Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee Eindhoven, Huize Yvonne, Tongelresestraat 319, Algemeen

    Huize Yvonne ligt aan drukke doorlopende straat. Je kunt meestal (zeker 's avonds) redelijk goed je auto in de buurt parkeren.
    Het is een hoekhuis met een zij ingang. Via de zij ingang kun je ook een parkeerplaats achter het huis bereiken.

    Aanbellen dus niet aan de voordeur maar neem de zij ingang, redelijk anoniem. Eenmaal binnen heb je links 2 separees waar je wacht en vervolgens stellen de dames zich voor.

    Meestal zul je op een van de kamers beneden terecht komen, whirlpool ook aanwezig.

    Goed om op te merken dat recent de kamers behoorlijk onderhanden zijn genomen en de meeste kwamers kwa inrichting en sfeer zeer hoog scoren.

    Totaal niet meer te vergelijken met zoals het een aantal jaren geleden was!

    Overigens op de site,
    http://www.privehuisyvonne.nl/ ,
    zie je foto's van de kamers en van een aantal dames, de dame die op de black-light kamer werkt er nog steeds!

    Op dit moment is Huize Yvonne kwa inrichting, hygiene etc. absoluut 1 van de top-huizen in EHV. Scoort wat mij betreft zeker wat hoger dan die andere Yvonne.

    En het aanbod van de dames? Dat was wel eens wat minder, maar op dit moment ook absoluut beter dan een aantal jaren geleden.

    Prijzen? Beginnen bij 25+25 (kamer + dame) euro/30m, fmc. Afhankelijk van de dame betaal je soms extra voor diensten als zoenen/beffen, er zijn ook dames die voor de 50 Euro deze diensten wel aan bieden. Geen 45 wel 60m service.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    25 oktober 2007
    Last Online
    15 april 2009 @ 17:58
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Eindhoven - Privehuis Yvonne

    Het is al weer een tijdje geleden dat ik daar geweest ben, maar wil toch even iets kwijt.

    Het aanbod daar is groot, alleen zijn er niet zo veel mooie meisjes. Toch zijn er 2...

    Het rottige is dat ik de namen niet meer weet... Het zijn 2 kleinere volslanke dames. De ene uit brazilie, de ander uit italie.

    De eerste heette volgens mij Jasmine. Dit is echt een beest in bed. houd van beffen en eerlijk als je dat goed doet... Je moet wel tegen hard gekreun kunnen... (werkt niet op woensdag en kost 90 euro luxe pakket zoenen en pzc)

    De tweede is ook een toppertje. Ik was wat zenuwachtig (heb ik wel eens) dus meneer wou niet komen kijken. Zij wist er wel raad mee. Nou ik heb 3 keer kunnen komen... Zij ook trouwens. ( 95 euro luxe pakket, niet voor iedereen beschikbaar ze moet je leuk vinden)

    ps kamerhuur 50 euro. alle prijzen zijn voor een uur.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Eye Bekijk bericht

    Het aanbod daar is groot, alleen zijn er niet zo veel mooie meisjes. Toch zijn er 2...
    Ik zou zeggen 3 ! Kyra werkt er volgens mij ook nog steeds, was jaren geleden de topper van HY en is dat volgens mij nog steeds hoewel ik geen recent bewijsmateriaal kan voorleggen om dat te bewijzen.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2006
    Last Online
    13 augustus 2013 @ 10:06
    Berichten
    157
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik krijg er weer heimwee van:D Huize Yvonne Hofstraat en Huize Yvonne Tongelresestraat.
    Daar heb ik wat verhalen over geschreven op Hookers, maar dit is al zo lang geleden. Was altijd wel handig als je ergens een uurtje over had of even in de pauze

  5. #5
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    31 december 2012 @ 19:57
    Locatie
    ergens in z.o brabant
    Berichten
    286
    Discussies
    37
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    de hele oktobermaand is bij huize yvonne kortingmaand na 18:00

    25,- korting voor een 1/2 uur. 50,- korting voor een uurtje. geld voor de standaard kamers

    za en zondag 15,- korting op de uurprijs


    Sletten moet je leasen. en niet kopen voor het leven

  6. #6
    Geregistreerd
    23 februari 2006
    Last Online
    11 januari 2024 @ 10:01
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Helaas is dit mooie privehuis gesloten :(

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Toch wel jammer, ik heb er goede herinneringen aan al is dat al weer lang geleden. Het zoveelste prive huis in het Eindhovense dat gaat sluiten.

    Rond 2000 had je nog zeker iets van 10 prive huizen/clubs, daar zijn er niet veel meer van over, uit mijn hoofd nu nog EP, BtoB en YP aan de Hofstraat. Nachtclub aan de Wal reken ik dan niet mee.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 6 mei 2016),Nedlovefkk ( 6 mei 2016),rob45 ( 6 mei 2016)

  9. #8
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Niet verbaasd maar wel ff slikken tav dit bericht. I wonder who's next.

  10. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 6 mei 2016)

  11. #9
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Ook al gesloten? Wat is dat toch in Nederland? Van de keten Jan Bik, de exleraar tot en met Yab Yum indertijd.
    nu heb ik ook wel goede herinneringen aan dat huis, met toen alleen Nederlandse meiden en een van een overzeese kolonie.
    weet je waarom ik het nog herinner? Die dag was de laztste confrontatie voor de CL tussen PSV en Anderlecht, en wie won uiteindelijk? De vraag stellen is ze beantwoorden, retoriek.
    Anyway toen al bestonden ze een hele tijd, en ik wist dat er een babe uit Brabant werkte en voorheen dit deed in club Dennehof te Mol. Lange benen, lange natuurlijke haren, mooi gezicht, perfekt lichaam en minder luidruchtig dan de meeste Nederlandse meiden
    nu de volgende keer dat ik naar PSV tegen ons ga neem ik een speciaal risicoverzekering en vraag Europede subsidies voor ontwikkelingslanden aan, moet immers naar Einhoven

  12. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (11 mei 2016)

  13. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    ik heb dit prive huis nooit bezocht omdat mijn uitvoerder er naast woonden eindhoven prive daar in tegen wel ma dat was voor een tusen tijdse wip en door beter weten

  14. #11
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Vroeger (zeker meer dan 10 jaar geleden) vaak "langs" geweest.
    Was indertijd een goed huis.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

  Living Room 468*60