Pagina 18 van 37 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 426 t/m 450 van 920
  1. #426
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    afgelopen zaterdag was ze er
    Maar ze had een grote pleister boven haar lip zitten, dus het aantrekkelijke was er natuurlijk wel vanaf.
    Die zaterdag was ik er ook en wat later was ze weg en uren later zag ik haar weer en ook Firehawk gaf aan dat ze naar de dokter moest maar het gaat mij erom of Vanessa na zaterdag 29 december weer is gesignaleerd?

    Verder de vraag hoe de bezetting zo in het begin van het nieuwe jaar is? Overstijgt het aantal de 10 of zitten we daar onder? Ik was er dus afgelopen zaterdag en merkte dat het aanbod danig was geslonken tot onder de 10 en dus minder dan bij mijn bezoek op zaterdag 22 en woensdag 26 december.

  2. #427
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Ik was er zondag en toen was ze er wel in de gewone kleren want ging naar huis en is dus weg gegaan die dag. Het beste kun je even de club bellen of ze er weer is.

  3. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Duitslandfan ( 4 januari 2019)

  4. #428
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisR86 Bekijk bericht
    Komt Ami/Amy hier nog wel eens?
    Ben ik ook wel benieuwd naar, fraaie jonge meid

  5. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    DennisR33 ( 4 januari 2019)

  6. #429
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    96 in 16 posts

    Standaard

    Wat is het aantal vrouwen die er nu rondlopen? De meeste zijn zeker nogsteeds op vakantie?
    Ik had er vanavond heen willen gaan maar geen zin om er heen te rijden als er niet veel te doen is.

  7. #430
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:00
    Berichten
    462
    Discussies
    1
    Thanks
    1.187
    Thanked
    309 in 104 posts

    Standaard

    Vanavond 14 meisjes die op jouw wachten

  8. Onderstaande leden hebben cavediver bedankt voor deze bijdrage:

    DennisR33 ( 4 januari 2019)

  9. #431
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    96 in 16 posts

    Standaard

    Echt? Ze zeiden tegen jou “wij wachten op Dennis”

    14 klinkt best veel. Normaal lopen er maximaal 10 rond volgens mij.

  10. #432
    Geregistreerd
    15 september 2017
    Last Online
    16 april 2024 @ 06:21
    Berichten
    238
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    234 in 77 posts

    Standaard

    Effe over Amy....
    Ik heb diverse keren met haar gekamerd en niet voor het lage bedrag wat bij BN gehanteerd wordt....zelfs op een dag 2 keer.
    Het was niet alleen genot om naar te kijken , maar met haar te kameren een ervaring die je zelden mee maakt in een saunaclub.
    Zij zal zeker niet meer terug keren in BN.....en daar geef ik haar groot gelijk in.
    Deze zeer mooie jonge dame met een perfect figuur en lieve lach, zal zich niet door een aantal Butget-Beren laten
    "Afraffelen" voor €25 voor een half uur...!! Zij is veel en veel meer waard...!!! En dat begrijpt deze mooie slimme dame....en daar moet
    je respect voor hebben......
    Het is bij BN zo......dat als je er als dame tussen de andere dames er qua vanalles en nog wat "uitspringt" dat je een zeer
    volle werkdag hebt ...en dan nog weinig verdient hebt.....en dat hebben die dames snel door....en zijn ze snel weg.
    Ik voorspel ,,,dat je er snel bij moet zijn om bij BN met Mia te kameren....
    Laatst gewijzigd door Slumme; 4 januari 2019 om 19:16

  11. Onderstaande 3 leden hebben Slumme bedankt voor deze bijdrage:

    hotrod68 ( 6 januari 2019),mentholbear ( 4 januari 2019),wooley ( 4 januari 2019)

  12. #433
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Ik was er op 2 januari......slechts 5 dvp's.
    Geen Mia, geen Bella.....gekamerd met sili sofie.
    Positief was het vrijkaartje dat we kregen van de eigenaar.

  13. Onderstaande leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    Duitslandfan ( 5 januari 2019)

  14. #434
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Mijn voornemen was om vandaag weer naar Oedt af te reizen maar het weer valt tegen en vanmorgen vroeg op ging niet lukken. Was wel benieuwd naar welke dames vandaag in de club aan het werk zijn. Aanstaande vrijdag was ik van plan om wel te gaan mits het weer geen spelbreker is.

  15. #435
    Geregistreerd
    23 augustus 2013
    Last Online
    3 oktober 2023 @ 12:33
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    49 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slumme Bekijk bericht
    als je er als dame tussen de andere dames er qua vanalles en nog wat "uitspringt" dat je een zeer
    volle werkdag hebt ...en dan nog weinig verdient hebt.....en dat hebben die dames snel door....en zijn ze snel weg.
    Ik herinner me dat Flori (die er toen jong en optisch uitsprong) me zei dat ze haar eerste werkdag een twintigtal kamergangen had.
    500 euro op een dag, misschien nog wat extra's, lijkt me niet echt weinig. Ze moet er inderdaad veel voor doen, maar blijft de vraag of ze in duurdere clubs voldoende frequentie haalt om dat bedrag te halen. (Blijft natuurlijk ook de vraag of die frequentie bij BN mentaal leefbaar is).

  16. Onderstaande 5 leden hebben Cis Alis bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 5 januari 2019),fg22 (11 januari 2019),hotrod68 ( 6 januari 2019),rmjhexe ( 5 januari 2019),wooley ( 5 januari 2019)

  17. #436
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slumme Bekijk bericht
    Ik voorspel ,,,dat je er snel bij moet zijn om bij BN met Mia te kameren....
    Die had eerder aangegeven eind januari te stoppen. Als die intentie niet veranderd is, dan moet je er inderdaad snel bij zijn. Dan niet alleen, je moet ook snel zijn met afvangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cis Alis Bekijk bericht
    Ik herinner me dat Flori (die er toen jong en optisch uitsprong) me zei dat ze haar eerste werkdag een twintigtal kamergangen had.
    500 euro op een dag, misschien nog wat extra's, lijkt me niet echt weinig. Ze moet er inderdaad veel voor doen, maar blijft de vraag of ze in duurdere clubs voldoende frequentie haalt om dat bedrag te halen. (Blijft natuurlijk ook de vraag of die frequentie bij BN mentaal leefbaar is).
    Precies. In die andere club lopen ook meer dames op haar niveau rond en dan springt ze er minder tussenuit.

    Mentaal haalbaar? Wat te denken van fysiek vol te houden...

  18. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 6 januari 2019),fg22 (11 januari 2019),hotrod68 ( 6 januari 2019),wooley ( 6 januari 2019)

  19. #437
    Geregistreerd
    24 mei 2018
    Last Online
    3 maart 2024 @ 20:26
    Locatie
    Regio Haaglanden
    Berichten
    75
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    250 in 53 posts

    Standaard

    Toch nog even een verslagje van mijn BN bezoek van deze week waar ik me toch weer goed heb vermaakt. Voor een doordeweekse dag is de bezetting goed te doen. Denk dat er meer dan 10 dames aanwezig waren. Ben de dag begonnen met een dame waarvan ik de naam nog steeds niet goed verstaan heb, iets met Aina. Tengere Roemeens dame waarmee je een prima kamersessie kunt hebben. Beetje TZ, goede PMC en lekker doggy om het af te maken. Bij deze dame moet je wel zelf tijdrekken om het half uur proberen vol te maken.
    Na mijn standaard ritueel, broodje, sauna, douche, op naar de volgende. Sofia was degene met wie ik de laatste keer een top ervaring had. Ze roeptoetert echter elke keer dat ze binnenkort pleite gaat. Maar toch nog even genoten van haar TZ, PMC en afgemaakt met een lekkere Cowgirl. Alina, hele lieve slanke dame, next, ficken zat er niet meer in maar haar TZ en PMC brachten mij wederom tot ..vul zelf maar in ;-). Na de warme hap, schnitzel met gebakken aardappeltjes werd ik in de bar door de blonde Monica aangesproken die me eerder op de dag tot een trio probeerde te verleiden. Nou, het lijkt een pittige dame met een mooi lijfje, maar op de kamer was het...niet voor herhaling vatbaar. Iets met liever lui dan moe en ik snap dat die graag een trio wil. Dan hoeft ze helemaal niet meer zoveel te doen.
    Maar al met al is het geheel bij BN en de prijsstelling, 25 eur toegang tussen 11-13 incl.badjas, 25eur per half uur goed te doen voor deze zuinige Hollander. Mij gaan ze hier vaker zien.

  20. Onderstaande 11 leden hebben ijsbeer63 bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (10 januari 2019),Duitslandfan (10 januari 2019),fg22 (11 januari 2019),Firehawk (10 januari 2019),firstme (11 januari 2019),Kwakje (10 januari 2019),kwakky90 (10 januari 2019),mentholbear ( 9 januari 2019),Mr Bluenose (17 januari 2019),pret (10 januari 2019),wooley (10 januari 2019)

  21. #438
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    Ik was er maandag 7 januari. Ik arriveerde om 17:30. Eerst even relaxen..... Ik betaalde 30 Euro (vreemd, volgens de website was er een actie van 17:00 tot 19:00 entree 15 Euro? maar daar wist de dame niets van). Kreeg wel 2 bonnetjes voor een biertje.
    Dit was mijn 2de bezoek, maar beviel me totaal niet.
    Eten was koud: Kleffe koude pizza....
    Dames: ca 10 vrouwen. Kennelijk heeft de tatoeëerder hier goed verdiend. een paar meisje klaagden over pijn en jeuk en wezen naar de nieuwe tatoo
    Volgens mij hadden ze beter geld uit kunnen geven aan de tandarts. Werkelijk een verschrikkelijke line-up die maandag. En ik was niet de enige die klaagde.
    Volgende keer beter.....

    Volgende keer beter hoop ik maar.

  22. Onderstaande 4 leden hebben format_z bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (11 januari 2019),fg22 (11 januari 2019),mentholbear (11 januari 2019),pret (11 januari 2019)

  23. #439
    Geregistreerd
    15 september 2017
    Last Online
    16 april 2024 @ 06:21
    Berichten
    238
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    234 in 77 posts

    Standaard

    De entree tussen 17-19u is idd 15€.....de dame wist er niks van,,,,dat kan ...want bijna na elke 3 dagen is daar een andere
    Theke.....misschien was deze Theke tussen 17-19 u wat aan het "bijverdienen" ....ik heb er vorig jaar vele voorbij zien komen....
    Was die snelle verandering ook maar van toepasssing op de aanwezige dvp,s.....want er is een vast groepje al een paar jaar t zelfde...

  24. Onderstaande 2 leden hebben Slumme bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019),wooley (11 januari 2019)

  25. #440
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slumme Bekijk bericht
    Was die snelle verandering ook maar van toepasssing op de aanwezige dvp,s.....want er is een vast groepje al een paar jaar t zelfde...
    Bij de meeste clubs vind ik de vaste kern juist fijn. Maar helaas is de vaste kern hier niet mijn type. Wel duiken er wat mij betreft wel es pareltjes op, of dvps waar ik de klik wel mee vind.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer63 Bekijk bericht
    Bij deze dame moet je wel zelf tijdrekken om het half uur proberen vol te maken.
    Merkwaardig, bij mij probeerden dvps in het verleden juist tijd te rekken om over dat half uur heen te gaan. Zag blijkbaar nog groen achter de oren

  26. #441
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    96 in 16 posts

    Standaard

    Gisteren avond weer langs geweest. Een prima avond gehad.
    Ik vind wel dat mensen op dit form onnodig zeuren over deze club. Want ik vermaak me hier altijd prima! (Daar moet je dan zelf ook altijd voor zorgen. Maar dat is in iedere club hetzelfde).
    Er waren genoeg dames (niet allemaal mijn smaak) maar gelukkig was Dorina er weer
    Met haar kan ik goed praten (helaas wel met mijn gebrekkige duits, want engels kan ze helaas niet). En de seks is altijd erg goed.
    Bij de sauna kun je jezelf altijd even terug trekken als je geen zin hebt in de aandacht van de andere dames. Daar even liggen. dan 10/15 minuten sauna, douche en weer naar de bar, drankje doen, met Dorina zitten en dan weer de kamer op om haar weer even op te warmen omdat zij het koud heeft en ik nog erg warm ben van de sauna
    Dit een aantal keren herhalen en dan weer naar huis.

    Oh! En toen ik in de sauna zat kwamen ze mij zelfs een drankje brengen! Precies op het moment dat ik dacht “Nu moet ik er uit”.
    Wat een service!! Hierdoor mijn sauna sessie nog iets kunnen verlengen.
    Aardige mensen hier die goed voor hun gasten zorgen!

    Iemand die ook zo’n club kent die dezelfde prijzen/service hanteren?
    In december in acapulco gold geweest. Maar vond die club slechter (Te harde muziek, ze komen niet rond met drankjes en je moet daar uit plastic bekertjes drinken die je zelf moet tappen). Daar betaal je ook 40,- voor de vrouwen en helaas is mijn budget niet zo groot.

  27. Onderstaande 9 leden hebben DennisR33 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 januari 2019),Firehawk (13 januari 2019),Giodude (13 januari 2019),hotrod68 (13 januari 2019),Kwakje (13 januari 2019),mentholbear (13 januari 2019),Mr Bluenose (17 januari 2019),Patjax (13 januari 2019),terminator (12 januari 2019)

  28. #442
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:33
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.187
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Onderstaand uittreksel uit mijn Freikarte (nogmaals dank) post van het PHG verblijf. Twee dagen on the way back langs BN gegaan.

    Al met al is PHG geen verkeerde toko, maar ik denk dat ze wel geduchte concurrentie ondervinden of gaan ondervinden van de directe buurman.

    Daar was ik terugkomend van de trip om de terugweg langs gegaan. Entree scheelt 50%, docenten bij PHG zijn, een uitzondering daargelaten, zowel bij BN als PHG, van een ander kaliber dan de doorsnee bij BN. Maar dat is voor een ieder ook een persoonlijke ervaring. Bij BN stond er een bescheiden lunch-buffet, maar het avond-buffet was van toch wel H7 niveau, Rijst, pasta, aardappelpuree, stoofvlees, pastasaus, saus met kip, groenten, kippenbouten, salade, dat was het wel zo ongeveer. Verder heeft de inrichting van de oude zaal een keurige boost gehad, met de ligstoelen, massagestoel, binnensauna en beter buffet en ook outdoor met tent, sauna, jacuzzi usw ziet er OK uit. Ook moet ik opmerkingen dat het personeel bij BN attenter is dan bij PHG, bij BN werden drankjes aangeboden en gebracht, daar had men duidelijk een focus op dienstverlening naar de klant. Ook de krantjes en boekjes bij de entree balie om wat te kunnen lezen en de wifi, zijn kleine items welke het verblijf aangenamer maken.

    Samenvattend PHG oke, BN verrassend innovatief, dat mis ik een beetje bij PHG


    Mijn verblijf bij BN, was 30 euri, badjes, douchen, kopje koffie (goed) met een watertje, kleine lunch (basis niveau) , beetje loungen op de ligbanken, saunaatje, boekie lezen. Vervolgens een beetje wandelen door de club, niveau dames optisch minder als bij PHG, maar goed uiteindelijke les gehad van Sonia, 7 sessie. Daarna nog prima gegeten van het diner-buffet, zie hierboven, daarna nog wat uitbuiken, wat zwammen met een BRD-er, espresso met watertje erbij. Vervolgens BN verlaten vroeg in de avond.

    Prijsstelling voor zowel entree als de lesgelden zijn duidelijk lager als bij de buurman, maar op bepaalde aspecten eten maar met name de service een aandacht van het personeel doet BN zeker niet meer onder voor PHG, en is zelfs nog wel beter op het aspect van aandacht en service.

    Worden keuzes in de toekomst voor ons

  29. Onderstaande 10 leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 januari 2019),cavediver (13 januari 2019),Firehawk (13 januari 2019),Giodude (13 januari 2019),hotrod68 (13 januari 2019),Kwakje (13 januari 2019),mentholbear (13 januari 2019),Smouse (12 januari 2019),terminator (12 januari 2019),wooley (13 januari 2019)

  30. #443
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Net thuis van een dagje by night. Ik was er al vroeg bij vanochtend want nog voor 11.00 uur was ik al gearriveerd. Nog even een kwartier staan wachten voordat ik naar binnen kon. De theke kende ik niet maar volgens mij wordt er snel gerouleerd hiermee. De hoeveelheid dames was beduidend meer als tijdens mijn laatste bezoek op zaterdag 29 december maar dat had natuurlijk te maken met het feit dat vele dames naar hun thuisland zijn afgereisd om daar het nieuwe jaar te vieren. Het aantal dames oversteeg zeker het aantal van 10. Sprak nog een blonde aan met de vraag of ze Mia heette wat ze bevestigde. Ze was er al vroeg bij en was regelmatig bezet. Ze kwam nog even naar me toe met de vraag hoe ik haar naam wist en ze vertelde dat ze de enige Duitse was en ze zei dat veel Hollanders schrijven.

    Zag wat nieuwe gezichten. Een dame in een kort rood jurkje met motief kwam even naast me zitten bij de bar. Het ging om Elena. Een Bulgaars/Turkse. Niet echt een knappe dame en haar gebit zag er niet echt mooi uit op zijn zachts gezegd. Ze was nieuw en had weinig aandacht van de aanwezige mannen. Ik kreeg er zelfs een beetje medelijden mee. Ze kon niet echt goed Duits dus makkelijk converseren zat er niet bij. Cindy was weer terug van weggeweest en ik gaf haar verder geen aandacht waardoor ze ook niet bij me kwam zitten. Ze is totaal mijn type niet dus dan heb ik ook de behoefte niet om haar gezelschap te houden. Ook Monica probeerde mijn aandacht te vestigen en wilde een orgasme bewerkstelligen en dat kon uiteraard alleen vandaag. Als haar dienstverlening nou van voldoende niveau was had ik wellicht met haar gekamerd want ze blijft een aantrekkelijk verschijning met haar beste kont en ietwat stevige figuur. Ze liep ook een paar keer langs de ligbanken om een beer aan de haak te slaan dus ze doet er beslist moeite voor en is niet op haar mondje gevallen.

    Sofia vroeg me op een gegeven moment om met haar te lunchen wat ik niet afsloeg. Ik had eigenlijk al gelijk na aankomst al met haar willen kameren maar ik zag haar even niet en toen ik haar zag wilde ze dus eerst wat eten en daarna een pauze inlassen waardoor ik pas 2 uur later met haar kon kameren. Trouwens ook een aantrekkelijke dame maar ze was niet helemaal in orde vandaag of beter gezegd de laatste week. Daar was wel iets van te merken want echt enthousiast was ze niet. Heb toch met haar gekamerd. Na het pijpen klom ze gelijk bovenop in reverse en dat gaf mij een goed uitzicht op haar flinke kont. Vervolgens nog missio en doggy gedaan en daarna vroeg ze me naast haar te gaan liggen en wat te praten want de tijd was nog niet om. Deze tweede keer was iets minder als het eerste bezoek met haar maar dat had te maken met wat lichamelijk ongemak.

    Regelmatig aan de bar gezeten en de aanwezige dames goed geobserveerd en vooral Dorina zag er weer fantastisch uit met haar nieuwe haarlook met wat krullen. En ze heeft geweldige billen wat extra werd geaccentueerd door haar sexy outfit en dat stond haar geweldig. Beter dan de body die ze wel eens droeg waardoor je niks bloots kon zien.

    Mijn tweede kamergang was met mooie Vanessa. Ze kwam op de bank naast me zitten en ze gaf me spontaam een zoen. Zag dat haar piercing verwijderd was. Stond haar wel sexy. Ik vertelde haar zeker met haar te gaan kameren en ik heb mijn woord gehouden maar mijn geduld werd aardig op de proef gesteld want een andere beer had haar een uur geboekt en daarna ging ze eten en toen ze naast me zat op de kruk aan de bar gaf ze aan nog een klant te hebben. Het duurde zo wel lang en pas tegen 17.00 uur was het dan zover. We moesten wel even wachten want alle kamers waren bezet. Tja 4 kamers is niet echt veel met een goede bezetting. Vanessa was trouwens een beetje hoesterig maar op de sex had dat weinig invloed. Lekker knuffelen en (tong) zoenen en heb gaar goed gebeft waar ze niet ongevoelig voor was want dat kon ik merken aan haar bewegingen en geluidjes. Heb met haar het half uur dan ook volgemaakt.

    Mijn voornemen was eigenlijk om driemaal te kameren en gezien mijn vroege aankomst had dat zeker gekund maar door het lange wachten waardoor het toch nog vrij laat werd en omdat ik zelf ook niet geheel fit was heb ik mij niet aan een derde kamergang gewaagd. Gezien het aanbod van dames had dat zeker gekund want er waren best genoeg aantrekkelijke dames. Overigens schitterde Bella door afwezigheid. Toen ik met Mia in gesprek was en aangaf dat het aanbod van dames goed was met de vermelding dat ik alleen Bella miste zei ze dat ze over ongeveer 2 weken terug zou komen.

    Tot slot nog iets over de service van het personeel dat weer prima voor elkaar was. Regelmatig de vraag of je iets wilde drinken als je even niks had en ook het eten was weer prima qua variatie en smakelijkheid.
    Laatst gewijzigd door Duitslandfan; 12 januari 2019 om 21:35

  31. Onderstaande 18 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 januari 2019),bertje600 (13 januari 2019),bredeweg (13 januari 2019),cavediver (13 januari 2019),Elmo3108 (13 januari 2019),Firehawk (13 januari 2019),firstme (13 januari 2019),Giodude (13 januari 2019),hotrod68 (13 januari 2019),Kwakje (13 januari 2019),mentholbear (13 januari 2019),Mr Bluenose (17 januari 2019),Patjax (13 januari 2019),pcenter (13 januari 2019),Sutemi (13 januari 2019),Ultiem_Genieter (13 januari 2019),Wijze grijze (13 januari 2019),wooley (13 januari 2019)

  32. #444
    Geregistreerd
    15 september 2017
    Last Online
    16 april 2024 @ 06:21
    Berichten
    238
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    234 in 77 posts

    Standaard

    Wat zijn Motto girls..???

  33. Onderstaande leden hebben Slumme bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 januari 2019)

  34. #445
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slumme Bekijk bericht
    Wat zijn Motto girls..???
    lelijke dames

  35. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 januari 2019)

  36. #446
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    lelijke dames
    dus het is daar elke dag Motto dag
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  37. Onderstaande 4 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (14 januari 2019),fg22 (14 januari 2019),schoolmeester (14 januari 2019),wooley (14 januari 2019)

  38. #447
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Motto girls zijn dvps die bijvoorbeeld speciale diensten aanbieden. Bijvoorbeeld anaal/sm.
    De Riesen-Eisbear...

  39. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 januari 2019),mentholbear (15 januari 2019)

  40. #448
    Geregistreerd
    15 september 2017
    Last Online
    16 april 2024 @ 06:21
    Berichten
    238
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    234 in 77 posts

    Standaard

    Nou ja...ik weet nog niet wat een echte Mottogirl is
    Ik weet wel dat ik de Mottogirls die op bovenstaande fotoadvertentie staan nooit in BN gezien heb...misschien op een enkele na..

  41. #449
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slumme Bekijk bericht
    Ik weet wel dat ik de Mottogirls die op bovenstaande fotoadvertentie staan nooit in BN gezien heb...misschien op een enkele na..
    Die jacuzzi en kok komen me ook niet bekend voor

  42. #450
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Duitslandfan kon het toch weer niet laten en is vandaag weer afgereisd. Alweer te vroeg gearriveerd dus even afzien in de kou. Er verschenen nog 2 auto's met in totaal 3 man en ze belden even voor 11 uur aan maar er werd nog niet opengedaan. Toen zij uiteindelijk werden binnengelaten ging ik ook. Ik had koude en wat pijnlijke tenen vanwege de kou terwijl ik toch 2 paar sokken aanhad. Maar de afstand Venlo - Oedt is dusdanig (20 km) dat een rit op de fiets dit soort ongemak met zich mee brengt. Snel onder de warme douche maar het duurde een poos voordat mijn gevoelige tenen weer op temperatuur was gekomen. Toen ik het bargedeelte betrad zaten veel meiden op de kruk en ik keek een beetje om me heen en het voelde wat ongemakkelijk om alle ogen op je gericht te hebben aangezien er nog geen enkele beer aanwezig was in deze ruimte dus gelijk een latte machiato besteld en mijn ogen goed de kost gegeven. Ik wilde wat nieuwe dames uitproberen en nog voor het middaguur een kamergang met Arzu gemaakt. De tweede kamergang was met Reni/Reny en dat was nog voor het eten. Wel moesten we even wachten want alle 4 de kamers waren bezet. Iets na 15.00 uur voelde ik mij zo vermoeid dat ik besloot eerst wat te gaan eten alvorens de club vroegtijdig te verlaten. Bij mij is het nu eenmaal zo dat als ik geen trek meer heb in een kamergang ik geen reden meer heb om nog veel langer te blijven hangen. Het eten was weer prima voor elkaar met kip, gehakt/frikandel, warme groente, aardappelpartjes, pasta en 2 soorten rijst met sauzen. De theke was ook goed bezig want ze maakte regelmatig schoon en als je even niks te drinken hebt word je aangesproken of je weer wat wil. Echt geweldig vind ik dat en dat voor die lage entree van 20€. Wat mij wel opvalt of dat is mijn indruk is dat veel mannen het rustig aandoen en uitgebreid ontspannen zonder een kamergang of één enkele kamergang te maken.

    Er waren best een hoop dames en één dame kwam mij niet bekend voor maar haar lichaam sprak mij niet aan. Dorina/Julia had weet zo'n zwarte catsuit aan maar dat vond ik juist minder geslaagd als voorgaande keer toen ik wat meer bloot zag.

    Verder bemerkte ik dat de temperatuur binnen niet altijd en overal aangenaam was aangezien de deur nog wel eens open stond. Dit hoorde ik ook van een aantal dames. Nou was de temperatuur vandaag kouder als dat we gewend zijn maar deze klacht mag wat mij betreft snel worden verholpen.
    Laatst gewijzigd door Duitslandfan; 19 januari 2019 om 19:55

  43. Onderstaande 8 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (19 januari 2019),fg22 (21 januari 2019),Firehawk (20 januari 2019),hotrod68 (20 januari 2019),kwakky90 (20 januari 2019),mentholbear (19 januari 2019),Sutemi (19 januari 2019),Wijze grijze (20 januari 2019)

 

 
Pagina 18 van 37 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.

  Diamond 468*60