Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard Beatrice (Hongaarse) ex-GT



    Beatrice (Hongaarse)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC
    Extra info : Mooie dame





  2. Onderstaande 2 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 februari 2019),sofaking (12 juli 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Na een dikke 20 minuten kregen we gezelschap van 2 Hongaarse dames die kwamen pootje baden bij ons in de jacuzzi.
    1 Hongaarse voor mij en 1 Hongaarse voor munne maat.
    Ze zagen er beide erg leuk uit en ze gaven ook aan dat ze in de GT hadden gewerkt.
    Mijn Hongaarse begon ondeugend te worden en begon met haar voetjes mijn leuter te strelen en ik kreeg zowat een foot job in de jacuzzi.
    Daarna ging ze staan en duwde ze haar poes in mijn gezicht en niet veel later zat mijn neus verstopt tussen haar billen maar ze had wel nog haar lingerie aan dus mijn neus heeft haar niet gepenetreerd.
    Na 10 min gingen ze er beide weer vandoor.
    Eigenlijk had ik iemand anders ingedachte voor mijn 3e kamer maar die Hongaarse had mij betoverd en zodoende ben ik haar daarna maar opgaan zoeken.
    Beatrice is haar naam en ik meen dat ze 27 is en ze heeft een lekkere body met een heerlijke reet.
    Zoenen doet ze niet en het pijpen en neuken was oke en ook zij maakte het half uurtje vol.
    Kortom een leuke dame om een keertje gehad te hebben.

  4. Onderstaande 6 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop (12 juli 2017),pret (13 juli 2017),Sjeufke (18 februari 2019),sofaking (12 juli 2017),waterrat (12 juli 2017),yylover (12 juli 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:02
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Na transfer vanuit YY naar LR al enige tijd neergestreken in GT
    Balle in me buik.

  6. #4
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Gisteren met Beatrice een fijne sessie gehad.
    Super aardige meid

  7. #5
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.959
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Helemaal me eens
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  8. #6
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...575#post671575

    Twee opties kende ik van gezicht van mijn vorige bezoeken, Laura en “die dame met een super mooi lichaam, lange zwarte haren en een tattoo op haar buik”. Toen ik die laatste ineens zag lopen naar het restaurant wist ik het direct: die moet ik hebben. Na een tijdje kwam ze weer terug en kort daarna volgde ik haar naar binnen. Ze zat inmiddels op een kruk in de bar en ik nam naast haar plaats. Het bleek dat ik hier kennis zou maken met Beatrice uit Hongarije.

    Wat een mooie meid zeg, super figuur, lekkere vrouwelijke vormen. Zo heb ik het graag. Naast haar uiterlijk bleek ze ook uitstekend Duits te spreken en allerbelangrijkst: niet direct op een kamer te hinten. Tijdje met haar gepraat, voornamelijk over Boedapest. Een stad waar ik graag mag komen. Maar ja, we waren in Duitsland en niet in Ungarn dus na dit gekeuvel vroeg ze of ik naar de kamer wilde waarmee ik instemde.

    Vervolgens ging ze een sleutel halen en ik weet niet wat het is maar in GT duurt dat altijd een eeuw voor mijn gevoel, zelfs zonder wachtrijen. Beetje ongemakkelijk in de bar op haar zitten wachten inmiddels omringd door een stuk of 7 andere dames. Gelukkig probeerde niemand mij te schaken anders had ik weer dom moeten zeggen dat ik bezet ben blablabla. Uiteindelijk kwam Beatrice terug, denk dat ik wel bijna 10 minuten heb zitten niksen.

    Het wachten werd wel beloond want in plaats van dat we de bar uit linksaf sloegen naar buiten liep ze rechtdoor en rechtsaf. Twee primeurs in een, voor het eerst met Beatrice de kamer op en voor het eerst in 4 bezoeken binnen de kamer op in GT!

    De kamer zelf was erg goed. Dame doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Geen poespas. TZ, beffen, pijpen en neuken allemaal erg fijn met haar. Aan haar lichaam is niks gesleuteld. Het is mij erg goed bevallen! Bleek achteraf ook nog in voor een leuk gesprek over van alles en nog wat. Had geen enkele haast om van de kamer af te gaan. Uurtje volgemaakt en haar bedankt voor de geleverde diensten. HHG 100%

  9. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (19 september 2019),mynasch (20 oktober 2019),Sjeufke (13 september 2019)

  10. #7
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:45
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Mannen wat is deze site toch soms een geweldig hulpmiddel. Na een lange date smachtte ik naar een bakkie koffie en rust. Eigenlijk moet je dan op een zaterdag niet aan de bar gaan zitten, maar er was plek aan het einde van de bar. Toen ik bijna weer het ventje was, zag ik een dame met een goddelijk lichaam die ook vriendelijk naar mij keek. Nog maar een kop koffie genomen en er stond een oogcontact met de toch wel redelijk lange dame. De aanhouder wint, want een paar minuten later konden wij aan onze eerste woordenwisseling beginnen. De uitstekend Duits sprekende dame was Beatrice en ik maakte gelijk een vermoedelijk veel gemaakte grap over onze voormalige koningin. Mevrouw wist verdomd veel van ons Koningshuis en kreeg het gevoel van dat is geen dom vrouwtje. Ik heb netjes aan deze Hongaarse schoonheid verteld dat ik eerst op adem moest komen en daar had mevrouw begrip voor. Na het eten merkte ik vooralsnog het enige minpuntje over Beatrice op, want ik vroeg of zij naast mij kwam zitten maar dat weigerde mevrouw omdat zoals ze later vertelde in Golden Time is om geld te verdienen. Ik dacht o mijn god een zakelijk afwerkertje. Toch kon ik Beatrice niet uit mijn hoofd krijgen en later op de dag met haar naar de kamer gegaan. Genoten van de eerste tot de laatste minuut. Beatrice is geweldig op de kamer en alle standjes waren mogelijk. Bij het afrekenen van de vijftig euro met een welverdiende tip dacht ik: deze dame is voor herhaling vatbaar. Beatrice tot snel.

  11. Onderstaande 5 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (23 oktober 2019),fg22 (16 juli 2020),mynasch (20 oktober 2019),Sjeufke (19 oktober 2019),Vendezz (19 oktober 2019)

  12. #8
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Vandaag een leuk half uurtje gehad met haar.
    Ze zat toevallig naast mij op een van de krukjes en ik wilde eigenlijk naar huis vertrekken.
    Ze zocht voorzichtig contact en ik had een leuke babbel met haar. Als je wil zei ze uiteindelijk kunnen we ons wat amuseren.
    Op de kamer lekker en voorzichtig zoenen. Strelen en een hemelse pijpbeurt waarbij alle technieken gebruikt werden. 69 wilde ze niet omdat ze dat niet graag doet. Ok alle respect dus dan doen we dat niet.
    Ze heeft wat bredere heupen en een heerlijke kont. Heb haar dan genomen op zn hondjes. Echt heerlijk... daarna amazone afgemaakt.
    Met heerlijk tongzoenen.
    Een superleuke meid , voor herhaling vatbaar
    Ze heeft 3 ronsde rozenbollen op haar linkerzijde buik getatoeeerd. Tus maar dat j’t weet ��

  13. Onderstaande 5 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 juli 2020),ju52 (24 november 2019),laplagne (22 november 2019),pret (21 november 2019),Sjeufke (21 november 2019)

  14. #9
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:59
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.747
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    @ SS

  15. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (11 juli 2020),laplagne (11 juli 2020)

  16. #10
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    24 september 2023 @ 18:46
    Berichten
    79
    Discussies
    12
    Thanks
    6
    Thanked
    50 in 19 posts

    Standaard

    Getooid met mondkapje werd ik afgelopen zondag in SS aangesproken door Beatrice die mij verzocht het mondkapje eens even te laten zakken, zodat ze zeker wist dat ze me met de juiste naam aan zou spreken. Na 2 jaar werd ik door haar herontdekt en de vreugde was bij ons beiden erg groot. Wat is ze mooi gebleven in de afgelopen 2 jaar. Ik zelf word de laatste weken wel vaker benaderd als ik een mondkapje op heb. Ligt dat aan het mondkapje of zou mijn oorspronkelijke aantrekkelijkheid nog steeds een rol spelen ? Enfin, een super bijeenkomst ontvouwde zich vervolgens op de kamer. Het al bekende hoge serviceniveau werd nog overtroffen. Helaas door de (begrijpelijke) regelgeving op het moment in SS mocht dit wederzien maar een uurtje duren, maar dat gaan we snel inhalen op een doordeweeks dag als de tijdslimiet ons niet in de nek hijgt. Beatrice is sinds een paar weken in SS (v/h GT en daarvoor LR) en is zonder meer een aanwinst voor dit etablissement. Nu niet allemaal haar tijd gaan claimen, want ik heb nog wat in te halen met haar de komende weken.

  17. Onderstaande 4 leden hebben fukkiedukkie bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (18 augustus 2020),mentholbear (18 augustus 2020),molaar (19 augustus 2020),Sjeufke (17 augustus 2020)

  18. #11
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Top kamer mee gehad. Super lieve dame.

  19. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    JJumbo (17 november 2022),schoolmeester (25 september 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

  Babylon 468*60