Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324
Weergegeven resultaten: 576 t/m 584 van 584
    Last Online
    Gisteren @ 19:51
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Met een VIP-Kaart ben je misschien iets goedkoper uit....je hebt een lagere entree van een tientje tussen 11-19u.
    En je hebt gratis bier...als je hier teveel van drinkt, en je gaat de weg op met je auto kun je veel duurder uit zijn.
    Ook krijg je een zichtbaar armbandje als VIP...de dames zien dat bandje ook....VIPS- zijn meestal bereid meer te betalen, of voelen zich daar een beetje verplicht toe. ?? Jij bent VIP ..hoera..!
    Dus of je er wat aan hebt is de vraag....het kan wel je ego strelen.....om VIP te zijn..

Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Discussies
    115
    Thanks
    6.656

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slumme Bekijk bericht
    Ook krijg je een zichtbaar armbandje als VIP...
    Dat bandje is nieuw dan. Ken ik nog niet. Maar in het verleden vaak niet nodig geweest voor de VIPs.

Je herkende deze Dagobearen aan hun eigen meegebrachte badjas of tshirt boven hun handdoek

Last Online
    Gisteren @ 19:51
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dat bandje is nieuw dan. Ken ik nog niet. Maar in het verleden vaak niet nodig geweest voor de VIPs.

Je herkende deze Dagobearen aan hun eigen meegebrachte badjas of tshirt boven hun handdoek
    Tja....sommige VIP,s......Vreeselijke Irritante Personen..!!

Last Online
    Gisteren @ 19:32
    Discussies
    34
    Thanks
    700

Standaard

Wooley is net terug van bn..
    Leuke middag gehad ondanks regen. Lekker sauna, grillen, cocktails etc.. Tussendoor lekker gekletst met mede beren. En 2 goede sessions op kamers. Was weer goed. Waren veel dvps waaronder voor mij een paar nieuwe... Wordt vervolgd ciao
    De Riesen-Eisbear...

5. Onderstaande 4 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

Duitslandfan ( 4 mei 2019),hotrod68 ( 5 mei 2019),Sjeufke ( 4 mei 2019),Wijze grijze ( 5 mei 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:22
    Discussies
    7
    Thanks
    40

Standaard

Duitslandfan was er ook weer bij mede vanwege de vip-kaart waarvan de oplage beperkt is. Zonder deze actie was ik waarschijnlijk niet gekomen want fietsweer was niet echt van je het. Vlak voor aankomst werd ik nog getroffen door een hagelbui en toch maar even een bushalte opgezocht vlakbij de club. Bij binnenkomst vroeg ik om een vip-kaart die ik dan ook kreeg. Ik moest even wachten want kreeg een blauw bandje voor om mijn pols.

Binnen was het goed gevuld met dames met een aantal nieuwe gezichten. Totaal wel 15 of meer dames want Mia en een dame met bril kwamen ook nog later. Een dame met de naam Bonny sprak ik aan in de doucheruimte. Ze had lang; dacht zwart haar met wat buik en lekkere tieten en haar ene arm onder de tattoos. Heb haar maar kort aangetroffen want toen ik haar zocht bleek ze al te zijn vertrokken en of ze nog terugkomt valt te betwijfelen. Jammer want zag haar wel zitten. Heb twee kamergangen gemaakt namelijk met Elli en Suzan die ik afzonderlijk heb gerecenseerd.

Buiten was het te koud voor de dames dus in de jacuzi waar ik wel een uur in heb vertoefd geen uitzicht op schaars geklede dames en de jacuzi voor mij alleen. Dit keer kwam het moois van boven want het weerbeeld wisselde sterk. Zo scheen de zon lekker en voelde het best prettig aan ondanks de lage temperatuur en dan weer zag je de donkere wolkenpartijen aankomen en volgde weer een korte hagel-/regenbui waardoor de grasmat even wit werd dus winterse perikelen en het koelde gelijk behoorlijk af waardoor ik toch maar even een badjas aantrok. Het ene moment zaten wat beren buiten te relaxen en was het personeel de stoelen aan het voorzien van kussens; danweer kwam de zoveelste bui en nam men de kussens weer af. Ook het eten was op twee locaties namelijk binnen en buiten. Ik bleef buiten maar het etensbord en bestek moest je wel van binnen halen. Alleen Elli als enige dame heb ik in de jacuzi gezien.

Nog kennisgemaakt met Wooley en Wijze Grijze en eerstgenoemde deelde nog zijn ervaring met Daniella precies zoals hij het op dit forum had beschreven. Er zat ook nog een jongegast uit A'dam. Das wel een hele trip want hij kwam met de trein en vanaf Venlo nam hij de taxi wat een investering van maar liefst 85€ vergde. Hij liet me weten tot 21 uur te blijven. Met hem heb ik binnen een tijdlang gesproken. Mijn terugreis duurde ook wat langer als gebruikelijk want door werkzaamheden op het spoor moest ik omreizen via Roermond naar Eindhoven en 's-Hertogenbosch waardoor ik een klein uur langer onderweg was. Ik verliet de club iets voor 19 uur en ik dacht dat ik het wel droog zou houden maar bij de grens begon het toch weer te regenen en in Venlo werd de neerslag nog intenser waardoor een natte broek het gevolg was. Ik moest nog denken aan het weerpraatje waarbij men zei dat het tegen de avond zou opklaren maar daar was dus weinig van te merken.

7. Onderstaande 8 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk ( 5 mei 2019),hotrod68 ( 5 mei 2019),ju52 ( 5 mei 2019),mentholbear (11 mei 2019),Sjeufke ( 4 mei 2019),Wijze grijze ( 5 mei 2019),wooley ( 5 mei 2019),xLicker ( 4 mei 2019)

Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Discussies
    2
    Thanks
    14

Standaard Zaterdag 4 mei

Vandaag na lange tijd weer eens naar BN gegaan met de taxi. Eigenlijk was de bedoeling om naar PHG te gaan, maar zag helaas te weinig geparkeerde auto's staan. Binnenkomst entree 25E betaald, had geen vipkaart. Uiteindelijk later wel eentje gekregen. Na het omkleden en douchen ging ik in de tuin chillen. Daar ontmoette ik nogal wat NL sprekende beren en schrijvende ook nog, o.a. Wijze Grijze, Wooley en Duitslandfan. BBQ eten was top, alleen het weer was wat jammer.

Mijn favoriet (Alexia) was helaas op vakantie. Wat doe je dan? Je gaat met een oude bekende dvp Sofia. Zie al beschreven recensies over haar. Daarna zag ik niemand die mij kon bekoren. Wel had ik stiekem interesse in Dorina, waar wij meerdere keren naar elkaar staarden. Maar zij vertikte het om naar mij toe te komen. Ja, dan niet. Dus ging ik maar naar Julia toe. Ook hier is een recensies geschreven. Na die kamer zag ik Dorina weer en weer negeerde zij mij. Ik besloot maar in de kantine te gaan slapen en wachten tot 21u, want dan kwam mijn taxi driver mij ophalen. Opzicht geen slechte dag, mede ook dankzij die NL beren.

9. Onderstaande 9 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

Duitslandfan ( 5 mei 2019),Firehawk ( 5 mei 2019),hotrod68 ( 5 mei 2019),ju52 ( 5 mei 2019),Kwakje ( 8 mei 2019),mentholbear (11 mei 2019),Sjeufke ( 4 mei 2019),Wijze grijze ( 5 mei 2019),wooley ( 5 mei 2019)

Last Online
    Gisteren @ 18:26
    Discussies
    2
    Thanks
    148

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xLicker Bekijk bericht
    Mijn favoriet (Alexia) was helaas op vakantie.
    Alexia is back since 3 days.

11. Onderstaande leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

xLicker (Gisteren)

Last Online
    Gisteren @ 19:32
    Discussies
    34
    Thanks
    700

Standaard

Wooley is net terug van een mellow dagje BN
    Lekker relaxen in tuin+sauna+bubbellen..bediening,eten allemaal prima..
    Helaas waren er maar 7-8 dames,waaronder alina,dorina,alexia,cindy,arzu,ceylan,monika,mia en nog een...
    Baas is op vakantie,dus iets minder aansporing ,wel veel beren.
    gezellig gebubbeld met wijze grijze,gekletst met rmj en ijsbeer 63....
    was wel gezellig maar tegen verwachting in ongepopt vertrokken.
    tot over een tijdje...ciao
    De Riesen-Eisbear...

13. Onderstaande 5 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

Duitslandfan (19 mei 2019),hotrod68 (20 mei 2019),Rookie68 (18 mei 2019),Sjeufke (18 mei 2019),Wijze grijze (19 mei 2019)

Last Online
    Gisteren @ 08:18
    Discussies
    8
    Thanks
    44

Standaard

Ben er afgelopen week ook nog eens geweest. Entourage en service zijn geweldig. Jammer genoeg waren er niet zoveel dames, maar dat voorkomt anderzijds weer keuzestress. Monika verschalkte me als eerste. Normaal zou ik niet op haar pogingen zijn ingegaan, maar bij deze tarieven maakt me dat niet zoveel uit. Hoewel niet het mooiste figuur bleek ze op de kamer meegaand te zijn. Uiteindelijk een dik half uur, aansluitend nog douchen (vind ik prettig dat je dat op de kamer kunt doen). Later nog een keer met Alina geweest (zie recensie bij haar). Tussendoor met enkele Duitse beren aangenaam gekletst en van de barbecue genoten (althans het vlees). Voor € 75 een paar leuke uurtjes en twee kamergangen is super.

15. Onderstaande 6 leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

DennisR86 (Gisteren),firstme (Gisteren),ju52 (Gisteren),Sjeufke (Gisteren),Wijze grijze (Gisteren),wooley (Gisteren)

Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 142021222324

Regels voor berichten