeg donderdag en vrijdag vrij te nemen besloot ik mede door de stijgende cijfers en de onzekerheid of de clubs dan nog wel open zullen zijn mijn jubileum feestje eerder te laten plaatsvinden. In eerste instantie was vrijdag de bedoeling, maar toen alle lampjes op groen waren bij de voor mij interessante dames op donderdag vroeg ik mezelf af waarom een dag uitstellen wat je ook vandaag kunt doen.

"Leef, alsof het je laatste dag is"
    "Leef, alsof de morgen niet bestaat"
    "Leef, alsof het nooit echt af is"
    "Leef, pak alles wat je kan"

Rond 14.45 een halfvolle parkeerplaats opgereden. Papiertje ingevuld, bruin papiertje aan de theke gegeven en met sleutel en badjas mijn weg vervolgd naar de kleedkamer. Snel omgetrokken en op weg naar de bar kwam ik Eugenia al tegen. Een forbidden kiss werd mijn deel en na het oppikken van een sinasappelsapje aan de bar het rokershok ingedoken. Ik was daar nog aan het acclimatiseren toen Sabina kwam binnenlopen. Kort daarop gevolgd door Deborah en Maya. Sabina had alweer allerlei plannen en ideeën hoe mijn dag eruit zou moeten zien. De nodige voorstellen werden mij toegeworpen. Als mijn "persoonlijke" pimp was ze uiteindelijk van mening dat het wel eens tijd werd dat Maya en ik elkaar beter leerden kennen. Ze zette Maya op mijn schoot en verdween met haar karakteristieke lach richting bar. Ondanks alle voorgaande bezoekjes haar eigenlijk nooit op het vizier gehad, maar zo up close and personal bleek ze toch echt wel een plaatje om te zien.

Maya ontpopte zich al snel als een vrolijk lachebekje en de knoop doorgehakt om met haar een kamer op te zoeken. Mijn openingsritueel kon haar duidelijk bekoren. Ze ontpopte zich daarna als een zoenmonstertje in pocket formaat. Gedurende onze sessie van twee uur stopte ze haar tong te pas en te onpas in mijn mond. Kan natuurlijk ook zijn dat ze me gewoon het zwijgen wilde opleggen en dit de meest voor de hand liggende oplossing was. Haar BJ was soft and sensual. De daad zelf bleef bij een intieme, langdurige slow cowgirl.

Nog een hele tijd liggen te dollen en tongzoenen waarna ze nog wel een herhaling van het openingsritueel wilde. Absoluut geen straf om haar bevallig lijfje onder handen te nemen. Dat moest daarna natuurlijk weer opgevolgd worden met een potje tongtwister.

Na een douche en hapje eten zat ik in het rokershok uit te buiken en in de deuropening stond een mij onbekende dame het ons welbekende wijsvingertje gebaar te maken. Ik zei haar dat ik de komende drie kwartier nog in de pauze stand zou staan en dat ze indien ze dan vrij was nog maar eens voorbij moest komen. Ze zei dat ze dit zeker zou doen. Amper twee minuten later zette ze zich bij mij en na de formele introductie volgde er een zeer geanimeerd gesprekje met Denisa. Voor de zekerheid nog maar eens gezegd dat ik geen grapje had gemaakt over de pauze stand. Ze bleef echter rustig zitten en maakte op geen enkel moment de indruk om te verkassen. Ze had zich duidelijk vastgebeten in haar prooi. Een vrolijk lachebekje die duidelijk een paar schroefjes miste, maar dan wel de juiste. De drie kwartier werden een uur en we verkasten van het rookhok naar kamer zes.

Na mijn gebruikelijk openingsoffensief ging de verkenning van elkaars lichaam verder met sensuele strelingen en lieten we onze tongen ook intiemer kennismaken met elkaar. Ze daalde af en er volgde een BJ waarmee duidelijk werd dat ze de Academy Oralski met groot succes doorlopen heeft. Het hele spectrum kwam voorbij en ze had zelfs nog een variant in huis die ik nog niet kende. De wijze waarop my little friend daarop reageerde was voor haar het teken om dit uit te buiten. Ikzelf wilde me ook niet onbetuigd laten en in 69 gingen we verder. Na een tijdje een kleine adempauze ingelast en ze vroeg of ik nog speciale wensen/fantasiën had. Een eerste sessie met een onbekende dame zie ik altijd meer als een proeve van bekwaamheid en inventiviteit, dus gezegd dat we de dingen gewoon spontaan zouden laten gebeuren. Mijn eerdere reactie op haar BJ skills deden haar besluiten om dit verder uit te buiten. Enerzijds had ik dit nog uren kunnen ondergaan maar anderzijds wilde ik ontzettend graag tot de daad overgaan.

Voor mij is lepeltje lepeltje het favoriete standje. Zeker bij een dame die je beter kent en die zich dan ook overgeeft in deze positie. Ik was benieuwd hoe zij hierop zou reageren en stelde haar voor om op deze wijze te starten. Het werd een waar genot. Zoals verwacht drukte ze zich helemaal tegen mij aan. Of ik nu langzaam en diep stootte of sneller heen en weer ging, alles werd met enthousiasme en plezierkreuntjes van haar zijde begeleid.

Na bijna anderhalf uur aan spetterende sex met dit geil dondersteentje was het lontje van mijn dynamietstaaf dusdanig opgebrand dat deze tot ontploffing zou komen. Ze keek me aan en zei dat ik nog niet klaar mocht komen omdat haar interne bom ook op ontploffen stond. Dus even vertraagd en toen ik merkte dat ook zij zover was de detonation knop ingedrukt met als eindresultaat een bevredigend wederzijds orgasme. Dit was sex zoals het hoort te zijn. Elkaar in opperste staat van vervoering brengen en je dan overgeven aan de bevrediging van je lusten. Zowel in de omgang als met de sex een superklik met Denisa.
    Paspoortje met uiterlijke kenmerken: https://www.ijsberenforum.com/forum/...062#post721062

Er volgde een herhaling van zetten. Douchen, hapje eten en uitbuiken in het rokershok met een sigaretje. De ruimte vulde zich spoedig met een aantal dames. Maya met haar nieuwe tijdelijke echtgenoot, Sabina met haar pannenkoek en ook mijn Venus vrouwtje, de hogepriesteres van de slow sex, Eugenia kwam binnengelopen. Het werd meteen duidelijk dat ze verdere escapades met andere vrouwen niet meer zag zitten. Ze gebruikte haar waanzinnig lijfje om mij aan de ketting te leggen. Er zijn ergere dingen in het leven. Sabina was inmiddels vertrokken. Met Maya en haar Duitse "echtgenoot" hadden we de grootste lol. Zonder dat we er erg in hadden was er al zeker een uur verstreken en de misses vond het wel eens tijd dat ik me aan onze huwelijkse voorwaarden ging houden.

Al vaker over onze uitspattingen geschreven dus hier op terug te komen zou een herhaling van zetten zijn. Een perfecte afsluiting van een perfect dagje. Het was inmiddels kwart over twaalf en was van plan om nog snel een colaatje te drinken en een sigaretje te roken alvorens te gaan. De Duitser kwam ook net aangelopen en nog even nagebabbeld. Maya en Sara kwamen er ook bij en nog zitten te dollen totdat de barman de ruimte kwam inlopen om te zeggen dat het tijd was om te gaan.

Klokslag 01.00 trok ik de ijzeren poort van deze tempel achter mij dicht. Mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen reed ik met een glimlach van oor tot oor naar huis. In Duisburg zag ik de groene toren de nacht verlichten. In mijn wandeljaren het baken voor mijn zoektocht naar seksueel genot. Nu verworden tot een herinnering aan vervlogen tijden.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

A dirty mind is a joy forever

12. Onderstaande 19 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Befke (19 oktober 2020),cavediver (17 oktober 2020),Cucumber (17 oktober 2020),Giodude (17 oktober 2020),hallodaarbenikweer (17 oktober 2020),Jack42 (17 oktober 2020),JonnyFontane (17 oktober 2020),Laatbloeier (18 oktober 2020),Levitrus (17 oktober 2020),Liefje (17 oktober 2020),mentholbear (17 oktober 2020),mynasch (17 oktober 2020),pcenter (17 oktober 2020),Pierke69 (21 oktober 2020),Sjeufke (17 oktober 2020),smokingfetish (17 oktober 2020),snaal88 (17 oktober 2020),Viscamessi (17 oktober 2020),Wijze grijze (17 oktober 2020)

Last Online
    Vandaag @ 12:38
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Hi,

na vorige week een lekkere trio met Eugenia en Sandra in de Kino gehad te hebben nu een teleurstelling.
    In de Kino mag niet meer geneukt worden.
    Is begrijpelijk met de Corona regels maar toch.

Riana kwam met deze boodschap van de ontvangst Theke en helaas met haar op een kamer
    waar slechte lucht is en niet geventileerd wordt. Verder niets op Riana op te merken,
    kan zij ook niets aan doen.
    Was de tweede die het haar vroeg en er zijn toch heel wat gasten, volgens haar, die
    de Kino prefereren boven een kleine kamer.

14. Onderstaande leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (17 oktober 2020)

Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Discussies
    13
    Thanks
    509

Standaard

Ik was afgelopen week ook in Venus. Alles weer top, maar mij viel de lucht ook op. Op de kamer die je meteen vanuit het algemene gedeelte oploopt, ruik je de honden van buiten enorm. Ik neem de volgende keer een andere kamer��.

Verder was het weer toppie bij Venus!

16. Onderstaande 2 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (17 oktober 2020),pret (18 oktober 2020)

Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Discussies
    10
    Thanks
    1.280

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Ik was afgelopen week ook in Venus. Alles weer top, maar mij viel de lucht ook op. Op de kamer die je meteen vanuit het algemene gedeelte oploopt, ruik je de honden van buiten enorm. Ik neem de volgende keer een andere kamer��.

Verder was het weer toppie bij Venus!
    Ik ruik alleen maar poesjes daar!

M.v.G. Robglover

18. Onderstaande 2 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (18 oktober 2020),Mooiejoke (19 oktober 2020)

Last Online
    Vandaag @ 10:58
    Discussies
    27
    Thanks
    235

Frage AWL

Ik zie geen dames meer staan op de AWL van deze club. Iemand een idee wat de reden is, wat is er gaande?

Last Online
    Vandaag @ 12:07
    Discussies
    5
    Thanks
    28

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Ik zie geen dames meer staan op de AWL van deze club. Iemand een idee wat de reden is, wat is er gaande?
    Best case scenario: Ze zijn nieuwe foto's aan het uploaden.
    Worst case scenario: Vanaf middernacht is Kreis Wesel veranderd in dieprood op de infectiekaart, zodat er misschien wat beperkingen (zoals Samya) komen.

Allemaal giswerk, want de club was om 1100 uur geopend en er waren 5 meisjes actief op de AWL.

Of het kan gewoon zijn dat VeeVee op het bureau de website op een of andere manier heeft verknald...

Last Online
    23 oktober 2020 @ 10:40
    Discussies
    6
    Thanks
    843

Standaard

Staan er weer op
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Turbanator Bekijk bericht
    Best case scenario: Ze zijn nieuwe foto's aan het uploaden.
    Worst case scenario: Vanaf middernacht is Kreis Wesel veranderd in dieprood op de infectiekaart, zodat er misschien wat beperkingen (zoals Samya) komen.

Allemaal giswerk, want de club was om 1100 uur geopend en er waren 5 meisjes actief op de AWL.

Of het kan gewoon zijn dat VeeVee op het bureau de website op een of andere manier heeft verknald...

Last Online
    Vandaag @ 10:58
    Discussies
    27
    Thanks
    235

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frits the cat Bekijk bericht
    Staan er weer op
    Ahh geen paniek niets aan de hand, dwz was blijkbaar een technische fout.

Last Online
    20 oktober 2020 @ 14:26
    Discussies
    11
    Thanks
    71

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Ahh geen paniek niets aan de hand, dwz was blijkbaar een technische fout.
    Niks aan de hand hoor! Gewoon open!! Denk een stuk of 12 beren en 10 dames?
    Vanmorgen met Deborah begonnen was weer super! Nu kijken of ik Sara nog te pakken krijg! Mooie vrouw! Ik ga verder genieten dikke prima die rustige dagen.

24. Onderstaande 4 leden hebben biker pc bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (20 oktober 2020),frits the cat (20 oktober 2020),Johnsonxxx (20 oktober 2020),JonnyFontane (20 oktober 2020)

Last Online
    22 oktober 2020 @ 17:54
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Vandaag voor het eerst na lange tijd weer eens "Venus" opgezocht.
    Twee maal een heerlijk half uurtje met Vanessa doorgebracht. Heel spontaan en vrolijk meisje die er echt pleizier in heeft om het je als man naar de zin te maken.

26. Onderstaande 2 leden hebben Arnold16 bedankt voor deze bijdrage:

Johnsonxxx (23 oktober 2020),mentholbear (22 oktober 2020)

Pagina 68 van 68 EersteEerste ... 18586465666768

Regels voor berichten