Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Carla (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    20 juni 2017
    Last Online
    9 juli 2017 @ 13:57
    Berichten
    19
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    35 in 14 posts

    Standaard Carla (Roemeense)



    Carla (Roemeense)
    Leeftijd : 33 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : Buik, Gezicht
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50,- euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben Leahcim bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (25 juni 2017),pret (25 juni 2017),SAS ( 1 juli 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Zondag bij Villa Marisol neergestreken. Mijn eerste keer dus eerst rustig op verkenningstocht. Lekker ruime club met tot mijn blijde verbazing een mooie aparte zwembad achtig ruimte met sauna, jacuzzi en ligstoelen. Die ruimte Is lekker warm. Helaas mag er alleen geen drinken mee met die tegels.
    Restaurant is netjes en ruim. Aangezien ik nog op kracht moest komen, even broodje met een glaasje sinasappelsapje genomen en daarna lekker even bijkomen in de grote kino achtig hal met 2 grote schermen.
    En vervolgens beetje werken. Na een poosje kwam een leuke dame erbij. Ik dacht dat ze ergens midden 20 was. Bleek ze paar jaartjes ouder dan gedacht...
    Gezellig praatje gemaakt. Ze Was wat moe en wilde ook even bijkomen. Liefelijk legde ze dr kopie op m'n schoot en begon ze te ontspannen. D'r haar al stelende bedacht ik me dat ik wat massage spul Had meegenomen. Aangeboden of ze een ontspannen massage wilde. Daar had ze zeker wel oren naar. Haar ongeveer 3 kwartier verwend en daarna lekker laten snurken op t bankje. Glaasje water voor dr gehaald en daarna verder gewerkt achter m'n tablet.
    Heerlijk ontspannen werd ze even later wakker en nam dankbaar het water aan.

    Na nog wat gebabbeld te hebben en beetje spelen op de bank was ik intussen aardig aangewakkerd. Dus ging ze sleuteltje halen. De kamers zijn lekker groot bij de club. En ook hier wat kussentjes te ondersteuning van m'n nekkie tijdens 69, m'n favoriete positie. En voor ze het wist lag ze bovenop me te puffen en te trillen. Dat ging sneller dan verwacht. Zij lekker doorpijpen en vervolgens nog wat stadjes gedaan. Om uiteindelijk toch weer terug te gaan met pijpen.
    Heerlijk uurtje met dr gehad. D'r toetjes zijn wel wat slap geworden, maar ik vind dr een leuk koppie hebben. En aan inzet ook geen gebrek.
    Herhalingsgevaar: 7.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 28 juni 2017 om 22:49 Reden: Oh crap, zie net dat er nog Clara/Klaar is. In m'n dagboekje heb ik ook Clara staan. Dus misschien vergist...

  4. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 1 juli 2017),Sjeufke (28 juni 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Babylon 468*60