Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 157
  1. #126
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 15:25
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.978
    Discussies
    116
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Gina had gisteren een goed humeur (het grootste gedeelte van de dag dan toch zeker) en ik heb in de avonduren met haar een heerlijk uurtje mogen vertoeven.

    Tongworstelen, pijpen in verschillende standjes en zo diep dat ik haar amandelen kon knippen met mijn eikel, standje 69, beffen en aan het neuken zijn we niet meer toegekomen.
    Veel gelachen vooral. Als Gina een goed humeur heeft, dan is ze net zoals Bianca: goed! Heeft ze de bokkepruik op, dan mijd ik haar.

    In de avond heeft ze nog een ijsbeer in een rolstoel een lapdance gegeven. Die jongeman heeft een wereld kwartiertje gehad, denk ik.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juni 2019),Eddy_V ( 9 juni 2019),housefreak5 (11 juni 2019),le_belge ( 9 juni 2019),Sjeufke ( 9 juni 2019),swazontneuf ( 9 juni 2019)

  3. #127
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:11
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.051
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Kreeg van Franceska die nu in Vanilla zit te horen dat Gina in het ziekenhuis is.
    Schijnbaar in Babylon met de vinger tussen de schuifdeur gekomen. Kreeg nog een foto te zien met allerlei hechtingen.

  4. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 juni 2019)

  5. #128
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 15:25
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.978
    Discussies
    116
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Ik heb deze week Gina niet aangetroffen in Babylon, volgens de GPL was ze ook niet aanwezig.
    Van één van haar concullega's gehoord dat ze haar spullen gepakt heeft en vertrokken is uit Elsdorf.
    Afwachten maar hoe waarheidsgetrouw deze informatie is.

  6. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 juni 2019)

  7. #129
    Geregistreerd
    1 augustus 2018
    Last Online
    27 januari 2024 @ 10:40
    Berichten
    80
    Discussies
    1
    Thanks
    196
    Thanked
    136 in 31 posts

    Standaard

    Er staan Nu Momenteel twee Gina's op de GPL dus je kan kiezen, met goed of slecht Humeur....

  8. #130
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 15:25
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.978
    Discussies
    116
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Gina (de paaldanseres) was gisteren gewoon aanwezig in Babylon.

  9. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (13 juli 2019)

  10. #131
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:09
    Berichten
    302
    Discussies
    6
    Thanks
    2.588
    Thanked
    837 in 124 posts

    Standaard

    AUSZUG aus meinem allgemeinen Bericht...

    [...] denn ich hatte inzwischen grenzenloses Vergnügen mit einer Frau, an die ich nicht mehr geglaubt hatte, was uns beide betrifft: Gina, die ich vor mehr als zwei Jahren noch als Sonja im SS erlebt hatte, der ich schon beim sexy Tanz an der Stange zugeschaut habe und auf die ich eigentlich immer irgendwie scharf war. Ein bekannter Forumkollege hier bezeichnete sie schon zu Sixsens-Zeiten als "waterratje", und das kann ich nach heute zu 1000% bestätigen!!

    Ich lag gemütlich am Pool - natürlich im Schatten - und genoss das Treiben rings herum. Auf einmal sprang eine kleine Frau ins Wasser, die so ganz anders war als die andern badenden Frauen: nix Rücksicht auf Frisur oder Makeup, nix wasserscheu oder Nichtschwimmerin! Sie schwamm und plantschte wie eine Nixe und genoss dabei die Aufmerksamkeit zumindest des männlichen Publikums. Eine andere Schönheit - der Name tut nichts zur Sache - setzte sich zu mir auf die Liege, und vielleicht war das mein Glück. Vielleicht gibt es - wie ich nachher aus der einen oder anderen Bemerkung schlussfolgern konnte - irgendein mir unbekanntes Problem mit dieser Frau? Jedenfalls gefiel es Gina wohl, dass ich immer wieder an dieser bei mir sitzenden Dame vorbei schaute und eben der im Wasser plantschenden Gina zulächelte, augenzwinkerte und andere Signale zusandte, die sie erwiderte!! Oooohhaaa, da geht vielleicht was...

    Ich also schnell besagter Dame klar gemacht, dass es mit uns nichts wird, Handtuch weg, kurze Dusche, und hinein in den Pool. So groß ist der ja nicht, dass man sich um eine nähere Begegnung im Wasser sehr bemühen müsste. Es dauerte also nicht lange und wir – Gina und ich - standen quatschend am Beckenrand im Wasser, zuerst noch ganz brav. Sie hat mich wohl bisher nie wahrgenommen im Babylon (ich = "graue Maus" ), an unsere lange zurückliegende Begegnung im Marokko-Raum des Sixsens konnte sie sich verständlicherweise nicht erinnern. So machten wir also Bekanntschaft, stellten uns vor und quatschten im Wasser stehend/hängend über alles und nichts. Wir hatten Redestoff genug: Ihre Clubvergangenheit, gemeinsame Forum-Bekanntschaften, ihre Finger-Verletzung, Pole-Dancing usw. usw. usw... Zwischendurch mal etwas geschwommen und dann an anderer Stelle am Beckenrand weiter gequatscht. Ja, Gina ist eine (zu?) liebe, kluge, starke Frau, mit der man AUCH gut plaudern kann. Ihr Englisch ist nach meinem Empfinden übrigens deutlich besser geworden.

    Irgendwann ging es dann natürlich nicht mehr anders: Ich musste mal meine Hände unter Wasser etwas in ihre Richtung bewegen und sie vorsichtig berühren. Spätestens hier wird der Unterschied zum heimischen Freibad extrem deutlich . Meine Berührungen stießen nicht auf Wiederstand, sondern wurden - im Gegenteil - wohlwollend zur Kenntnis genommen. Das ließ ich mir nicht zweimal sagen und wurde frecher. Bald lag sie also in meinen Armen und wir machten die eine oder andere Streichel- und/oder Gymnastikübung im Wasser. Sie beantwortete jede Geste meinerseits mit einem herausfordernden Lächeln und mit zarten Küsschen auf Wange und Ohr. Bald schnurrte sie an meinem Hals und wir kamen uns... immer näher. Sie hat im Wasser überhaupt keine Berührungsängste, nein wirklich nicht!

    "Sexuelle Handlungen im Pool sind verboten", steht ja auf einem Aushang an der Außentür. Trotzdem waren wir uns im Wasser sehr nah – an dieser Stelle keine Einzelheiten… Ich selbst war es dann schließlich, der das Wort "Zimmer" in den Mund nahm. Ich wollte NOCH mehr. Gina lächelte und reizte mich weiter, es schien ihr zu gefallen. Und erst nach weiteren langen heißen Minuten stieg sie schließlich grinsend aus dem Pool. Ich mit einem Wahnsinns-Ständer hinterher, schnell unter die Dusche, schnell ein Handtuch umgelegt und ab ins Zimmer...

    Im Zimmer hat sich das fortgesetzt, was wir im Pool begonnen hatten, nur nicht so nass. Also, schon nass, aber halt nicht so! Kurzum, wir hatten eine richtig schöne gemeinsame Zeit, jetzt auch endlich mit allem, was dazu gehört. Ginas Körper ist ja einerseits zierlich (sie ist totaaaal klein), aber andererseits kräftig und muskulös. Mir gefällt sie sehr! Und sie weiß diesen Körper einzusetzen. Jedes Körperteil! Ich habe wirklich genossen. Und sie hat gelacht, gekichert, gegrinst, genossen. Sie hat jedenfalls gesagt, dass es ihr gefällt – ich glaube es ihr .

    Bei der Abrechnung war sie sehr korrekt, sodass es neben Lächeln, Küsschen und Dankeschön von mir auch ein Trinkgeld gab. Und ich hatte schon ab diesem Moment die Absicht, das zu wiederholen...

    Leider ist es dazu an diesem Tag nicht gekommen. Entweder war sie später nicht zu sehen, oder ich war durch die Tour-de-France-Übertragung abgelenkt, oder... sie war mit anderen Männern auf ähnliche Weise im Pool beschäftigt, wie sie das mit mir gewesen war. Aber immer mal zwischendurch ein Lächeln, ein Augenzwinkern, wenn wir uns gesehen haben... Auch das ist ja nicht immer selbstverständlich!

    Also, man wird es merken - ich bin begeistert von dieser Frau! Und ich will sie wiedersehen - bitte noch in der Sommer-Pool-Saison. Wahnsinn, das waren teilweise echt meine nassen Träume, die sich da erfüllt haben...

  11. Onderstaande 7 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juli 2019),biged (26 juli 2019),Eddy_V (26 juli 2019),jansenroy (26 juli 2019),mechelen (25 augustus 2019),Mr Bluenose (27 juli 2019),Sjeufke (26 juli 2019)

  12. #132
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Heeft iemand Gina de laatste week nog gezien of is ze met vakantie?? Ik wil haar graag nog eens ontmoeten namelijk!!

  13. #133
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:09
    Berichten
    302
    Discussies
    6
    Thanks
    2.588
    Thanked
    837 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Heeft iemand Gina de laatste week nog gezien of is ze met vakantie?? Ik wil haar graag nog eens ontmoeten namelijk!!
    Vrijdag was ze aanwezig

  14. #134
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 15:25
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.978
    Discussies
    116
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Gisteren, zaterdag 24 augustus, was ze ook aanwezig.

  15. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    housefreak5 (25 augustus 2019)

  16. #135
    Geregistreerd
    1 augustus 2018
    Last Online
    27 januari 2024 @ 10:40
    Berichten
    80
    Discussies
    1
    Thanks
    196
    Thanked
    136 in 31 posts

    Standaard

    Gina is een vaste waarde @ Babylon; zonder haar is Babylon saai, als ze een goed humeur heeft is het een
    TopWijf, soms heeft ze wel een dipje maar wie Niet op zijn werk, Zij is zeker een kenmerk voor BAB..

  17. Onderstaande leden hebben housefreak5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 augustus 2019)

  18. #136
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door housefreak5 Bekijk bericht
    Gina is een vaste waarde @ Babylon; zonder haar is Babylon saai
    Herkenbaar, afgelopen vrijdag was zij één van de weinigen (zo niet de enige) die binnen de sfeer wat wist op te krikken.
    Krap 2 maanden na het ongeluk die haar bijna het kootje van haar pink gekost had, bleek zij alweer de nodige oefeningen te kunnen doen aan de danspaal. Meer dan ik had verwacht. Nog niet op niveau van voorheen maar dat komt wel weer.
    Ook in de middag was zij één van de weinigen (zover ik heb gezien ook hier de enige) die plezier kwam maken in het zwembad.
    Tot plezier van diverse heren

    hoe ik dit weet?
    ssssstttt niet verder vertellen want dan krijg ik het aan de stok met Sonia2
    En Garde

  19. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 augustus 2019),le_belge (15 september 2019),Siberische tijger (26 augustus 2019)

  20. #137
    Geregistreerd
    1 augustus 2018
    Last Online
    27 januari 2024 @ 10:40
    Berichten
    80
    Discussies
    1
    Thanks
    196
    Thanked
    136 in 31 posts

    Standaard

    Gina, weg uit babylon? De laatste tijd gaan er veel meiden naar de concurrentie..de awl is maar zwakjes de laatste maand :(

  21. #138
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 15:25
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.978
    Discussies
    116
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Gina heeft haar oude figuurtje weer terug, mag ik toch wel zeggen.
    Ze was weer een paar grammetjes kwijt en zag er super uit, ook een paar tattoos erbij.

    Gisteren een goede kamergang met Gina gehad. Eierlecken, pijpen en doggy en daarna nog een lekkere massage gehad. Top!

  22. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 oktober 2019),Sjeufke (13 oktober 2019)

  23. #139
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Dan is Gina echt veel afgevallen, ik vind iets voller helemaal niet misstaan bij haar. Echt een leuke meid die een goede service geeft en ook communicatief wel wat te vertellen heeft!

  24. Onderstaande leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 oktober 2019)

  25. #140
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Gina (Babylon) - Blitzkamer
    Bij deze recensie


    Karakterschets

    Ze was gepikeerd, ik zou waarschijnlijk elke keer alleen met haar moeten gaan om goed te zijn? Slecht begin. Ze was wat afweziger op de kamer.


    Presales

    Geen, direct kamer op.


    Kamer

    Nr. 1, de meest romantische


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Niet zo romantisch, eerder een haastsessie wat ik niet van haar gewoon was.

    2) Duur:
    20 minuten... of zoiets...

    3)Sessie:
    Ze deed alles wel goed, de seks was zeer ok maar het verliep in een snelle vaart. Ineens wou ze al vlug de kamer af. Ik hield ze er even maar kon maar 5 minuten want ze lag er gestresst bij. Ik liet het er dan maar bij, niet blij.

    4) Afhandeling - betaling:
    50€ en weg.


    Aftersales

    Non-existent


    Fazit en Score beleving

    Zowat de minste kamer, geen klik, wat klagen, vlug weer weg willen omdat er andere klanten wachten,...herhaling is dan ook onwaarschijnlijk. Een score op de helft omdat wat ze deed wel goed gedaan was (maar heb betere momenten gekend...). Miss McChick in SS scoort beter want ze bezit ook een hoge optick score.

    Belevingsscore: **1/2
    De zwarte wolf

  26. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    le_belge (29 oktober 2019),Sjeufke (28 oktober 2019)

  27. #141
    Geregistreerd
    29 november 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 13:12
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    112
    Discussies
    13
    Thanks
    33
    Thanked
    253 in 76 posts

    Standaard

    Gisteren mijn eerste kennismaking met Gina eerst 2 saunarondes, bubbelbad en een drankje gedaan en aansluitend op de kamer.
    Het was absoluut top. lachen, aandacht, alles er op en er aan. Ze kreeg er geen genoeg van. Afgesloten met wederzijdse massage.
    Al met al dik 2 uur plezier. Herhalingsgevaar hoog. Ze is wat klein, topatlete. Komt naar eigen zeggen onregelmatig hier 2x in de week hier meestal op woensdag en zaterdag.
    Af en toe bij sixsense

  28. #142
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richte Bekijk bericht
    Af en toe bij sixsense
    Daar twijfel ik sterk aan......... it is a long story!
    In het verleden lange tijd in Six gewerkt. Dat wel, maar dat is het dan ook!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  29. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 oktober 2019),Eddy_V (30 oktober 2019),jansenroy (30 oktober 2019)

  30. #143
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Zal niet meer in Sixsens te zien zijn

  31. #144
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:12
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.494
    Discussies
    120
    Thanks
    5.875
    Thanked
    4.959 in 2.149 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Zal niet meer in Sixsens te zien zijn
    Verklaar u nader?

  32. #145
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Verklaar u nader?
    Deket herhaalt Sjeufke nog eens langzaam...

    Gina en Sixsens gaan helaas niet meer samen.
    Daar zijn wat perikelen aan vooraf gegaan, die tussen Gina en Sixsens speelden.
    En Garde

  33. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 oktober 2019),JonnyFontane (31 oktober 2019),Sjeufke (30 oktober 2019)

  34. #146
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Komt ze nog wel in Babylon die kleine Opdonder: wat een atletisch en leuk meiske is Gina!! Heel aparte verschijning maar zeker de moeite waard voor een LEKKER STOEIPARTIJTJE, want dat kun je met deze spring in het veld gerust doen!!! En niet agressief want ze STAAT HAAR MANNETJE MET HAAR STERKE SPIEREN DUS DO NOT MESS WITH GINA!!!

  35. Onderstaande 2 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 december 2019),housefreak5 ( 1 december 2019)

  36. #147
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 15:25
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.978
    Discussies
    116
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Gina is één van die dames die met Kerst en Oud&Nieuw gewoon in Duitsland is gebleven. Ze gaat voorlopig ook nog niet weg.
    Gisteren weer een prima afsluiting van de dag gehad met haar.

    Ze blijft een dametje met een eigen gebruiksaanwijzing, maar als je de handleiding door hebt, is het prima vertoeven met haar.

  37. Onderstaande 5 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 januari 2021),jansenroy ( 5 januari 2020),Sjeufke ( 5 januari 2020),spirou ( 6 januari 2020),WANDELAAR5 ( 5 januari 2020)

  38. #148
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Is ze toevallig alweer gesignaleerd nu de laatste weken? Wat een leuke meid met zo'n aparte en bijzondere maniertjes! Ook mooi en strak body hoor, dat mag worden gezegd!

  39. #149
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Is ze toevallig alweer gesignaleerd nu de laatste weken? Wat een leuke meid met zo'n aparte en bijzondere maniertjes! Ook mooi en strak body hoor, dat mag worden gezegd!
    Na de eerste lockdown had ze verteld dat ze uit het vak ging stappen omdat ze een gewone job gevonden had. Zelf heb ik nooit met haar gekamerd (die spierballen zijn niets voor mij), maar de puike paaldansacts ga ik missen.

  40. #150
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Is gestopt als paaldanseres in Babylon en vooralsnog ook als dvp
    ze houdt haar conditie wel in orde dus zeg nooit nooit..
    En Garde

 

 
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

  FKK Artemis 468*60