Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard Natascha (Roxi (Roemeense) ex-VM



    Roxi (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Onbekend
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Neus
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 min minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Beffen, Aftrekken
    Extra info : Heeft eerder in Rome gewerkt. Dame spreekt Italiaans, beetje Frans





  2. Onderstaande leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 augustus 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Nou die zal dan weer terug naar Rome gaan gezien de huidige situatie van VM.

  4. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Mooiejoke (27 augustus 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Roxi is nieuw in VM. Op woensdag 23 augustus heb ik met haar kennisgemaakt. Het was haar eerste dag in de Villa. Schiet mij maar lek, maar waarom begin je in zo'n tent als-ie bijna dicht gaat??

    Anyway.... omdat Adina een hele lange afspraak had en ik in de wachttijd nog wel wat leuks/neuks wilde doen m'n ogen eens goed de kost gegeven. Er waren best wel een heel aantal vrouwen aanwezig, waarbij er twee stuks er voor mij bovenuit stegen. Waaronder dus deze Roxi. Ik had al wat oogcontact met haar gehad, maar toen wist ik nog niet wat er verder rondliep. Toen ik eenmaal zover was dat Roxi als stand-inn voor Adina mocht figureren zat ze in het bargedeelt met een beer. Samen met Katalina. Deze laatste deed wat vertaalwerk en probeerde de beer over te halen tot een trio.
    Ik baalde al, want zag mijn plannetje al de mist ingaan. Totdat Katalina aan de bar iemand moest bedienen en Roxi en de beer niet meer samen communiceerden. Ik erop af en fluisterde in haar oor of ze zin had om mee te gaan naar de Kino. Eerst in het Engels, toen in het Duits, daarna in het Nederlands en op het laatste in gebarentaal . Maar Roxi begreep er niks van.

    Gelukkig kwam Katalina er aan en zij vertaalde dat ik met haar naar de Kino wilde. Dus eindelijk drong de boodschap door. Katalina vertelde nog dat Roxi wat 'shy' was, maar gaf me ook een vette knipoog met m'n keuze. Roxi en ik togen samen naar de Kino, de andere beer balend achterlatend. Onderweg naar de Kino dacht ik: "Wat moet ik met iemand in de kino waar ik niet mee kan communiceren?". Wss niks. Dus ik zei tegen haar dat ze maar een sleutel moest halen . Weer in alle talen, maar weer geen begrip☺. Totdat ik een van de kamers inliep, toen begon het te dagen....

    Eenmaal op de kamer begon het kussen. Zoenen doet ze bijna niet, behalve als je echt enorm forceert (en dat wil een nette man niet!). Ik daalde kussend af bij deze verlegen tante totdat ik haar slipje kuste, iets aan de kant deed en daar m'n tong het werk liet doen. Daarmee ontdooide Roxi toch wel. Slipje ging uit, ik befte lekker door en haar kutje werd heerlijk vochtig. Vingeren hield ze tegen, totdat het beffen zo goed beviel, dat er toch een vinger naar binnen mocht. Zo heerlijk samen gespeeld.

    Toen ik aan de beurt was, bleek dat Roxi goed op de hoogte was van de nieuwe wetgeving in Dld. Het ging dus netjes met condoom. Pijpen was heel aardig. Neuken was goed.

    Wat vooral goed is bij Roxi is dat ze goed werkt met haar ogen. Ze heeft mooie kijkers en gebruikt die goed in haar spel. Roxi heeft kleine borsten en deze hebben wel iets geleden van een baby (tenminste dat denk ik).

    Na de daad hebben we via Google translate nog wat gekletst. En kwam ik erachter dat ze iets Frans spreekt.

    Mijn kennismaking met Roxi smaakte naar meer. Dus toen ik donderdag weer in de villa was en een uur met Adina had liggen sexen, stelde ik Adina voor om Roxi erbij te vragen. Dit vond Adina prima, dus even later lag ik tussen 2 mooie vrouwen in. Na een uur sex met Adina en de nodige poppers was ik natuurlijk bloedgeil. Ik weet mij hp echter altijd lang uit te stellen. En nu dus ook. Beide dames pijpten me om de beurt. Het kutje van Roxi werd weer lekker gebeft (al genoot ze minder dan gister). En ik merkte dat Roxi op een gegeven moment zoiets had van "Kom je nog een keer?". Haar trucendoos was leeg☺.

    Ik heb daarom m'n zaadjes maar over haar mooie lijfje uitgestrooid terwijl Adina me kussend zat te plagen☺.

    Kortom na twee sessies: Mooie meid, communicatie is lastig. Sex is prima. Maar het gaat zich niet ontwikkelen tot iets waar ik anderhalf uur mee aan het rollebollen ben . Daarvoor is wat meer klik nodig.

  6. Onderstaande 5 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (28 augustus 2017),mentholbear (29 augustus 2017),pret (27 augustus 2017),robglover (28 augustus 2017),VoX (28 augustus 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Nu voor een paar dagen in Sixsens.

  8. #5
    Geregistreerd
    19 september 2010
    Last Online
    4 februari 2024 @ 08:18
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    sinds gisteren in Acapulco Gold!

  9. Onderstaande 4 leden hebben beer1 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 2 september 2017),CVARIA (28 september 2017),Manureva ( 2 september 2017),Mooiejoke ( 2 september 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Ik heb gehoord dat deze dame nu in Salome zit. Weet iemand (zeker) waar ze op dit moment is? Dan ga ik wellicht woensdag naar haar toe.

  11. #7
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Weet iemand (zeker) waar ze op dit moment is?
    AcaGold

  12. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (20 april 2019)

  13. #8
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Vorige week bleek ze plotseling Natascha te heten

  14. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Vorige week bleek ze plotseling Natascha te heten
    Gelukkig blijf jij blauwebeer
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 8 december 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

Babylon 468*60   Diamond 468*60