Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Thailand / Cambodja, mei 2017

    Weer thuisgekomen van een drieweekse trip met De Laef door Thailand en Cambodja. Het vooraf gemaakt reisschema is tot m'n verbazing redelijk uitgekomen:

    2 dagen Bangkok
    4 dagen Phnom Penh
    4 nachten Sihanoukville
    4 dagen Phnom Penh
    1 dag Bangkok
    4 dagen Pattaya
    1 dag Bangkok

    Mijn ervaringen zijn gebaseerd op:

    • Bangkok Sukhumvit Soi 4 / Nana Plaza
    • Phnom Penh Street 136 en 130
    • Sihanoukville Square, bij de Golden Lions rotonde
    • Pattaya Street 6, 7 en 8
    • Laagseizoen, met de nadruk op "laag"; het was overal erg rustig, de stranden waren vrijwel leeg, op Nana Hotel na zaten de hotel bij lange na niet vol.


    Geen idee of het door het laagseizoen komt, maar het damesaanbod was voornamelijk in Thailand behoorlijk belabberd. Uiteraard valt over smaak niet te twisten, maar het percentage mooie meiden in Thailand tot 25 jaar was zo'n 5 tot 10% van het aanbod. In Cambodja waren de meiden over het algemeen mooier. Een groot verschil met de clubs in Duitsland is dat de leeftijd van de DVP's in beide Aziatische landen een stuk hoger lag, ik schat gemiddeld begin 30, maar kijk er niet van op als je vrouwen van 45 jaar of ouder tegenkomt . Ik moet wel een nuance aanbrengen: hoewel de leeftijd hoog lag zagen de vrouwen van in de 30 er erg goed uit, vaak schatte ik ze 5-8 jaar jonger in.

    Voornamelijk hebben we de beer bars (aka girly bars) bezocht en af en toe een go go bar. Daarnaast een straatmeisje opgepikt en met personeel van hotel/bar geouwehoerd. De meiden/vrouwen in en rondom de rosse buurten zijn eigenlijk allemaal hoertjes al klinkt dat wat negatiever dan het is. Het is niet zo dat ze hun diensten open en bloot aanbieden, maar met wat small talk krijg je de meesten wel in bed in ruil voor wat dollars of bahtjes.

    Hoewel alle beer bars in hoofdlijnen hetzelfde concept hebben verschilden ze toch behoorlijk. Later zal ik per stad de bars bespreken, in deze post hou ik het wat globaal: een beer bar is eigenlijk een kroeg waar iedereen (ook niet-hoerenlopers) iets kan gaan drinken (en soms kan eten). De bars hebben gemiddeld zo'n 5-20 meiden (soms wel meer dan 50) in dienst die jouw gezelschap kunnen houden als je een biertje gaat drinken. Uiteraard zitten die meiden daar niet voor niets. Als je ze jou gezelschap houden dan verwachten ze wel dat ze van jou een drankje krijgen. Zo'n lady drink kost 50-100% meer dan jouw drankje, de meerprijs gaat via de bar naar het meisje, zodat zij zo'n 1 tot 2 USD per drankje verdient. Alle beer bars beschikken over één of meerder pool tafels (in Thailand 20 baht / ~ 0,50 EUR per potje, in Cambodja gratis). Alle meiden zijn bereid om met jou een potje te spelen, op deze manier kom je gemakkelijk met hun in contact. Als je een potje verliest betekent dat dat je voor het meisje een lady drink "moet" kopen. In Cambodja hebben ze naast de pool tafels ook oude spelletjes die gespeeld worden, zoals 4-op-een-rij, bingo en jackpot. Ook hier geldt dat als je verliest je een drankje voor haar moet betalen. En geloof me.... winnen doe je niet vaak!

    Zoals eerder aangeven was het dames-aanbod niet best, dus deze keer geen dag-verslagen, maar later vandaag (of morgen) over iedere stad een stukje met wijven- en praktische info.

  2. Onderstaande 16 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juni 2017),benijsbeer (20 juni 2018),Big30 (11 juni 2017),felrops (16 juni 2017),fg22 (13 juni 2017),fr_loper (11 juni 2017),gignnl (12 juni 2017),jansenroy (11 juni 2017),LittleJoe (11 juni 2017),lustman (13 juli 2017),mechelen (11 juni 2017),Mr Pussy (15 juni 2017),noglangnietuitgewandeld (11 juni 2017),rob45 (11 juni 2017),Ties85 ( 2 juli 2017),Wijze grijze (11 juni 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Bangkok (Thailand) - dag 1, 2, 15 en 20

    Vlucht

    Voor het eerst heb ik met EVA Air gevlogen en dat is me erg goed bevallen. EVA Air vliegt op dinsdag, donderdag en zaterdag rechtstreeks op Suvarnabhumi Airport rond 22 uur met als aankomst tijd 13.30 uur lokale tijd. De prijzen van EVA Air liggen iets lager dan KLM en de verzorging tijdens de vlucht is erg goed (eten is zeer behoorlijk (2x warm eten, broodjes, snacks), soft drinks, bier en beperkte sterke drank is gratis). Daarnaast heeft de economy class meer beenruimte dan maatschappijen als KLM of TUI. De vlucht verliep spoedig, rond de geplande tijd kwamen we op de luchthaven aan. Voor Thailand hoef je vooraf geen visum te kopen: tijdens de vlucht moet je een arrival- en departure card invullen, waarna je op de luchthaven een visum voor 30 dagen krijgt na wat stempelwerk. Ter plekke kun je de lokale valuta (baht) pinnen, echter hiervoor worden wel 220 baht (~ 5,75 EUR) kosten per opname berekend door de Thaise bank + 2,25 EUR door ABN AMRO (andere Nederlandse banken berekenen een soortgelijk tarief). Je kunt dus beter EUR en/of USD van thuis meenemen + een creditcard als back-up. Bij het verlaten van het vliegveld kun je naar het taxi-punt lopen waar je een bonnetje krijgt met een nummer van jouw taxi (er staan tientallen taxi's klaar, maar je moet dus eerst een bonnetje halen, waarschijnlijk om er voor te zorgen dat je de taxi krijgt die het langst staat te wachten. Het ritje van een goed half uur naar ons hotel kostte 350 baht (~ 9,20 EUR).


    Hotel

    Op dag 1, 2 en 15 hebben wij overnacht in het Heaven at 4 Hotel, gelegen in Soi 4, één van de drie rosse buurten van Bangkok. De laatste nacht hebben wij gebivakkeerd in het Nana Hotel, ook in Soi 4 precies tegenover Nana Plaza, het straatje waar (alle) go go bars zitten. Beide hotels waren redelijk basic, 30-40 EUR, perfecte ligging om te wandelen en het belangrijkste: girl-friendly. Zonder bijbetaling kun je een grietje mee naar je hotel nemen. Zij moet bij binnenkomst haar ID-kaart afgeven en als ze weer vertrekt wordt je gebeld of alles in orde is, zodat het personeel de ID-kaart weer terug kan geven.


    Go go bars

    Zoals al gezegd zitten de go go bars precies tegenover het Nana hotel. De sfeer vond ik hier niet heel relaxt; buiten wordt je letterlijk naar binnengetrokken door een paar mooie chicks en eenmaal binnen wordt je door een klein, oud gedrocht naar een door haar uitgekozen zitplaats gedirigeerd. Uiteraard lagen wij altijd dwars en zochten wij ons eigen zitplaatsen wel uit. Een biertje in deze bars kost 150-200 baht (~ 4,50 EUR), de lady drinks zijn ongeveer even duurt. Als je met een meisje wilt gaan wippen moet je haar in de bar vrijkopen voor 600-1.000 baht (~ 15-25 EUR), dit bedrag moet je aan de bar betalen. Daarnaast betaal je voor een uurtje rollebollen 2.000-3.000 baht (~53-79 EUR) en wil je haar een hele nacht meenemen dan ben je 3.000 tot 5.000 baht (~ 79-132 EUR) kwijt. Voor een snelle wip kun je soms ook boven in de bar terecht. De prijzen zijn best hoog, zeker voor Aziatische begrippen, maar in deze go go bars zaten veruit de mooiste meiden. Daarnaast zijn de meiden gekleed in een sexy jurkje of bikini. Binnen zijn sommige topless en in een enkele go go bar helemaal naakt. Naast Nana Plaza zitten er ook go go bars in Soi Cowboy, zo'n 1,5 km verderop. Overdag zijn we een keer in Soi Cowboy geweest, maar overdag is daar niets te beleven (vanaf een uur of 19 komt er pas wat leven).


    Beer bars / girly bars

    De beer bars in Bangkok zijn veruit het leukst. Ze zijn bijna allemaal 'open-air' d.w.z. je kunt vanaf de straat de hele bar zien. Binnen enkele tellen heb je dus een overzicht of het wel/niet de moeite waard is om er naar binnen te gaan. De sfeer was... hmmm.. lastig te beschrijven. Je had niet echt het gevoel dat je in een normale kroeg zat, maar ook niet in een hoerenkot. De meiden komen niet snel naar je toe als je dat niet wilt. Zoek je oogcontact met een grietje, dan is ze wel in no-time bij je. In iedere beer bar in Soi 4 werken tientallen meiden, soms wel meer dan 60. De looks waren, op een enkele uitzondering na, bedroevend. Ik kan me niet herinneren dat ik in 4 avonden meer dan 5 echt lekkere meiden gezien heb, terwijl ik er toch op z'n minst 500 gezien heb. Het leukste meisje stond achter de bar in een zijstraatje van Soi 4, een erg schuchter grietje van 23 jaar met de naam Puk Kutung of zoiets die ik op de laatste avond trof. Aangezien dit geen fijne naam was noemde ik haar maar Pooky, wat al snel overgenomen werd door de andere meiden. Het grietje was zo groen als gras en wist geen raad met me. Nadat ik haar uitnodigde om een paar potjes te poolen werd ze ietsje losser. Bij het verlaten van de bar vroeg ik een kusje en weer wist ze niet wat ze moest doen en keek de aanwezig hoertjes aan. Ik spreek geen woord Thais, maar begreep wel dat die andere meiden iets zeiden in de trend van "Geef hem nou maar een kus, dan komen ze morgen weer terug en kunnen wij geld verdienen". Helaas was het onze laatste avond in Thailand en zou ik haar niet meer terugzien.

    Een biertje in een beer bar is met 100-140 baht (~ 2,60-3,70 EUR) wat goedkoper dan in de go go bars, zeker tijdens happy hour (meestal tot 20 uur), wanneer je ong. 80 bath (~ 2,10 EUR) betaalt. Naast drinken kun je in sommige beer bars ook erg goed eten, vooral bij Stumble Inn. Dit vond ik, samen met Hillary 2 en Hillary 4 ook de leukste beer bar in Soi 4. De bar fine (afkoopsom van een meisje) is 500-600 baht (~ 14,50 EUR), een uurtje seks kost zo'n 1.500 baht (39,50 EUR) en de hele nacht ongeveer 2.500 baht (~ 65,75 EUR). De meeste beer bars gaan 10 uur 's ochtends open en sluiten rond 2 uur 's nachts.


    Straathoertjes

    Overal in Soi 4 vind je wel straathoertjes, maar de hoogste concentratie vind je vanaf een uur of 19 pal voor het Nana Hotel. Halverwege de avond staan er een stuk of 30 grietjes te wachten om een toerist te scoren. Op de 2e dag heb ik een meisje van 22 jaar iets verderop in de straat meegenomen. Afgesproken dat ze voor 2.000 baht (~ 52 EUR) 2 uurtjes mee zou gaan (wat eigenlijk te duur betaald is, maar ze had onwijs lekker tieten en ik had zin om te wippen). Lekker met haar naturelle D-cups gespeeld, na een uurtje rotzooien was het kruid verschoten, ik gaf haar 1.500 baht (~ 39 EUR), wat ze met een glimlach aannam. Een puntje waar je bij straathoertjes mee op moet passen is diefstal. Meiden uit een bar zullen over het algemeen minder snel iets stelen, aangezien je dan nog verhaal kunt gaan halen (al zal dat uiteindelijk weinig opleveren), maar een meisje van de straat zal je niet snel meer terugzien. Het voordeel van straathoertjes is dat je ze niet hoeft vrij te kopen in een bar en dat hun uurprijs meestal wat lager ligt.


    Conclusie

    Bangkok is leuk om een keer gezien te hebben en een prima stad om door te reizen naar andere steden of landen (voor 7 tientjes vlieg je naar Cambodja of Vietnam). Ook kun je uitstekend eten, zowel in de restaurants als op straat. Echter, voor een seksvakantie, zeker in het laagseizoen, is Bangkok ongeschikt: te weinig lekker meiden, hoge prijzen en je raakt snel uitgekeken.

  4. Onderstaande 10 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (11 juni 2017),biged (11 juni 2017),Bosco (11 juni 2017),felrops (16 juni 2017),fg22 (13 juni 2017),gignnl (12 juni 2017),lustman (13 juli 2017),Mr Pussy (15 juni 2017),Ricardo Banana (12 juni 2017),Wijze grijze (11 juni 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Phnom Penh (Cambodja) - dag 3 t/m 6 en 11 t/m 14

    Vlucht

    Vooraf hadden we al bepaald dat we 2 nachten in Bangkok zouden blijven en dan verder reizen naar Cambodja. Voor een tientje of 7 had ik in Nederland al een vlucht geboekt om met AirAsia vanaf DMK airport naar Phnom Penh te vliegen. Al snel viel me op dat het 2e vliegveld van Bangkok sterk verouderd is. Het is daar een gestructureerde chaos. Ondanks dat we op tijd op de luchthaven waren werden we uit de wachtrij van de bagage drop-off gehaald, zodat we via een spoed check-in onze vlucht konden halen. Wonderwel vertrok het vliegtuig een kwartier te vroeg . Na een uurtje vliegen kwamen de op de luchthaven van de hoofdstad van Cambodja aan. Bij de immigratiedienst moet je het vooraf ingevulde formulier voor je visum afgeven, te samen met een pasfoto en je paspoort. Een stuk of 10 ambtenaren zitten achter de balie die allemaal iets doen, maar niemand weet precies wat. Na een minuut of 20 wachten wordt je paspoort omhoog gehouden en mag je naar de balie lopen. In ruil voor 30 USD krijg je je paspoort, inclusief visum voor 30 dagen, terug. Zorg er voor dat je die 30 USD gepast hebt. Twee mensen voor mij betaalden met 50 en 100 USD en beiden kregen te weinig wisselgeld terug. Bij de uitgang van de luchthaven kun je een lokale simkaart voor je telefoon kopen. Ik heb er één van QB gekocht: 10 USD voor de simkaart met 5 USD beltegoed en 10 GB data (bellen naar een ander QB-telefoonnummer was gratis). Geen idee hoe lang de simkaart geldig is, in ieder geval 14 dagen. Buiten de luchthaven is een loket waar je een kaartje voor de taxi kunt kopen. Ons hotel lag op zo'n 10 km van het vliegveld (ongeveer 1 uur rijden!!) en kostte 12 USD.


    Hotel

    De eerste nacht verbleven we in het City Centre Hotel in Street 130, één van de vijf belangrijkste straten voor de wandelaar. Helaas konden de ramen op de kamers niet open en hadden we het hier snel bekeken. Overigens was het eten, nationaal gerecht Lok Lak, ontzettend lekker. Een kamer in dit hotel kost zo'n 20 EUR. De overige 7 nachten hebben we in het Golden House Hotel doorgebracht; uitstekende ligging in Street 136 (zo'n 25 beer bars op minder dan enkele minuten loopafstand), girl friendly, en goed betaalbaar (50 USD voor de meest luxe kamer). Ook hier moet het hoertje haar ID afgeven als ze met jou de kamer op gaat en krijgt ze haar ID pas terug als alles goed is.


    Go go bars

    Kan ik kort over zijn: in Phnom Penh zijn geen go go bars.


    Beer bars / girly bars

    De girly bars in Phnom Penh zijn wat anders dan in Bangkok: waar het in Bangkok allemaal 'open-air' is speelt in Phnom Penh zich alles achter de gesloten deuren af. De meeste meiden hangen buiten op bankjes voor de deur rond en worden actief als er een toerist voorbij loopt. Zodra jij naar binnenloopt gaan er een stuk of 5 meiden mee naar binnen en er wordt min of meer verwacht dat jij er één (of meerdere) uitkiest die jou gezelschap moeten houden, uiteraard met als doel dat jij lady drinks voor hun koopt, zodat zij een paar USD kunnen verdienen. Uiteraard kun je ook alleen gaan zitten en de kat uit de boom kijken. De sfeer is relaxter dan in Bangkok, meiden zijn minder opdringerig en beginnen niet direct om een drankje te zeuren. Ook gooien ze hun drankje niet direct achterover, maar houden ze jouw drink-tempo aan. Een ander verschil is dat de bars hier geen keuken hebben, maar je kunt wel overal op straat eten bestellen/kopen en in de bar opeten. Gewoon aan een grietje in de bar vragen, zij weet waar je het beste eten kunt krijgen.

    De afkoopsom is in alle girly bars 10 USD, wat je aan de bar moet betalen als je een meisje mee wilt nemen. Een short time wip (1 tot 2 uur) kost 20-30 USD en een long time wip (hele nacht) 40-50 USD, beduidend goedkoper dan in Bangkok. De looks van de meiden waren hier beter dan in Bangkok. In totaal vier verschillende meiden mee naar het hok genomen, waarvan ik er één terug naar de bar gestuurd heb, de overigen waren redelijk tot goed qua bed-prestaties.


    Must-see

    Tuol Sleng museum: een voormalige school werd in de tijd van de Rode Khmer omgebouwd tot een martel-gevangenis. Honderdduizenden onschuldige Cambodjanen werden hier op zeer brute wijze gevangen gehouden en gemarteld. Uiteindelijk werden ze overgebracht naar één van de 400 killing field waar ze op een erg wrede manier vermoord werden.
    Choeung Ek: Eén van de 400 gevonden killing fields met tientallen massagraven. Kinderen werden hier bij de benen gepakt en net zo lang tegen een boom geslingerd, totdat ze dood waren. Volwassenen werden gedood met houwelen, stalen pijpen of stokken. Een kogel was te duur. Zo'n 2 miljoen Cambodjanen zijn op dit soort killing fields vermoord. Zeer gruwelijk en indrukwekkend!


    Conclusie

    Phnom Penh is zeker de moeite waard om een aantal dagen te verblijven. Een biertje kost 1 USD, avondeten 5-10 USD, de prijzen van DVP's zijn betaalbaar en de meiden zien er gemiddeld genomen een stuk beter uit dan in Bangkok. Wij hebben alleen Street 130 en 136 bezocht, maar naar het schijnt is Street 104, 118 en 172 ook zeer de moeite. Misschien moet ik nog maar eens terug naar Cambodja en dan combineren met Vietnam i.p.v. Thailand.

  6. Onderstaande 16 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juni 2017),benijsbeer (20 juni 2018),biged (13 juni 2017),Bosco (12 juni 2017),cavediver (12 juni 2017),felrops (16 juni 2017),fg22 (13 juni 2017),fr_loper (12 juni 2017),gignnl (12 juni 2017),hasta la pasta (16 juni 2017),lustman (13 juli 2017),Mr Pussy (15 juni 2017),Pistol Pete (12 juni 2017),Ricardo Banana (12 juni 2017),Ties85 ( 2 juli 2017),Wijze grijze (12 juni 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Sihanoukville (Cambodja) - dag 7 t/m 10

    Reis

    Vanuit Phnom Penh besloten we door te reizen naar Sihanoukville, een badplaats die voornamelijk door backpackers wordt bezocht. Deze keer niet met het vliegtuig maar met een mini-busje waar een stuk of 12 mensen in kunnen. Een ticket voor de bus kun je bij één van de vele reisbureau's eenvoudig kopen voor 9 USD (ruim 200 km waar je een uurtje of 6 over doet). Op de terugweg hebben we een taxi genomen voor 55 USD, dat scheelde in reistijd ongeveer 1,5 uur. De wegen in Cambodja zijn erg matig (snelwegen zijn er niet), als je een paar vrachtwagen voor je hebt verlies je een hoop tijd.


    Hotel

    Het eindpunt van het mini-busje was, bij toeval, zo'n 500 meter van ons hotel Holiday Villa Nataya, erg mooie hotel gelegen op 100 meter van het strand. Aangezien mijn geboekte kamer bezet was krijg ik een upgrade, waardoor ik nog meer waar voor 40 USD kreeg. Vrouwtjes meenemen was geen probleem, ook hier gold dat de ID kaart bij de receptie afgegeven moest worden.


    Go go bars

    Net als in Phnom Penh zijn er in Sihanoukville geen go go bars.


    Beer bars / girly bars

    Het lijkt wel of de girly bars / beer bars in iedere stad weer anders zijn. Hoewel het concept overal hetzelfde is, bevonden de girly bars zich allemaal op een soort plein, wat verdeeld wat is kleine straatjes met aan beide kanten open-air bars, heel anders dus als in Phnom Penh waar alles binnen plaatsvindt. De meiden waren relaxt, niet heel opdringerig voor drank, redelijke line-up. Eentje hoefde geen geld om mee naar het hotel te gaan, maar begon onderweg de mauwen dat ze eerst nog ergens wat wilde gaan drinken. Heb ze toen gewaarschuwd dat ze moest kappen. Eenmaal op het hok zat ze alleen maar te facebooken en kreeg ze de 2e waarschuwing. Toen ze niet wilde gaan douchen, maar direct het bed in wilde duiken heb ik haar naar buiten geflikkerd. Een andere meid 2 avonden voor een short time meegenomen, zeer goed. Schade: 30 USD voor een wip + 10 EUR barfine.


    Conclusie

    Sihanoukville vond ik veruit de leukste stad, erg relaxt allemaal. Had graag wat tijd doorgebracht op het strand, maar vanwege het regenseizoen zat dat er niet echt in, de stranden waren overdag verlaten, 's avonds was er wel wat leven. Sihanoukville is in alle opzichten goedkoop: DVP's, hotels, eten, drinken (0,50 tot 1 USD voor een biertje), sigaretten (0,60 USD voor een pakje Camel en 1,50 USD voor Marlboro). Zeker aan te raden voor een dag of 5-6!

  8. Onderstaande 11 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 juni 2017),Agronymus1 (17 juni 2017),biged (13 juni 2017),fg22 (13 juni 2017),fr_loper (12 juni 2017),hasta la pasta (16 juni 2017),lustman (13 juli 2017),Mr Pussy (15 juni 2017),noglangnietuitgewandeld (12 juni 2017),Ricardo Banana (13 juni 2017),Wijze grijze (12 juni 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Pattaya (Thailand) - dag 16 t/m 19

    Reis

    Voor 1.000 baht (~ 26 EUR) werden we vanuit Bangkok, waar we een tussenstop van 1 dag hadden gemaakt, naar Pattaya gebracht met de taxi (140km, 2 uur). De tolweg was van goede kwaliteit, alles verliep dan ook spoedig.


    Hotel

    Baan Sila Hotel was ons uitvalsbasis in Pattaya, redelijk basic hotel voor 35 EUR per nacht. Weinig luxe, maar het hok zou toch alleen maar gebruikt worden om wat te slapen en flink te neuken. Pattaya is immers het seksparadijs op aarde! Tenminste, dat zegt iedereen. Nou.... oh...dit stukje gaat over het hotel...


    Go go bars

    In Soi 7 zit een zeer behoorlijke go go bar, waar lekkere meiden dansen, soms in bikini, soms topless en soms naakt. Een biertje kost zo'n 100 baht (~2,60 EUR), een lady drink 150 baht (~ 3,95 EUR), een meisje afkopen 1.000 baht (~ 26 EUR), een uurtje seks 1.500 - 3.000 baht (~ 39-79 EUR) en de hele nacht rollebollen 2.500 - 5.000 baht (~ 66-132 EUR). Ik ben de naam van de go go bar vergeten, maar deze was zeker de moeite waard om een paar uur te bezoeken. In Soi 8 zit ook een go go bar, waar de prijzen wat lager liggen, maar de vrouwen (ja, het zijn daar geen meiden meer) er vreselijk lelijk uitzien. Ik kom nauwelijks meer in saunaclubs, maar als ik zo'n line-up ergens aan zou treffen was ik binnen 5 minuten weer buiten.


    Beer bars / girly bars

    De beer bars zijn in Pattaya het meest te vergelijken met die in Bangkok, vanuit de straatjes kun je de hele bar overzien. En ik werd daar meestal niet vrolijk van. Werkelijk een zeer slechte line up in Soi 6, 7 en 8. Veelal vrouwen van ver in de 30, zelfs letterlijk oma's aangetroffen . In Soi 6 had je nog de meeste kans om iets enigszins acceptabels aan de haak te slaan. In deze straat heb ik dan ook 2x hetzelfde grietje meegenomen om de prop eruit te schieten. Seks was goed, maar ik heb wel het licht uit gelaten . Of ik moet de goede gebieden in Pattaya misgelopen zijn óf het moet in het hoogseizoen veel en veel beter zijn, anders snap ik werkelijk geen snars waarom miljoenen hoerenlopers naar Pattaya gaan.


    Conclusie

    Het leukste aan Pattaya was om een paar replica horloges te kopen. Herhalingsgevaar op dit moment: 0,0%

  10. Onderstaande 8 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juni 2017),biged (13 juni 2017),fg22 (13 juni 2017),fr_loper (12 juni 2017),lustman (13 juli 2017),Mr Pussy (15 juni 2017),Ricardo Banana (13 juni 2017),Wijze grijze (12 juni 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Conclusie

    In totaal 8 dagen in Bangkok / Pattaya doorgebracht en 12 dagen in Phnom Penh / Sihanoukville. Thailand is me flink tegengevallen, de kans dat ik daar terug zal keren is uitermate gering, hooguit één of twee dagen Bangkok om vanuit daar door te vliegen naar omringende landen als Vietnam, Laos, Filipijnen of Indonesië. Het eten in Thailand zal ik dan wel missen, heel erg lekker!

    Cambodja is zeker de moeite waard, zowel in Phnom Penh als in Sihanoukville kun je gerust een dag of vijf vertoeven. Daarnaast zijn er nog andere (kleinere) steden, zoals Siem Reap, Battambang en Kampot. Net als in Thailand is het eten in Cambodja erg goed, zowel de lokale gerechten en de westerse. Een voordeel is dat Cambodja een stuk goedkoper is dan Thailand, maar dat zal de komende jaren wel gaan veranderen...

    Komende maanden maar eens goed nadenken waar de reis einde van het jaar naar toe gaat...

  12. Onderstaande 11 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juni 2017),bierbeer (15 juni 2017),biged (13 juni 2017),cavediver (13 juni 2017),Defenderxxx (15 juni 2017),felrops (16 juni 2017),fg22 (13 juni 2017),lustman (13 juli 2017),Mr Pussy (15 juni 2017),Ricardo Banana (13 juni 2017),Sjeufke (12 juni 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:49
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.593
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Reis

    Voor 1.000 baht (~ 26 EUR) werden we vanuit Bangkok, waar we een tussenstop van 1 dag hadden gemaakt, naar Pattaya gebracht met de taxi (140km, 2 uur). De tolweg was van goede kwaliteit, alles verliep dan ook spoedig.


    Hotel

    Baan Sila Hotel was ons uitvalsbasis in Pattaya, redelijk basic hotel voor 35 EUR per nacht. Weinig luxe, maar het hok zou toch alleen maar gebruikt worden om wat te slapen en flink te neuken. Pattaya is immers het seksparadijs op aarde! Tenminste, dat zegt iedereen. Nou.... oh...dit stukje gaat over het hotel...


    Go go bars

    In Soi 7 zit een zeer behoorlijke go go bar, waar lekkere meiden dansen, soms in bikini, soms topless en soms naakt. Een biertje kost zo'n 100 baht (~2,60 EUR), een lady drink 150 baht (~ 3,95 EUR), een meisje afkopen 1.000 baht (~ 26 EUR), een uurtje seks 1.500 - 3.000 baht (~ 39-79 EUR) en de hele nacht rollebollen 2.500 - 5.000 baht (~ 66-132 EUR). Ik ben de naam van de go go bar vergeten, maar deze was zeker de moeite waard om een paar uur te bezoeken. In Soi 8 zit ook een go go bar, waar de prijzen wat lager liggen, maar de vrouwen (ja, het zijn daar geen meiden meer) er vreselijk lelijk uitzien. Ik kom nauwelijks meer in saunaclubs, maar als ik zo'n line-up ergens aan zou treffen was ik binnen 5 minuten weer buiten.


    Beer bars / girly bars

    De beer bars zijn in Pattaya het meest te vergelijken met die in Bangkok, vanuit de straatjes kun je de hele bar overzien. En ik werd daar meestal niet vrolijk van. Werkelijk een zeer slechte line up in Soi 6, 7 en 8. Veelal vrouwen van ver in de 30, zelfs letterlijk oma's aangetroffen . In Soi 6 had je nog de meeste kans om iets enigszins acceptabels aan de haak te slaan. In deze straat heb ik dan ook 2x hetzelfde grietje meegenomen om de prop eruit te schieten. Seks was goed, maar ik heb wel het licht uit gelaten . Of ik moet de goede gebieden in Pattaya misgelopen zijn óf het moet in het hoogseizoen veel en veel beter zijn, anders snap ik werkelijk geen snars waarom miljoenen hoerenlopers naar Pattaya gaan.


    Conclusie

    Het leukste aan Pattaya was om een paar replica horloges te kopen. Herhalingsgevaar op dit moment: 0,0%
    Ja het is in het laag seizoen gewoon stukken minder in Pattaya als in de maanden december t/m mei.
    Maar wat ook een grote rol speelt op dit moment is dat politie en het leger Pattaya langzaam aan het schoonvegen zijn.
    De politiek wil van Pattaya langzaam een soort Scheveningen maken voor het mooie strand hoef je er dus niet naar toe. Maar op die manier kunnen Oleg en Olga met de kids en veel Chinese gezinnen lekker voor een appel en ei in de zon zitten zonder om de 100 meter hoerenkasten te gaan zien in de toekomst.
    Dus worden nu langzaam alle bars, massagesalons, a go go's,gentlemen clubs etc. langzaam overhoop gehaald en gesloten of gewoon het leven zuur gemaakt.
    Vroeger stonden op beach road honderden hoeren te tippelen maar ook deze zijn al jaren geleden voor het grootste gedeelte verdwenen op last van de gemeente.
    En zo worden de echte sin city's van deze wereld steeds minder en minder
    I just don't give a fuck

  14. #8
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Afgelopen week drie nachten doorgebracht in Phnom Penh. Uitvalsbasis was street 136, Golden House International Hotel. Nee, ze doen niet moeilijk als je meisje naar de kamer brengt. Ik betaalde 35 Usdollar per nacht. Geen luxetent, maar prima. En ze zijn er behulpzaam. Street 136 is bezaaid met barretjes. Pal over het hotel ligt Candy Bar. Niet echt mijn ding. Bij binnenkomst klampen zeker een 8-tal meiden je aan, en je krijgt maar ademruimte als je een een ladydrink aanbiedt. De muziek staat er loeihard. Onmogelijk een gesprek te voeren. Iets verderop ligt Corner 136. Andere sfeer. Wel mogelijkheid tot gesprek. Een grietje zag er goed uit en had een basiskennis Engels. 10 euro barfine betaald en afgesproken dat ze voor 70 dollar longtime bij me zou blijven, het was toen nog 15 uur. Naar de kamer, en een leuke eerste ronde. Niets spectaculairs, maar seks met een meisje dat de klant tevreden wou houden. Nadien wat gaan eten. In een bar iets gaan drinken. Rond 22 uur terug naar de kamer, voor de nacht. Dat dacht ik toch. Want al snel begon mevrouw te leuteren dat ze naar huis wou. Maagproblemen. Ik was pissed off, maar wou ook geen hele nacht iemand tegen haar zin bij me houden. Haar met 30 dollar de kamer uitgezet: ik had toch twee rondjes gehad. Toen ik later nog even een rondje liep, zat ze gewoon weer bij d'r vriendinnen op het terras van Corner 136.

    Tweede avond vooral doorgebracht in Xanadu bar. Pittige meid wist me te onderhouden. Ze wou alleen shorttime. Na de vorige avond wou ik niet aandringen. Kostprijs: eigen drankjes, twee ladydrinks en barfine 20 dollar. En 40 dollar voor de juffrouw. Voor minder ging ze niet. Geen bijzondere ervaring in de kamer: ze deed gewoon haar job.

    De derde avond een hoertje meegenomen uit Oasis bar, in dezelfde straat gelegen. M'n beste ervaring. Erg lief en openminded in de kamer. Zij bleef probleemloos de hele nacht, en in de ochtend nog een lange sessie gehad. Schade: 60 euro voor het meisje. Met plezier betaald want wel een prima-ervaring.

    Het was mijn tweede ervaring met Phnom Penh. De prijzen blijven er stijgen. Voor de hele goedkope seks hoef je er niet meer heen. En zoals hierboven aangegeven: veel van die barmeiden zien er maar gewoontjes uit. Je ziet in de straat vele mooiere meiden rondwandelen.

  15. Onderstaande 6 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer (20 juni 2018),biged (13 juli 2017),lustman (13 juli 2017),Sjeufke (13 juli 2017),Ties85 ( 3 augustus 2017),Zultbroek81 (23 juli 2017)

  16. #9
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

  17. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 2 februari 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

  FKK Artemis 468*60