Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 920

Threaded View

  1. #11
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 06:02
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Het was mij een dagje wel vandaag! (deel1)
    Vroeg eruit, omdat ik nog wat moest werken.
    Op de weg naar het werk nog ff verkeersregelaar gespeeld!
    Twee clubs bezocht vandaag en niet wat ik op meetingpoint had gemeld!
    Wat consternatie in een club!
    Een echte milf ontmoet en een gratis face en lichaams shot geproduceerd!

    Vanmorgen om 7.00 vertrokken, naar Venlo.
    En ja waarschuwingsborden op 70km dan 50km en stond voor de tunnel stil.
    Shit, en he wat hoor ik, dingdong: hier spreek de tunnelprojectleider.
    Wilt de tweede vrachtwagen uitvoegen naar rechts.
    Maarja er gebeurde niks.
    Dingdong: wilt een van de medeweggebruikers regelen dat de tweede vrachtwagen uit kan voegen.
    Nouja ik stond letterlijk vooraan. dus uitgestapt en de eerste vrachtwagen in Duits en engels uitgelegd dat hij voor mijn auto moest gaan staan.
    Een andere weggebruiker de tweede vrachtwagen uitgelegd dat hij te hoog was, maarja die kon geen andere taal.
    Dus ik maar als een geoefende verkeersregelaar, die gast naar de bijweg rechts gestuurd.
    En ja een bedankje via de speaker van de project leider en de poorten opende zich.

    Ff nog wat gewerkt en wat bijverdient(oud ijzer) altijd lekker wat meer te spenderen in de club.
    Snel scheermesjes gehaald en scheerschuim,want was door de haast ,vergeten mij te scheren.
    En hoop naar Tonisvorst.

    Ik had met mijn twee forumloze vrienden afgesproken.(Kaasie en Cigarrelo)
    Eerst naar By Night en als dat niks is naar phg.
    Hun gewaarschuwd dat het niet veel was By Night, maar ze wilde toch op onderzoek uit.
    Nouja soms moet je consessie's doen.

    Samen naar binnen en ik vroeg gelijk hoeveel dames , 5 a 6 mwah dacht ik maar.
    Cigarrelo zag twee leuke meiden wilde graag op onderzoek uit.
    Dus 30,- p/m betaald en moet wel zeggen een uitgebreide uitleg gekregen.
    Wij net doen alsof we nooit in een club waren geweest(hehe).
    Omkleden moesten we samen met de dames, en daar begon het spelletje al.
    Laat er nou twee erg mooie meiden, zich aan het omkleden zijn.
    Het geflikzooi begon al, Kaasie voorop en de kusjes volgen al door de lucht zullen we maar zeggen.

    Eerst ff ontbijten, de keuze kwa beleg wat in orde, wel gewoon brood en geen broodjes.
    Koffie moet je vragen bij de bar en die was erg goed.
    Eerst wat voorpret bij het ontbijt en ik had mijn buikje vol.
    Ben me gaan douchen scheeren , en klaar voor het feest.
    Let wel, er is maar 1 douche bij de kleedruimte, maar je kan ook een douche gebruiken op een van de kamers.

    Samen met die twee koffie bij de bar en daar begon me toch een woorden wisseling.
    Een van de dames wilden niet aan de ffk dag mee doen en kreeg het aan de stok met de,laten wel maar zeggen de manager.
    Nou de dag voor die dame was stuk en voor ons was het 1 van de 3 dames die wel een kans had op een kamertje.
    Haar gezicht stond op oorlog.

    Nou was er nog Bella een vol gezette jonge dame met niet echt een uitstraling van ik heb geen zin.
    Daarbij de andere was wel mooi van figuur, maar had achteraan gestaan bij het uitdelen van het gebied wat boven op de schouders staat.( denk dat ik mij zo wel netjes uitdruk) Foei foei foei.
    Ik mij met de koffie op een van de bankjes gaan zitten en Kaasie en Cigarrelo volgde al snel.

    Ff gezeten, daar komen de twee mooiste meiden, en ja die waren echt erg mooi.
    Julia en Maria, Julia kwam op mijn schoot zitten en de ander bij Kaasie, Cigarrelo was nog aan het roken.
    Julia begon gelijk mij wat op te geilen, ja dat lukte wel want bbztje reageerde.
    Snel kwam de kamer vraag, wat ik natuurlijk nog ff afwende.
    Een tien minuten later ging ik voor de bijl.
    Kaasie wende af, want hij wilde zich nog gaan douchen, Cigarello idem.

    Nou op de kamer werd het een zeer goede sessie met Julia, maar eerst kwam de vraag met de pakketten.
    25,- PER 30 MINUTEN EN VOOR EXTRA 10,-
    Geen probleem, en het feest kon beginnen, gewoon een goede sessie met vel tz en en stevige bj op diverse manieren, waardoor ik een mooi uitzicht had op haar lekkere kont.
    Ze heeft het afgemaakt als een geoefende amazone.
    Schade 35,- niks over te zeggen, gelijk mij daar gedoucht en afgerekend, op zoek naar die twee, waar Maria mij zei in de sauna zijn ze.

    De sauna is echt heel klein 3 personen en klaar.
    Hun opgezocht waar ze ondervroegen hoe het was, en ik zei erg goed.
    Cigarrelo zegt dan ga ik met Maria, pech voor kaasie, want we wisselen nooit van dame, dat is een statement.
    Achja wat gezeten daar en Kaasie opgezocht die had al het zelfde gevoel als mij, hij wilde van club verwisselen.
    Oke ff met de ander bespreken, ok goed maar ik ga eerst met Maria.

    Hij op de kamer met echt de lekkerste meid daar, zij en Julia zouden bij H7 hoge ogen gooien.
    Julia probeerde nog kaasie te verleiden, maar hij haar uit gelegd dat het bij ons niet zo werkt.
    Wat verteld en gedold daar en van die aanbiedingen van het gedrog afgeslagen.
    Gelukkig Cigarrelo was klaar en kwam met een happy face van de kamer af.
    Die Maria geeft ook een goede service.

    By Night zal toch meer klandizie moeten trekken, wij waren tot 14.00 de enigste.
    Daarbij bij een betere line up, zal je ook meer klanten gaan trekken.
    Ben bang voor hun dat Julia en Maria snel een beter werkplek zullen gaan vinden.
    Blijven ze daar werken nou dan zou ik nog wel eens terug gaan.
    Maar goed, je kan voor 25- ook geen wonderen verwachten.

    Omkleden en hop naar phg, althans dat dacht ik, nee ze hadden zin om naar H7.
    Vooral omdat ze 60,-voor een paar uurtjes teveel vonden, tsja daar hadden ze een punt.
    En op naar H7.

  2. Onderstaande 11 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (14 januari 2018),CVARIA (14 januari 2018),Firehawk (16 januari 2018),firstme (15 januari 2018),Hooker lover1 (14 januari 2018),Kwakje (14 januari 2018),mentholbear (14 januari 2018),Partycrasher (14 januari 2018),pcenter (13 januari 2018),Sjeufke (13 januari 2018),Wijze grijze (13 januari 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60