Pagina 7 van 37 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 920
  1. #151
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    En vergeet Julia niet, zeker de moeite waard top lijfje en leuk koppie,
    Ik zou wel vragen als deze twee meiden er zijn op dat moment.
    Ps, moet je nog je wekelijkse wasbeurt doen, het waswijf Sidney helpt je wel, haha!
    Als zij net zo leuk Is als Maria, dan wil ik dat best geloven. Helaas kan ik het niet beamen, omdat ik d'r helaas gemist heb.

  2. #152
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Als ik deze verslagen zo lees nodigt dit mij niet uit om hier aan te landen.Liever een hogere inkom voor een wat aangenamer verblijf.

  3. #153
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvdk52 Bekijk bericht
    Als ik deze verslagen zo lees nodigt dit mij niet uit om hier aan te landen.Liever een hogere inkom voor een wat aangenamer verblijf.
    Ja, de faciliteiten zijn wel een stapje minder dan bij bv de buren. Maar zelfs voor een vergelijkbare inkom kwa 30 euro, heb je bij clubs als Aca gold en Heaven 7 een betere tent dan By night.
    Maar zo Is er gelukkig voor ieder een tent naar wens. Want hun happy hour momenten van 10 euro en kamerprijze zijn wel weer een stuk scherper.

  4. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 april 2018)

  5. #154
    Geregistreerd
    23 augustus 2013
    Last Online
    3 oktober 2023 @ 12:33
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    49 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ja, de faciliteiten zijn wel een stapje minder dan bij bv de buren. Maar zelfs voor een vergelijkbare inkom kwa 30 euro, heb je bij clubs als Aca gold en Heaven 7 een betere tent dan By night.
    Maar zo Is er gelukkig voor ieder een tent naar wens. Want hun happy hour momenten van 10 euro en kamerprijze zijn wel weer een stuk scherper.
    De info waar ze mee adverteren klopt niet meer
    Ik was er gisteren. Vooral gelokt door hun motto-dag: ohne slips.
    Het happy hour tarief van 10 euro (11-13h), op de website aangekondigd, leek me dan ook nog een aangename bijkomstigheid.
    Alhoewel, misschien nuttig om wat volk te lokken en hopen op terugkerende klanten maar aan dat tarief steekt de eigenaar er eigenlijk aan toe.

    Bij aankomst meldde de thekefrau meteen: Inkom steeds 30 euro en slecht nog 2-3 vrouwen die kameren aan 10 euro. De rest 25 euro per half uur, 50 per uur.
    Eigenlijk nog steeds gunstig qua prijs maar niet zoals aangekondigd.

    Motto was ook noppens. Alles met slip. Er liepen er zelfs in bakpak bij.

    Na twee kamergangen, 1 voor 10 en 1 voor 25, dan maar bij de buren geweest.
    Die prijsverschillen hebben hun reden

  6. Onderstaande 5 leden hebben Cis Alis bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 april 2018),hvdk52 (21 februari 2018),Kwakje (20 februari 2018),mentholbear (26 maart 2018),pcenter (21 februari 2018)

  7. #155
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Ze adverteren nu met nieuwe meisjes.......moeten we dit wel geloven?
    Iemand al gecheckt?

  8. #156
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Ben er ook benieuwd naar of het weer een lokkertje is.Jammer dat ik er voorlopig niet in de buurt kom om te checken.

  9. #157
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Vroeger had je die advertensie's van de schwarzmeerbabes.
    Daar klopte ook nooit wat van en laat by night , heel toevallig enkele van die dames in dienst hebben.

  10. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 april 2018)

  11. #158
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:47
    Berichten
    282
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    654 in 91 posts

    Standaard

    Klopt helemaal, ze schrijven ook vaak 13 dames aanwezig, als je er dan bent zijn er maar 4-5.
    Laatste tijd zijn de prijzen weer 30 euro entree en met bon uitprinten 20 euro (10 euro korting).
    Standaard wip 10 minuten is ook weer 10 euro maar in de praktijk worden die 10-20 euro meer.

    Piepo...

  12. Onderstaande 3 leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

    bullmate (10 maart 2018),fg22 ( 4 april 2018),mentholbear (26 maart 2018)

  13. #159
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Snode plannen werden gesmeed en Kwak en Boemel planden een uitstap naar het NRW.
    Boemel zijn reet leek wel vastgeroest op de plee en zodus ging deze niet mee.
    10:43 en de bolide reed op de E314 en omstreeks 11:30 draaide die de parking van PHG op. Hij reed echter het bochtje om en stopte voor by Night.

    Nikske te zien. Zou hij de enige zijn? Effe alles checken en er stopte nog een auto. Nu durfde Kwak wel naar binnen.
    Met een vrijkaartje van H7 in de hand ging het niet lukken dus hij wisselde deze nog even voor een kortingsvoucher van by Night.
    10 minuten later en 20€ armer liep hij in berenvel de bar binnen.
    9 dames en één andere beer telde hij. 17 priemende ogen. Eentje bleef op de andere beer gericht die reeds met een dame zat.

    Wie maakt de eerste move? Een vrolijk Turks dikkertje start een gesprek en een eerste afwijzing volgt. Het volgende geval legt ook haar gewicht in de schaal en weer moet ik afwijzen.
    Ik ga naar de sauna en net dan kruipt Maria bij me. De grootste en slankste van de hoop. Net toonde ze al even dat ze spreidstand kon.
    Ik besluit toch maar eerst te sauna'n. Dat bleek later een vergissing want Maria werd geboekt voor de rest van de dag.

    Wat vocht kwijt en dus weer aanvullen in de bar. Ik zet stiekem een doosje pralines op de bar. Eens kijken wat er zou gebeuren. Als snel werd het ontdekt en als een bende kippen schaarden de dames zich er rond. Kakelende commotie en ze ontdekten dat het van mij kwam. Werd geapprecieerd.

    Bella had een catsuite aan en besprong me als een tijger. Mijn neus werd tussen haar boobies geschoven wat niet onaangenaam was. De koffie en sigarten geur was iets te overweldigend en ik barreerde haar pogingen. Why not vroeg ze en ook enkele andere dames wouden dit weten.
    Ik knikte in de richting van een jonge dame in voetbal shirtje. Melek werd er bijgeroepen. Yup deze ziet er wel aardig uit. 2 minuten later strompelde ik onder luid applaus van de andere dames achter haar aan naar de kamer.

    Melek was nog moe van de dag voordien, ze had het laat gemaakt. Ze wou er in vliegen maar ik remde haar wat af, even knuffelen en dan het echte werk.
    Wat spelen met dat lekkere lijfje en toen het poesje nat werd lekker naar binnen geschoven.
    Geen sessie om te bejubelen maar voor een schamele 30€ schade durf ik dit best nog eens doen. (25 vond ik wat moeilijk om geven)
    Melek ging na de sessie toch maar eerst een dutje doen.

    Ik zag een Duitser de sauna inkruipen maar ik wist dat deze niet aanstond dus ik ging hem even helpen het knopje omdraaien zodat die 5 minuutjes later lekker warm was.
    Dus een tip: kijk even op de thermostaat of die wel goed staat. Bij weinig gasten denk ik dat ze die af en toe op 40° zetten. Maar als je die dan aanzet is hij ook binnen 5 minuten warm.

    Met de Duitser had ik gedurende de rest van de dag nog wat gezellig contact.

    Hapje gegeten, blikdozen soep, en net van die Thaise kippensoep die ik wel lekker vind.
    Verwacht geen geweldige keuken maar het is wel genoeg om in leven te blijven.

    Er was nog wel een dame die ik wel zag zitten. Ik liep een rondje en we speelden een spelletje wegversperren. Met Bibi belandde ik even later in een zeteltje. Wederom onder luid applaus van de andere dames zocht ik met Bibi een vrije kamer.

    Op de kamer werd het eerst stoeien met Bibi. Ze had er zelf ook wel zin in.
    Het neuken zelf beviel met iets minder, voelde niet zo lekker aan maar kreeg er toch een kwakje uitgeperst. Je moet je naam eer aan doen eyh.
    Toch geen herhaling voor mij.

    Nog even wat zitten rond slenteren maar ik zag niets geils meer in het vizier en ben het dan maar afgebold.

    Waarschijnlijk verzeil ik hier nog wel eens onverwacht maar toch eerst nog wat andere clubs bezoeken.

  14. Onderstaande 6 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 februari 2018),cheasehead ( 7 april 2018),duif1 ( 4 maart 2018),fg22 ( 4 april 2018),hvdk52 ( 6 maart 2018),mentholbear (26 maart 2018)

  15. #160
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Last Online
    29 juni 2022 @ 12:36
    Berichten
    48
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    101 in 26 posts

    Standaard

    Gisteren super dagje By Night gehad. Bonnetje afgedrukt en entree voor 20 €. Zoals steeds je krijgt wat je betaald en die verhouding in By Night is super. De koffie was uitstekend. Het buffet met eten minder maar zeker niet slecht. Trouwens ik ga voor de dames naar een club niet voor de gastronomie en infrastructuur. Over dames gesproken ; toen we aankwamen om 12.00 waren reeds 9 dames present ; Erika, Bella, Victoria, Dorine, Sandra, Vanessa, Cindy, Audrey, Melek. Later rond 19.00 kwamen nog 2 dames bij. Voor mij keuze genoeg ; alle dames tussen 5en7 op de schaal van 10 voor mij maar geen enkele dame die voor mij een no-go zou zijn. Ik heb gisteren me echt laten gaan met 7 dames . Het grootste service kanon (en ook beste looks en vriendelijkste) was voor mij Dorine. Bijgevolg hebben we ons samen lekker 2 maal een uurtje bezig gehouden. De minste service kreeg ik van Melek, niet aan borsten raken, niet beffen, pijpen uitsluitend met condoom en neuken enkel mega hard. Niet echt mijn ding. Maar over het algemeen was de service super ; zeker voor de prijs. Officieel nog altijd 25 € per half uur maar sommige dames vragen terecht wat meer voor hun diensten of rekenen onverwachte extra's aan. Maar sowieso is het neuken een feest aan een zeer billijke prijs..... Trouwens mijn metgezel was echt niet overtuigd voor de aanvang van ons bezoek aan By Night en zou naast de deur gaan indien hij het voor bekeken hield. Blijkbaar was het wel een succes want hij is gebleven samen met mij tot we samen naar huis gingen om 23.00

  16. Onderstaande 5 leden hebben bullmate bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 maart 2018),fg22 ( 4 april 2018),goolfy69 (10 maart 2018),Kwakje (10 maart 2018),mentholbear (26 maart 2018)

  17. #161
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 17:55
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Vandaag langs geweest voor € 10 inkom.Ben er niet echt van gecharmeerd.Een stuk of zes dvp's en evenzoveel beren aanwezig tegen de avond.Contact gehad met een paar dames,maar wat mij opviel was dat ze beiden een sterke geur van zware shag meedroegen.Eenmaal gekamerd voor een half uur aan € 25.Ben de naam vergeten want het was geen succes,gezeur over extra massage en upgraden naar een uur.Zal deze club zeker niet meer bezoeken.

  18. Onderstaande 4 leden hebben hvdk52 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 maart 2018),Champollion (26 maart 2018),fg22 ( 4 april 2018),mentholbear (26 maart 2018)

  19. #162
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bullmate Bekijk bericht
    Gisteren super dagje By Night gehad. Bonnetje afgedrukt en entree voor 20 €. Zoals steeds je krijgt wat je betaald en die verhouding in By Night is super. De koffie was uitstekend. Het buffet met eten minder maar zeker niet slecht. Trouwens ik ga voor de dames naar een club niet voor de gastronomie en infrastructuur. Over dames gesproken ; toen we aankwamen om 12.00 waren reeds 9 dames present ; Erika, Bella, Victoria, Dorine, Sandra, Vanessa, Cindy, Audrey, Melek. Later rond 19.00 kwamen nog 2 dames bij.
    Zijn Maria en Julia niet meer in By Night?

  20. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 april 2018)

  21. #163
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Last Online
    29 juni 2022 @ 12:36
    Berichten
    48
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    101 in 26 posts

    Standaard

    Weer dagje By night. Om 1100 binnen gewandeld. 10 eur entree. Indien je een badmantel wenst betaal je 5 euro meer. Als je het volle pond betaald is dat natuurlijk inbegrepen. Het buiten terras is vernieuwd en ziet er goed uit. Buffet zoals steeds karig maar ok. Niet alcoholische drinken zijn ook inclusief. Een biertje kost 3,50. Tot daar de prijzen. De line up op een woensdag ; Helena, Dorina, Bibi, Arzo, Erica, Vanessa en Sarah. Heel wat gekamerd maar toppertje vandaag was zeker de kleine Erica. De afknapper was Arzo, best wel lief maar onder haar jurkje verbergt ze een paar minder mooie borsten en een groot lidteken en last but not least tijdrekken in alles.Je bent voor deze club of volledig tegen. Ik behoor tot de eerste groep ...

  22. Onderstaande 3 leden hebben bullmate bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (23 april 2018),Kwakje ( 5 april 2018),mentholbear ( 7 april 2018)

  23. #164
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Last Online
    11 maart 2024 @ 15:23
    Berichten
    88
    Discussies
    1
    Thanks
    67
    Thanked
    93 in 37 posts

    Standaard

    Vorige week donderdagmiddag nog aangewipt By deze club, sfeer was er deze keer
    naar verhouding wel. Lekker gekamerd met Julia , zeker geen spijt van gehad . Goede service gfe. Wip er zeker nog een keer aan

  24. Onderstaande 2 leden hebben pieterjan72 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 7 april 2018),mentholbear ( 7 april 2018)

  25. #165
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ah ze id er nog, mooi peer vorm figuur en zwarte haren kleine borstjes.
    Hmmmmmmmm!

  26. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 april 2018)

  27. #166
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ze is er julia /dorinda
    En ik ook.

  28. #167
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Het verschil van een line up!

    Aangekomen bij By night, nog eens met een scheef oog naar phg gekeken.
    Hop naar binnen bij By night, daar zag ik al Julia zitten, snel omkleden en wat gaan roken , met een goede kop koffie.

    Nu over een line up, in bv H7 voor ieders wat wils erg mooie meiden en wat minder mooie.
    De line up in By night, Julia voor iedereen en de rest voor niemand.

    Toen ik terug kwam van mijn kanker verwekkende sessie, zat Julia met een andere gast te presalen.
    Jammer dan als enige altenatief, omdat ik die meid, nouja vrouw al langer ken, dus Sindy.
    Met haar ff een vluggertje gemaakt, wel mooi dat ze zelf zei,Ik weet dat ik service geef, maar de meeste hier, nada.
    Ze zegt er mee dat er veel meiden jaloers zijn dat zij en Julia veel kamers maken.
    Tsja , daar heeft ze gelijk in, kwa service, mogen diverse meiden nog niet eens in haar schaduw lopen.
    Op de kamer met haar een stevig potje tz, vingeren, twee vingers in haar en ze geniet.
    Fijne bj en on top laten af maken, schade 25/30 euro.

    Daarna in gesprek gekomen met een andere bezoeker.
    Een echte rakker, kende bijna alle clubs.
    Maar was liefhebber van villa Venus.
    Ondertussen kwam Sindy nog wat aftersales geven en ook met haar de oude tijden besproken.

    Samen met die andere ijsbeer op jacht naar Julia.
    Hij bleef steken op een nieuwe 25 jarige vers ingevlogen Bulgaarse en weg was hij.
    Ach ja de meiden zullen wel aan het eten zijn, rondje gelopen en kwam die ijsbeer tegen, toen hij van de kamer afkwam.
    Hij was niet erg te spreken over die nieuwe, fijn dacht ik dan hoef ik die ook niet.
    Twijfel geen Julia, dan toch maar die lange meid, met mooie lange benen.
    En gered van de twijfel daar kwam Julia naar me toe, de tijd dringde dus gelijk de kamer op.

    Op de kamer haar gevraagt , wat is je naam ,Julia toch, ja zegt ze maar heb twee namen?
    Dorina, ah ok.
    De sessie starte van onder naar boven de tietjes van haar overal en een goede tz, man o man wat een lijf heeft ze.
    Terug naar onder en BBZtje werd goed verwend, want dat kan ze pijpen als de beste.
    Tijd voor de bekende duikvlucht, haar heerlijk gebeft, ze giegelde af en toe.
    Weer bj en daarna on top, gevolgt door doggy en met een optie laten afmaken.
    Schade 50.-
    Haar bedankt en als zoef de haas , naar huis!
    Oja net op tijd ,want het liep vol van die onder het ijsberenvel nog gewone kleren mannetjes.

  29. Onderstaande 12 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 8 april 2018),Bluebear ( 7 april 2018),cheasehead ( 8 april 2018),fg22 (23 april 2018),Firehawk ( 8 april 2018),format_z (10 april 2018),Husky ( 9 april 2018),hvdk52 ( 8 april 2018),Kwakje ( 8 april 2018),mentholbear (16 april 2018),Mr Bluenose ( 7 april 2018),Sjeufke ( 8 april 2018)

  30. #168
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Last Online
    21 januari 2024 @ 19:09
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    59
    Thanked
    69 in 26 posts

    Standaard

    Ik zou toch ook By night aanraden. Erg goedkoop en mooi clubje. De verkledingsruimte en de douche en WC ernaast kunnen netter. Telkens amper iets gegeten ook.
    De service van de meisjes zijn echt goed. Ze passen zich ook aan als je opmerkingen hebt. Zo was de eerste keer met Sarah niet super,de volgende keer dan wel. Bella was top. Erica is inderdaad een sexbom. Erica eens afgewezen omdat ik juist gekamerd had,was erg boos. Arzo vroeg 2 maal te veel voor haar 2 sessies. Ze heeft me een half uur gemasseerd om het goed te maken. Vond ik wel tof. Zeker niet de allermooiste girls daar,maar je kan niet alles hebben. Zeker eens de moeite. Is er nog een club waar het 25 euro is voor een half uur? Veel dank bij voorbaat. De andere clubs zijn te duur om echt fun te hebben.

  31. Onderstaande 5 leden hebben bucdanny bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (23 april 2018),Husky (12 april 2018),Kwakje (14 mei 2018),mentholbear (16 april 2018),wooley (27 april 2018)

  32. #169
    Geregistreerd
    21 september 2007
    Last Online
    29 juni 2022 @ 12:36
    Berichten
    48
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    101 in 26 posts

    Standaard

    Gisteren weer naar mijn huidig favoriete clubje geweest. Infrastructuur en eten minder maar zeker ook de prijs. Ik heb meestal hele goeie service tegen een belachelijke prijs. Maar gisteren was het weer anders. De zaak is opgesplitst. In de achterzaal is het nu een pauchalgedoe. Je betaalt 70 euro en je krijgt soft drankjes en 3 meiden. De dames waren Bulgaarse optisch mindere dames van zekere leeftijd ; Arzo, Cindy en Minee. Je neukt de dames zoveel je wil voor die belachelijke prijs. Dit kan op de matras in het publieke gedeelte of in een van de separées afgeschermd met een gordijn. Ik moet zeggen ; het was gisteren hemels. De meiden hadden er zin in. Dansen, praten en sexen. De service die ik hier kreeg was echt zeer goed. Al zal dat ook wel zijn omdat ik telkens 10 euro vooraf gaf . Een overtuigend argument die goeie service garandeerde. Ik ben verschillende malen met de dames naar de separée geweest en heb echt waar voor mijn geld gehad. Trouwens waar kan ik nog online Kamagra kopen? De bar zelf is een bordeel gebleven. De dames wachten in de bar op de klanten om die dan op te vrijen en naar een van de 4 kamers mee te nemen. 25€ per half uur is trouwens heel goedkoop. Toen we binnenkwamen waren er slechts 2 dames Sofia en Audrey !!!!! Help geen keuze. De theke zei dat er zeker nog 2 dames Dorina/Julia en Maria achterkwamen en tegen de avond Vanessa. Hier was het entree 10 euro en 5 euro voor de badjas. Soft drankjes inbegrepen en 4 bonnetjes voor bier. Niet slecht. Ook hier heb ik mij laten gaan. Met alle meisjes gekamerd. Dorina/Julia zoals steeds een echte meid voor mij ; beste gfe die ik ken. Als je haar goed aanpakt is de dame echt bloedgeil en is de sex hemels. Maria was voor mij wat minder ; niet beffen/vingeren maar ze pijpt wel heel goed met veel speeksel. Sofia was best een leuke meid met goede service doch haar borsten zijn pas bijgewerkt en dus "no go zone". Maar voor de rest zeker voor herhaling vatbaar. Audrey is voor mij een afknapper ; beetje automatische piloot en zegt zo plichtmatig Ja schatzie, Gut, Afknapper voor mij.

    Enfin ik heb weer heel wat geneukt van 1100 tot 2200 aan een belachelijke prijs. Maar ik zit met gemengde gevoelens. Ten eerste die pauchal flat rate zal volgens mij niet lang duren ivm de wetgeving. Ten tweede zijn er minder meiden en de betere verleggen zich. Vb Erica werkt er niet meer. Iemand die weet waar dit kleine geile kind nu werkt ?

    Hopelijk wordt op dit forum wat meer geschreven zodat ik weet waar dit clubje naartoe gaat.....

  33. Onderstaande 5 leden hebben bullmate bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg ( 3 mei 2018),bucdanny ( 3 mei 2018),fg22 ( 9 mei 2018),Kwakje ( 4 mei 2018),mentholbear ( 4 mei 2018)

  34. #170
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Last Online
    21 januari 2024 @ 19:09
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    59
    Thanked
    69 in 26 posts

    Standaard

    Geen fan van pauchalgedoe. Ze willen de achterzaal meer gebruiken. Daarom minder keuze dan gewoonlijk. Erica was een topper die weg is. Ben ook fan van Bella.
    Ideaal zou zijn een prijs betalen voor de ingang van de 2 clubs. Meestal meer auto's op de parking van PHG. Deze keer meer auto's bij By Night. Heb gisteren onmiddellijk Maria geboekt voor 2 uur. Gisteren nog minstens een half uur gebabbeld met Maria. Dorina had ook geen werk. Als ik vertrok kwamen er gelukkig 4 jonge gasten binnen. Hopelijk blijven de toppers en wordt de line-up niet verwaarloosd. Zou jammer zijn.

  35. Onderstaande leden hebben bucdanny bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 mei 2018)

  36. #171
    Geregistreerd
    4 mei 2016
    Last Online
    7 mei 2023 @ 17:06
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    44
    Thanked
    50 in 20 posts

    Standaard

    Als Ani nu eens terug zou opduiken.
    Heel lang niet meer gezien

  37. Onderstaande leden hebben den fietser bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 mei 2018)

  38. #172
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bucdanny Bekijk bericht
    Heb gisteren onmiddellijk Maria geboekt voor 2 uur. binnen. Hopelijk blijven de toppers en wordt de line-up niet verwaarloosd
    Fijn te horen dat Maria er nog Is. Lekkere tijd mee gehad.

  39. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 mei 2018)

  40. #173
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Berichten
    461
    Discussies
    1
    Thanks
    1.184
    Thanked
    309 in 104 posts

    Standaard

    Nu ook voetbal en formule 1 kijken op zaterdag en zondag bij BY NIGHTCLUBS IN OEDT

  41. Onderstaande 2 leden hebben cavediver bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 9 mei 2018),mentholbear (10 mei 2018)

  42. #174
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cavediver Bekijk bericht
    Nu ook voetbal en formule 1 kijken op zaterdag en zondag bij BY NIGHTCLUBS IN OEDT
    Nu nog wifi en ik kan dan ook daar lekker even werken na een kamergang

  43. #175
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 21:37
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    44 in 9 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren (za) om een uur of vier. Gekozen voor de party-deal (69 euro). Badjassen en handdoeken liggen tegenwoordig voor het grijpen in de locker-ruimte. Gehuld in ijsbeer-outfit naar buiten gelopen, waar het net BBQ-time bleek. Een van de dames verraste me spontaan met een smakelijk bordje met alles erop en eraan...... Wie later kwam, moest het doen met een nogal minimalistisch buffetje. Weet het allemaal maar eens.... Vervolgens de partyruimte in. Een stuk of vijf ijsberen en drie girls (een minder dan geadverteerd dus). De oude partytreff setting eigenlijk. Best geil, en er is veel mogelijk. Verwacht geen Miss Universe-kandidaten, logisch natuurlijk. Maar OK huis-,tuin- en keukenmeiden die er echt wat van proberen te maken. Het was mooi weer, dus tussendoor buiten even op adem komen. Frisdranken gratis en voor het grijpen. Ja, niets mis mee eigenlijk. Value for money. Tegelijkertijd kun je nog steeds kiezen voor de oude formule: 30 euro betalen en je dan met de meiden in de barruimte vermaken (25 euro per half uur). Slechts weinige bezoekers bleken hier voor te kiezen, terwijl er -- zeker na zessen -- zeker een stuk of acht meiden aan of rond de bar zaten..... Kijken hoe men dit gaat oplossen.

  44. Onderstaande 8 leden hebben jagermeister bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (14 mei 2018),bullmate (14 mei 2018),fg22 (26 juli 2018),firstme (14 mei 2018),Kwakje (14 mei 2018),Sjeufke (13 mei 2018),Wijze grijze (14 mei 2018),wooley (18 mei 2018)

 

 
Pagina 7 van 37 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.