Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard Overloon,het landhuisje,stevensbeekseweg 10 , Anouk(NL)

    Afgelopen zaterdag middag zat ik na een drukke en zware week mezelf af te vragen wat ik wilde gaan doen.
    Ik had niks in de planning en had behoefte aan wat ontspanning.
    Had niet echt zin om ergens lang te blijven hangen,een bezoekje aan de ramen of een laufhaus zou een optie kunnen zijn.

    Na de site kinky.nl geraadpleegd te hebben voor eventueel privé ontvangst waar overigens veel mooie dames op staan maar van wegen een aantal slechte ,matige en enkele goede ervaringen heb ik hier mezelf ook niet meer aan gewaagd.
    Heb een aantal keer een dame bezocht en vaak zagen ze er niet uit zoals op de advertentie.
    De beloofde service niet na gekomen enz .....

    Ik ben een beetje in de buurt gaan zoeken via de webbrowser toen kwam ik op een privehuis uit.
    Een concept waar ik al lange geen gebruik meer van had gemaakt omdat ik privehuizen over het algemeen vaak te duur vind.
    Het landhuisje,in Overloon hanteert echter een zeer goede tarieven die vind ik persoonlijk,best concurrerend zijn met de saunaclub tarieven.
    Het privehuis ligt nog net in Brabant en eigenlijk ook niet ver van de bekende N271 waar nog veel meer privehuizen liggen en ook veel zijn verdwenen.
    En waar veelal hogeren tarieven gelden.
    Na wat speurwerk veel lovende referenties tegen gekomen en toen heb ik maar besloten om hier een bezoekje aan te wagen.

    Na ongeveer een half uurtje rijden kwam ik al aan bij het huis,wat er overigens allemaal heel netjes uitziet.
    Er is gewoon een weg rond het huis geasfalteerd,mijn eerste indruk van het etablissement was er goed.

    Op de parkeerplaats stonden een aantal auto's ,ik heb de mijne erbij gezet en ben direct naar de ingang gelopen deze is aan de achterzijde.
    Na de ingang is er nog een deur hier moet je eerst aanbellen om vervolgens ontvangen te worden door de gastheer.

    Ontzettend aardige man,hij legde me ik haarfijn uit hoe alles werkte en de tarieven die er gelden.
    Ook bood hij mij een welkoms drankje aan.
    Er waren een aantal dames aanwezig deze werden aan mij voorgesteld.
    Na wat gesproken te hebben de vrouwen moest ik een keuze maken.

    Ongedwongen uiteraard want als er niets voor me bij zat mocht ik zonder enige verplichtingen het pand weer verlaten.
    Toch zat er wat tussen voor mij dit was Anouk,een mooie Nederlandse dame met lang donkerblond haar en goede rondingen.
    Anouk is wat langer dan gemiddeld ze is zeker 1.80m groot.

    Na het voldoen van de transactie werd ik uitgenodigd om naar boven te komen.
    Binnen zag het er allemaal mooi uit,zo ook de dames die staan ook op de site daar kun je elke dag zien wie er aanwezig is.

    Ik ben een uur met Anouk op de kamer geweest en ik heb van haar genoten.
    Over de service ,die is standaard maar wel erg goed.
    Kussen,vingeren beffen 69 anaal er was veel mogelijk indien gewenst.
    Heb ook nog een lekkere body massage van haar gehad dit wond mij erg op.
    Anouk heeft een behoorlijk achterwerk en heb hier tijdens doggy een mooi uitzicht aan.
    Je moet hier niet verwachten om bijv zonder cd geblazen te worden want dat gebeurt hier niet.
    De vrouwen zijn hygiënisch en schoon er word alleen maar safe sex geboden.

    Een uurtje op de kamer koste mij 120€ een bezoekje aan de saunaclub zou duurder uitvallen.
    Gt kost algauw 160€ plus nog de langere reis afstand.
    Echter is dit een ander concept en vergis je niet ook in gt kom ik nog altijd erg graag.
    Maar alleen als ik er een hele dag wil verblijven vind ik een saunaclub nog interessant.

    Wat ik er wel mis maar dat ligt aan het feit dat het een privéhuis is,is een stukje socializen met dames en klanten.
    Hier kom je puur om je behoefte te doen en je bent weer weg.
    Dat vind ik in een saunaclub wel iets leuker je kan nog wat drinken en een beetje ouwehoeren met iedereen.

    Ik ben erg tevreden over mijn bezoek aan het landhuisje ,voor mij was dit zeker voor herhaling vatbaar.
    Ook dit is een goed alternatief en lekker dichtbij huis.

    Groet,spank!

  2. Onderstaande 9 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (30 augustus 2017),fr_loper (30 december 2022),Henry S ( 1 januari 2023),Partycrasher (29 augustus 2017),rmjhexe (28 augustus 2017),Smouse (28 augustus 2017),stimpy3 (29 augustus 2017),toyota (28 augustus 2017),Wijze grijze (28 augustus 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.198 in 2.427 posts

    Standaard

    Weet iemand of deze dame misschien inmiddels terug is? Of ergens anders haar diensten aanbied?

  4. #3
    Geregistreerd
    7 september 2008
    Last Online
    12 augustus 2023 @ 21:13
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nou gisteren naar het Landhuisje geweest, totaal negatieve ervaring, dame niet zoals op de site, een commerciële afwerkplaats !!!

  5. #4
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.705 in 2.896 posts

    Standaard

    Beetje beknopt verslag, weet je de naam van deze DVP nog ?
    Bij voorbaat dank.

  6. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (30 december 2022)

  7. #5
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:45
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.158 in 946 posts

    Standaard

    Nou schoolmeester, niet zo... in 14 jaar een tweede verslag en dan kom jij zo door de bocht vliegen. Nu moeten we weer 7 of 14 jaar wachten op een bijdrage....
    Laatst gewijzigd door uurtje; 30 december 2022 om 18:53
    Een uurtje is ook maar een uur...

  8. Onderstaande 3 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (30 december 2022),schoolmeester (30 december 2022),WANDELAAR5 (30 december 2022)

  9. #6
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.705 in 2.896 posts

    Standaard

    Ach, de een is nu eenmaal sneller schrijfvaardig dan de ander.....

    Groet, schoolmeester.

  10. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (30 december 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.

FKK Artemis 468*60