Pagina 3 van 37 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 920
  1. #51
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.651 in 5.089 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    Beste kamergang was ook met het mooiste meisje Estal. Jong en onervaren (3 weken geleden begonnen) met standjes en voorzichtig tong zoenen. Haar borsten mocht ik niet te hard beroeren. Deze meid zou zo bij de buren aan de slag kunnen. De overigen duidelijk niet.
    Je geeft ook gelijk in je bericht aan waarom ze nooit bij de buren aan de slag kan gaan.

  2. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 augustus 2017)

  3. #52
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    27 maart 2024 @ 05:20
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.855
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Een paar weken terug gaan kijken bij deze (voor mij) nieuwe club.

    Ik had al regelmatig de Butzenstrasse bezocht maar nog nooit dit gedeelte.
    Deze dag was er gratis entree plus voor het back-up plan had Willem gezorgd middels een vrij kaartje van Happy Garden.
    Dus een geslaagde avond werd het sowieso.

    De theke gaf bij binnenkomst netjes de prijzen en nutige informatie door
    In verband met de gratis entree hadden de dames aangepaste prijzen. Bedroeg nu 50 euro voor een half uur en 100 voor een uur.
    Wat normaal de prijzen zijn als er wel entree is is me onbekend.

    Met de badjas en handdoek naar de omkleed ruimte. Na het omkleden wilde ik gaan douchen maar dit was anders dan ik had verwacht
    het leek nog het meest op een standaard badkamer in een standaard huis.
    ( toilet, wasbak en inloop douch met een afsluitbare deur.) Met 2 tegelijk douchen gaat hier niet.

    Dus nog maar niet gedoucht en op zoek naar meer.
    Rechtsaf de bar in gelopen waar een aantal dames en beren aan de bar zaten
    Ik had verwachting dat het dames aanbod B of C kwaliteit zou zijn maar dat viel 100% mee
    Leuke slank dames met prima figuurtjes (studenten look) en geen dames met kleine kinderen "zu house" en bijbehorende looks
    Kon ook met deze dames in het engels en Duits communiceren
    Bleken er naast deze Roemeense studenten er toch ook nog een aantal Bulgaarse (turkse)
    Dames aanwezig te zijn in andere gedeelte (meer van het andere kaliber)

    Bar was netjes op orde met wat snacks en vers fruit
    En cola besteld (was zelf chauffeur) cola komt niet uit een automaat maar uit een Coca Cola fles en smaakt dan ook zoals het moet.
    Contact gemaakt met een leuke studente (Victoria?) en naar de kamer vertrokken. (standaard nummertje prima om te starten)
    Kamers hadden als pluspunt elk een eigen douch erbij en dus hier ook samen gedoucht

    Daarna wat verder de club verkend, het buiten gedeelte
    de vuurkorf, het bubbelbad , de sauna, de BBQ en de wifi van PHG
    Maar was net iets te koud om lang buien te blijven

    Binnen was nog een andere bar zag er uit als de stijl van H7, Babylon met veel ruimtes waar je met een dame wat privé kan zitten. Lijkt op de zitjes zoals in Magnum met de oosterse gordijntjes ervoor om het nog meer privé te maken.

    Even aan het internetten met een cola en wat zoutjes in het zitgedeelte van de bar komt een bekende uit PHG (artiestennaam onbekend) de plek van de zoutjes innemen en kruipt bij mij op schoot. omdat er verder niemand was hebben we samen de handelingen die we normaal op de kamer doen in het bar gedeelte afgewerkt.

    De laatste ronde was voor Evelien met de mooie blauwe ogen. Minpuntje was dat we op de kamer de de airco niet uit konden krijgen
    Dus we moesten extra ons best doen om warm te blijven. (missie geslaagd )

    Ik had geen dame herkent van de foto’s maar de dames die er waren zagen er goed uit en die ik heb getest leverde een prima service


    Ga ik nog vaker op bezoek JAZEKER, Prijs kwaliteit is nergens beter.


    See ya Smouse

    *Verbeter punten badkamer ombouwen:
    Toilet en douch eruit en hiervoor in de plaats 3 douches (Wc's zijn er reeds voldoende op een andere plek)
    Beter reclame maken hoe er te geraken,als je er niet bekend bent sta je al snel bij Happy binnen.

    * Willem het vrijkaartje heb ik de maandag erop ingewisseld verslag volgt.(was top)

  4. Onderstaande 8 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver ( 1 september 2017),Eddy_V (23 augustus 2017),firstme (23 augustus 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 augustus 2017),Kwakje (23 augustus 2017),mentholbear (29 augustus 2017),Wijze grijze (23 augustus 2017),wooley (25 augustus 2017)

  5. #53
    Geregistreerd
    15 september 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 15:03
    Berichten
    59
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    108 in 22 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag hier geweest was rond 20.00 aanwezig
    Met nog 2 andere beren
    En 7 dvp keuze gemaakt voor 30 euro entree en 40euro voor 4 kamergangen. Van de 7 dames waren er 2 welke niet bij de 40 euro inzaten. Beetje verwarrend.
    Eerste kamer met melek zij ziet er leuk uit maar op de kamer was het waardeloos.
    2 de ( naam vergeten ) een wat grotere dame paar woordjes engels / duits een gewone kamergang wel met wat kleine tong zoentjes
    3 de met estrel een zwart pareltje uit seirra leone met een goeje kamergang zonder tong zoenen . Daarna wel een goede after sales. ( heeft nog zeker 1 uur bij mij gezeten en gepraat)
    4de een roemeense iets ouder ( schat eind 30 ) ook een normale kamergang zonder tongzoenen
    Al met al een rustige avond welke estrel zeker heeft gezorgd dat deze goed was en voor 70 euro 4 kamer gangen mag je niet zeuren als dit niet het nivo is als in andere clubs

  6. Onderstaande 2 leden hebben stoetel bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (28 augustus 2017),Smouse (26 augustus 2017)

  7. #54
    Geregistreerd
    16 juli 2017
    Last Online
    6 mei 2018 @ 20:34
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    16 in 6 posts

    Standaard

    Ik ben er vandaag even geweest. 30 euro entree, voor 40 euro 4fiches..

    De lieftallige dame aan de receptie zei al dat er meer dames zouden komen...dat belooft niet veel goed dacht ik.
    Enfin even omtrekken en naar binnen. Of naar buiten want het was lekker weer.
    Even tellen..6 beren ofzo..3 dames..en ook niet echt mijn type dames.
    Met maya een nummertje gemaakt, soort van afwerk. Toen nog even liggen wachten op de dames die zouden arriveren, maar na een uurtje toch maar gegaan.
    De dame aan de receptie gezegd dat het niet zo mijn type vrouwen waren. 'S avonds zouden er meer vrouwen komen. Ook dames die op de site staan, want nu was er niemand die op de site staat.

    Wel is der locatie netjes, muziek staat wat hard en na een uurtje ben ik het soort muziek dat ze draaien ook wel beu.
    Misschien was ik er te vroeg (17:00), maar ik ben wel afgeknapt.
    Muntjes ingeleverd en gegaan. Tuurlik is het goedkoop, maar ik er nog eens over nadenken alvorens terug te gaan.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Starter bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 augustus 2017),Kwakje (28 augustus 2017),mentholbear (29 augustus 2017),wooley (27 augustus 2017)

  9. #55
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    die Antonia die op de site staat die werkte paar maanden geleden nog in het AO circuit in Krefeld/Dusseldorf. Ik ben 1 keer bij haar geweest en dat was gelijk de meest slechte ervaring ooit. Ze noemde zich toen nog Lora. Later Antonia. Het Rheinforum staat er vol mee. Wel mooi meisje, althans ze heeft veel potentie (maar toch slechte huid etc.) maar haar service is echt verschrikkelijke abzocke!

    Als het aanbod nog slechter is als de fotos .... ik begrijp gewoon niet dat er dan nog kerels heen gaan. Als je een lelijk wijf zoekt waarom ga je niet gewoon naar de kroeg?

  10. Onderstaande 2 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (31 augustus 2017),Starter (31 augustus 2017)

  11. #56
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 21:37
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    44 in 9 posts

    Standaard

    Ben hier gisteren (woensdag) geweest. Leek bijna te mooi om waar te zijn. Entree, volgens de advertentie, 30 euro en dan voor nog 40 euro erbij 7 maal 'spasz'..... Klopte ook, bijna dan. Bij binnenkomst kreeg ik voor die 40 euro 6 jetons in handen gedrukt. Eén was er dan misschien al direct voor de ontvangstdame, die verder niet deelnam aan het spasz-gebeuren. Vooruit maar. Een tegenvaller was echter dat er niet zoals de advertentie beloofde, 10 geile girls aanwezig waren, maar slechts 4. Waarvan één, op het oog ook nog eens de meest aantrekkelijke, zich bovendien tamelijk afzijdig hield. Nou ja, met de overige 3, gewoon naar 'Zimmer' geweest, met Cindy zelfs twee maal. Keurige, schone kamers, allemaal met eigen inloopdouche. Maar de spasz houdt niet over. Allemaal Bulgaarse meiden, geen miss world-types, om het vriendelijk te zeggen. Laat ook elke gedachte aan GFE varen..... Maar ach, ficken lukt best. Je moet er zelf wat van maken. En: de club ziet er verder best goed uit. Ook is er een sauna, die stond ook aan, maar binnen lagen natgeregende stoelkussens te drogen. Whirlpool idem. Bevatte wel water, maar was niet in gebruik. Weinig vertier verder dus. Maar in de tuin is het verder best uit te houden. Rond 13.00 uur verscheen een BBQ-master die geduldig grote worsten en steaks roosterde. Prima! Inclusief stokbrood en salade. Maar ja, daar kom je natuurlijk niet zo direct voor. Er waren een stuk of acht ijsberen aanwezig. Weinig onderling contact, een gesprekje met de dames lukt ook niet; spreken vrijwel geen Duits of Engels. Met 2 ongebruikte jetons tenslotte weer vertrokken. Kom ik nog een keer terug? Welja, kijken of er dan idd. 10 (of meer) dames van de partij zijn en hoe het dan loopt. Eindcijfer nu: 6+.

  12. Onderstaande 3 leden hebben jagermeister bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 september 2017),Burman ( 1 september 2017),Kwakje ( 1 september 2017)

  13. #57
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    6x neuken voor 40 euro dan mag je al blij zijn als er meer staat dan een opblaasschaap. XD

  14. #58
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Nee FLIPPER entree 30 en neuken 40 dus 7 maal neuken voor 70 euro.
    Entree HG 60 euro en neuken 1 maal 50 euro en wanneer je toevallig pech hebt en 5 minuten over de tijd bent 100euro.

  15. #59
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    30 euro en dan voor nog 40 euro erbij 7 maal 'spasz'.....
    Niets anders dan een verkapte pauschalclub dus. Als ik het verhaal van Jagermeister lees dan leg ik persoonlijk toch liever 100 euro extra neer en bezoek daarvoor een gerenommeerde saunaclub waar de line up en wellness wel op orde zijn. Dit soort low budget clubs probeert handig in te spelen op een grote vraag vanuit de markt. En dat is, seks voor een grijpstuiver. Dat je dan niet de mooiste dames en de beste service kan verwachten moge duidelijk zijn. Of dit concept werkt zal de tijd leren.

  16. #60
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Nee hoor zulke clubs houden het niet lang vol als je het al club mag noemen.

  17. Onderstaande leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 1 september 2017)

  18. #61
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    Nee hoor zulke clubs houden het niet lang vol als je het al club mag noemen.
    Inderdaad popey01. Het verleden leert ons dat dit type low budget club meestal geen lang leven is beschoren. Mannen die niet veel te besteden hebben zoeken het wel in een red light. Daar betaal je helemaal geen eintritt en neuk je nog mooiere dames ook. Wat is de lol eraan om in zo'n club 4 keer over dezelfde zigeunerin te moeten racen omdat er verder geen damesaanbod is?

  19. #62
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Dit kan nooit een lang leven hebben.
    10 x voor 70 euro,waarvoor piepshows zeker.
    Lijkt wel alsof het meer voor minder wordt als eerst.
    10 x dan schiet ik alleen nog maar lucht, uit een slap geval.

  20. #63
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Dit kan nooit een lang leven hebben.
    10 x voor 70 euro,waarvoor piepshows zeker.
    Lijkt wel alsof het meer voor minder wordt als eerst.
    10 x dan schiet ik alleen nog maar lucht, uit een slap geval.
    Er zijn clubs maar ook veel gasten die van bepaalde concepten maar moeilijk afstand kunnen nemen ...

  21. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 4 september 2017),fg22 ( 5 september 2017)

  22. #64
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Is dat een pauchalclub? Dat kan toch niet lang meer duren?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

  23. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 4 september 2017),fg22 ( 5 september 2017)

  24. #65
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Is dat een pauchalclub? Dat kan toch niet lang meer duren?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    Tja, het hangt er vanaf hoe je dat boekhoudkundig verwerkt. Ze zeggen volgens de nieuwe regels te werken ...

  25. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 4 september 2017),fg22 ( 5 september 2017)

  26. #66
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Is dat een pauchalclub? Dat kan toch niet lang meer duren?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    Kun je wel een discussie over voeren. Het is in ieder geval niet onbeperkt, maar het komt wel op hetzelfde neer voor de meeste gasten. Maar er iets van zeggen... dan zou het zijn dat het te goedkoop is, maar lijkt me niet aan de politiek om te bepalen hoeveel een dame van plezier haar klanten aan moet rekenen....

  27. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 5 september 2017),fg22 ( 5 september 2017)

  28. #67
    Geregistreerd
    10 oktober 2013
    Last Online
    20 juli 2021 @ 19:28
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    Ben er vorige week donderdag geweest en was TOP ! Het systeem is veranderd en niks meer met jetons. 30 euro inkom voor eten en drinken en de meiden apart betalen na de service. 10 euro voor 15 minuten, 25 euro voor 30 minuten en 50 euro voor een uur.
    Er waren 10 vrouwen waarvan meer dan de helft toch mooi tot heel mooi. en allemaal superlief en super vriendelijk, ook het personeel al is het er kwa klanten nog steeds zeer rustig.
    Ik heb 6 keer sex gehad. Als tussendoortje 3 opwarmertjes van 15 minuten met Zarah, later Monika en Alyssia. Ook 3 top sessies van een half uur gehad met de mooie Turkse Bella, de prachtige Jeannie en als toetje de pas binnengekomem Isabella van Alabanie , 19 jaar bloedmooi en bijna geen ervaring. Ik heb me geen seconde verveeld en ben 3 keer klaargekomen ( wat niet niks is voor een 65 jarige )
    Ik ga zeker nog terug en ook mijn vrienden vonden het top maar die hebben steeds meer interesse voor de speelkassen dan voor de meiden. Als jong gepensioneerden zijn wij wat ze noemen "budgetneukers" maar ik heb in andere clubs als GT en HG al veel slechtere sessies gehad voor 50 euro. Het is me dan ook een raadsel waarom er in het naar huis rijden amper 5 auto's stonden op de parking van By Night en wel 10 keer zo veel bij Happy Garden.

  29. Onderstaande 4 leden hebben rrgoor bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (18 september 2017),Kwakje (18 september 2017),mentholbear (18 september 2017),Sjeufke (18 september 2017)

  30. #68
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    50 voor een uur??? Hmm, in andere clubs mag je blij zijn als de dames in kwestie daar een half uur voor volmaken

  31. #69
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rrgoor Bekijk bericht
    Als jong gepensioneerden zijn wij wat ze noemen "budgetneukers" maar ik heb in andere clubs als GT en HG al veel slechtere sessies gehad voor 50 euro. Het is me dan ook een raadsel waarom er in het naar huis rijden amper 5 auto's stonden op de parking van By Night en wel 10 keer zo veel bij Happy Garden.
    Thx. Misschien toch nog maar nog es de tent proberen... weet alleen niet meer of de muziek daar de hele tijd luid aanstaat?

    En net wat je zegt. Onlangs dus nog in de Garden een mindere kamergang gehad voor 50 euro. Ik ben benieuwd. Misschien ga ik er eind van de week langs. Als het niks is, kan ik altijd nog bij de buren langs. Die hebben dacht ik ook een paar leuke dames

  32. #70
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Dan had ik toch mooi 2x 15m genomen ipv 30m, of 4x 15m ipv 1 uur


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rrgoor Bekijk bericht
    de meiden apart betalen na de service. 10 euro voor 15 minuten, 25 euro voor 30 minuten en 50 euro voor een uur.

  33. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (19 september 2017),pret (18 september 2017)

  34. #71
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Voortsnellend over de Duitse Autobahn, de juiste afslag genomen, en terecht gekomen bij deze organisatie. Alles ziet er best wel redelijk tot goed uit. Over smaak valt te twisten, edoch met wat verbeterpunten her en der, ontstijgt het qua faciliteiten en inrichting menige toko. Bar en zeg maar zaal/dancing zien er goed uit. Inderdaad beetje H7 style.
    Wat kleine vitrines met drankflessen en sexy stijlfoto's (z/w) aan de muur.

    De kleedkamer met een douche annex toilet is een beetje passé en behoeft een pimp. Plee eruit, en opnieuw betegelen met meer douches. Klein detail, nummertjes zijn op de kleedkastjes geschreven met een stift, plak er dan gewoon wat nette stickertjes op. Nu staat er een stoel, maak er een mooi zitbankje van, en doe iets aan de kleurstelling.

    Buitengedeelte ingericht met zitjes en met nette 'partytentjes; , buitenbarretje, vuurkorf en kleine buitensauna. Qua dit gebeuren viel het me zeker niet tegen. Niet geheel of geheel niet mijn stijl maar dat is smaak.

    Muziek stond naar mijn smaak iets te hard, rumbol en na een uurtje of wat heb je hier wel genoeg van. Eten was magertjes, ik arriveerde na twee uur, mager echt mager lunchbuffetje, brood kaas fleischwurst komkommer ei tomaat, thats all.

    De actieruimtes allen voorzien van een douche, echter volgens mij allen zonder raam, en een kleine Spielwiese. In totaal 4 andere Besucher waargenomen waaronder een medelander.

    Drie sessies gedaan, met Turkse Jane (matig tot net redelijk, maar niet meer dan dat) , Zara (idem) en nog Vanessa (Roe) redelijk, je kon met haar nog wel praten en bij haar was nog sprake van presales in de zaal. De eerste twee dames, no presales, gelijk Zimmer, en dat terwijl het er dus niet druk was. Wat meer aandacht, en 15min worden een halfuur of een uur hetgeen meer € brengt. Nu was het haastig Zimmer snel aan de gang en snel terug.... voor no volgende klant. Vanessa was hier gelukkig een uitzondering op, met haar een langere plenaire sessie gehad.

    Er werd door een van de dames nog wel opgemerkt dat het catastrofe dagen waren, dus ge wit wat er mee bedoelt wordt, weinig verdiensten, dus ik niet snappen waarom de haast. Als er toch weinig ruk te doen is, besteed dan een beetje aandacht aan de cliënten.

    Herhalingsgevaar ; Ik weet nog nie,

    Kosten zijn een lachertje, dit kan je niet volhouden, I think, uitrusting van de toko OK, dames meestens Bulgaren (gipsys look) waar je of ik niet wild van wordt.
    De Vanessa uit (Roe), ook zeker een van de jongsten, kan volgens mij zo in een andere toko terecht (bijv. H7) waar meer te verdienen is voor haar.

    Its up to you verder, ik wacht verdere recensies af voorlopig.

    Al met al zeker geen € 100 kwijt, een verblijf van max 3 - 3,5uur, maar wat ik al zei, wacht verdere berichtgevingen af. PHG en VV nebenbei, dass andere Qualität
    Laatst gewijzigd door pcenter; 19 september 2017 om 22:17

  35. Onderstaande 8 leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 september 2017),firstme (20 september 2017),Kwakje (20 september 2017),mentholbear (20 september 2017),Pandabeer82 (19 september 2017),pret (20 september 2017),Smouse (20 september 2017),VAZKOR (20 september 2017)

  36. #72
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Aanvullinkje, tijdens de sessie >onze Turkse Jane, boog over mijn bovenlichaam met haar rug naar mij toe, en deed alsof ze oraal aan de gang was, bewoog haar hoofd en bovenlichaam op en naar, was enkel manueel getouwtrek en de rest show. Toen het er echt op aan kwam en het zichtbaar was ging het enkel MC het pmc gebeuren.

    Buitengewoon doorzichtig en niet service gericht. Kon er eigenlijk wel om lachen .............hoe slecht

    Dat weten we dan voor een evt volgende keer.

  37. #73
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Vanmiddag grappig tafereel in Happy Garden: ik was net binnen toen er opnieuw aangebeld werd en er een man naar binnen wilde die al een badjas aanhad... Theke en mensen eromheen wisten niet wat dit te betekenen had.
    Een gast die het saunaclub concept niet kent en ergens had gelezen dat de mannen in witte badjassen rondlopen?
    En was hij dan zo in zijn auto naar de club gereden ??
    We begrepen er niets van totdat duidelijk werd dat hij nog wat af te rekenen had bij de buren maar geen contanten meer bij zich had: hij kwam ff pinnen in Happy Garden
    En Garde

  38. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 september 2017),pcenter (22 september 2017),pret (21 september 2017),Smouse (21 september 2017)

  39. #74
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    We begrepen er niets van totdat duidelijk werd dat hij nog wat af te rekenen had bij de buren maar geen contanten meer bij zich had: hij kwam ff pinnen in Happy Garden
    Walk of shame tussen Butzenstraße 41 en 43

    Die dacht zeker de magneetstrip langs haar bilspleet te schuiven, de chipknip in d'r gleuf te steken, of de contactloze pas boven d'r tepels te kunnen houden.

    Ik zie die presentatrice (of presentator tegenwoordig) van Tros Opgelicht?! al voor me de intro doen van hun volgende item.
    -"De dame aan tafel, mevrouw Sakahlat, is onlangs opgelicht door een bende zogenaamde IJsberen. Wat is er precies gebeurt mevrouw?"
    -“Nou meneer, ik zal u vertellen, ik werk hard voor m'n centjes. Ik doe zuigwerk, handenarbeid, geef massages, rij paardje, en poets paaltjes totdat ze helemaal glimmen. En na al mijn inspanningen zegt de cliënt geen geld bij zich te hebben. Maar geen zorgen, zei meneer, hij zou het wel even overmaken. Dus ik mijn bankgegevens aan hem doorgeven. En jawel, even later laat hij op het scherm van zijn mobieltje zien dat het geld zou zijn afgeschreven van zijn rekening. Maar omdat het een vanaf een andere bank komt, kan het een paar dagen duren voordat ik het op mijn rekening zie. Maar nee, na het weekend nog steeds mijn centen niet binnen. Ik ben heel verdrietig ".
    -"Nou mensen, pas dus op voor deze heren die de IJsberenApp gebruiken. Daar zit behalve een hele recensielijst, een digitaal dagboekje, ook een functie om fake bankoverzichten te tonen. Zo heb je een soort digitale screenshots waarop het lijkt dat de ijsbeer het geld naar je overgemaakt heeft. Mevrouw Sakahlat, ik hoop dat u uw geld alsnog krijgt en bedankt voor uw komst.Tot zover Opgelicht voor vanavond. Volgende week zijn we er weer. Fijne avond."

    Clubben zonder cash...
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 21 september 2017 om 04:18

  40. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (21 september 2017),Patjax (21 september 2017),pcenter (22 september 2017),Sjeufke (21 september 2017)

  41. #75
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Voor de derde keer in deze club geweest en het bevalt me steeds beter.
    Het muntjes systeem is veranderd en nu betaal je gewoon contant aan de dames.
    Eerst 30 euro betalen en daarna vanaf 10 euro met de dames mee. Als je meer wilt dan een snelle wip betaal je wat meer.
    De line-up is ieder keer beter.
    Keuze uit mager, slank, vol of milf. Mijn favoriet van de dag was Ina. Klein met kleine A-cup en super service. Had er ook een goede klik mee.
    Ook Cindy en haar vriendin met veel plezier op de kamer gehad. Een trio met hen is aan te bevelen.
    Ik was na 5 rondes helemaal op en kon helaas niet meer genieten van 2 nieuwe dames die er fantastisch uitzagen.
    Zo snel mogelijk weer terug dus!

  42. Onderstaande 7 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 september 2017),firstme (22 september 2017),Kwakje (22 september 2017),mentholbear (21 september 2017),papi (24 september 2017),pcenter (22 september 2017),Smouse (21 september 2017)

 

 
Pagina 3 van 37 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Living Room 468*60   Babylon 468*60