Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard Katarina (Russische)



    Katarina (Russische)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
    Extra info : Stunner met skills. Haar is blond met rossige schijn.





  2. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (24 november 2018),Mr Bluenose (23 juli 2017),Pierke69 (28 februari 2020),pret (22 juli 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Ik stond in het eetgedeelte te wachten op Aloewe toen Katarina voorbij kwam lopen. Ik had haar al eerder gezien, maar toen ze voorbij kwam lopen zag ik van dichtbij hoe mooi ze was. Ze zag mijn blik, vertraagde haar pas en er verscheen een glimlach op haar gezicht die zelfs een ijsblokje in Siberië zou doen smelten. Het buitenterras was opgeruimd waardoor Aloewe binnen at en ik besloot een sigaretje te roken. Zij stond twee meter verderop, draaide mijn kant uit en wederom was diezelfde glimlach mijn deel en ze vroeg me met een sexy accent waar ik vandaan kwam. Ik had gelijk door dat ze Russisch/Oekraïens moest zijn en mijn interesse was gewekt. Ik liep naar haar toe en er volgde een leuk kennismakingsgesprekje. De "befaamde" klik was er en dat gecombineerd met haar killer looks zorgden ervoor dat ik reddeloos verloren was. Toen zij voorstelde om de kennismaking op de kamer voort te zetten kon ik een juichmomentje van binnen met moeite onderdrukken.

    Op de kamer ontdeed ik me van de badjas en zij trok alleen haar bh uit en even had ik een "oh nee" momentje dat achteraf compleet ongegrond bleek te zijn. We streelden elkaars lichaam terwijl we ondertussen in gesprek raakten over muziek. Mijn kleine partner in crime stond al paraat en met een ondeugende blik keek ze me aan en haar handje ging op onderzoek uit. Ze speelde er op een heerlijke edging manier mee. Ze vroeg waar mijn voorkeur qua muziek lag en toen ik zei dat ik toch wel van de stevigere gitaarmuziek was wilde ze wel eens horen wat en voegde er lachend aan toe dat ze nog nooit geneukt op zulke muziek. Playlist op mijn telefoon werd gewisseld en de Russische schone bleek een potje rock wel te waarderen.

    Ik legde haar op haar rug en begon met mijn tong langs haar tepel te gaan, af en toe lichtjes eraan zuigend.mze zei dat ik de andere ook niet moest vergeten. Natuurlijk was ik bereid om haar verzoek in te willigen. Ze zei dat ze nog een plekje had dat zo een behandeling kon waarderen. Ze wilde dat ik haar broekje uittrok en spreidde haar benen. Een fabelachtig mooi poesje was mijn deel. Binnen no time was ze zeiknat en de wijze waarop ze meeging en zichzelf positioneerde maakte duidelijk dat ze wilde klaarkomen. Na een minuut of tien was het moment aangebroken. Wat een genot om haar lichaam te zien schokken. Nadat ze op adem was gekomen zei ze dat het het mijn beurt was om te genieten. Er volgde een bekwame BJ met de nodige variatie en tempowisselingen. Ze had door dat ik al zo geil als een konijn was en stelde voor om tot de daad over te gaan. Ik liet haar de keuze en ze wilde missio zodat we ook konden zoenen. Binnen enkele minuten was het zaakje gepiept aangezien ze zeer eng gebouwd is. De resterende tijd volgemaakt met wat knuffelen en over muziek praten en na een uur zeer voldaan de kamer verlaten.

    Katarina is naast een bloedmooie meid ook nog eens superlief en erop uit om het je naar de zin te maken op de kamer.
    HHG: absoluut.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 22 juli 2017 om 13:58

  4. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (22 juli 2017),Giodude (24 november 2018),hp001 (22 juli 2017),loving-it ( 7 november 2019),Mr Bluenose (23 juli 2017),Pierke69 (28 februari 2020),Sjeufke (22 juli 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

  6. #4
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Had dit paspoortje ook gezien, maar leek mij niet om dezelfde te gaan. Misschien dat Samya ervaringsdeskundige vrije jongen uitsluitsel kan geven.

  7. #5
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Katja noemt zich altijd Siberische, best ver van de oekraine af. De laatste tijd hoor je eerder matige dingen over de service, dus lijkt me ook een andere (al klopt de fysieke beschrijving - inclusief huidige haarkleur - wel). Katja heb ik vorige week overigens niet gezien, maar een paar week terug wel.

  8. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 juli 2017),Patjax (25 juli 2017)

  9. #6
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard Caterina (Russische)



    Caterina (Russische)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 mins minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Zoenen, Massage, Aftrekken
    Extra info :





  10. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (13 juli 2018)

  11. #7
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Ik kreeg gezelschap van Caterina, een leuke 24-jarige petite Rus met een mooi gezicht, B-cupborst en mooi gekruld blond haar. Ze sprak zeer goed Engels en was blij om te praten over een aantal onderwerpen voordat de beslissing werd genomen om door te gaan naar de kamer. Alle kamers boven waren druk dus we hebben gekozen voor één op de begane grond (dit zijn niet mijn favorieten). In de kamer was kussen licht en ook haar pijpbeurt, ik vroeg haar om haar variatie aan te passen en ze deed dit heel mooi. Seks met haar bovenop was energiek en toen we van positie wisselden, bood ze me veel aanmoediging om haar hard te neuken. Na afloop vroeg ze me om haar een beetje te masseren omdat ze een beetje gespannen was en ik denk dat ze mijn inspanningen waardeerde. Al met al een zeer bevredigende kamer en een die ik geneigd zou zijn om te herhalen.

    __________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________

    I was joined by Caterina a nice 24 year old petite Russian with a pretty face, B Cup Breasts and nicely curled blonde hair. She spoke very good English and was happy to converse on a number of subjects before the decision was made to progress to the room. All the rooms upstairs were busy so we opted for one on the ground floor (these are not my favorites). In the room kissing was light and so was her blowjob, I asked her to adjust her variation and she did this very nicely. Sex with her on top was energetic and when we swapped positions she was offering plenty of encouragement for me to fuck her hard. After finishing she asked me to massage her for a bit as she was a bit tense and I think she appreciated my efforts. All in all a very satisfactory room and one that I would be inclined to repeat.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juli 2018),cheasehead (13 juli 2018),Hooker lover1 ( 9 juli 2018),Patjax (10 juli 2018)

  13. #8
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:35
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

  14. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 9 juli 2018),Patjax (10 juli 2018)

  15. #9
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Thanks mate, my bad. I never thought to check the spelling with a 'K'. :-)

  16. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 9 juli 2018)

  17. #10
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:41
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Standaard

    Heute anwesend in GT...
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

  Babylon 468*60