Name: Mel
Haarfarbe/-laenge: blond, schulterlang
Groesse: ca. 165 cm
Figur: fraulich-schlank, schoene OW, braungebrannt, bildhuebsches Gesicht
Herkunft/Sprache: Deutschland
Geburtsjahr: 1977
Tattoos/Piercings: Tribal am rechten Oberarm
Service: gut, zoegerliche ZK, kein FT
Sonstiges: Freundin von Carmen und Kim, ohne Bild
Lebenslauf: vorher im Schloss 145, Essen

6 Oktober 2003

Na de avonturen met Vivian, Nina en Laura op de grote kamer was het tijd voor een pauze. Intussen was Bredero ook weer beschikbaar voor een normaal gesprek en ging ik de sauna opzoeken om even bij te komen en me te bezinnen op de volgende ronde... Jessica, dat zou moeilijk worden want die was populair vandaag.... een komen en gaan naar de kamer.

Nu had ik al verschillende keren te horen gekregen van Willem dat Mel ook heel erg lekker was.... Wel een beetje professioneel maar heel lekker. En het heeft natuurlijk ook wel iets om een evenbeeld van een bekende nederlander te neuken (Linda de Mol).

Mel is een vrouw van half in de dertig....en heeft aan haar huidskleur te zien ook een abonnement op de zonnebank. Ze draagt meestal een zwart rokje dat toch wel wat verbergt maar het is zeker niet storend. Ik was haar al een paar keer tegengekomen die dag en het contact was dus weer snel gelegd.....Ik kreeg niet eens meer de kans om weg te lopen....ik werd meteen in de kamer geparkeerd terwijl Mel de handdoeken voor het bed ging halen.

Nadat de handdoeken waren neergelegd, ging Mel meteen tot de aanval over en begon mij stevig te tongzoenen. Ik natuurlijk terugzoenen. Mel begon vervolgens met pijpen maar het leek mij beter om eerst nog even ons aan elkaar voor te stellen (Hallo, meine Name ist Horny_one, und du bist Mel?) ... Mel moest wel lachen om deze komische situatie. Ze pijpte mij in no time stijf en ik vroeg al snel om het condoom eromheen te doen. Zo gezegd, zo gedaan.... Ik werd daarna door Mel heerlijk bereden (zij bovenop met de rug naar mij toe) en vervolgens nog twee andere standjes.

Echter de saunapauze was toch een beetje te kort om hierbij tot een hoogtepunt te komen. Het condoom vloog vervolgens door de kamer en hierna heeft ze me door een combinatie van pijpen en trekken het zaad uit mijn tenen laten komen.

Het was een goede wip maar Mel heeft momenteel twee nadelen: Ze rookt nu erg veel wat bij het zoenen te proeven is en ze is wel erg nadrukkelijk aan het proberen mannen over de streep te trekken...

Ze moet maar eens meer haar natuurlijke charmes gebruiken.


Verder zal Willem2 wel met aanvullingen komen... zijn archief puilt uit met recensies van deze dame.