Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Villa Tinto 21, Sonja (Roemeense)

    Vanavond ben ik voor het eerst sinds (veel te) lang nog eens in het SKW beland. Het doel? Eten, drinken en neuken.

    Drinken was ne hele gemakkelijke: ik heb de Flux en de Skipper bezocht, goed voor in totaal 2 Choufkes en 2 Desperado's. Schade: 14,20€.

    Eten was niet veel moeilijker. Als frituur Falcon dicht is, heb ik aan het SKW eigenlijk maar 1 ander vast adresje: Pita Falcon 4. De keuze is er gevallen op een bicky cheese met Samurai saus. Schade: 4€. Smaakte werkelijk zalig! Het hoeft echt niet altijd a la carte eten van restaurant niveau te zijn, om lekker te zijn.

    Neuken bleek een iets moeilijkere te zijn. Ik heb zeker 10 rondjes doorheen het SKW gelopen, en zag gedurende mijn wandelingen verschillende mooie meiden, maar die ene, die die er echt bovenuit stak en waarvoor ik zonder aarzelen 50€ zou bovenhalen. Nee, die miste ik lange tijd.

    Tot... ik plots Sonja opmerkte op Villa Tinto 21. Een 26 jaar jonge griet, blijkbaar sinds 3 jaar werkzaam in het SKW, met een leuk gezicht, maar vooral: een onweerstaanbaar lichaam.

    Sonja (lang blond bruin haar en bruine ogen) is om en bij de 1,60m groot, een kleintje dus, is slank gebouwd, heeft een heel lekker kontje en een relatief nieuwe en goed gelukte silli D-cup. Een paar tattoo's, onder andere eentje op haar linker schouderblad, maken het mooie geheel af.

    Aangetrokken door haar mooie verschijning, had ik, voor ik er erg in had, de trap van VT21 beklommen, hadden we ons ontdaan van onze kleren, en werd kleine Piet enthousiast wakker gepijpt.

    Spelen met Sonja haar ietwat te harde borsten werd toegejuicht, met de vingers in de buurt van haar poesje komen, werd sterk afgeraden...

    Piet stond al snel op oorlogssterkte, dus er moest geneukt worden: missio, cowgirl en hondjes. De seks was goed zonder meer. Tijdens hondjes mocht ik diep doorstoten en dat doet het hem bij mij bijna altijd. Zaadjes dus vlot in het condoom gespoten, ondertussen genietend van het zicht op Sonja haar slanke, strakke billetjes.

    Ff kleine piet opgekuist, nagepraat, kleren aangedaan en na een kleine 20 minuten stond ik terug op straat.

    Schade: 50€. Overall gevoel: ik was tevreden. Mooie meid en een, voor de ramen, goede service. Meer moet dat soms niet zijn.

    SKW en Sonja: het was weer aangenaam. Tot de volgende keer!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (13 juli 2017),Massi ( 4 augustus 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60