Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Sarah (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Sarah (Roemeense)



    Sarah (Roemeense)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, PSE, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 augustus 2017),Mr Bluenose (27 augustus 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag heb ik in Magnum voor het eerst gekamerd met Roemeense Sarah.

    Sarah beweerde Britse te zijn (en gebruikte hiervoor een overdreven Londens accent), maar het is uiteraard een volbloed Oost-Europese, die ongetwijfeld langere tijd in Engeland gewerkt heeft.

    Sarah is 27 lentes jong, heeft een leuk gezicht, blond haar en blauwe ogen. Ze is 1,65m groot, normaal gebouwd, heeft een mooie B-cup en een strakke killerkont. Geen tattoos of piercings.

    Eens op kamer, bood Sarah 2 pakketten aan: het full option pakket (oa inclusief tongzoenen) aan 100€/30 minuten of het standaard pakket (enkel kusjes) aan 50€/30 minuten. Ik heb uiteraard voor het goedkoopste pakket geopteerd.

    Niks voor mij, dat onderhandelen bij het begin van een kamergang, dus mijn mood was wat gebroken en dat zou de komende 30 minuten eigenlijk nooit meer echt goed komen. De kamergang zou dan ook afgesloten worden zonder orgasme.

    Was Sarah haar service dan niet goed? Ondanks dat ik voor de goedkope optie gekozen had, eigenlijk best wel. De zoenen waren weliswaar zonder tong, maar desondanks nog steeds lekker. De pijpbeurt was uitstekend: 1 van de betere dit jaar. En het neuken, dat was niet uitmuntend, maar toch zeker voldoende.

    Het 'onderhandelen' bleef echter door mijn hoofd spoken (ik haat dat echt en had de kamergang toen eigenlijk onmiddellijk moeten afbreken), waardoor ik nooit volledig ontspande en een orgasme er niet in zat.

    Na 20 minuten heb ik er dan ook de brui aangegeven. Sara heeft de overblijvende tijd mooi rondgemaakt met een goede massage, en uiteindelijk heb ik de kamer na exact 30 minuten met een ietwat wrang gevoel verlaten. Ik kreeg nog mee dat de service veel beter zou zijn geweest, als ik 100€ had betaald. Tja, met alle Chinezen, maar toch niet met den dezen zunne.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (16 augustus 2017),Manureva (15 augustus 2017),Mr Bluenose (27 augustus 2017),phoenix (15 augustus 2017),Sjeufke (15 augustus 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60