Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    3 augustus 2017
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 17:19
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Parenclub Mystique - Mega Gangbang

    In de afgelopen jaren heb ik nu al heel wat clubs bezocht. Zowel als koppel en de laatste tijd vooral als single.
    Meestal zoek ik dan dagen uit dat er Gangbangs worden georganiseerd.

    Al deze tijd hoor ik met enige regelmaat: "Als je van Gangbangs houdt, moet je zeker een keer naar de Mega Gangbang in Mystique"
    Nu ga ik al een lange tijd steeds naar dezelfde club vanwege het feit dat dit binnen acceptabele reisafstand is en ik het er altijd goed
    naar mijn zin heb, maar vandaag toch besloten om dan maar eens een kijkje te nemen in Mystique.

    Na een autorit van 1,5 uur rond 16:00 aangekomen bij Mystique. Eenmaal op het parkeerterrein werd ik door een vriendelijke man
    in een oranje hesje direct weer het parkeerterrein af gedirigeerd vanwege het feit dat het parkeerterrein vol was. Ik ging er vanuit dat
    ik dan in het naastgelegen weiland kon parkeren, maar ik kreeg het verzoek om de auto op het zandpad verderop, zover mogelijk in de
    struiken te parkeren. Nouja, het was druk. Het zal wel zijn.

    Dan naar binnen. Bij de deur een beveiliger die mij vriendelijk verwelkomde en verwees naar de kassa. Na 80 euro (op de site staat 75) te
    hebben afgerekend krijg ik een kledinghoes. De lockers waren op dus ik moest mijn spullen daar maar in doen en ergens aan een balie afgeven.
    Een koppel dat na mij kwam kreeg overigens wel een sleutel voor een locker.

    Nadat ik mij had omgekleed (moest even zoeken naar de kleedruimte) en mijn spullen met enige twijfel bij een soort van garderobe had afgegeven heb ik
    mezelf maar een rondleiding door de club gegeven.

    Qua interieur is er volgens mij al 25 jaar niets gebeurd in deze club. Buiten het feit dat het interieur gedateerd is, ziet het er allemaal een beetje smoezelig
    uit en ik krijg hier en daar wat twijfels over de hygiëne.

    Dan het aanwezige publiek. Dat is al even gedateerd als het interieur van de club. Zowel bij de koppels alsook de aanwezige single mannen (single vrouwen
    heb ik niet gezien) was de gemiddelde leeftijd ver boven de 60!!! en de meeste dames waren ver van aantrekkelijk. De meeste dames waren niet volslank,
    maar ontzettend dik.

    Ook het personeel was niet echt om over naar huis te schrijven. Er kon geen lachje vanaf bij de dames achter de bar en hadden weinig ook voor mensen die iets wilden bestellen. Ze waren vooral erg druk met het spoelen van massa's glazen en deze glazen alvast vullen met ijsblokjes. De frisdrank uit een postmix-apparaat uit het jaar 1836. Resultaat: water met een beetje prik en in de verte ergens de smaak van cola.

    Nadat ik wat rondgewandeld had was het tijd om een hapje te gaan eten. In het restaurant was echter al snel duidelijk dat er geen plaats voor "vreemden" was. Overal waren tafels "gereserveerd" door een paar mensen die de rest van de stoelen bezet hielden voor mensen die waarschijnlijk ergens op een smerig matras lagen.
    Toch maar even langs het buffet. Naast friet met frikandel/kroket of een tosti was er niet echt veel dat op een maaltijd leek en de bakjes in het saladebuffet waren nagenoeg allemaal leeg.

    Qua actie viel het ook allemaal wat tegen. Bij iedere dame stond ook wel een waakhond ernaast die bepaalde wie wat waar en hoelang mocht doen. Geen ontspannen of geile sfeer dus.

    De aanwezigheid van het grote bubbelbad was de enige positieve ervaring aan deze middag. Wel viel het dan weer tegen dat er maar twee douches waren en de handdoeken maar zo groot als een postzegel waren.

    Na enkele uurtjes te hebben rondgewandeld mijn voornemen om tot het einde te blijven toch maar bijgesteld en vroeg naar huis gegaan.
    Wat een deceptie!!! Eens maar nooit meer. Volgende keer ga ik weer gewoon naar mijn vaste clubje. Niet zo groot, niet zo druk, geen welness, maar
    wel schoon, geil en gezellig.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Masterblas bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 augustus 2017),fg22 (18 augustus 2017),noglangnietuitgewandeld ( 3 augustus 2017),Wijze grijze ( 3 augustus 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk heeft Mieke gelijk: ook deze post van een lid dat 1 bericht heeft en net geregistreerd is.
    Toevallig een negatieve recensie!
    Hoe had je het kunnen voorspellen Mieke?!
    Hij maakt alleen geen reclame voor zijn eigen clubje waar het altijd goed is.....
    Mogen we die tip niet krijgen? (dan ben je een eg.ist)

    Groetjes!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  4. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld ( 4 augustus 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    19 april 2018 @ 23:29
    Locatie
    Oostende
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Ik ga regelmatig naar gangbang feestjes in diverse clubs. Wil er best wel eens een eindje voor rijden om ze ontdekken, en als ze goed zijn kom ik er dan wel vaker. Zo ook bv de mega GB van Mystique... voor mij toch dik 2u rijden maar ik ga toch wel 8-9x per jaar daar heen.
    Even een paar dingen bevestigen/ontkrachten van Masterblas

    >Qua interieur is er volgens mij al 25 jaar niets gebeurd in deze club
    Ik zal niet ontkennen dat de club op bepaalde vlakken wel een opfrissing kan gebruiken, maar (en zeker de laatste tijd) zijn er regelmatig zaken die vernieuwd worden : ong. een jaartje geleden kreeg het restaurant een kleine opfrissing (gemiste kans wel om het niet volledig te vernieuwen) en enkele kamertjes werden de afgelopen maanden van nieuwe bekleding voorzien.

    >de gemiddelde leeftijd ver boven de 60!!
    Er zijn inderdaad redelijk wat dames van boven de 60. Maar niet tegenstaande dat zijn er zeker meer dan 50% die jonger zijn. Piepjong vind je ze er niet vaak, maar bij elk bezoek lopen er toch een paar twintigers rond, iets meer dertigers, nog meer veertigers en volgens mij de hoofdgroep 50'ers. Dan zijn er zeker ook nog heel wat 60ers en de occasionele 70er. Denk dat het gemiddelde wel ergens rond de 50 zal draaien, maar dat is naar mijn ervaring in veel clubs die gangbangs organiseren zo, TENZIJ ze met betaalde dames werken (dan zijn die een stuk jonger)

    >Ook het personeel was niet echt om over naar huis te schrijven. Er kon geen lachje vanaf
    heb hier totaal andere ervaring mee. Personeel is vriendelijk. Soms wat stil en gehaast achter de bar wegens de drukte, maar nooit onvriendelijk. De sleutelman (Bert) is een heel joviale kerel en ook de baas is vriendelijk!

    >Qua actie viel het ook allemaal wat tegen. Bij iedere dame stond ook wel een waakhond ..
    Als je rond 16.00 afkomt zijn de 2 beste uren al voorbij. Wat niet wil zeggen dat er weinig actie is dan !!! Mijn ervaring is dat het na 18u systematisch elk half uur wat minder wordt, niettemin kom ik ook dan nog wel aan mijn trekken. En wat die waakhond betreft, die staat er soms wel eens (vooral bij de jongere dames) maar hey de dames doen het voor hun plezier en als ze dit zo willen dan is dat HUN keuze. In ieder geval heb ik er nooit last van, mag ik niet bij 1 dame dan is er nog keuze genoeg

    >Wel viel het dan weer tegen dat er maar twee douches
    niet goed rondgekeken zeker ? Aan het bubelbad zijn er al 3 douches, aan de sauna zijn er ook nog een paar!
    En als de handdoeken te klein zijn, dan neem je toch gewoon een 2de?

    Niet alles is perfect in de Mystique, ben de eerste om dat toe te geven maar ik geniet toch telkens weer van die eerste donderdag van de maand ! Ben wel benieuwd naar jouw clubje waar alles zo veel beter is, wil best wel eens langskomen !

  6. Onderstaande 2 leden hebben hetedonder bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (10 augustus 2017),fg22 (18 augustus 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.