Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Aarschotstraat 192, Andrea (Bulgaarse)

    Vandaag geneukt met Bulgaarse Andrea.

    Deze 24 lentes jonge pocket heeft een leuk gezicht, lang blondros haar, een stralende lach, en schattige sproetjes. Ze is 1,60m groot, weegt 43kg, heeft een kleine maar fijne poep en een goed gelukte silli C-cup.

    Haar service was nipt voldoende. Ze probeerde eerst om kleine Piet al trekkend wakker te maken, maar dat deed ze zo monotoon, dat het hopeloos was. Ze had dat na een tijdje zelf ook door, dus schakelde dan toch maar over op een pijpbeurt die jammer genoeg ook veel te weinig geïnspireerd en eentonig was.

    Ik mocht tijdens het pijpen gelukkig wel met Andrea haar billen, borsten en poes spelen, waardoor Piet toch voldoende op oorlogssterkte kwam.

    We zijn beginnen neuken in missio, maar dat deed het hem niet voor mij. Weerom te eentonig. Dus na een tijdje overgeschakeld op hondjes. Ik heb nog een kleine 10 minuten lekker kunnen doorstoten en heb ondertussen genoten van het zicht in de spiegels links van ons, en voor ons, maar klaarkomen zat er jammer genoeg niet in.

    Ik heb de kamergang dan maar afgesloten zonder orgasme. We hebben tijdens het omkleden rustig nog even nagepraat, waarop ik met mixed feelings ben buiten gestapt.

    Mooie meid, fysiek helemaal mijn type, vrolijk en enthousiast aan haar raam, maar eentonig en eigenlijk zelfs saai op kamer. Een ijskoningin.

    Optic fuck met andere woorden. Blij dat ik haar eens gehad heb (voor haar lekkere lichaampje), maar een herhaling zit er absoluut niet in.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 juni 2017),mechelen ( 8 juni 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Living Room 468*60