Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 60
  1. #51
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    en vergeet LEKKERDING ook niet.
    Nee, vergeet ik niet. Zal er dit weekend wel gaan kijken.

    Volgend hun nieuwe website is de entree verhoogd

  2. #52
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Ik was er ook vele malen, werd er zelfs verliefd op een meisje, fout was dat nooit meer doen. Maar ik vond het altijd een relaxe club met goede wellness en een LEUK zwembad. Toffe meiden die nooit teveel aandrongen en ik heb er hete kamers gehad.
    " A dirty mind is a joy forever"

  3. #53
    Geregistreerd
    27 januari 2017
    Last Online
    25 mei 2018 @ 23:10
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked
    39 in 20 posts

    Standaard

    De entreegelden voor clubs zijn vaak niet een volledige compensatie voor hetgeen geboden wordt. Anderzijds is het ook een stukje exlusiviteit om juist een bepaalde doelgroep aan te spreken die geld te spenderen hebben. Inderdaad is YY een goed voorbeeld van hoe het hoort qua prijstelling.
    Zelf kom ik vaak bij Van Goch en betaal ik € 30 voor iets dat ik niet gebruik (eten, sauna, wirlpool in de zomer etc.). Het eten gebruik ik soms, maar lekker kan ik het niet noemen. Anderzijds is een half uurtje voor € 50 + de entree vaak van betere service, dan wanneer ik € 80 neer tel voor een thuisontvangst bij een of andere dame.

    Ik denk dat de markt een beetje verzadigd is. Villar Marisol is natuurlijk ook slachtoffer geworden van het overlijden van de eigenaar.

  4. #54
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Zijn er eigenlijk al geruchten wanneer ze weer open gaan? Daar werd door sommige beren toch wel op gehint.

  5. #55
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den fietser Bekijk bericht
    Doe toegangsprijs naar beneden.
    Ik vind heel weinig clubs de toegangsprijs van 60 eur te rechtvaardigen.
    Meer naaien dat is allemaal wel goed maar moet bij die dame wel een goed gevoel hebben en die slechte service leveren hebben na één keer ook afgedaan.
    Na een aantal jaren wandelen heb je toch al wat toppers ontdekt waar ik af en toe eens naar terug keer soms neem ik ook het risico een nieuwe te proberen
    er zijn maar 2 clubs waar de toegang van 60 euro rechtvaardig is en dat is ying yang en sixsens

  6. #56
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    tuurlijk duisburg op de vulkaan heb je geen entree , dan is alles wat entree is natuurlijk niet goed, maar ik betaal dat graag hoor in yin yang, nergens zo lekker gegeten als daar , geen saunaclub, op phd na waar het zo lekker kan zijn en de sauna is altijd prima op temperatuur, de kamers zijn schoon en met prima bedden.

  7. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 1 september 2017),Dalton (31 augustus 2017),toyota (31 augustus 2017)

  8. #57
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    tuurlijk duisburg op de vulkaan heb je geen entree , dan is alles wat entree is natuurlijk niet goed, maar ik betaal dat graag hoor in yin yang, nergens zo lekker gegeten als daar , geen saunaclub, op phd na waar het zo lekker kan zijn en de sauna is altijd prima op temperatuur, de kamers zijn schoon en met prima bedden.
    ik had het over sauna clubs phea .

  9. #58
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    er zijn maar 2 clubs waar de toegang van 60 euro rechtvaardig is en dat is ying yang en sixsens
    Waarom juist deze 2 Nederlandse clubs? Laat me raden, omdat je hier nog wel een sucky sucky ohne krijgt in tegenstelling tot de Duitse clubs?
    Dat pijpen zonder condoom nu verboden is in Duitsland is voor mij geen reden om de Duitse clubs links te laten liggen. Een saunaclubbezoek is voor mij veel meer dan 5 minuten te mogen genieten van een blowjob ohne het veel gehate rubbertje.
    Voor mij is het geen probleem om 60 euro te moeten voldoen aan eintritt. Ik geniet namelijk een dik salaris. Ook al vragen ze 200 euro eintritt dan nog is dit voor mij geen belemmering een club te bezoeken. Maar als ik om me heen kijk en zie met wat voor een fooitje aan loon de gemiddelde Nederlander maandelijks wordt afgescheept dan kan ik me voorstellen dat zelfs 30 euro eintritt voor de meeste mannen nog te duur is.
    Ik ben van mening dat veel Duitse clubs de 60 euro eintritt nog steeds meer dan waard zijn. Golden Time, Sharks, FKK-Mainhattan, World en Samya, allemaal topclubs waar men een zeer goede line up aantreft. Deze clubs zijn schoon, hebben een zeer goede wellness en een goede keuken. Ik zelf ben de laatste tijd ook vaak te vinden in Globe (Zurich). Wat een luxe mooie club en perfecte line up! Met alle respect dan voor Sixsens maar hier tref je vaak wel een zeer matige line up aan. Dan zit ik voor hetzelfde geld toch liever in bovengenoemde clubs.

  10. #59
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den fietser Bekijk bericht
    Doe toegangsprijs naar beneden.
    Ik vind heel weinig clubs de toegangsprijs van 60 eur te rechtvaardigen.
    Meer naaien dat is allemaal wel goed maar moet bij die dame wel een goed gevoel hebben en die slechte service leveren hebben na één keer ook afgedaan.
    Na een aantal jaren wandelen heb je toch al wat toppers ontdekt waar ik af en toe eens naar terug keer soms neem ik ook het risico een nieuwe te proberen
    Race to the bottom, denk ik. Een lagere prijs betekent dat je nog meer en nog vaker beren over de vloer krijgt die alleen maar komen om te zuipen, te vreten en omdat ze anders thuis het licht toch aan moeten doen.

  11. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 1 september 2017)

  12. #60
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burman Bekijk bericht
    Waarom juist deze 2 Nederlandse clubs? Laat me raden, omdat je hier nog wel een sucky sucky ohne krijgt in tegenstelling tot de Duitse clubs?
    Dat pijpen zonder condoom nu verboden is in Duitsland is voor mij geen reden om de Duitse clubs links te laten liggen. Een saunaclubbezoek is voor mij veel meer dan 5 minuten te mogen genieten van een blowjob ohne het veel gehate rubbertje.
    Voor mij is het geen probleem om 60 euro te moeten voldoen aan eintritt. Ik geniet namelijk een dik salaris. Ook al vragen ze 200 euro eintritt dan nog is dit voor mij geen belemmering een club te bezoeken. Maar als ik om me heen kijk en zie met wat voor een fooitje aan loon de gemiddelde Nederlander maandelijks wordt afgescheept dan kan ik me voorstellen dat zelfs 30 euro eintritt voor de meeste mannen nog te duur is.
    Ik ben van mening dat veel Duitse clubs de 60 euro eintritt nog steeds meer dan waard zijn. Golden Time, Sharks, FKK-Mainhattan, World en Samya, allemaal topclubs waar men een zeer goede line up aantreft. Deze clubs zijn schoon, hebben een zeer goede wellness en een goede keuken. Ik zelf ben de laatste tijd ook vaak te vinden in Globe (Zurich). Wat een luxe mooie club en perfecte line up! Met alle respect dan voor Sixsens maar hier tref je vaak wel een zeer matige line up aan. Dan zit ik voor hetzelfde geld toch liever in bovengenoemde clubs.
    de reden daarvoor is kijk naar de clubs wellness jacuzzi Turks stoombad sauna buiten zwembad eten en drinken ik praat niet over sucky sucky ohne bezoek de beide clubs zelf maar is we hebben het over intree geld van de club

    overigens dwalen we af in het topic sluiting villa marisol

  13. Onderstaande 3 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 september 2017),Piet Plezier ( 1 september 2017),toyota ( 1 september 2017)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

Babylon 468*60   Living Room 468*60