Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 70
  1. #26
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Ja want een meisje van haar leeftijd is vrouw en de kans dat zij op het ic terecht komt is klein.. dat ze anderen besmet.. dat zal vast al gebeurt zijn.. maar dat gaat gewoon verder .. de media creëert een vertekend beeld.. natuurlijk is het een vreselijk virus vooral voor zij die geen weerstand hebben.. nou geloof dat hebben deze meiden wel

  2. #27
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Phea, je kent kennelijk een hoop moeilijke woorden en filosofeert er aardig op los maar er van uitgaan dat dvp in algemene zin een goede weerstand hebben en allemaal corona al hebben doorgemaakt getuigd van weinig realiteitszin. Met jouw redenatie hadden we in het geval van Vanny al lang en breed kunnen vernemen dat er enkele klanten van haar op omvallen staan of al zijn omgevallen aan corona. Want die ken ik wel een paar. Gewoon omdat ze in de risico categorie vallen met ernstige onderliggende aandoeningen. Laat staan al die andere ijsberen met hier en daar wat gebreken. Geloof me dat zulk nieuws zich sneller verspreid dan het corona virus.

  3. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (30 maart 2020)

  4. #28
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Beste brian, ik formuleer wel zodanig dat het gaat om kans, en zoals we weten 80% heeft nauwelijks klachten... en het is ook nog eens zo dat er genoeg mensen zijn die minder weerstand hebben en inderdaad zeker ziek zijn geworden, maar jij weet toch ook dat vele jongens die een dvp zoeken uit een heel ander gedeelte van het land komen... of zelfs buitenland al die belgen en nederlanders... NRC artikel https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bin...ziq8mqzOR_oOP8
    .
    het artikel bevestigt mijn vermoedens al begin februari waren er mensen in brabant besmet maar die niemand die dat in gaten had... en dat geldt zeker ook voor duitsland... het werd pas ernstig toen mensen zoals die in Heinsberg op de IC terecht kwamen , een man met kanker die trouwens wel dit heeft overleefd...

    kijk naar getallen en zie wie er het meeste die in het ziekenhuis liggen mensen van boven de 80 alleen Dalton past in dat groepje hier op ets forum en zelfs Dalton acht ik in staat het virus te overwinnen...

    er zijn ieder jaar zijn er jonge vitale mensen die ergens plots dood aan gaan dat zijn er geen duizenden ,dat zijn er in nederland tientallen...op een bevolking van 17 miljoen..... .we laten ons hoofd veel ste veel hangen naar sensatie berichten uit kranten, het gaat mij om harde feiten....die je kunt toetsen in jawel je riep het al 'realiteit'

  5. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 maart 2020),mager (31 maart 2020),WA (30 maart 2020)

  6. #29
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    5 april 2020 @ 18:52
    Berichten
    55
    Discussies
    1
    Thanks
    44
    Thanked
    80 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Phea, je kent kennelijk een hoop moeilijke woorden en filosofeert er aardig op los maar er van uitgaan dat dvp in algemene zin een goede weerstand hebben en allemaal corona al hebben doorgemaakt getuigd van weinig realiteitszin. Met jouw redenatie hadden we in het geval van Vanny al lang en breed kunnen vernemen dat er enkele klanten van haar op omvallen staan of al zijn omgevallen aan corona. Want die ken ik wel een paar. Gewoon omdat ze in de risico categorie vallen met ernstige onderliggende aandoeningen. Laat staan al die andere ijsberen met hier en daar wat gebreken. Geloof me dat zulk nieuws zich sneller verspreid dan het corona virus.
    Helemaal mee eens Brian.

    Verder zet ik grote vraagtekens bij de mate van onafhankelijkheid waarin deze dame opereert.
    Welke nuchtere "zelfstandig werkende" dame neemt in deze tijd dit soort enorme gezondheidsrisico's? Vooral gezien haar abnormaal goede bezettingsgraad tijdens haar lange periode dat ze in Duisburg werkzaam was. Haar deurtje zat namelijk altijd dicht terwijl er licht brandde op haar kamer.
    En, ja Phea, er zijn ondertussen al talloze berichten verschenen in de media waarin wordt vermeld dat zeer jonge gezonde mensen het loodje hebben gelegd tgv. het corona virus. Dus vatbaar is ook zij zeker!
    Deze dame heeft ondertussen kapitalen aan geld gegenereerd. Lijkt me dat je als "zelfstandig werkende" dame dan wel een behoorlijke financiële buffer hebt opgebouwd om dit soort periodes door te komen. Toch?

  7. Onderstaande 2 leden hebben Maximiliano bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 maart 2020),marcelasnl (31 maart 2020)

  8. #30
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Via het Vanny-topic op bordellcommunity begrijp ik van een schrijver dat je eerst een man aan de lijn krijgt alvorens je in contact komt met Vanny. Grote kans dus dat een groot gedeelte van haar vergaarde fortuin in handen komt van een marginale Albanees.

  9. Onderstaande 2 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 maart 2020),marcelasnl (31 maart 2020)

  10. #31
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    5 april 2020 @ 18:52
    Berichten
    55
    Discussies
    1
    Thanks
    44
    Thanked
    80 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Via het Vanny-topic op bordellcommunity begrijp ik van een schrijver dat je eerst een man aan de lijn krijgt alvorens je in contact komt met Vanny. Grote kans dus dat een groot gedeelte van haar vergaarde fortuin in handen komt van een marginale Albanees.
    Dat bevestigt dus mijn vermoedens.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Maximiliano bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 maart 2020),marcelasnl (31 maart 2020)

  12. #32
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    talloze berichten in de media maximillano , precies dat is wat ik bedoel, ik wil getallen exacte getallen die de realiteit weergeven...en talloze hoeveel zijn er dat , alten het er 25 zijn ... wow wat een talloze gevallen zeg, verkoopt goed hoor dit soort berichten in het ad en de telegraaf hier nog eens wat meer feiten..mijn onder buurman zwaar astma en hartpatiënt en enorm dik geworden is vorige week afgevoerd met de ambulance... doodsoorzaak Corona of hartfalen jij mag het zeggen...

    https://swprs.org/a-swiss-doctor-on-...fexTmOP-odrnLs en de tweede duitse viroloog en toxicoloog over feiten gesproken: https://www.youtube.com/watch?v=7wfb-B0BWmo


    weten jullie het vaak per week ambulances uitrukken voor oude mensen met hartfalen? wel eens naarde cijfers gekeken? ooit wel eens mee gemaakt in een saunaclub? nee vraag maar eens hoe vaak daar ambulances verschijnen voor hartfalen in alle bordelen van NRW..

    vraagtekens bij vrijwilligheid... en ze heeft ene buffer , beetje tegenstrijdige opmerkingen , is ze nu wel slavin of niet en als ze het niet is dan gebruik je het argument van oh ze heeft een buffer...

    over gezondheidsrisico's gesproken, weet jij hoeveel je zelf uitstoot aan vervuiling in de lucht ? dat heeft niets met corona te maken , nee maar wel met gezondheid van mensen

    mijn stelling is: ze mag doorwerken als ieder ander beroep dat als vitaal wordt beschouwd...


    als er een kerel of maffia is die haar dwingt doe aangifte! dan is er geen buffer en lijdt deze persoon enorm!

  13. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (30 maart 2020),fg22 (30 maart 2020),Kwibus2 ( 1 april 2020)

  14. #33
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    5 april 2020 @ 18:52
    Berichten
    55
    Discussies
    1
    Thanks
    44
    Thanked
    80 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    talloze berichten in de media maximillano , precies dat is wat ik bedoel, ik wil getallen exacte getallen die de realiteit weergeven...en talloze hoeveel zijn er dat , alten het er 25 zijn ... wow wat een talloze gevallen zeg, verkoopt goed hoor dit soort berichten in het ad en de telegraaf hier nog eens wat meer feiten..mijn onder buurman zwaar astma en hartpatiënt en enorm dik geworden is vorige week afgevoerd met de ambulance... doodsoorzaak Corona of hartfalen jij mag het zeggen...

    https://swprs.org/a-swiss-doctor-on-...fexTmOP-odrnLs en de tweede duitse viroloog en toxicoloog over feiten gesproken: https://www.youtube.com/watch?v=7wfb-B0BWmo


    weten jullie het vaak per week ambulances uitrukken voor oude mensen met hartfalen? wel eens naarde cijfers gekeken? ooit wel eens mee gemaakt in een saunaclub? nee vraag maar eens hoe vaak daar ambulances verschijnen voor hartfalen in alle bordelen van NRW..

    vraagtekens bij vrijwilligheid... en ze heeft ene buffer , beetje tegenstrijdige opmerkingen , is ze nu wel slavin of niet en als ze het niet is dan gebruik je het argument van oh ze heeft een buffer...

    over gezondheidsrisico's gesproken, weet jij hoeveel je zelf uitstoot aan vervuiling in de lucht ? dat heeft niets met corona te maken , nee maar wel met gezondheid van mensen

    mijn stelling is: ze mag doorwerken als ieder ander beroep dat als vitaal wordt beschouwd...


    als er een kerel of maffia is die haar dwingt doe aangifte! dan is er geen buffer en lijdt deze persoon enorm!

    Haha.....die Phea.
    Wat een onzin verkondig jij hier.
    Maar ik weet wel waarom.
    Jij zit omhoog met je kwakje en zoekt naar argumenten om toch dvp's te kunnen blijven bezoeken onder het mom van "zo'n vaart loopt het allemaal niet en Vanny heeft niets onder de leden en wordt zeker niet gedwongen om dit werk te doen".
    Ik kan maar 1 ding zeggen Phea, je moet gewoon doen wat je niet laten kunt. Laat je zeker door ons niet tegenhouden.
    Trouwens exacte getallen die de realiteit weergeven kun jij ook niet geven.
    Iets zegt in me zegt me om toch liever de berichten van het AD te geloven dan de onzin van éne Phea

  15. Onderstaande leden hebben Maximiliano bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 maart 2020)

  16. #34
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    zo is dat volg maar gewoon het AD.nl met haar hysterie berichten., je neemt niet de moeite om duitse virologen te beluisteren, die hebben veel zinnigs te vertellen dan ik maar zeker dan het AD.nl .. en of ik omhoog zit... nee hoor, geen enkele behoefte om naar de hoeren te gaan, gewoon niet naar duitsland rijden... in Nederland , behalve sixsense kom ik jaren niet meer bij de dames.zonde van je geld, als luder lounge weer open gaat in dortmund ga ik daar gewoon eer heen prima club 1 maart was daar ook mijn laatste bezoek , prima zo .. je kan je ook gewoon onthouden en zorgen dat je literatuur leest ipv kulverhalen in het ad.nl... ach het AD. , maar ja literatuur lezen betekent dat je iets meer moet kunnen dan het Ad bekijken ... en dat kost tijd en oefening... veel mensen zijn daar inmiddels niet meer mee bekend die lezen snelle artikeltjes uit flut kranten, luister AD.nl is net zoets als BILD in duitsland... wordt wakker !

  17. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 maart 2020),Kwibus2 ( 1 april 2020),mager (31 maart 2020)

  18. #35
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    https://swprs.org/a-swiss-doctor-on-...fexTmOP-odrnLs en de tweede duitse viroloog en toxicoloog over feiten gesproken: https://www.youtube.com/watch?v=7wfb-B0BWmo
    LOL zelfde info, andere interpretatie. Zo komen we er natuurlijk nooit uit.

  19. #36
    Geregistreerd
    17 mei 2016
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:42
    Berichten
    157
    Discussies
    1
    Thanks
    51
    Thanked
    183 in 89 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Via het Vanny-topic op bordellcommunity begrijp ik van een schrijver dat je eerst een man aan de lijn krijgt alvorens je in contact komt met Vanny. Grote kans dus dat een groot gedeelte van haar vergaarde fortuin in handen komt van een marginale Albanees.
    Misschien kun je een link geven waarin dit beweerd wordt, ik kan hem namelijk niet vinden. Er wordt wel geopperd dat een man haar ad geplaatst zou hebben (bericht #891, pag 45, Vanny-topic).

    Ik heb haar de afgelopen maanden regelmatig bezocht, en ik heb geen moment de indruk gekregen dat zij dit werk onder dwang, of tegen haar zin, deed.
    Er kan natuurlijk wel een man in haar leven zijn die haar, op de achtergrond, helpt. Als dat zo is kan ze die heel goed buiten beeld houden.
    Ze is gewoon goed in haar werk, en weet heel goed hoe ze de centjes binnen moet krijgen. Ik wil wel zeggen dat het me verbaasd dat ze op KM staat.

    Wat betreft haar gezondheid: Als ik het me goed herinner had ze rond eind januari een flinke verkoudheid. 14 februari, én de dag ervoor of erna, is ze twee dagen ziek geweest en heeft ze niet gewerkt. Kort daarna heb ik haar nog bezocht.

    Ik zelf heb alle verschijnselen van Covid-19 mild gehad, behalve koorts. Ik heb ook, tot voor drie weken terug, nog andere dames bezocht, allen in Duisburg. Maar nu... echt even niet. Deze gedwongen onthouding zal toch wel ergens goed voor zijn... Ik kan zeggen dat ik met verlangen uitkijk naar de dag dat we allemaal weer gezond met onze hobby verder kunnen gaan.
    we control the jams

  20. Onderstaande 2 leden hebben orgasmaddict bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (31 maart 2020),Wentelt Eefje (31 maart 2020)

  21. #37
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Nou, net haar kaufmich pagina bekeken en schrok van de foto's. Gezien de ontelbare pagina's over haar op bordellcommunity dacht ik dat hier om een dame met de looks van een victoria secret model zal gaan.
    Nu ik de foto´s gezien heb snap ik de hele ophef over deze dame niet. Niets speciaals aan en ga voor zulke looks echt niet helemaal na duisburg rijden.

  22. #38
    Geregistreerd
    17 mei 2016
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:42
    Berichten
    157
    Discussies
    1
    Thanks
    51
    Thanked
    183 in 89 posts

    Standaard

    Het is wel vaker gezegd.
    Ook zij was vroeger slank. Maar ze moppert niet over haar figuur, ze klaagt helemaal niet, integendeel, ze is prima gezelschap.
    Ieder zijn smaak, maar ik kan je zeggen dat het een vreselijk lekker wijf is, waar iedere cent goed aan besteed is. Maar inderdaad, geen topmodel.
    we control the jams

  23. #39
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orgasmaddict Bekijk bericht
    Misschien kun je een link geven waarin dit beweerd wordt, ik kan hem namelijk niet vinden. Er wordt wel geopperd dat een man haar ad geplaatst zou hebben (bericht #891, pag 45, Vanny-topic).
    Heb het bericht even door de translate machine gehaald, je hebt gelijk. Er valt blijkbaar nog wat aan m'n Duits te schaven !

    Ach Vanny, ze heeft inderdaad geen fotomodellen figuurtje. Haar gezichtje is misschien ook niet de allermooiste van het vulkaangebied.
    Echter, op het gebied van service is ze al jaren titelhouder. Haar borsten zijn superieur en haar achterwerk is echt fenomenaal. Ik noem haar weleens de wandelende "penny arcade" je gooit een muntje naar wens in haar (GFE, Bizar, Kinky, etc.) en Vanny begint te spelen!
    Neen, liever iets inleveren op uiterlijk maar geweldige seks dan vechten tegen arrogantie en luiheid met het zoveelste supermodel....

  24. Onderstaande 3 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 ( 1 april 2020),lekkersfan (31 maart 2020),orgasmaddict (31 maart 2020)

  25. #40
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    5 april 2020 @ 18:52
    Berichten
    55
    Discussies
    1
    Thanks
    44
    Thanked
    80 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Nou, net haar kaufmich pagina bekeken en schrok van de foto's. Gezien de ontelbare pagina's over haar op bordellcommunity dacht ik dat hier om een dame met de looks van een victoria secret model zal gaan.
    Nu ik de foto´s gezien heb snap ik de hele ophef over deze dame niet. Niets speciaals aan en ga voor zulke looks echt niet helemaal na duisburg rijden.
    Inderdaad, een knappe meid is zij inderdaad niet. Dan valt er in Eros 26 wel wat beters uit te kiezen.
    Maar, zij heeft wel andere belangrijke kwaliteiten. 1 daarvan is het weten te bespelen van haar klanten. Hun het gevoel geven dat ze speciaal zijn en dat er misschien wel iets meer in het vat zit dan een traditionele dvp-klant relatie. Laat dat nu net datgene zijn waarvoor heel veel mannen die in een sociaal isolement zitten erg gevoelig zijn en je snapt waarom deze meid continue bezet is en grote bedragen geld naar binnen harkt.
    Ik heb zelfs weleens gezien dat een klant van haar met een grote bos rode rozen voor haar kamer stond te wachten. Dat zegt veel over haar acteerkwaliteiten!

  26. Onderstaande 2 leden hebben Maximiliano bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger (31 maart 2020),Sjeufke (31 maart 2020)

  27. #41
    Geregistreerd
    17 mei 2016
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:42
    Berichten
    157
    Discussies
    1
    Thanks
    51
    Thanked
    183 in 89 posts

    Standaard

    Haha, ja, maar jij weet niet dat zij weet dat ik dat weet.
    Het spel is o zo leuk.
    we control the jams

  28. Onderstaande 2 leden hebben orgasmaddict bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger (31 maart 2020),lekkersfan ( 1 april 2020)

  29. #42
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Iedereen wandelt met andere motieven maar ik wandelde voor de dames die je niet zo gauw in Nederland ziet. Vanny is een meisje wat mij niet warm maakt. Als ik haar op straat zou zien dan zou ze nog geen eens opvallen. Service/looks ratio is belangrijk maar ik vind de looks bij Vanny zo onsmakelijk dat haar service het zeker niet compenseert. Als je een beetje close bent met de mooie dames en zelf ook veel te bieden hebt dan geven de mooie dames ook goede service.

  30. #43
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Opvallend veel gefantaseer en op niets gebaseerde aannames in dit draadje.

    Smaken verschillen. De een gaat voor dames met een super uiterlijk die in sommige gevallen verwende en verwaande types blijken te zijn.
    Een ander gaat meer voor de persoonlijkheid en het contact naast het fysieke dat de dame biedt.
    Voor mij is de tweede optie van groter belang. Een optik fick is aan mij niet besteed.

  31. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger ( 1 april 2020)

  32. #44
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Opvallend veel gefantaseer en op niets gebaseerde aannames in dit draadje.

    Smaken verschillen. De een gaat voor dames met een super uiterlijk die in sommige gevallen verwende en verwaande types blijken te zijn.
    Een ander gaat meer voor de persoonlijkheid en het contact naast het fysieke dat de dame biedt.
    Voor mij is de tweede optie van groter belang. Een optik fick is aan mij niet besteed.
    Misschien kan je andermans mening respecteren. Wat jezelf meebrengt telt ook mee hoe een dame je behandeld.

  33. #45
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Ik denk wel dat ik de mening van anderen respecteer.
    Alleen heb ik weinig waardering voor postjes waarin volop gefantaseerd wordt soms ten nadele van een DVP.

    Tot nu toe bepaald geen klachten van de dames waar ik mee te maken heb. Ze verdienen respect en dat krijgen ze van mij zeker.

  34. #46
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Ik denk wel dat ik de mening van anderen respecteer.
    Alleen heb ik weinig waardering voor postjes waarin volop gefantaseerd wordt soms ten nadele van een DVP.

    Tot nu toe bepaald geen klachten van de dames waar ik mee te maken heb. Ze verdienen respect en dat krijgen ze van mij zeker.
    Wat ik probeer te zeggen: als een “optic fuck” (wat niet netjes is om over een dame te zeggen) je slecht behandeld dan kan dat ook aan jezelf liggen. De meeste mooie dames van de hoogste plank behandelen mij gewoon goed, dus waarom zou ik iets van de laagste plank pakken? Andermans mening respecteren is daarom belangrijk want zij kunnen een andere beleving hebben.

  35. Onderstaande 2 leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix ( 1 april 2020),Sjeufke ( 1 april 2020)

  36. #47
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Een optik fick is de beschrijving die past bij dames die er erg aantrekkelijk uitzien maar dat uiterlijk genoeg vinden als aanbod en zich verder niet inspannen
    om het samenzijn met de ijsbeer aangenaam te laten verlopen. Die dames zijn niet mijn favoriete keuze.

    Een minder knappe dame die charmant overkomt heeft mij vrij snel in haar netje gestrikt. Daar ben ik gevoelig voor.
    Soms kom je de combinatie van beide tegen.
    Nog niet zo lang geleden een zeer aantrekkelijke Nederlandse DVP ontmoet die daarnaast zeer gewoon en vriendelijk is.
    Geen spoor van arrogantie of verwaandheid. Ik was verbijsterd door deze combinatie. Die komt niet veel voor.

    Ik werk in de mediawereld. Ken daardoor aardig wat "gezichten" Dat zijn de mensen die op televisie verschijnen.
    Vrijwel allemaal zijn dat vriendelijke intelligente mensen die zich in de eerste plaats interesseren voor het maken van goede programma's
    Daar is geen spoor van verwaandheid bij te bekennen. Zo kan het ook.

  37. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan ( 1 april 2020)

  38. #48
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Vanny is momenteel actief op twitter en deelt hier de meest bizarre momenten met haar klanten!
    SM is niet mijn kopje thee maar zo zie je maar weer dat Vanny haar tijd ver vooruit is en echt tot de top van de Duisburgse dvp's behoort.
    https://twitter.com/ladyvanny2626?s=21



    Hopelijk snel weer te bezoeken onder de Vulkaan.

  39. Onderstaande leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (18 mei 2021)

  40. #49
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Vanny is momenteel actief op twitter en deelt hier de meest bizarre momenten met haar klanten!
    SM is niet mijn kopje thee maar zo zie je maar weer dat Vanny haar tijd ver vooruit is en echt tot de top van de Duisburgse dvp's behoort.
    https://twitter.com/ladyvanny2626?s=21



    Hopelijk snel weer te bezoeken onder de Vulkaan.
    kom er maar in marselnl

  41. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 9 juni 2021)

  42. #50
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Vanny is momenteel actief op twitter en deelt hier de meest bizarre momenten met haar klanten!
    SM is niet mijn kopje thee maar zo zie je maar weer dat Vanny haar tijd ver vooruit is en echt tot de top van de Duisburgse dvp's behoort.
    https://twitter.com/ladyvanny2626?s=21



    Hopelijk snel weer te bezoeken onder de Vulkaan.
    Bah bah.

  43. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 9 juni 2021)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

  Babylon 468*60