Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    24 augustus 2022 @ 21:23
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Rotes Gesicht Rendez Vous Prive, Made, Laura ex-Danielle DS

    Naam :

    Nationaliteit/taal : / Nederlands

    Leeftijd : 31

    Haarkleur/lengte : Blond/lang

    Lengte : 170cm

    Postuur/ Cupmaat : Slank/ Cup E

    Tatoeage/Piercing : Ja

    Service : Anaal, beffen, PMC, PZC (niet alles gedaan, maar volgens mij noemde ze dit op)

    Extra : Russisch

    Lekker uurtje met Danielle gehad bij het mooie DS. Danielle heeft een mooi slank figuur, knap kopje, heerlijke borsten. Wat wil je nog meer? De boel door Danielle even lekker geil opgefrist en daarna het bed op lekker zoenen en wat teasen en een beetje spelen met mijn lul.

    Hou je van pijpen vroeg ze? Ja natuurlijk, condoompje erom heen en lekker gezogen en mijn ballen verwend. Daarna ging ze Russische verder met haar borsten over mijn lul. Laagje olie over die heerlijke borsten en daarna zag ik mijn pik verdwijnen tussen die heerlijke jongens. Lekker man!!

    Toen ging ze op mij zitten en moest ik aan haar tepels zuigen. Lekkere stevige tepels. Daarna eindelijk mijn lul in haar poesje geperst en begon ze mij lekker te berijden. Pff ik voelde dat ik ging komen en na enkele minuten al klaar gekomen. Dadelijk 2de ronde zei ze? Even korte pauze en gekletst en toen de 2de ronde waarbij ze me lekker begon af te trekken. Na een tijdje was de boel weer stijf en vroeg ze of ik nog eens wilde neuken? Jazeker zei ik, condoom erom en ze kroop lekker op mijn pik. Met haar bovenop met die lekkere tieten voor mijn neus moet het zeker nog eens lukken. Ja hoor, ze reed me zo naar een heerlijk 2de hoogtepunt. Condoom heerlijk volgespoten.

    Lekker neukertje is Danielle. Die ga ik zeker vaker bezoeken.

  2. Onderstaande leden hebben Pietlekkerbek bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 7 augustus 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.205
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Deze dame is al enige tijd aan het werk onder de naam Laura bij Rendez Vous Prive in het Brabantse Made. Vond haar iets teveel fake gekreun hebben.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.