Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 73 van 73
  1. #51
    Geregistreerd
    16 mei 2018
    Last Online
    27 november 2023 @ 09:31
    Berichten
    6
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wie heeft er een ervaring van de laatste weken. hoe is het i deze club en wat zijn de do en don`ts ??
    Wellicht zijn er meiden aan te raden ?
    hoor `t graag

  2. #52
    Geregistreerd
    29 december 2009
    Last Online
    2 april 2024 @ 08:35
    Berichten
    51
    Discussies
    1
    Thanks
    26
    Thanked
    63 in 15 posts

    Standaard

    Van de week geweest. Moet zeggen dat het inderdaad echt afwerksex is. Als je met die instelling gaat kun je er een leuke middag hebben. De sfeer met de dames creëer je uiteindelijk toch zelf. Wellicht dat ik hier einde jaar nog eens langs ga.

  3. #53
    Geregistreerd
    26 april 2018
    Last Online
    12 januari 2020 @ 15:18
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    43
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zoenenisgaaf Bekijk bericht
    Van de week geweest. Moet zeggen dat het inderdaad echt afwerksex is. Als je met die instelling gaat kun je er een leuke middag hebben. De sfeer met de dames creëer je uiteindelijk toch zelf. Wellicht dat ik hier einde jaar nog eens langs ga.
    Ich war in diesen Club ,die Mädchen waren Lustlos , der Club nicht sauber ,Bettdecke war Schmutzig von Sperma und es waren Löcher drin, alles sehr Stark abgenutzt ,

    ich kann diesen Club nicht empfehlen . Sie können mein Bericht und von anderen Kollegen hier im Forum Lessen zu diesen Club Lesen .

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...n-wordt-CLUB25

  4. #54
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Als ik het allemaal zo lees daalt het niveau en de dienstverlening met de dag.En wederom weer een maand: 7xSPASS fur €100.Dus nog meer: "Muschi Kaputt!"
    Zeker een reden om er geen bezoek te brengen.

  5. Onderstaande 2 leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

    Bond008 ( 1 juni 2018),robglover ( 2 juni 2018)

  6. #55
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Vandaag waren er 12 dames in Club25 in alle soorten en maten. Voornamelijk roemeense en een enkele bulgaarse dame.
    Bezoekersaantal was wat laag voor dit aantal dames.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bond008 ( 7 juni 2018),bullmate ( 7 juni 2018),Kwakje ( 7 juni 2018)

  8. #56
    Geregistreerd
    26 april 2018
    Last Online
    12 januari 2020 @ 15:18
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    43
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Vandaag waren er 12 dames in Club25 in alle soorten en maten. Voornamelijk roemeense en een enkele bulgaarse dame.
    Bezoekersaantal was wat laag voor dit aantal dames.
    Ist doch klar bei den Service was die Mädels / Damen da bieten , dafür geht doch kaum jemand hin ,

    da sind 25,00 € für 25 Minuten bei diesen schlechten Service auch zu viel .

    Und 7 x Spaß für 100,00€ , dafür gibt es ca. 70 Minuten insgesamt somit je Zimmer ca. 10 Minuten , auch nicht gut .

    Is het in de dienst duidelijk wat de meisjes / dames bieden, maar er gebeurt bijna niemand

    er zijn 25,00 € voor 25 minuten met deze slechte service te veel.
    Laatst gewijzigd door Bond008; 7 juni 2018 om 23:00

  9. Onderstaande 2 leden hebben Bond008 bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 9 juni 2018),robglover ( 9 juni 2018)

  10. #57
    Geregistreerd
    26 april 2018
    Last Online
    12 januari 2020 @ 15:18
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    43
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    Aufgrund des Berichts im Deutschen Eisbärforum von mike44

    Habe mich entschlossen das normale Angebot zu nehmen und den Club eine zweite Chane zu geben der erste Besuch war leider nicht gut , ja der Club ist fast bei mir um die Ecke .

    Eingecheckt mit 25€ Eintritt und 1 Jeton 25 € für 25 Minuten Zimmer, nach kaufen von Jeton geht immer .Duschen und zu Theke was Trinken ,

    Eisbären waren da 2 Deutsche 1 Holländer später kam noch ein Gruppe von 6 Türken waren schon angetrunken einige bestellten whisky cola da ging die Post ab die Tanzten bei Türkischer lauter Musik
    und fasten die Mädchen ohne zu fragen überall an diese sind in den Raucherraum und nach draußen gegangen wollten das nicht so mitmachen ,Theke Frau meinte das sind alles Behinderte ,
    Sie hatte recht , ich hätte die rausgeschmissen geht nicht ist nicht mein Club .

    Ich habe mich mit einen Gast draußen gut unterhalten er meinte wenn hier so wenig Gäste da sind werden die 10 Mädels sicher gut Arbeiten er hatte 7x Zimmer ca. 10 Minuten je Zimmer gesamt für 100€ gebucht ,
    ich denke auch und wünschte Ihm viel Glück .

    Als ich ankam , Im Clubraum 2 Mädels , im Raucherraum 6 Mädels , einige bei Arbeit , sofort kam Emma auf mich zu , hat mich erkannt von den ersten Besuch im Club

    und hat mich nett begrüßt mit Schatz wie geht’s möchtest du ein Zimmer , ich vielleicht später,

    ich dachte lieber nicht das letztes mal war das Zimmer mit Emma sehr schlecht , bis auf Ihr Lächeln aber davon werde ich nicht satt .

    Die anderen Mädels riefen Hallo komm hier ich mich dazu gestellt zu den Schönheiten des Clubs , es waren sehr schöne dabei die unterhielten sich Rumänisch und Rauchten eine nach der anderen .

    Ich stand neben Evelin und beobachte alles ,

    Evelin kam mir immer näher eine super schöne ich denke die schönste im Club ,Sie lächelt , ist sehr Quirlig ,schöne glänzende Augen , schlanken Köper und schaut einen mit Ihren Augen an ,

    das man Lust auf Sie bekommt und ich hatte Lust , noch mit Ihr unterhalten Komplimente gemacht Blicke ausgetauscht und ab auf Zimmer.

    Ich ins Zimmer Sie zu mir ich komme gleich und Sie kam ohne Kleidung rein , Wahnsinns Körper , ich wollte Sie jetzt in meine Arme nehmen und so weiter aber Sie zu mir lege dich hin auf Bett ich mach das schon

    und Sie machte Blasen Ficken ende . Schade mit so ein schönes Mädchen kam keine nähe auf und auch kein Spaß , nur Blassen und Ficken .

    Da wäre mit Evelin sicher mehr Spaß auf Zimmer drin und für Sie sicher eine Wiederholung von mir mit guten Trinkgeld , aber leider nicht .

    Später habe ich Evelin wieder mit den anderen Mädels im Raucher Raum gesehen Sie lächelte mir zu Sie ist wirklich schön Nett , aber nur Blasen und Ficken nein Danke .

    Hier sind sich alle Mädels einig über Ihren Service , für so einen Service gehe ich nicht in einen Club .

    Na ja ,für 50€ für das Zimmer , Plus 25€ Eintritt somit =75,00€ für eine Stunde Blasen und Ficken ist schon günstig wen es einen reicht ist das O.K. aber mir nicht .

    Noch mit einen Gast Lustig unterhalten , er empfahl mir den Club Palace in Gladbeck wäre günstig und Gut werde ich mal Probieren aber nicht heute .

    Ich wollte noch Spaß haben und bin zu meinen Lieblingen nach XS Bochum gefahren .

    Eintritt 30€ und für die halbe Stunde Spaß mit viel nähe auf Zimmer 40€ und ich hatte den Spaß bei XS in Bochum .

  11. Onderstaande 3 leden hebben Bond008 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 juni 2018),Kwakje (12 juni 2018),Wijze grijze ( 9 juni 2018)

  12. #58
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Er mocht weer een dagje clubben gepland worden en ik stelde een shortlist samen van te bezoeken clubs.

    Iets verder weg deze keer en ik overwoog nog eens Freudenhaus Munster te bezoeken of Dortmund waar ik nog niet geweest ben. Ook XS in Bochum maakte een kans. Maar getriggerd door een mailtje van Club25 Dorsten met volgende dame in de aanbieding lieten mij de gok nog eens wagen om Club25 te checken.

    1423.jpg

    Ik kreeg het 7maal voor 100 bandje en kon mijn keus gaan maken.
    Niet veel soeps in het begin maar Evelin kwam zichzelf aanbieden en dacht een snelle wip als opener. Dat was dus service niveau van bare minimum maar toch m'n kwakje kwijt.

    Ondertussen wat gezelschap gekregen van 3 jonge gasten die na een nachtje stappen op de Gentse feesten nog even wilde neuken en dan hun roes uitslapen.
    Eentje neukte zijn streepjes er snel door met alles wat voorbij kwam en kroop dan de auto in om te dutten. Een ander lag reeds kort na binnenkomst te ronken in een buitenzetel. Wat later op de dag gingen ze er nog lekker tegenaan.
    Ondertussen speelde Belgie ook Engeland nog even van het kastje naar de muur.

    De dame van het prentje was er ondertussen ook. Iets minder zwoel dan de foto maar duidelijk herkenbaar en een absoluut stel pracht tieten.
    Delia liet ze zich noemen.
    Ze maakte weinig kamers en dit omdat ze geen man aankeek. Al een paar keer voor haar voeten gelopen maar geen reactie.
    Type dame waar je dus duidelijk zelf de kamervraag moet aan stellen.
    Nikske klik, ik mocht mijn ding doen en daar was het mee gedaan.

    Ondertussen was het eten er, pizza en pasta. Best OK.
    Later op de avond werd het druk. Een 25tal beren voor 6-7 dames. Ik had geen zin in de drukte en besloot te vertrekken.

    Voor de 100€ best een goede dag gehad. Gegeten, gedronken, voetbal gekeken, wat sociaal contact gehad en met zaad kunnen strooien. De theke keek wat nors maar was toch telkens vriendelijk. Als je een quality fuck wil ben je op het verkeerde adres.

  13. Onderstaande 13 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 2 augustus 2018),cavediver (25 augustus 2019),delaplace1 ( 2 augustus 2018),hallodaarbenikweer ( 2 augustus 2018),Hooker lover1 ( 3 augustus 2018),Husky ( 2 augustus 2018),mentholbear (17 augustus 2018),Patjax ( 2 augustus 2018),pau ( 6 september 2018),robglover ( 8 augustus 2018),Schietgraagft ( 7 augustus 2018),stimpy3 (14 september 2018),Wentelt Eefje ( 3 augustus 2018)

  14. #59
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    31 maart 2024 @ 16:52
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    220
    Thanked
    247 in 54 posts

    Standaard

    Tsja....de recensies beloofden al niet heel veel, maar soms ben ik eigenwijs en wil ik het met eigen ogen ervaren, dus op naar Dorsten.
    Bij binnenkomst moest ik even denken aan een jaren 80 griezelfilm. Een vervallen landhuis met een ijzeren hek, een deur die een beetje klemt en ik was de sukkel die ondanks de slechte voortekenen toch naar binnen liep.

    Zo erg was het gelukkig niet. De ontvangst was vriendelijk en na betaling van 50 euro kreeg ik een jeton voor 1 x "spass". Bijkopen kan altijd nog. Ik kreeg een glaasje cola en kon op verkenning. De club is ooit vast heel erg hip geweest, maar is ver over de houdbaarheidsdatum. Een klein podium met een paal, omgeven door een paar leren banken, een rookhok en een buitengedeelte dat bij mooi weer misschien best leuk is.
    Het toilet is meestal een goede graadmeter voor de hygiene in de club...het mag wat schoner... in de douche is de zeepautomaat leeg, dus moet je maar hopen dat de fles in de vensterbank voor algemeen gebruik is.

    Het aanwezige gezelschap was weinig inspirerend, en eenmaal op de kamer bleek dat mijn aanwezigheid ook niet zorgde voor inspiratie bij de dame die mijn jeton in ontvangst mocht nemen. Ik merkte dat mijn gedachten afdwaalden...ik keek naar de uitgeleefde kamer en was voor het eerst best blij met de wetgeving die zorgde voor wat aanvullende bescherming...25 minuten heb ik niet volgemaakt, het condoom nog net wel.

    Beneden voerde een stevige dame plakjes ham aan een luid miauwende kat. Tijd om te gaan.

    De vriendelijke theke vroeg of alles in ordnung was...tsja...

  15. Onderstaande 8 leden hebben pau bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (10 september 2018),jabby (10 september 2018),Kwakje (10 september 2018),robglover ( 6 oktober 2018),Schietgraagft (12 september 2018),Uit-Drenthe (20 november 2018),Wentelt Eefje (10 september 2018),wooley (16 september 2018)

  16. #60
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Wat is er zo special aan een " speciale aanbieding" als je dit al een jaar lang iedere maand doet?

  17. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    Bond008 ( 1 november 2018)

  18. #61
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertje600 Bekijk bericht
    Wat is er zo special aan een " speciale aanbieding" als je dit al een jaar lang iedere maand doet?
    Speciaal daaraan is dat deze aanbiedingen nog mogelijk zijn ….

  19. #62
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Kennelijk kan z'n zaak nog steeds open blijven zonder iets aan de droevige dienstverlening te doen.
    Eigenaar leest kennelijk niet dat de P6 wereld verandert.

  20. #63
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    13 maart 2024 @ 21:04
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    54
    Thanked
    120 in 52 posts

    Standaard

    Jammer deze recenties
    Vroeger kon je hier goed terecht
    Leest de eigenaar dit wel eens ???
    Doe er wat aan Dorsten is voor mij beter bereikbaar.
    Als het hier niet beter gaat worden komt er straks niets meer net als in Emmerich dat was vroeger ook best een aanrader
    Johan

  21. Onderstaande leden hebben johan47 bedankt voor deze bijdrage:

    robglover ( 3 april 2019)

  22. #64
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Ich war letzte Woche im Club 25 .
    Habe 6 Zimmer bezahlt für 100 Euro
    Mir wurde gesagt das die Zimmer 15 Min sind aber die Mädchen sagen mit 12 min.
    Das Inventar ist veraltet und auch nicht mehr so schön, ausser die Couches sind neu.
    Es waren 7 Frauen da ,sollten 8 da sein.
    Frauen wollen direkt 2 Zimmer machen ,wenn man nur ein Zimmer machen will wird Zimmer schlecht gemacht.
    Es betrifft alle Mädchen ausser Chamila .
    Camilia liefert ein super Service,ist nett und geht körperlich auf ein zu.
    Sie ist 165 cm ,lange braune Haare ,ETWAS PUMELIG ABER macht ihren Job super.Sie kommt aus Ungarn

  23. Onderstaande 4 leden hebben nitro1 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (25 april 2019),Sjeufke (25 april 2019),Wijze grijze (25 april 2019),wooley (25 april 2019)

  24. #65
    Geregistreerd
    28 september 2016
    Last Online
    28 maart 2024 @ 07:51
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    hoi , de weg naar de club vindt ik mooier dan de club zelf , wat ze buiten te bieden hebben heb ik nog nooit ergens anders gezien , lijkt wel een soort kinderspeelplaats .

  25. Onderstaande leden hebben leovanes bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 (30 mei 2019)

  26. #66
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leovanes Bekijk bericht
    hoi , de weg naar de club vindt ik mooier dan de club zelf , wat ze buiten te bieden hebben heb ik nog nooit ergens anders gezien , lijkt wel een soort kinderspeelplaats .
    Graag meer uitleg over het buitengebeuren.

  27. #67
    Geregistreerd
    17 mei 2018
    Last Online
    20 maart 2024 @ 23:55
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    26 in 10 posts

    Standaard

    vorige maand een bezoek gebracht naar dorsten.
    Ik was er jaren niet meer geweest, laatste keer was nog in partytreff periode.
    kortingsbon van 10,- uitgeprint en gekozen voor 3 coins voor 60,-
    Je kunt altijd coins bijkopen voor 25,-
    voor 1 coin krijg je een quicky/vluggertje oftewel afwerksex.
    Mijn verwachtingen waren niet hoog gezien de reputatie van dorsten en berichten op het forum.
    Maar dorsten is mij echt tegengevallen. Ook andere bezoekers waren ontevreden over club en inzet dames. De dames deden vlug een rubbertje om pijpen en zodra hij hard was neuken. Dan liefst zsm klaarkomen.
    Als je 2 muntjes zou geven zou je betere sex en meer tijd krijgen.
    Het was een kwestie van muntjes opmaken en wegwijzen.
    Het enige eten waren wat broodjes met kaas of vleesbeleg.
    De club is verder uitgeleefd en niks veranders in de loop der jaren. Al lange tijd geen onderhoud. Zelfs de badjassen zaten vol scheuren.
    Niet voor herhaling vatbaar


  28. Onderstaande leden hebben J-P bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir ( 4 augustus 2019)

  29. #68
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    T.M.C.
    Te mijden club.

    Groet, schoolmeester.

  30. #69
    Geregistreerd
    5 augustus 2009
    Last Online
    11 augustus 2021 @ 16:10
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    18 in 2 posts

    Standaard

    Zaterdag 24 augustus de club een bezoekje gebracht.

    Vanwege vacantie zijn er die dag alleen een vijftal dames, waarvan maar 2 echt goed uitzien: Delia en Sonia.
    De middag was erg rustig, hooguit een tiental beren. In de avond na 21 uur werd het drukker, een 10-15 extra beren.

    Servicelevel
    De theke vrouw was erg onvriendelijk en snauwde regelmatig de klanten af.
    De dames zijn niet echt vriendelijk, zelfs afstandelijk (met uitzondering van Kamilla)

    De dames in de kamer zijn van het snelle afwerken; hooguit 10-15 minuten met maar 1 standje.
    Aanraken van intieme delen is niet toegestaan. Wel jammer. Ook keuze van standje is niet altijd mogelijk.

    In de late avond zijn er meer beren en zijn de dames ook niet echt open voor een extra gang (als je al eerder was geweest met hen)

    Delia is de meest knappe sexy vrouw die dag. Ze liep meestal compleet naakt rond.
    Een mollige Hongaarse, Kamilla, bood nog de beste service van alle aanwezige dames. Goede service.
    Zij maakt de dag nog op zijn minst, een beetje goed.

    Het eten
    In de middag zijn er broodjes met vleesbeleg.
    Voor het avondeten dat pas rond 21 uur kwam, is er pizza en spaghetti.
    Net genoeg. Als je te laat kwam is het mogelijk al op.

    Conclusie
    Voor een Gold dagkaart met zo weinig dames is het niet echt aan te raden.
    Je moet lang wachten in de late avond voor een (extra) kamergang.
    De service level is in het algemeen laag. Snelle afwerksex van maximaal 10 minuten.

    Kortom, mijn beoordeling is een 6/10.
    Zelfs met de relatief gunstige prijs is het géén aanrader.
    Veel andere clubs zijn weliswaar duurder maar leveren ook veel betere ervaring/service.

    Heb een beetje spijt van mijn keuze.
    Mij zien ze niet snel hier terug.
    Laatst gewijzigd door osc@r; 25 augustus 2019 om 16:17

  31. Onderstaande 11 leden hebben osc@r bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 augustus 2019),bertje600 (25 augustus 2019),bredeweg (25 augustus 2019),GrandCru (25 augustus 2019),hvdk52 (27 augustus 2019),Kwakje (25 augustus 2019),Patjax (25 augustus 2019),schoolmeester (25 augustus 2019),Shakir (25 augustus 2019),Sjeufke (25 augustus 2019),Wijze grijze (30 augustus 2019)

  32. #70
    Geregistreerd
    5 augustus 2009
    Last Online
    11 augustus 2021 @ 16:10
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    18 in 2 posts

    Standaard

    ik denk dat de eigenaar geen nederlands talige post (kan) lezen ...

  33. #71
    Geregistreerd
    3 april 2016
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:17
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 9 posts

    Standaard

    According to the Website the Club is currently closed But will reopen in the Future . Does anybody knows anything special?

  34. #72
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exverlobter Bekijk bericht
    According to the Website the Club is currently closed But will reopen in the Future . Does anybody knows anything special?
    Verbaasd mij niet.Met zo een serviceniveau en uitgeleefde tent was dat te voorzien.

  35. Onderstaande leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 2 februari 2020)

  36. #73
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    Club was brandhout, kon je op wachten dat het een aflopende zaak was.

    Groet, schoolmeester.

  37. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 ( 8 februari 2020),Husky ( 2 februari 2020),mrwhite88 (29 februari 2020)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.

Babylon 468*60