Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 66

Discussie: Geile Tijden 2005

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Verplaatsingen die ik nu heb doorgevoerd zijn eigenlijk meer om te testen.
    Ive heeft zelf toegegeven een kikker te zijn.

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Verplaatsingen die ik nu heb doorgevoerd zijn eigenlijk meer om te testen.
    Ive heeft zelf toegegeven een kikker te zijn.

    Willem2
    Het lijkt mij wel duidelijk welke Tanya naar de PHG is gegaan....en welke Tanja nog is gebleven :teuflisch maar niets zo veranderlijk als een .....
    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Zondag 23 oktober

    Afgelopen Zondag na het voetballen verder afgezakt naar GT voor wat Geile Tijden. Pas om 5 uur aangekomen en heel wat bekenden gezien.. allemaal dames... en weinig ijsberen.

    Had al telefoniswch mijn komst aangekondigd bij Lina, die terwijl ik mijn entree betaalde voorbij kwam. Het duurde niet lang of ik zocht met haar de kamer op.
    Na een uur of twee zo langzaam nog eens gekeken of er nog iets te eten was overgebleven en ja hoor... nog enkele plakken varkensrollade.

    Vervolgens met onze duitse collega ijsberen Nemo en Olli26 gesproken over het gebeuren in het duitse clubgebeuren.

    Tenslotte de overdruk laten weghalen door Lin die op de zondagavond ook weer eens aanwezig was.

    Bij het omkleden ook nog Dafman gezien en zo rond 10 uur naar huis gegaan.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Zaterdag 29 Oktober 2005

    Ondertitel : Catch me if you can ….


    Ik had al heel lang van te voren afgesproken om samen met Wil48 en zijn broertje naar Duitsland te gaan dit weekeinde. Het broertje mocht beslissen waarheen en dan weet je het al : Koos56 is namelijk wat verslaafd aan GT
    Dus GT zou het worden en dit al lang aan alle ijsberen verteld. Maar vanaf dat moment gaan allerlei andere processen werken en wordt er van alle kanten aan je getrokken.
    En als klap op de vuurpijl belt Natasa :ledy-in-r een week van te voren op dat ze weer terug is uit Ibiza. En waar moet ik gaan werken Willem ? Hmmm. Ik zeg : je kunt niet terug naar GT want daar kom je er niet meer in. De PHG loopt dan wel weer beter maar ik weet ook nog hoe je daar bent weggegaan. Dus probeer Samya in Keulen en anders The Ritz in België daar krijg je namelijk als vrouw enorme kortingen (geld toe) als je daar gaat werken. Ze zou eens even gaan bellen. Twee uur later een sms : Ik ga morgen naar de PHG ( 21 Oktober). Dus ik bel terug dat ze het niet moet verpesten en wens haar veel succes en zeg haar dat ik dat weekeinde niet kan komen en ik wel het volgende weekeinde in Duitsland ben. Ik ga wel naar GT, zeg ik ,want dat heb ik al afgesproken. Ik bespreek wel een hotel dan krijg je na afloop van je werkdag een massage en bespreken we alles. Ja, heel leuk Willem, daar verheug ik me op.
    Dat lijkt dan goed afgesproken en dat is lang niet eenvoudig bij vrouwen….
    Dus ik neem contact op met Koos56 dat ik gewoon naar GT ga maar niet zal meerijden met coureur Wil48. Tegen de andere PHG-ijsberen zeg ik dat ik ze ’s nachts wel een hand kom geven als ze naar buiten gaan ( zijn jullie de portier niet vergeten ).
    Dus de zaterdag eindelijk aangebroken. Heb eerst wat boodschappen gedaan en getankt (geld en benzine) alvorens ik naar Horny_one vertrok. Even een tussenstop maken om wat te drinken en de ook aanwezige Eagledriver en JackD een hand te geven. JackD had het namelijk zwaar. Hij zou de eerste keer naar een Duitse club gaan zonder mij :D . En dat vond hij eigenlijk wel spannend. Dus even moed ingesproken.
    Daarna door naar het hotel in Venlo met die grote Toekan. (Nachtje weg) Ingecheckt en snel door naar GoldenTime.
    Ik kwam om ongeveer 4 uur aan in GoldenTime en na het betalen van de 50 euro kon ik weer naar binnen. In de kleedruimte kwam ik DeuxDeux tegen. De laatste keer dat ik hem zag was in de PHG voor zijn vertrek naar Brazilië. Nu zag hij er aangebrand uit en klaar om af te kicken van zijn vermoeiende reis. Na de douche eens kijken hoeveel vrouwen en mannen er zaten in de barruimte. Voor een zaterdag was het aantal vrouwen heel hoog. Ik schat op zo’n 50/55 dames. Alle kleuren en maten waren weer aanwezig . En zeker toen ik binnenkwam was er keus genoeg. Ik moet wel zeggen dat het aantal dames met plakplaten ook groot was.

    Enkele aanwezige dames : Agatha, Alexa, Angela, Cadiz/Carry, Chaleen, Christina(Slowaakse), Cindy, Daisy, Daria, Denise, Doro, Fon, Harley, Isabella, Jamila, Jacqueline, Jeanetta, Jessica, Julia, Juliana, Kim, Layla, Lucy, Margo, Maria, Mia, Ola ( blond en zwart), Sabine, Sara (2x), Serena, Sofia, Stella (poolse), Tanja, Yasmine (iraanse) en nog heel wat andere dames…

    Nadat ik wat te drinken besteld had ben ik eerst eens rustig gaan zitten kijken. Al snel kwam Minime binnen samen met Mauriceyep. De twee waren op rondreis door het beloofde seksland Duitsland. Ook Bennie75 was er. Even op krachten komen met behulp van een stukje taart en een goed gesprek over de geneugten van het leven. Al snel werd het te warm en moesten we afkoelen. Daarom met een paar man naar het ijsberenbad . Deze keer was de temperatuur heel aangenaam en het vrouwelijke schoon wat af en toe voorbij kwam ook. Dus dat kan je wel volhouden tot je handen gaan rimpelen van al dat genot. Dus er maar weer uit en even douchen en in de Kino kijken. Daar was niet veel actie dus wachten op het avondmaal. Het avondmaal bestond uit aardappelen, soort rollade in jus en groente. Andere cateraar en volgens zeggen erg lekker. Ik vond de rij al snel veel te lang en had eigenlijk meer zin om even te kijken of er nu echt niks vrij liep wat ik aangenaam vond om de kamer mee op te gaan. Het was echter zo dat de dames of op de kamer waren of ook maar gingen eten.
    Gelukkig kwamen Wil48 en zijn broertje Koos56 binnenzeilen. Zodat er weer heel wat gesprekstof was. Na een snelle rit door Nederland stonden de heren stijf van de hormonen. Dus was het weer tijd om af te koelen wat we buiten en in het bad deden. Maar al snel werd Wil door zijn broertje op Ola geduwd. En Koos ging al snel met Juliana met haar geile lippen de kamer op. Ik trachtte met Sofie de kamer op te gaan maar had weer eens pech na een lang gesprek met haar zei ze dat ze op een sleutel zat te wachten en dat wij ons later op de avond wel konden treffen. OK.
    Toen kwam de sms binnen dat Natasa uitkeek naar een lekkere massage van mij. Dat maakte het vervolg van de avond wat lastiger. Want nu moest de dame wel van goeden huize komen wilde ik de kamer op gaan.
    De toch voor mij aantrekkelijke blonde Christina leek me wel wat maar die twee Slowaakse dames deden nogal raar in het zwembad. Dus eerst navraag gedaan bij een mede-ijsbeer die ik met haar de kamer op zag gaan. Ja was allemaal Ok. Dus ik vragen bij haar om een sleutel. Nee, ze zit te wachten op een sleutel om naar de kamer te gaan.
    Dus uiteindelijk na het afslaan van Harley , Doro en Layla die aan het vissen waren ; gedacht ik wacht wel op Natasa. De verhalen van Koos en Wil aangehoord over Juliana en Ola. Maar uiteindelijk om een uur of 12 naar de PHG vertrokken.

    Alvast een groet van Willem2 :wink:


    (Vervolg van Catch me if you can bij de PHG te lezen……)


    PS De middelste van die drie turkse dames met die lange zwarte haren en lippiercing zal ik de volgende keer speciaal voor Mauriceyep eens nader onderzoeken of de piercing werkt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Daumen hoch !

    Willem ik ben blij dat je voor mij op onderzoek uit gaat volgende keer, maar aangezien me dat toch echt iets te lang gaat duren ben ik zelf maar weer op onderzoek uitgegaan.

    Dinsdag op weg naar GT kon ik aan de lengte van de files richting Nederland zien dat het klaarblijkelijk een Duitse feestdag was. Toen ik om 14.00 uur aankwam was GT dan ook pas 1 uur geopend, iets waar een aantal Nederlandse klanten totaal niet op gerekend had. Binnen aangekomen zag ik Latoya weer eens en ze sprak met een voor mij nieuwe dame Nederlands … oh nee dacht ik. Nederlandse dames moeten niet in Duitse clubs gaan werken, want dan gaat je vakantiegevoel weg.

    Nou ja, hoe dan ook werd het een absolute topdag. Gezellig met veel bekenden, met name na 17.00 uur, maar ook met veel nieuwe gezichten van klanten en meiden. Twee absolute topsessies gehad: met Astrid, een Hongaarse van 23 jaar, die ik ongeveer 6 weken geleden voor het eerst gesproken heb, toen niet mee naar de kamer ben gegaan, vooral omdat ze toen totaal geen Duits sprak, hetgeen inmiddels behoorlijk verbeterd is. Een heel lieve meid, met een mooi gezicht, rasta haar en ontzettend veel plezier op de kamer. Relaxed, ontspannen, lief, teder en vooral met veel tijd en gevoel. Een absolute topsessie met groot herhalingsgevaar.

    Na het eten een vervolg met Tina, haar tweede dag, een Letse schone van 33 jaar, die vooral opvalt door haar lengte, vermoedelijk kleiner dan 1.60 uur en stijlvolle uiterlijk. Wederom een absolute topsessie met een vrouw die precies wist wat ze moest doen om mij te plezieren en die uitstekend kan zoenen. Ook hier groot herhalingsgevaar.
    Beide dames vallen niet erg op, doordat ze volledig afwachten tot mannen hun benaderen, hierdoor hebben ze beiden nauwelijks klanten hetgeen onterecht is.

    Na enkele “Veltins plus” werd de sfeer nog iets beter ..

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Hoi M,
    Volgens mij moet ik nog steeds op onderzoek uit want die turkse zit er nog niet bij
    Ik had hier heel duidelijk in drievoud aangegeven dat het een feestdag is in Duitsland (Meetingpoint 2x en in de kalender !!)
    Moeten ze het ijsberenforum maar lezen

    De twee dames zullen wel in de databank worden opgenomen

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Ik kom net terug van een avondje Duitsland.
    Na mijn vergadering, de auto gepakt en richting Parksauna Wildenrath gereden. Daar aangekomen rond kwart over tien. De deur werd open gedaan door Tanja, die zich meteen verontschuldigde dat er slechts 5 dames en 3 ijsberen binnen zaten. Dit getuigt toch van een proffessionele aanpak. Ze had ook niks kunnen zeggen en me gewoon binnen kunnen laten. Vind ik zeer positief.
    Op zo'n moment moet je een beslissing maken: ga ik naar binnen en probeer een keuze te maken òf ga je ergens anders heen. Ik mocht van Tanja even een blik werpen in de bar en zag daar slechts een paar mensen zitten. Dus maar het besluit genomen om een andere keer terug te komen.
    Als je in Wildenrath bent, dan is Brüggen de dichtsbijzijnde club. Dus het autootje richting de Heidweg in Brüggen gestuurd. Eén voordeel: ik kon op de radio de wedstrijd afluisteren tussen PSV en AC Milaan. Ik had het nog nooit gevonden, bij vorige zoektochten, maar ditmaal zonder kaart en alleen een map in mijn geheugen stond ik in no time voor de deur.
    De auto geparkeerd en de laatste minuut van het commentaar bij de wedstrijd af kunnen luisteren. Met een big smile kon ik naar binnnen, want die ene goal bleek genoeg te zijn voor de overwinning.
    Eénmaal binnen kreeg ik een grote maat badjas en kon ik mij in mijn berevel hijsen, nadat ik de 50 euri had betaald.
    Mezelf omgekleed en een colaatje aan de bar besteld. Eerst eens de omgeving in me op laten nemen, aangezien het mijn eerste keer was in Brüggen. Het viel me zeker niet tegen. Na een minuutje of twee zat ik al met Fong op mijn schoot, maar aangezien ik nog wel eventjes rustig wilde rondkijken haar nog even afgehouden.
    Na een minuutje of 10 kwam er een oude bekende binnen: Nicolle uit Polen.
    Afgelopen week, toen ik mijn recensies van Wildenrath over aan het zetten was naar dit forum, kwam ik automatisch terecht bij Nicolle en dacht aan de tijd die ik met haar had beleefd en aan het feit, dat ik ze slechts éénmaal gezien had en mee naar de kamer was geweest.
    Hoe toevallig dus, dat ik haar daar aantrof. De ontmoeting was hartelijk en heb haar maar meteen de sleutel laten halen.
    Op de kamer een heerlijk uur beleefd met Nicolle en het gevaar zit er dus in dat ik wat vaker te vinden zal zijn in Brüggen. De recensie van het uurtje met Nicolle volgt nog.
    Wordt nog leuk: waar ga ik de volgende keer heen?????
    Na mijn kamerbezoek met Nicolle mezelf gedouched en weer met een colaatje een bankje opgezocht, toen Fong weer als een duvel uit een doosje kwam springen. Ze ging op me zitten en voelde meteen een hard voorwerp onder haar kontje, de kop op steken. Ze ging meteen op onderzoek uit met haar handen, wat dit wel niet kon zijn en vroeg zich af, of zij de oorzaak daarvan was. Inderdaad. Aangezien ik net van de kamer terugkwam, had junior nog niet veel trek om alweer te moeten aantreden, dus Fong maar van me af geschud met de mededeling, dat het nog iets te snel was om alweer op de kamer te gaan.
    Het was echter al half 1 en ze sloten om 01 uur, dus maar besloten om me om te kleden en richting die Niederlände te vertrekken. Na ruim een uur rijden, zit ik weer thuis. Nog nagenietend van mijn eerste avondje GT.
    Niet schlecht......

    F

  8. #8
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    ZoZo dat we dat nog mogen meemaken, TheBigBoss die toch naar GT gaat

  9. #9
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Politie-inval un GT

    Van uw verslaggever ter plaatse:

    Ik was gisteren weer eens in GT. Het leek een dag zoals vele anderen te worden. De zoll-beambten zorgden voor een aparte wending van mijn dagindeling. Hierover binnenkort meer, even de spanning opvoeren, ook al zijn de eerste berichten al op internet verschenen.

    Ik moet nu werken, om voor mijn hobby te sparen.

  10. #10
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Politie-inval in GT 2 november

    Mijn eerste berichtje op dit forum is meteen een iets mindere(er volgt zo ook nog een leuk berichtje:D )

    Gisterenavond wilde ik net na het eten samen met Olga(is nieuw en recensie volgt nog) richting kamer 4 vertrekken, totdat we tegengehouden werden in de gang door een strenge politieagent(die zijn ogen erg vaak af liet dwalen ) Iedereen werd gecontroleerd.

    We zijn toen maar samen terug gegaan en op een bank gaan zitten. Ik heb erg veel lol gehad met alleen al het bekijken van de politie en wat er gebeurde. Sommige agenten deden erg veel moeite om maar niet rond te kijken . Een paar meiden zenuwachtig rond zien lopen die hun papieren niet bij zich hadden. Iedereen(ook de mannen) werden gecontroleerd. Ik had mijn paspoort niet bij me, maar gelukkig werd er niet moeilijk gedaan nadat ik mijn bankpasje kon tonen. Iedereen werd wel gecontroleerd en er werd opgevraagd of je niet bekend was bij de Polizei. Na de controle Olga weer opgezocht en samen buiten alles afgewacht.

    Ik geloof niet dat ze erg veel gevonden hebben want 1,5 uur later waren ze weer vertrokken en ging alles weer over de normale gang van zaken, nadat er eerst nog een toepasselijk nummer gedraaid werd(diegene die vaker in GT komen zullen wel weten welk nummer ik bedoel.) De sfeer zat er meteen weer goed in volgens mij(aan het geluid te horen), maar daar heb ik niets van meegemaakt want toen waren we allang op de kamer . Een kamerbezoekje waarin ik na een lange tijd weer eens ouderwets verrast werd, maar dit houden jullie nog van me tegoet. Tijd is op dit moment even schaars.

  11. #11
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ook ik was gisteren in GT aanwezig tijdens de razia van de politie/zoll

    Zoals al beschreven een hele strenge controlle. En ik kreeg toch wel medelijden met dames die na een hele dag werken maximaal 100,- euro blijken te verdienen .Maar ja het was ook bijna altijd hun eerste of tweede dag dat ze werken.
    Stond bij mijn favouriete dame die het duits niet zo machtig is maar prima engels beheerst ,maar blijkbaar is dit voor de gemiddelde duitse politieagente geen tweede taal. Een bombardement aan vragen in het duits die allen niet begrepen werden ,ik kon de humor ervan wel inzien.
    Hoewel veel ijsberen achter mij hun heenkomen trachten te zoeken, konden ze alleen de lokatie verlaten nadat alle gegevens genoteerd en het paspoort getoond was.
    Vervolgens ben ik nog zeker door 8 !! personen gevraagd mijn gele armbandje te tonen. Enkele dames zijn toch meegenomen (geen papieren?)
    Het cd met "razia" en de tekst dat een ieder die trachte de lokatie te verlaten zou worden neergeschoten kon ook bij de laatste politieagenten een glimlach opwekken.
    Desondanks duurde het hele oponthoud bijna 2 uur!!. Het was kwart voor acht voordat ik weer op een kamer was.

  12. #12
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Berichten
    119
    Discussies
    17
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    ZoZo dat we dat nog mogen meemaken, TheBigBoss die toch naar GT gaat
    Tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit en het is een hele grote wereld. Toch blijf ik liever naar Wildenrath gaan, vanwege het relaxte. Ik vind zelf de dames in Wildenrath net iets geraffineerder (lees: lekkerder) eruitzien, dan bij andere clubs. Maar dat kan ook een momentopname zijn.
    De volgende recensies zullen wel weer over dames uit Wildenrath zijn

    F

  13. #13
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Politie-inval in GT; 2 november 2005

    Het leek gisteren een dag als zovelen in GT te worden: vrouwen, vrouwen en nog eens vrouwen :p .

    Toen ik echter in de bar zat om even een luchtje te scheppen, kwamen opeens 2 heren in gewone kledij de bar binnen. Ze liepen direct door naar de tuin. In hun handen hadden ze een map en een tas. In eerste instantie dacht ik dat zij zakelijke relaties (administratie) van GT waren. Daarna kwam een man met een vrouw binnen, maar dan wederom in gewone kledij. Ik snapte er niets van, totdat er enkele politie-agenten binnenstapten.

    Snel liep ik naar de kamer om mijn vriendin aldaar te waarschuwen. Ondanks dat er tussen mijn vertrek uit de bar en de binnenkomst in de kamer slechts een minuut zal hebben gezeten, werd er al op de deur geklopt. De heren kondigden zich duidelijk aan. Ze waren correct, maar een had duidelijk het idee dat de dame in kwestie iets te verbergen had. Het werd een ondervraging van een half uur, waarbij zelfs haar paspoort in beslag werd genomen. Dat liep uiteindelijk toch goed af.

    Er werden veel vragen gesteld, ook over de verdiensten en de werktijden. Ik dacht nog, als ze mij vragen wanneer deze sessie is begonnen, dan blijkt dat de dame haar weekomzet al binnen heeft.

    Het grappigste was dat de dame in kwestie haar beroep moest opgeven. Nu dacht waarschijnlijk iedereen in die kamer aan het woord H**R, maar niemand zei het. "Working girl" werd door mij geopperd, maar dat dekte de lading schijnbaar niet helemaal. Als compromis kwam er call girl uit. Na het vertrek van de heren moest ik nog even aanhoren van de dame dat zij geen call girl was. Het is maar waar je je druk om maakt.

    De razia duurde lang, zoals reeds is beschreven, zeker 2 uur. Sommige agenten waren streng, anderen vonden het wel leuk. Sommige dames moesten helpen met het identificeren van dames die hun papieren niet bij hadden.

    Het merendeel van de ijsberen probeerde te vluchten, maar dat mocht niet. Iedereen werd genoteerd en "ondervraagd". De kleedkamer zag eruit alsof een bom was ontploft.

    Vandaag hoorde ik het gerucht dat er 7 dames waren meegenomen. De officiele versie van GT is dat bij 1 dame de papieren niet in orde waren.

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Tip van en voor MiniMe : Hou je handen niet te lang in het water van de whirlpool !!

    Behoud het fingerspitzengefühl

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden GT, 13 november

    Zaterdagavond dacht ik opeens: waarom morgen niet weer eens naar GT? Talloze redenen om er niet heen te gaan, maar ja, als ik dan terugdenk aan die keren dat ik er geweest ben, verdwijnen die redenen spoorloos, en blijven de voordelen over: mooie vrouwen, gezellige ijsberen, redelijk eten, en ook nog een sauna'tje af en toe.

    Kortom, zondag effe langs de pinautomaat, en hop naar Bruggen. Om half 2 aangekomen, eerst het bekende ritueel van een briefje ruilen tegen een badjas en sleutel, snel gedoucht, en richting bar. Nog niet echt druk, maar al snel ander min of meer bekende ijsberen gezien & gesproken. Het aantal mooie vrouwen was nog niet zo groot. Eerst een broodje, en toen eens herumspazieren. MiniME was ook binnengekomen, en we waren wat aan het kletsen, in de buurt van 2 nieuwe Turkse dames, Denise en Julia, die beiden die dag begonnen waren in GT. Redelijk zwaar opgemaakt, maar wel fraai. Beide dames moesten nog flink wat ontdooien, reageerden amper op onze belangstelling. Later ging dat iets beter, maar het was het nog niet helemaal. Toen kwam Carrie (?) erbij zitten, een Cubaans exemplaar die mij vaag bekend voorkwam. Zij kende mij wel degelijk zei ze, en begon een wat verward verhaal, over dat we elkaar toch zo goed kenden etc etc. GT amnesia, waar MiniME eerder lijdend voorwerp van was :D , maar dan omgekeerd. Ik wist toch zeker nooit iets met Carrie gedaan te hebben, maar ach, ze bleek verder wel een vlotte prater, zeker toen we op het Engels overgingen. Haar na wat gezoen maar eens een sleutel laten halen. Nou, dat was een goede beslissing! Ik begrijp nu dat sommige beertjes voor de Cubaanse / Zuid Amerikaanse variant gaan! Passie had Carrie volop, net als tederheid, aandacht, en prima sexuele technieken! Heerlijk uurtje met haar doorgebracht met veel wederzijdse verwennerij. En tot slot haar lekker gemasseerd. Vond ze erg fijn, ze wilde me niet meer laten gaan. Een echte GFE kortom, maar wel wat verward. Anyway, zeker herhalingsgevaar, niet superknap, maar wel een lekker koppie en lijf, en ze vond mij ook lief . Een ruime 8.

    Later in de middag besloten eens met de nieuwe Denise te gaan stoeien. Me opgeofferd om eens als eerste deze dame uit te proberen. De andere beertjes durfden het nog niet aan . Kussen OK, maar geen tongzoenen, maar voor de rest lekker stevig (maar niet te) en diep pijpen (met gevoel en oogcontact). Vervolgend lekker beffen, maar door haar overmastig enthousiasme was de pret daarvan voor mij snel minder. Ach, dan maar lekker neuken, Denise heeft een lekker strak lijfje, en eerst missionaris, en later doggy afgemaakt. Lekker, maar niet heel bijzonder. Ik miste wat spontaniteit bij haar, en ze was me iets te profi. Onwennigheid van een nieuwe club? Een 7 al met al, wie weet als ze ontdooit kan het nog wat moois worden . Ik schat haar zo 25-27. Een aardig halfuurtje, nog geen herhalingsgevaar.

    Terug in de bar was ook HollandMale gearriveerd, zo zie je 'm nooit, en zo 2x :D . Heel gezellig weer. Ook mooie dames kwamen binnen, Ola, Cassandra, Poolse Julia, Emma, en nog meer waar ik de naam niet van ken. 's Avonds ook nog Poolse Sonja, en kleine Tanya. Na het (lekkere) eten maar weer eens me opgeofferd, met Turkse Julia, vriendin van Denise. Julia heeft een prachtig, wat voller figuur dan Denise, met hele fraaie C borsten, en een lieve lach. Op de kamer was ook zij niet in voor tongzoenen, pijpen was erg zachtjes, beffen ook al met veel fake geluidjes, dus ook met haar gewoon lekker gaan neuken. Uiteindelijk in doggy lekker afgemaakt. Ook zij moet erg wennen aan PZC, had ze moeite mee vertelde ze. Tsja. Hopelijk went ze snel, ze is wel mooi. Julia zei dat ze 20 was, maar een paar jaar ouder zou ook best kunnen. Ook hier: 7, voorlopig geen herhalingsgevaar.

    Uiteindelijk liepen zo rond 11u HollandMale en ik nog rond voor 'de laatste ronde', Tanya liep langs, en HollandMale had haar al aanbevolen, helaas was ze beschaeftigt, dus die avond ging dat niet meer. Mmmm, Schade. Poolse Julia dan? Nou die wilde even pauzeren, had het druk gehad. Ook goed. Echter, net toen HM en ik er uit waren wie van ons met haar mee mocht gaan, kwam er onverhoeds een 3e ijsbeer, die Julia vastpakte en niet meer losliet. Tsja, suf van ons, eigen schuld.

    Maar toen kwam Ola weer in de bar. Eerst even een spelletje op de speelkast spelen met Agatha, en HM heeft mij grootmoedig de eer gelaten. Dus ik met Ola naar de kamer, voor het eerst sinds een maand of 3. Zowel zij als ik waren best al wel moe, dus we hebben het lekker rustig aan gedaan. Eerst heeft ze mij gemasseerd, en dat doet ze lekker, daarna enige sexuele activiteiten, als vanouds weer prima service, en toen heb ik haar nog eens lekker gemasseerd. Kon ze erg waarderen. Na een ruim uur afscheid genomen, Vanessa kort bijgepraat over de nieuwelingen, en voldaan nach Hause.

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard HM's return in GT

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Terug in de bar was ook HollandMale gearriveerd, zo zie je 'm nooit, en zo 2x :D. Heel gezellig weer. Uiteindelijk liepen zo rond 11u HollandMale en ik nog rond voor 'de laatste ronde'. Tanya liep langs, en HM had haar al aanbevolen, helaas was ze beschaeftigt, dus die avond ging dat niet meer. Maar toen kwam Ola weer in de bar, en HM heeft mij grootmoedig de eer gelaten.
    Was eigenlijk helemaal niet van plan om er aan die drukke zaterdag nog 'n zondag vast te plakken. Maar 'n SMSje deed mij van gedachten veranderen. Immers: always yield to temptation, it may not come your way again :D. Zeer plezante zondag: na ruim 'n jaar (!) MiniMe weer 'ns ontmoet, en na ruim 'n week Randy weer :teuflisch. En na ruim 'n uurtje of 20 Dafman, Deux-Deux e.a. ook weer . Vreemde gewaarwording om na bijna 4 maanden afwezigheid nu zelf tips te vragen aan beter ingevoerde ijsberen. Heb voordien immers menig ijsbeer in GT zelf van tips mogen voorzien. Weet nu wie de toppertjes Ola en Julia zijn, kon ook met beiden naar de kamer, maar had voordien al besloten tot 'n sessie met Carla, de brunette uit het trio studentjes. Franceska en Rafaela waren er ook, dus waren ze er alle drie. Franceska was me nog niet vergeten, getuige de flinke pakkerd die ze me bij binnenkomst gaf. Zo ook Sonja en Milis, later in de rij bij het eten. Herkende aanvankelijk Milis niet, omdat ze van 'n brunette is veranderd in 'n blondine. Maar zij mij wel: "Hast du etwas zugenommen ?" .

    Heb tussen de bedrijven door, gezellig zitten buurten, buiten op het terras. Het werd op gegeven moment 'n ouderwetse Old-Boys-Club van bekende schrijvende en niet-schrijvende ijsberen. Daar rolde nog 'n tip uit om de Partytreff in Dorsten te bezoeken. Betreffende ijsbeer krijgt binnenkort 'n belletje van me. Maar niet voor a.s. zaterdag, omdat ik dan na lange tijd weer 'ns met m'n oude wandelmaatje Pelpinda naar GT kom .

    Later volgt 'n separate recensie over Carla; herinner me nu toch wel 'ns eerder met haar naar de kamer te zijn geweest. Maar daarna was de pijp leeg, ondanks Randy's aanbod om de eerste keus te hebben bij het verschijnen van Julia en Ola in de bar. De drukke zaterdag bleek toch z'n tol te hebben geeist. Uitzonderingsgewijs dus met nog geld over in de zak naar huis gereden. Het kon de pret van HM's return in GT niet drukken .
    Founding Member

  17. #17
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Minder dag in GT

    (maar dat kwam niet door HM hoor! :D Leuk om hem na een jaar eindelijk weer eens live te ontmoeten in GT!)

    Gebeurt niet vaak, maar toch een heel andere ervaring met dame dan MY heeft gehad: Julia uit Polen, met haar super vriendelijke lach, dunne (Davidoff) sigaretjes in de hand, mooi lijf, etc...............maar waar helaas de geraffineerdheid van alle kanten vanaf straalt. Continue proberen triootjes te verkopen, geen enkele lach meer als ze van de kamer terugkomt, gezellig op de bank zitten is er ook niet bij ("kijk liever even of er mannen gelijk met me naar de kamer willen"), etc.........ben er dus niet ingetrapt! Als je ziet hoe snel ze van de kamer is met de mannen heb ik daar ook geen enkele spijt van.

    Ook de potentiële GFE uit Italië (Armia?) is niet wat het je hoopt dat het is. Ook een zeer lieve, verlegen lach, leuke krulletjes, maar helaas al binnen 1 minuut de sleutel willen halen, er was een lange wachttijd, dus dan maar naar het middenterrein, ook bezet, dan maar naar de kino (alles onder protest van mij om gewoon rustig aan te doen!) en daar in 10 minuten met moeite afgewerkt. Zoenen ontwijkt ze aan alle kanten, heb 2 tipjes van haar tong gevoeld (ZK zonder Z dus), en ook bij het pijpen doet ze het in het luchtledige (naast PZC dus iets nieuws geleerd: PZZ!). Na 1 minuut dan maar snel cowgirl en na afloop nog voor ik aangekleed was, verdween ze onder de douche. Wat een afknapper zeg........


    Gelukkig nog een redelijk goede ervaring met een nieuw meisje uit Duitsland met echt top figuur met de naam.......Melissa (nr 2 dus). Mooie blauwe kijkers, heerlijk figuur en vriendelijk (op een professionele manier). Op de kamer was het prima met haar, full service, alleen wel erg pro (en weer snel onder de douche dus). Wel goede after service, maar meer dan een 8-je zou ik haar niet geven (als optick-fick scoort ze wel een 9,5-10!).

    Teleurgesteld op huis aan dus............

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Gisteren in het GT

    Bin noch mal gestern im GT gewesen. Es war nicht viel los und die Stimmung war wie auf einem Begräbnis. Nachmittags doppelt so viele Mädchen wie Eisbären. Gepoppt wurde kaum.

    Der einzige Lichtblick war mein Oberschatz LIna, mit der ich 4 herrliche, zärtliche Stunden verbracht habe. Über die Einzelheiten möchte ich nicht berichten. Es geht bereits ein wenig in den privaten Raum, deshalb.
    Für mich ist sie ein :littleang

    Als ich abfuhr war es ein wenig voller. Wartezeiten für nen Schlüssel gab es keine.


    cu neukie :wink:

  19. #19
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Politie-controle 16 nov

    Bij de vorige politie-inval in GT op 2 november jongstleden was ik present. Ondanks dat de controle streng oogde leek het erop dat er nauwelijks gevolgen waren.

    Het zal iedereen zijn opgevallen dat de dames erg weinig verdienden. Gelukkig bleken ze wel weinig uren te hoeven te werken. Toch werd de overduidelijke indruk gewekt dat de dames werden onbetaald. Dat vraagt natuurlijk om een reactie, want slavenarbeid is verboden.

    Die reactie heeft vandaag plaatsgevonden. Vandaag, 16 november, is de politie schijnbaar weer geweest. De controle was niet uitgebreid, maar wel doelgericht. Wellicht moest er nog iets wat nauwkeuriger worden gecontroleerd. Enkele dames moesten op het "kantoortje" verschijnen. Of er ook consequenties uit zijn gekomen weet ik niet.

    Zelf was ik niet in GT, maar via de tamtam kreeg ik iets te horen. Nu is de tamtam niet het meest betrouwbare communicatiemiddel, maar we moeten het er nu even mee doen.

    Natuurlijk zal ik eventuele aanvullingen op dit forum neerpennen.

  20. #20
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Politie-controle 16 november

    De tamtam is vannacht weer verder gegaan. Van Duitsland naar Nederland doet het geluid er even over om aan te komen, maar het is gelukt.

    Schijnbaar is er gisteren een meisje meegenomen, waarvan de papieren niet goed waren.

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dat is nu de derde razzia binnen een jaar in deze club.
    Dit zonder commentaar...........

    groet n.:wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Dat is nu de derde razzia binnen een jaar in deze club.
    Dit zonder commentaar...........

    groet n.:wink:
    Daar zal het wel niet bij blijven!!!!!!
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  23. #23
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard

    [QUOTE=coco 2]Toppers als Kassandra,Steffie,Jeanice en andere zijn weg...en komen niet terug.
    QUOTE]

    Coco, bedoel je blonde Kassandra, 21 jaar, russische komaf??
    Lijkt me namelijk niet kloppen, of jij moet wel hele recente informatie hebben!
    Gaarne je reactie!

    Gr. Shadow

  24. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadow
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Toppers als Kassandra,Steffie,Jeanice en andere zijn weg...en komen niet terug.
    Coco, bedoel je blonde Kassandra, 21 jaar, russische komaf??
    Lijkt me namelijk niet kloppen, of jij moet wel hele recente informatie hebben!
    Gaarne je reactie!

    Gr. Shadow
    Ik denk dat Coco2 een andere Kassandra bedoelt zie:https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ight=kassandra

  25. #25
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard

    Dat zou inderdaad beter kloppen met mijn informatie!

    Thanks:wink:

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.