Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard Roxy (Duitse) Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 114



    Roxy (Duitse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Onbekend
    Prijs : 30 euro Tijdsduur : 25 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, GFE, Aftrekken
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (25 juni 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    25 februari 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 15:33
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    29
    Thanked
    7 in 3 posts

    Standaard

    Heb haar al menig maal bezocht vrijdagavond nog door haar uitmuntend verzorgd.
    Erg vriendelijke meid, ook al komt ze misschien in eerste instantie wat arrogant over.
    Toen ik haar eerste keer zag was ik beetje voorzichtig, vaak hebben de meiden met zo'n uitstraling niet helemaal de juiste instelling om je eens echt goed te verwennen, laat staan er vol voor te gaan...
    maar na een verkennend praatje toch naar binnen, en sindsdien helemaal verknocht aan dr en dr uitmuntende service..
    Ben een drie kwartier bij dr binnen geweest.
    Eerst even lekker alles opgefrist vervolgens begint ze me een echt goede blow Job te geven waar zij ruimschoots de tijd voor neemt, en hem diep in de keel kan hebben, ook likt ze zo heerlijk mn ballen.
    Na enige tijd gaan we verder in standje 69, oh mmmm. Ook merkt je dat je haar met mn gelik behoorlijk opwindt, wordt al snel kletsnat....
    aan haar hele lichaamsbeweging merk je dat ze er zelf ook in meegaat, en niet gespeeld is.
    Wat later gaan we over tot neuken, en hierbij is veel mogelijk, ook totaal geen tijdsdruk.
    Na hemelse belevenissen te hebben ervaren, als afsluiting nog een fijne massage genoten te hebben, beetje bijgekletst te hebben afgesproken om gauw weer langs te komen.

  4. Onderstaande leden hebben dinandus bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (23 juli 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Bij mijn rondgang door 26 stond Roxy aan haar deur. Vaak getwijfeld om bij haar naar binnen te gaan maar er was altijd iets in haar houding dat me tegenhield. Ditmaal begon ze echter in het voorbij lopen spontaan een gesprekje. Het zorgde ervoor dat de twijfel plaats maakte voor nieuwsgierigheid en besloot op haar uitnodiging in te gaan. Roxy is gezegend met een hammerbody waar je een spijker op stuk slaat. Het instaptarief van €30 is dan een leuke manier om te kijken of er een klik en chemie is.

    Na het wasje werd het strijdtoneel opgezocht. Ze nam rustig de tijd om met haar hand mijn lid op oorlogssterkte te brengen. Na een kleine vijf minuten spielerei bood ze een upgrade van haar service aan. Gezien haar rustige en relaxte manier tot dan toe hiermee ingestemd en ze begon aan de BJ. Met de nodige variatie en dezelfde rustige en relaxte wijze. Zeker een tiental minuten op deze wijze genoten waarbij ze zich zo had gepositioneerd dat alles binnen handbereik was. Ze vroeg welke stelling ik wilde en ik zei haar dat ze mocht kiezen. Langzaam liet ze zich on top over mijn lid zakken. Geen hektiek om mij snel klaar te rijden, maar gewoon een fijn tempo waarbij ze beetje bij beetje haar kutspiertjes samenkneep. Een strijd die ik onmogelijk kon winnen en moest me dan uiteindelijk ook gewonnen geven. Tijdens het opfrissen en aankleden nam ze rustig de tijd om na te praten en wekte geen enkel moment de indruk om me zo snel als mogelijk de deur uit te willen werken. Al met al een klein half uurtje binnen geweest waarbij ze een heel andere indruk heeft nagelaten dan ik verwacht had. Zeker een herhaling waard.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  6. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 februari 2019),Giodude ( 9 februari 2019),Pierke69 (18 april 2022),Sjeufke ( 9 februari 2019),Wijze grijze ( 9 februari 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

  Living Room 468*60