Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:41
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard Nathalie (Roemeense)



    Nathalie (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Schouder(blad)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 45 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Gaat op korte termijn in Roemenië silliconen aanmeten





  2. Onderstaande leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (16 juni 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:41
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag 15 Juni met deze lieftallige jongedame op de kamer beland nadat ze Carina zag lopen na onze kamersessie en wilde weten waarom ze er zo verslagen uitzag. Nadat ze door Carina het een en ander was bijgebracht liet ze geen moment onbenut als ze me passeerde in de wandelgangen om even te peilen of ik bij haar hetzelfde wilde doen als met Carina op de kamer.

    Na een kort gespekje met haar te hebben gehad waarin ze beweerde binnen enkele maanden 45kg te zijn afgevallen en nog 5kg te gaan had, met haar (volgens eigen zeggen,) "fantastische" dieet van cardio en appels eten, was ik wel benieuwd naar de "ervoor" foto. Ze liet me een foto zien van haar en haar toenmalige vriendje van rond de Kerst en ik zag daar inderdaad iets wat stukken zwaarder was dan dat ze nu was. Vervolgens bedacht ik me dat zoveel afvallen niet echt bevorderlijk voor de borstpartij kon zijn en mijn vermoedens werden bevestigd toen we even later op de kamer waren beland.

    Qua orale kunde is ze een one-trick-pony, want aanwijzingen werden wel opgevold, maar binnen 10 seconden verviel ze weer in haar oude tempo en stijl. Net alsof haar ooit verteld is dat mannen die manier van pijpen geweldig vinden en het altijd werkt.... Helaas niet voor deze jongen.

    Ze gebruikte overigens tegen mijn advies in toch iets teveel glijmiddel en ze was de eerste sinds lange tijd die überhaupt naar haar glijmiddel greep. Kreeg weer een een kansloze smoes dat ik te groot zou zijn, maar toen ik zei dat haar "vriendin" Carina er totaal geen moeite mee had, hield het toneelstukje opeens op. Een beetje jammer, maar eigenlijk wel te verwachten.

    Ze gaf aan op korte termijn naar Roemenië af te reizen om zich daar wat silliconen aan te meten die haar borsten weer in volle glorie moeten herstellen. Misschien dat ik het tegen die tijd nog eens probeer met haar, maar Carina blijft toch echt wel de betere van de twee.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Gekke meid die Natalie, en telkens in voor een dolle je. Lekkere tijden met haar gehad.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Diamond 468*60