Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    1 september 2017
    Last Online
    22 oktober 2017 @ 13:56
    Berichten
    4
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Verversrui 6/1 8/1 of 10/1

    Na mijn eerste passage aan het SKW kon de tweede niet lang uitblijven. Woensdagnacht besloot ik terug te gaan.
    Na een aantal toertjes te stappen kwam ik iets tegen naar mijn zin, het was een dame van ik schat tussen de 20a25 jaar oud, leek me eentje van Roemeense afkomst maar ben hier niet zeker van, zwart haar, de perfecte billen alleen binnen wat ontgoocheld toen ze haar bh uitdeed, maar dit niet te min heb ik mij super kunnen vinden met haar, pijpen en seks met condoom voor 50euro. het duurde een klein halfuurtje, ze begon me direct intens te pijpen, nadien ging ze al vlug op me gaan rijden, nadien maakte ik het af in doggy. viel best wel mee deze vriendelijke dame die enkel engels sprak, maar mijn vraag is, kent iemand haar hier? had de avond zelf al veel gedronken en ben haar naam kwijt, ook de exacte kamer is voor mij een raadsel, helaas, ik hoop haar in de toekomst nog terug te zien!!

  2. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Vrijwel zeker Roemeens,een andere nationaliteit tref je er nauwelijks nog)
    Ze hebben meestal hun vaste stek,dus vinden zal je haar zeker wel.
    Hou wel rekening met een vrij groot verloop,het is een komen en gaan van nieuwe meiden.
    Aangezien Roemeense dames gemiddelt mooi tot zeer mooi zijn,valt er altijd wel wat lekkers te spotten in het skw.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Living Room 468*60