Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Aarschotstraat 172, Stella (Roemeense)

    Ik bevind me de laatste tijd terug vaker en vaker in de A-straat, en zo ook weer de voorbije avond. Ik had enkele weken geleden een glimp van de nachtshift opgevangen, en wat ik gezien had, was me wel bevallen.

    Ik had een 'open window' van 18u45 tot 20u15, dus ik dacht: laat ik die late line-up nog eens aan een grondige inspectie onderwerpen.

    Zo gezegd zo gedaan, en ondanks de gietende regen, heb ik onmiddellijk na aankomst de A-straat 2 keer afgewandeld.

    De line-up... viel me behoorlijk tegen. Heel veel ramen waren onbezet, en het aantal echt mooie meiden viel op 1 hand te tellen (net als het aantal wandelaars, maar dat hoefde niet te verbazen, aangezien het pijpenstelen regende).

    Gelukkig heeft een wandelaar meestal niet meer dan 1 mooie meid nodig, en zo ook ondergetekende daarstraks.

    Ik had eigenlijk 2 slanke brunettes op het oog, maar toen ik nummer 172 passeerde, viel mijn oog plots op een guitig blondje. Schattig koppie, enthousiaste lach, leuk lijfje: ik heb niet lang getwijfeld om binnen te gaan.

    Het blonde schatje bleek Stella te noemen en Roemeense van afkomst te zijn. Ze is 21 jaar jong, zo'n 1,65m groot, normaal gebouwd, heeft een lekkere kont en een naturelle B-cup met middelgrote tepels die er gewoon om smeken om bespeeld te worden. Een paar kleurrijke tattoo's maken het geheel af. Piercings kan ik me niet herinneren.

    De service was, naar raamnormen heel goed: een uitstekende, gevarieerde pijpbeurt (en ondertussen mocht ik Stella haar lichaam overvloedig verkennen met mijn handen) werd gevolgd door een heel lekkere neukbeurt, waarbij Stella haar nauwe poesje een leuke surplus vormde.

    Probleemloos klaargekomen tijdens missio, en na exact 15 minuten stond ik tevreden terug op straat.

    Herhalingsgevaar: absoluut bestaande!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (14 augustus 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

  Diamond 468*60