Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20
  1. #1
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard Let's talk about Blow Jobs!!

    Beste mensen,

    PZC is een veel gevraagde en aangeboden seksuele handeling.
    Beduidend minder risico op soa's dan nzc, maar toch, mét is veiliger.
    Voor beide partijen.

    Check het filmpje over Blow Jobs op deze webpage: https://www.soaaids.nl/nl/informatie...chnieken/oraal

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  2. Onderstaande leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 juni 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Beetje jammer om dit zo vlak voor 1 Juli te plaatsen. Daarnaast heeft het gemiddelde forum lid hier al een keer of duizend een mond om de blanke piemel gehad, met zeer zelden gevolgen. Je verliest alleen maar geloofwaardigheid tov de waarschuwingen over nzc.

    Nadenken over waar je post, het is hier geen hookers hè.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  4. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Mistralwind (29 juni 2017),Piet Plezier (28 juni 2017),stimpy3 ( 2 juli 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Beetje jammer om dit zo vlak voor 1 Juli te plaatsen. Daarnaast heeft het gemiddelde forum lid hier al een keer of duizend een mond om de blanke piemel gehad, met zeer zelden gevolgen. Je verliest alleen maar geloofwaardigheid tov de waarschuwingen over nzc.

    Nadenken over waar je post, het is hier geen hookers hè.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
    daar sluit ik me helemaal bij aan
    Want je hebt helemaal gelijk
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  6. #4
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.056
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    PZC is een veel gevraagde en aangeboden seksuele handeling.
    Beduidend minder risico op soa's dan nzc, maar toch, mét is veiliger.
    Voor beide partijen.
    Voor zover ik weet is condoomgebruik in de prostitutie in Nederland niet verplicht. Weet dat echter niet 100% zeker. Indien dat zo is staat het wel op gespannen voet met arbo wet- en regelgeving. Een zzp'er (er van uitgaan de een prostituée een zzp'er is) heeft derhalve bij het uitoefenen van haar beroep de verplichting veiligheidsmaatregelen te treffen voor bijvoorbeeld bezoekers.
    De arbeidsinspectie inspecteert de arbeidsomstandigheden op de werkplek. In die zin zou je condoomgebruik als een verplichting kunnen zien. Hmmm, moeilijk, moeilijk moeilijk.

  7. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (29 juni 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Een grappig en informatief filmpje voor klant en dvp. Het ismisschien vloeken in de kerk maar ik begin sympathie te krijgen voor die pmc lobby vanuit de wetgever.

  9. #6
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Een zzp'er (er van uitgaan de een prostituée een zzp'er is) heeft derhalve bij het uitoefenen van haar beroep de verplichting veiligheidsmaatregelen te treffen voor bijvoorbeeld bezoekers.
    De arbeidsinspectie inspecteert de arbeidsomstandigheden op de werkplek.
    Moeten dvp's nu ook hun VCA halen?

  10. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 juni 2017)

  11. #7
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.568
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Een grappig en informatief filmpje voor klant en dvp. Het ismisschien vloeken in de kerk maar ik begin sympathie te krijgen voor die pmc lobby vanuit de wetgever.
    Blijf jij maar uit de politiek. Dat lijkt mij beter, zo. Links lullen, rechts zakken legen of zoiets.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (28 juni 2017),Sjeufke (28 juni 2017)

  13. #8
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Let's talk about Blow Jobs!!

    Juist een condoomplicht ( die er in Nederland niet is) staat op gespannen voet met het recht ( namelijk het grondwettelijke recht op onaantastbaarheid van het eigen lichaam ):
    https://www.soaaids.nl/nl/node/8989

    Daartegen moet men dan het belang van het beschermen van belangen /risico's van mensen in een kwetsbare groep ( prostituees) afwegen, hetgeen in Duitsland belangrijker is gevonden en zodoende de preferentie is gegeven.


    Lees hier ook altijd onzin als zou het niet te controleren zijn maar even in Jip en Janneke taal:
    Pzc was de standaard service in Duitse saunaclubs. Op sites stond vaak ook bij service : pzc en nmc en rest in overleg met de dame.
    Met de nieuwe wet is pmc verplicht en kan de dame zich daarop beroepen , het is immers de wet . De dame is hiermee
    Beter beschermd dan voorheen , ze kan immers, indien gewenst , kiezen voor pmc waar ze dat voorheen niet kon ( vanuit de idee van de wetgever dan).

    Dames die toch pzc willen , tegen meerprijs of wat dan ook , het is illegaal maar niet echt goed te checken en gebeurt onder meer in Bayern ook.
    Verschil is dus, dat dames voorheen geen keuze hadden en nu wel en dat is al een hele vooruitgang ( nogmaals : bezien vanuit de politiek ) tov de situatie dat er geen keuze was en men altijd voor het minder veilige pzc moest kiezen .
    Uiteraard zitten er allerlei haken en ogen aan, met name de concurrentie tussen dames ( wellicht "moeten" sommige dames toch pzc aanbieden om te kunnen concurreren etc etc) maar die dingen zijn lastig uit te bannen. De wetgever ziet het gewoon als een stap de goede richting op , zowel naar de dames als naar de niet hoerenlopende kiezer en weet dat echte handhaving er dus niet echt inzit maar de keuze is al heel wat...

    Ik heb me de laatste jaren al niet laten pijpen in een saunaclub , doe altijd tz en dan nmc dus het is mij allemaal om het even


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #9
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Ja pietSAN weet z'n moment te kiezen om dit te posten
    De zwarte wolf

  15. #10
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    laat mensen wat vrijheid nemen piet san, ik weet maar al te goed dat je er een soa mee kunt oplopen, zelf gehad...maar ik ben blij dat neuken met prima te doen is in combi met pijpen zonder..., zolang er niet ene condoom is dat zorgt voor een goed gevoel, kan je beter zeggen schaf de prostitutie maar af want zonder pijpen mag niet, en met voel je veel en veel minder..., we gaan toch ook niet de motoren van alle auto's streng afvoeren tot 130 kilometer per uur...ik ben toch een stuk voorzichtiger op de autobaan met mijn auto dan dat ik me druk maak over een soa al ik weer eens lekker wordt gepijpt....de kans dat je een vrouw treft die dat vies vindt is nog steeds levens groot in nederland

  16. #11
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    pietSan geeft vanuit zijn kennis aan waar risico's liggen. Zijn Job denk ik dan maar.
    Met alle respect naar leden die hier op hebben gereageerd, veel nieuws is er niet in het bericht van pietSAN. We weten allemaal dat er een risico is, maar dat het zeer klein is. En dus nemen we (bijna) allemaal dat risico.
    Het moment waarop het bericht wordt gepost...... . Wat is een goed moment dan?

  17. #12
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Ik heb me de laatste jaren al niet laten pijpen in een saunaclub , doe altijd tz en dan nmc dus het is mij allemaal om het even


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    En dat TZ doe je dan ook met condoom of beflapje of zoiets? Jij weet niet of die dame ook met andere aan TZ doet. Of misschien wel aan pzc doet. Dus is er een mogelijkheid dat jij het daardoor krijgt. Mij lijkt, maar dat kan ik mis hebben, dat je als man meer risico loopt met TZ dan met pzc. Bij de dame lijkt mij het risico eerder andersom. Maar dat hoor ik dan graag van iemand die er meer van af weet.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  18. #13
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    En dat TZ doe je dan ook met condoom of beflapje of zoiets? Jij weet niet of die dame ook met andere aan TZ doet. Of misschien wel aan pzc doet.
    Wie weet zitten er nog nazaten van mij tussen haar tandjes of tegen haar heug

  19. #14
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard Let's talk about Blow Jobs!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    En dat TZ doe je dan ook met condoom of beflapje of zoiets? Jij weet niet of die dame ook met andere aan TZ doet. Of misschien wel aan pzc doet. Dus is er een mogelijkheid dat jij het daardoor krijgt. Mij lijkt, maar dat kan ik mis hebben, dat je als man meer risico loopt met TZ dan met pzc. Bij de dame lijkt mij het risico eerder andersom. Maar dat hoor ik dan graag van iemand die er meer van af weet.
    ???

    Ik doe niet aan laten pijpen , staat er toch .
    Dat betekent met noch zonder condoom...keuze heeft niks met risico's te maken...

    Vandaar dat ik geen last van de wetgeving heb en het mij om het even is...

    Ps doe een cursus lezen zonder condoom voor je ogen

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door John mc Snek; 29 juni 2017 om 21:24

  20. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Beste mensen,

    PZC is een veel gevraagde en aangeboden seksuele handeling.
    Beduidend minder risico op soa's dan nzc, maar toch, mét is veiliger.
    Voor beide partijen.

    Check het filmpje over Blow Jobs op deze webpage: https://www.soaaids.nl/nl/informatie...chnieken/oraal

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    naamloos.jpg

  21. #16
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edoh Bekijk bericht
    Volgens mij geeft hij die raadgeving, niet omdat PZC zondig is, of immoreel, maar louter uit overwegingen mbt volksgezondheid. De kans op een SOA mag dan wel klein zijn, maar in een grote populatie zijn er onvermijdelijk voorvallen van de gekende ongewenste gasten. Het zal jij maar zijn. Hindert die boodschap zo erg ? Misschien toch niet zo gerust dan, dat je die liever niet ziet.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  22. #17
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    ???

    Ik doe niet aan laten pijpen , staat er toch .
    Dat betekent met noch zonder condoom...keuze heeft niks met risico's te maken...

    Vandaar dat ik geen last van de wetgeving heb en het mij om het even is...

    Ps doe een cursus lezen zonder condoom voor je ogen

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik heb het nogmaals gelezen. Jouw reactie en mijn reactie op jouw reactie. En dan vraag ik nu aan jou om mijn reactie op jouw reactie nog eens te lezen. Ter verduidelijking, ik heb het ook niet over pijpen maar over tongzoenen. En dan nogmaals de vraag: wat voor bescherming gebruik jij bij het tongzoenen? Lees ook de opmerking van Sjeufke eens aandachtig door. En laat het allemaal even bezinken voordat je reageert.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  23. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Let's talk about Steve Jobs!!

    hahahaha dat was het eerste wat ik las en wilde meteen zoals P1 reageren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ik heb het nogmaals gelezen.
    .... en nu ga ik mee met dhr Badslippers zijn betoog ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #19
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Besten,

    Veel reacties op het plaatsen van het Blow Job filmpje
    Prima!

    Een paar dingen:
    Geloof het of niet, maar het in deze week plaatsen van deze post is puur toeval. Uiteraard op de hoogte van de wetgeving per 1 juli, maar er niet bij stilgestaan. Excuus. Overigens totaal stupide wetgeving, want hoe te handhaven?

    Tongzoenen is zeker niet risicovoller dan pzc. Onzin. Ook niet wanneer jij tongzoent met iemand die kort ervoor pzc heeft gedaan (met klaarkomen).
    Van tongzoenen kun je geen hiv (prostituee), chlamydia of gonorroe (prostituee en klant) oplopen. Dat kan wel via pzc.

    Het is hier geen Hookers? Ik ervaar weinig verschil. Misschien hier wat meer Duitslandgangers en op Hookers meer Belgiëgangers?

    Condoomgebruik is in Nederland niet verplicht. Voor niemand niet. Het wordt aangeraden oftewel een ieder heeft/neemt de vrijheid te kiezen hoe seks te hebben. Dat is wat anders dan "waarschuwen voor" of een "pmc lobby".

    Moraalridder?
    Misschien toch even nog een keer de tot nu toe geplaatste posts van ondergetekende lezen.

    Vriendelijke groet en goed weekend allen,
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  25. Onderstaande 4 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 juli 2017),John mc Snek (30 juni 2017),toyota (30 juni 2017),Wijze grijze (30 juni 2017)

  26. #20
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    @006 1/2:

    Ik meld dat ik me nooit laat pijpen, omdat ik er geen interesse in heb, dus dat de nieuwe wetgeving me niet interesseert noch stoort.


    Jouw reactie op die post is dan, of ik wel goed besef dat TZ ook gezondheidsrisico's met zich meebrengt?

    Die reactie slaat dan toch als een tang op een varken...
    maar goed, er zijn twee opties, je snapt het niet of je wil het niet snappen. Ik hoop voor jou op het tweede maar vrees het eerste


    Verder meldt PietSAn hier nog even terecht dat je daarnaast medisch gezien ook nog klinkklare onzin uitslaat...
    Lees de info op zijn site liefst nog een keer goed na, kopje pijpen en kopje zoenen:
    https://www.soaaids.nl/nl/soas/voork...at-wel-en-niet

    Al helpt 2,3 of 4 keer lezen bij jou niet echt tot nu toe...



    Neem een glaasje water en fijn weekend!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

  FKK Artemis 468*60