Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40

Discussie: Lulu (Albanese)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Lulu (Albanese)



    Lulu (Albanese)
    Leeftijd : 18 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been, Borst(en), Rug
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 25 minuten
    Service : Zoenen
    Extra info : Bloedje jong, bloedje mooi





  2. Onderstaande 4 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 oktober 2017),Manureva (10 augustus 2017),Mr Bluenose ( 6 augustus 2017),Sjeufke ( 6 augustus 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard "kuthoeren"

    Goh, eindelijk weer eens een sessietje dat een paspoortje verdient.

    Nog in de ochtend merkte ik dit brunettetje op terwijl ze door Eugenia werd rondgeleid. Mooi poppetje, met wat amateuristische kleine tattoos op verschillende plekken. Ter verduidelijking, toen ze even later om te werken verscheen keek Jenny wat nors en verontrust op om te zien wie dat mooiere kleine tienertje was. Opvallend dat ze goed Duits leek te lullen (als in native) en vrolijk meedeed met dans dingetjes enzo.

    Niet speciaal slim op jacht, want zo een beetje iedereen leek het idee te hebben dat ze niet echt geinteresseerd was... voornamelijk omdat ze na "leuke momentjes" zo weer weg was en bij een andere kerel stond. Zat kamers overigens, want de meeste moffen houden wel van een meisje waar ze alleen maar Zimmer tegen hoeven te roepen.

    Ergens in de avond kreeg ik ook eens een handvol seconden de glimlachende dansaandacht en na haar een keer of 4 naar me toe te hebben getrokken bleek ik door de ballotage te zijn en werd verzocht mee te gaan roken. Dat betekent overigens weinig; de varkens die er vandaag alleen al overheen zijn gegaan. Buiten niet speciaal goed in de conversatie... meer bezig met vuur krijgen en weet ik wat. Een vette mof kwam over ons heen hangen en stelde dat hij over een kwartier naar huis ging en haar wel een lift kon geven (thanks mate), maar skatje zei tot zijn verbazing dat ze zou worden opgehaald. Kennelijk dacht ie dat ze met de bus naar de Oststrasse was gekomen. Goed, vlakbij zat een andere kerel die wat onverstaanbaars tegen haar zei en toen opstond... waarna Lulu meldde dat ze een termin had. "Ehh wanneer dan" "Nu". Ze volgde met "is het goed dat ik daarna naar jou kom". Een onbestemde gezichtsuitdrukking en schouderbeweging volgde van mijn kant. Haar termin was dus die kerel die tegenover ons zag.

    Maar even naar beneden om bij te praten met een medeforumlid die al een uurtje of wat aan het lijntje werd gehouden door Jenny (leve de babylon tienertjes). Nog een rondje, even op de plee aan mijn lul gaan sjorren, en toen ik de bar weer inliep riep het bovengenoemde forumlid me al toe dat het allemaal kuthoeren zijn... want de teruggekeerde Lulu zat alweer een andere mof zijn handje vast te houden. Dit bleek helaas mee te vallen, want even later liep ze langs om te melden dat ze kort ging douchen en er daarna overheen mocht. Leve de babylon presales. Inmiddels meer uit interesse dan iets anders mee naar beneden...

    Lakens hebben ze in Albanië kennelijk niet, dus gewoon direct op het bed met best aardig zoenen (bek open, maar geen tong te vinden) en haar benen wijd terwijl ze met mijn vingers aan haar kut lag te plukken. Op zich een veelbelovend begin... het kwam alleen niet veel verder. Redelijk bot duidelijk gemaakt dat echt vingeren niet de bedoeling was (maar dat komt ook door het Duits: "Kein Finger reinstecken!" kan ik gewoon veel minder goed handelen dan een doodsbedreiging in het Roemeens). Zo een tijdje liggen plukken - keertje gestoord door een koppeltje dat wilde neuken - en op een gegeven moment ging ze zelf maar haar ding doen. Beetje zoenen, aan haar tieten zitten tot ze een bijzonder onspectaculair hoogtepunt verzon, gevolgd door de briljant uitspraak dat die vorige kerel haar kapotgeneukt had en ze "mochtete" liever zo een beetje blijven liggen. Ehhh? Ik ben niet heel nieuw in de hoerenneukerij, maar ik had niet direct een antwoord klaar. Even later wilde ze liever ook niet meer zoenen... en meldde ze toch voor de zekerheid dat ik nog wel zou moeten gaan betalen. Had niet ander verwacht schat. Ook vond ze dat ik zondag weer moest komen (waarom zo een chick denkt dat ze daar nog iets aan zou hebben is me een raadsel). "Warum nicht" en kennelijk was het haar niet opgevallen dat ik geen mof was (en dat komt zeker niet door mijn zo vloeiende Duits... iets met gebrek aan interesse lijkt me zo). Na een minuut of 25 vloog voor de derde keer de deur open met een koppeltje dat wilde neuken, waarbij madame nog steeds niet het idee wilde entertainen dat ze misschien iets fout had opgeschreven, en gingen we maar naar boven... waar ze eigenlijk nog 20 euro extra wilde omdat van 45 over naar 10 over het uur 35 minuten zijn. Even kort opgeteld en eraan toegevoegd dat we niks gedaan hadden en volgens mij vond ze het best, want ik ben weggelopen en heb er weinig over gehoord.

    Nog even zitten denken om er iets over te zeggen bij de theke, maar bij het vertrek was er bijzonder weinig belangstelling in hoe mijn verblijf was bevallen. Overigens twee andere sessies gehad die een stuk beter waren, maar toch verlaat ik Babylon meestal matigjes tevreden/geirriteerd.

  4. Onderstaande 21 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 augustus 2017),biged (31 oktober 2017),blauwebeer ( 6 augustus 2017),Bluebear (19 januari 2018),Caligula ( 6 augustus 2017),cheasehead (30 oktober 2017),Elmo3108 ( 6 augustus 2017),fg22 (16 oktober 2017),Firehawk ( 6 augustus 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 augustus 2017),Kwakje ( 8 oktober 2017),Manureva (10 augustus 2017),Mr Bluenose ( 6 augustus 2017),Partycrasher ( 7 augustus 2017),Patjax ( 6 augustus 2017),pret ( 6 augustus 2017),satanic surfer ( 7 augustus 2017),Sjeufke ( 6 augustus 2017),VAZKOR ( 7 augustus 2017),waterrat (18 augustus 2017),Wijze grijze ( 6 augustus 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Zit nu in h7. Had er veel plezier in, danste veel. Hoe ze zicht noemt in h7 weet ik niet. Maar ken haar inderdaad van babylon met die amateuristische tatoeages.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (30 oktober 2017),fg22 (16 oktober 2017),Mr Bluenose (11 oktober 2017),Patjax ( 8 oktober 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Kan weer terug naar babylon ben er op dit moment. En ze danst hier weer vrolijk rond.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (30 oktober 2017),Manureva (21 oktober 2017),Mr Bluenose (24 oktober 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    3 augustus 2017
    Last Online
    Gisteren @ 06:58
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    44
    Thanked
    60 in 11 posts

    Standaard

    Ben gewaarschuwd:
    Afgelopen vrijdag was Lulu weer aanwezig en was weer met haar billen aan het schudden bij de danspaal. Zag haar naar een kamer gaan met een franstalige beer. Kon me herinneren dat over haar financiële afhandeling hier reeds negatieve ervaring zijn gepost, dus ik dacht laat ik eens kijken wat er gebeurt. En ja hoor na ongeveer 30 min komt mevrouw met beer van de kamer af, hij kijkt niet al te happy, en bij de betaling gaat mevrouw herrie staan schoppen want ze wil voor een vol uur 100 betaald krijgen! Beide gaan in discussie en betrekken theke erbij en maken aardig wat ophef. Dan besluit ik zelf mijn observatie aan theke door te geven, dus dat de kamergang +/- 30 min was en absoluut geen 60 min. Discussie ging nog even door, maar zelf weggelopen en weet ook niet wat er uiteindelijk is uitgekomen. Mijn 2 cents: niet doen.

  10. Onderstaande 9 leden hebben Staaltje bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (30 oktober 2017),cheasehead (30 oktober 2017),dennisw (29 oktober 2017),Elmo3108 (30 oktober 2017),Firehawk (30 oktober 2017),Jooploop (30 oktober 2017),Mr Bluenose (30 oktober 2017),stimpy3 (31 oktober 2017),Wijze grijze (30 oktober 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Was vrijdag toevallig net in de kleedkamer toen beiden binnenkwamen, het viel me al op "he lulu is er ook... en wat vreemd dat ze tot de locker meeloopt en niet op de gang wacht". Dat ze er niet helemaal uitkwamen werd duidelijk toen ze samen terug naar de intekenlijst liepen om de tijd te checken. Ik was nog van plan Firehawk een IM te sturen dat ie bij een kamer in ieder geval even moet checken of ze de juiste tijd opschrijft.

    Als je op het type valt lijken Raissa en Jenny me ook een optie.

  12. Onderstaande 4 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (30 oktober 2017),Firehawk (30 oktober 2017),Mr Bluenose (30 oktober 2017),Sjeufke (30 oktober 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:02
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Snap niet wat ze nog te zoeken heeft in die club.

  14. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Was vrijdag toevallig net in de kleedkamer toen beiden binnenkwamen, het viel me al op "he lulu is er ook... en wat vreemd dat ze tot de locker meeloopt en niet op de gang wacht". Dat ze er niet helemaal uitkwamen werd duidelijk toen ze samen terug naar de intekenlijst liepen om de tijd te checken. Ik was nog van plan Firehawk een IM te sturen dat ie bij een kamer in ieder geval even moet checken of ze de juiste tijd opschrijft.

    Als je op het type valt lijken Raissa en Jenny me ook een optie.
    Bedankt voor de waarschuwing. Ik zal proberen mij op andere meiden te focussen.

  15. #9
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:05
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Snap niet wat ze nog te zoeken heeft in die club.
    Dat lost zich van zelf op.
    Als zij regelmatig mot krijgt met de klanten, gaat het wel op vallen bij de theke.

  16. #10
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Lulu - de vermoeidheid slaat toe...
    Bij deze recensie


    DVP-Cataloog: #jongVeulen


    Foto's

    Nota: deze zien er erg aardig uit. In het echt vond ik ze toch niet zodanig aantrekkelijk dan hier op de foto's. Ze liet haar haren in een knot zitten.

    01.jpg

    02.jpg

    03b.jpg

    04.jpg

    06.jpg

    07.jpg

    08.jpg


    Bijzonderheden

    Lulu viel me op, ze ziet er erg sexy uit en is een van de dames die graag danst aan de paal. Slank, Albanees en kijkt je recht in de ogen. Ze heeft haar werknaam als een tattoo staan en nog een aantal andere tattoos staan. Ze zingt ook graag mee met een aantal nummers. Een gangmaker!


    Presales

    Vrijdag was geen tijd meer voor een kamer. De volgende dag merkte ik ze nog op toen ze zich klaar maakte voor haar werk toen ikzelf eigenlijk moest vertrekken. Ik bleef wat langer voor haar, het leidde niet tot 1 maar 2 extra kamers om deze te vergeten. De presales nadat ze zich had klaar gemaakt waren al stroef. Ze bleef op afstand zitten van me zitten en de conversatie was pover. Ik had het moeten afbreken maar deed dat niet, stommerik die ik was. We gingen voor een kamer en ze wou een op gelijkvloers. Ik wees erop dat er nog een vrij was beneden.


    Kamer

    Kamer 11 beneden.


    Voorspel & Sex

    Desastreus, uiteindelijk begreep ze niks van wat ik wilde en was de communicatie zo goed als een ramp. Om de zaken nog erger te maken werd ik daar totaal niet geil van en ging de kleine in staking. De lul wou niet geheel stijven en daar zat ik dan. Ze verliet de kamer even voor 5 volle minuten en keerde terug. De temperatuur was al danig verkoeld dat het deze van de te koude kamer evenaarde. Wat ik ook deed, doggy zelfs, het lukte gewoon niet. De klik was er niet, niks werkte. Wat jammer, ze heeft anders een mooi gezicht, prachtig lichaam ondanks de tattoos. Het is gewoon dat we niet op elkaar waren afgestemd!

    Ik deed dan verder op masturbatiemodus met een moeilijk te stijven pik omdat de tijd drong. Ik kwam klaar en hoe: het sperma vloog er met grote stuwkracht uit en verraste ons beiden. Ok ik ben dus klaar gekomen, ze begreep het dominantiespel pas erg laat (doch steeds met tegenzin, vrees ik).


    Afsluiten

    We sloten snel af en ik handelde de betaling af met weinig animo. na 6 kamergangen is de kans van een mindere sessie uitermate groot. Dit moet ik wel onthouden. Het is een signaal om het rustiger te doen, als dat op andere manieren en op andere terreinen al niet duidelijk was, heeft dit me toch geholpen de finale conclusie te maken.


    Aftersales

    Noppes


    Fazit en Score

    Ze vroeg nog of het haar schuld was dat het zo slecht liep, ze heeft wel een soort beroepstrots. Ik zei nee maar vrees dat het gedeeltelijk wel aan haar lag. Het samenspel was gewoon een grote zero. Ikzelf had beter al moeten ophouden met kamers maken, ik was in feite uitgeneukt. Ik was uitgeput en de seksprestatie leed daar erg onder. Deze kuur was bestemd om te falen. Ik beschouw het maar als een les: niet teveel kamers maken, beter luisteren naar mijn lichaam en mijn intuïtie als een dame op afstand van mij gaat zitten gedurende de presales en verder niks zegt. Dat is al een veeg teken op zich.

    Score: 3,5 / 10
    Vazkor-score: een dikke 0!
    De zwarte wolf

  17. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 mei 2018),Bluebear (19 januari 2018),brombeerzuid (19 januari 2018),cheasehead (20 januari 2018),Firehawk (24 januari 2018),Manureva (20 januari 2018),Mr Bluenose (19 januari 2018),Sjeufke (15 februari 2018),yylover (19 januari 2018)

  18. #11
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:05
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Soms denken we nog 18 te zijn, Het lukt niet komt in de stres modus, argh!
    Is de Vazkor score dan 0 ,nee natuurlijk niet, gewoon ff een dipje, het is niet anders.
    Trouwens als de communicatie al bij de pre-sale lastig is, dan is een dominantiespel al erg lastig.
    On topic: Lulu mooie verschijning, maar een rappe tante!

  19. Onderstaande 7 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (20 januari 2018),fg22 (25 maart 2019),Firehawk (24 januari 2018),Manureva (20 januari 2018),Mr Bluenose (19 januari 2018),Sjeufke (19 januari 2018),VAZKOR (21 januari 2018)

  20. #12
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Soms zien we iets, dat is te mooi om waar te zijn. Eerste van de dag, de slaap nog in mijn ogen... nee.. Het lag niet allean aan mij, het was allemaal standaard. Standaard zoals we die buiten Babylon vaak treffen, hier dus onder de standaard.
    En toch, je zo gefopt kunnen worden, ze wordt toch tamelijk enthousiast begroete door de Stammi's.

    Of zouden die niet zulke hoge standaarden hebben als wij ijsbeerberen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Zat kamers overigens, want de meeste moffen houden wel van een meisje waar ze alleen maar Zimmer tegen hoeven te roepen.
    ah, vandaar...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  21. Onderstaande 8 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (14 februari 2018),fg22 (25 maart 2019),Firehawk (15 februari 2018),hasta la pasta (15 februari 2018),Husky (16 februari 2018),Manureva (17 februari 2018),Mr Bluenose (15 februari 2018),Sjeufke (15 februari 2018)

  22. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...636#post598636

    Ik ging maar wat rond dolen door de club toen ik aan de bar zat en langs mij Lulu kwam zitten. Leuke begroeting en kwamen aan de praat. En kreeg de vraag of ik nu wel eens een keer met haar naar de kamer zou gaan. Ik zeg, die kans zit er goed in. Waardoor ze voor de kill ging. Ze ging mij flink op geilen met dansen en tegen mij aan rijden en ook lekker tongzoenen. Door mijn hoofd spookte al die slechte recensies over haar maar ik was geil en had hoop dat het op de kamer ook goed zou worden en het voorafje voorspelde veel goeds.
    Dus op naar de kamer, wel even snel meegekeken welke tijd ze opschreef en was allemaal correct.
    Op de kamer werd het laken gespreid en ze begon gelijk lekker te tongzoenen op bed. Er werd geen tijd verspild. Lekker haar zo op bed liggen strelen met dat lekker lijfje en blijven tongen.
    Daarna ging ze mij pijpen wat ook goed was, vooral de ballen sloeg ze niet over waar ze goed aan het likken was. Daarna over na neuken wat niet zolang duurde. Nam haar in doggy, waar ik haar goed kon vastpakken en flink kon stoten, ze kreunde hard mee. Mooi om tegen dat lekkere kontje aan te ketsen en dat lichaam met dat mooie lange zwarte haar. Helaas minder van die crappy tattoo op haar rug maar dat kon mij op dat moment niet meer zoveel schelen. Na wat gekets tegen die mooie kont hield ik het niet meer.
    Met opruimen ging het een beetje fout en ze hield het condoom op de kop waar ze een heel spoor over het laken trok. Resterende tijd maar op het rand van het bed gezeten de tijd volgepraat.
    Kamer is mij 100% meegevallen en was een goede kamer. Ik hoef er niet perse nog een keer mee de kamer op maar het zou zo maar eens kunnen dat het wel gebeurd.

  23. Onderstaande 9 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 februari 2018),cheasehead (25 februari 2018),duivenmelker (25 februari 2018),fg22 (25 maart 2019),hobie (25 februari 2018),Jooploop (25 februari 2018),Manureva (25 februari 2018),Mr Bluenose (25 februari 2018),Mr Pussy (25 februari 2018)

  24. #14
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Reeds een aantal weken Babs achter elkaar bezocht. Was toch wel weer een tijd geleden. Maar wat een onthaal, Tina vloog me om de hals. Heerlijk, een dame met diepgang waar ik het goed mee kan vinden. Voor mij dient ze af en toe als sparringpartner als het gaat om de world behind the club and the girls. En wat een levenservaring. En dan Lulu. De wispelturigheid zelve. Maar wat een lichaam, heerlijk. Aparte dame die heel stuurs over kan komen. Er is soms geen land mee te bezeilen. Soms zegt ze gewoon dat ze geen zin heeft om actief te werken en heeft ze geen zin in die vieze oude kerels......... En ja (po po) ik geef haar geen ongelijk in sommige gevallen.....brrrrrrr. Bij de eerste ontmoeting vlocht ze zichzelf om de danspaal en trok mij mee in haar act. Wauw wat lekker.
    Anyway, die lelijke tekeningen moet je even wegdenken. Ze staan ook niet op de foto's zie ik nu. Regelmatig mee gekamerd en vooraf altijd een bedrag mee afgesproken. Haar lichaam blijft me trekken ook al is ze soms heel passief. Verwacht geen wilde dingen van haar.
    Respekt voor deze meid.
    The world is my oyster, mijn avatar is mijn allerbeste verovering, zij is bijna perfect, legt de lat zeer hoog vandaar de lat relatie.

  25. Onderstaande 2 leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (12 april 2018),Mr Bluenose (10 april 2018)

  26. #15
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:26
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Het begon meer dan veelbelovend. Rond een uur of 8 werd het wat rustiger en ik zat relaxt op een krukje aan de eettafel, dicht bij de danspaal toen een leuke meid er op opzwepende muziek een prachtshowtje gaf.
    Ik had haar al enkele keren gezien, maar noch haar uiterlijk noch haar houding hadden mij aanleiding gegeven een kamergang te overwegen.

    Haar dansact deed mij heel snel van mening veranderen. Het was meer dan geil. Een lekkere, slanke, jonge meid die zich erg wulps rond de paal kronkelt en voortdurend haar tietjes, kutje en sterretje toont, tja, dan verlies je als man heel snel de controle over je denken. Ik alleszins toch. Onder mijn handdoek kwam een en ander duidelijk tot leven, en natuurlijk had Lulu dat ook gespot, en stelde ze haar bekoorlijkheden nog meer tentoon.

    Nou ja, na haar showtje heb ik haar aan de bar aangesproken en gevraagd of ze met me naar de kamer wilde.

    Uiteraard wilde ze dat. De charme van een vijftig euro-biljet valt echt niet te onderschatten.

    Mijn eigen charmes waren helaas blijkbaar onbestaande. Eenmaal op de kamer was alle geilheid meteen weg. Niks erotische uitstraling meer, niks teasen, niks opgeilen.
    Lulu positioneerde zich zo dat echt innig contact zowat automatisch afgeblokt werd. Vingeren was niet gewenst. (Tong)zoenen was heel erg matig, en op geen enkel moment gaf ze de indruk dat ze je ook maar een beetje een goeie tijd wilde bezorgen. De Lulu aan de paal en de Lulu op de kamer, dat was echt dag en nacht.

    Ze heeft een geil lichaam, en terugdenkend aan haar dansact ben ik zonder moeite klaargekomen, maar achteraf gezien was het toch een teleurstellende ervaring die echt niet aan de Babylon-norm beantwoordt.

    Voor mij echt geen Lulu meer. Hooguit zal ik nog met genoegen toekijken wanneer ze haar kunstjes aan de paal verkoopt. Maar what you see is not what you get!!!

  27. Onderstaande 15 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 mei 2018),blauwebeer (30 mei 2018),cheasehead (31 mei 2018),goei1163 (31 mei 2018),Jooploop (31 mei 2018),Kwakje ( 1 juni 2018),le_belge (30 mei 2018),Manureva ( 3 juni 2018),Mr Bluenose (30 mei 2018),Patjax (30 mei 2018),pret (30 mei 2018),Schietgraagft (31 mei 2018),Sjeufke (24 maart 2019),Wentelt Eefje (31 mei 2018),yylover (31 mei 2018)

  28. #16
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Vrijdag zag ik een mooie jonge meid met blonde krullen die wat ik hoorde nieuw waren, haar naam was Lulu.
    Ik maakte een praatje met haar en sommige mannen die langs kwamen konden herkende haar niet meer.
    Het was voor mij de eerste keer dat ik haar zag en ik vond haar het knapste meisje dat er rond liep.
    Ik lees wat mindere recensies van haar maar dat heb ik niet meegemaakt bij het voorstellen begon ze al te tongzoenen.
    Op de kamer een goede service, pijpen met deepthroat en bij het beffen ging ze door met haar vingers tot ze klaarkwam.
    Daarna werd ik weer gepijpt en met twee geile standjes waar ze goed haar best deed ben ik heerlijk klaargekomen.
    Ik heb haar niet aan de paal zien dansen maar op de kamer moet ik haar toch een ruime voldoende geven.

  29. Onderstaande 4 leden hebben foefel bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 oktober 2018),Husky (21 oktober 2018),lampekap (21 oktober 2018),Sjeufke (24 maart 2019)

  30. #17
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    @ Foefel, een aantal aspecten uit je relaas doen mij zeer betwijfelen dat je met de Lulu van dit topic hebt gekamerd.
    Ik was er namelijk ook vrijdag en
    1) Lulu is wel blond, maar heeft geen krullen;
    2) Lulu is geen ‘nieuwe’ in Babylon, maar werkt er al sinds ergens in 2017.

    Er was wel een, ook voor mij, nieuwe (Duitse) jongedame met blond krullend haar, die ik vaak samen zag met een andere (Duitse) jongedame met lang bruin haar met een slag erin. Hun beider namen ken ik niet, maar ik kan mij niet voorstellen dat Babylon het tolereert dat er twee Lulu’s rondlopen.
    Salutations,

    Swazontneuf

  31. Onderstaande 5 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 oktober 2018),brombeerzuid (21 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),Mr Bluenose (21 oktober 2018),Sjeufke (24 maart 2019)

  32. #18
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Bij deze. Foefel heeft gelijk hoor.
    Lulu liep vrijdag rond met zeer lang haar, blond en met wel degelijk krullen. Ze zag er totaal anders uit en was werkelijk in een top humeur. Bij binnenkomst kwam ze met kleding en al bij me zitten. Ik herkende haar nauwelijks.

    Later op de avond kreeg ik de bevestiging dat zij het wel degelijk was en hoe. I know every inch of her body. Blijft een wispelturige dame die ik altijd met respect zal blijven behandelen, en dat weet zij ook.
    The world is my oyster, mijn avatar is mijn allerbeste verovering, zij is bijna perfect, legt de lat zeer hoog vandaar de lat relatie.

  33. Onderstaande 5 leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 oktober 2018),brombeerzuid (21 oktober 2018),foefel (22 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),swazontneuf (21 oktober 2018)

  34. #19
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> Finca Erotica (Quelle: FCafé)
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  35. #20
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Vom doppelt Hören sagen und nachlesen, aber Nichts wissen. Schlechte Quellenausschöpfung. Da bin ich lieber "verschlafen"
    und bestätige dann oder korrigiere. Heute ist Sie schonmal nicht da (oder pannekoeken?!?)

    vanKees

  36. #21
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Selbst letzten Freitag dem 30.11.. in der Finca Erotica gesehen.

    vanKees

  37. #22
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Lulu aangetroffen in phg vandaag.
    Gelijk maar even meegekamerd zie dat het al meer als een jaar geleden is. Voor phg begrippen een goede kamer.
    Of ze hier blijft is de vraag. Finca vind ze ook wel goed.

  38. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    bettman (24 maart 2019),brombeerzuid (24 maart 2019),fg22 (24 maart 2019),Husky (24 maart 2019),pret (24 maart 2019),Sjeufke (24 maart 2019)

  39. #23
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...894#post650894

    Onderweg met Patjax naar de rookruimte zag ik een bekend gezicht maar moest even schakelen. Bleek het Lulu te zijn. Bleek haar eerste dag in PHG te zijn en wou het eens proberen. Beetje bijkletsen en na een tijdje vroeg ze voor een kamer. Lulu ken ik en heb er geen super kamer mee gehad maar is gewoon een ok kamer. Haar service was niet veranderd zei ze dus gewoon tongzoenen en zonder extra wat veel meiden in PHG vragen of ze doen het helemaal niet.
    Lulu is ook wel een vrolijke en lekkere meid dus met haar naar de kamer gegaan.
    Het was weer een ok kamer en niet super maar goed genoeg voor weer eens een keer met haar. Eerst lekker tongen met haar en daarna ging ze over naar pijpen en daarna over naar neuken. Na een paar posities gedaan te hebben ging het maar moeizaam en ze had ook een beetje last volgens mij. Die dikke rode condooms werken ook niet mee. Ze vroeg of ze mij een handjob kon geven, en dat liet ik haar proberen. Ze gebruikte lekker veel spuug en af en toe over de dop wrijven en toen hield ik het niet meer. De druk was eraf.

  40. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (24 maart 2019),fg22 (24 maart 2019),phoenix (24 maart 2019),Sjeufke (24 maart 2019),terminator (29 maart 2019)

  41. #24
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    --> Finca Erotica
    Pluk de dag of een bloemetje

  42. Onderstaande 2 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (18 augustus 2019),pret (18 augustus 2019)

  43. #25
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Reeds meerdere malen in Babylon gezien, herkende ze Blauwebeer onmiddellijk. Haar matig serviceniveau kon hem echter niet tot kameren aanzetten.

  44. Onderstaande 3 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 december 2019),hasta la pasta (27 oktober 2019),Manureva (28 oktober 2019),Sjeufke (27 oktober 2019)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.

Babylon 468*60