Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Maria (Cubaanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard Maria (Cubaanse)

    Maria (Cubaanse)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Leeft zich helemaal uit.





  2. Onderstaande 7 leden hebben foefel bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (29 april 2017),Manureva (29 april 2017),mechelen (29 april 2017),Mr Bluenose (30 april 2017),Mr Pussy (30 april 2017),Sjeufke (29 april 2017),VAZKOR (14 november 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Vrijdag Maria uit Cuba aan de Bar ontmoet een mooie donkere meid met lang zwart haar.
    We zijn op een bankje gaan zitten en ze ging meteen in de aanval en ik kreeg hevige tongzoenen.
    Bij Babylon is nog veel mogelijk op de bank en werd daarna heerlijk gepijpt.
    Op de kamer ging ze door met een uitstekende service en het is een geile meid zonder fake.
    Ik heb nog nooit een meisje gehad met een geile deepthroat waar ze ook nog van genoot.
    Daarna afgemaakt met neuken maar dat duurde niet lang zo geil was ik geworden.
    Ik denk dat er nog veel over Maria wordt geschreven want het is een toppertje.

  4. Onderstaande 8 leden hebben foefel bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 mei 2017),cavediver (29 april 2017),Elmo3108 (29 april 2017),Manureva (29 april 2017),Mr Bluenose (30 april 2017),Mr Pussy (30 april 2017),Sjeufke (29 april 2017),VAZKOR (14 november 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Deze dame heeft al een topic en staat bij LivingRoom. Kan de moderator samenvoegen.

  6. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (30 april 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Weet je het zeker dat deze Maria ook in LR is gesignaleerd? Nieuw voor mij!

  8. #5
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Berichten
    2.062
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.499 in 1.047 posts

    Standaard

    Das mit Maria im LR müßte aber ganz aktuell sein.
    Denn letzten Samstag hat es Ihr im Babylon (selbst gesehen und gesprochen)
    noch sehr gut gefallen.
    Aber weiß Mann was Frau denkt/will!?!?

    maanke

  9. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 7 juni 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Aan de bar praat ik met 2 Cubaanse DVP.
    Ze lijken sterk op elkaar. ± 22 jaar, 1.7 meter, slank, mooi gezicht, lang zwart haar.

    Maria (werkt reeds wat langer) en Adele (is er sinds 2-3 weken).

    Met wie ik wat verder wil. Waarom kiezen?

    Met z’n drieën in de zeteltjes kan ik m’n opwinding niet verbergen.

    Blijkbaar deden deze 2 Cubaanse nooit een trio met elkaar. Is er niet aan te zien.

    De kamergang die volgt is in de top 10 van de meest erotische.

    Maria neemt de leiding. Terwijl Adele pijpt schenkt ze me haar poesje.
    Afwisselend wordt terzelfdertijd getongzoend, gepijpt, gebeft, geneukt.
    Maria houdt m’n ballen en paal langs achter vast terwijl ik Adele op z’n hondjes neem.

    Hou ik niet langer vol … en spuit de lading in het zakje.

    Behalve dat de borstjes van Maria niet heel strak zijn is het minpuntje dat ik bij een trio niet kan zeggen wie wat precies gedaan heeft. Hahaha.

    Met deze dames een trio aanbevelen doe ik absoluut.

  11. Onderstaande 6 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 8 juli 2017),goolfy69 ( 8 juli 2017),Manureva ( 8 juli 2017),Mr Bluenose ( 9 juli 2017),Sjeufke ( 8 juli 2017),VAZKOR (14 november 2017)

  12. #7
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Gistermiddag voor de eerste keer gekamerd met Maria. Ik had haar al vaker gezien in Babylon, maar voelde me eerder niet speciaal tot haar aangetrokken, haar gezicht kwam soms wat uitdrukkingsloos op me over, maar ik wilde het nu toch eens met haar proberen want een mooi en verzorgd lijf heeft ze zeker. Samen op de bank leek ze nogal zakelijk, dus ik vroeg me al af of het wat zou worden op de kamer. Maar dat bleek dik mee te vallen, want deze zeer ervaren dame doet haar werk met volledige aandacht, haar service was echt top. Ik ga zeker een keer met haar op herhaling.

  13. Onderstaande 6 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 november 2017),brombeerzuid (14 november 2017),Manureva (19 november 2017),Mr Bluenose (18 november 2017),Sjeufke (14 november 2017),VAZKOR (14 november 2017)

  14. #8
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Maria gooit zich op bank half over mij en na wat gefleem sleutel laten halen

    Mooi snoetje en strak lijf

    Op kamer laat ze zich graag masseren en beffen, maar pijpen wat te hard voor mij ..

    Wel 3 x droog half gekomen en na half uur einde

    Geen hhg voor mij ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  15. Onderstaande 2 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (26 november 2017),Mr Bluenose (26 november 2017)

  16. #9
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    27 april 2024 @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    MARIA (Babylon) - Cuban queen of the day
    Bij deze recensie


    DVP-Catalogus: Cubaanse furie

    Gepast muziekje:



    Aantal sessies: 2

    Waar hij haar ontmoette:
    In Babylon, tiens, in de bar en daarna overmeesterde de furie me aan het zwembad met haar compaan Adèle. Er was geen ontsnappen aan. No f*cking way.

    Bijzonderheden:

    Bijzonder heftige dame waar ook mee te praten valt, neemt de tijd en is geen super klok-kijkster. Ik merk dat het een verstandige dame is met een zekere wilde uitstraling. Met Maria let je best op: je passeert een grens van sex die je niet snel beleeft met welke DVP ook. Uiterlijk is ze niet zo héél bijzonder op eerste zicht. Die ogen kunnen je diep aankijken en er schuilt een tijger in die dame. Ze heeft het domineren en het rolspelen zeker in en beleeft er zelf plezier aan. Dit is een erg geil wijf: de keren dat ik klaar kwam en ze zich terug trok (niet meteen), was ze kletsnat. Nooit zoveel vocht gezien. Nooit. De sekstechniek is subliem.


    Presales en aftersales

    De presales, dat was niet zo uitgebreid, Adèle had alles al verteld oer onze kamergang en haar interesse was gewekt. Ik had een zeer goed gevoel bij haar dat ze wel eens zeer goede service biedt. Voor haar had ik Alesia *of Erika, ik twijfelde* laten vallen. Later was er geen budgettaire ruimte meer voor Jenny maar die fladderde van klant tot klant ondanks dat ze al wist dat ik er ging zijn. Tja, dan moest ze toch rap zijn en bij mij komen. Later was het waarschijnlijk bij haar doorgedrongen dat haar fooraap plots verdwenen was ttz naar huis maar ik weid weer uit: Maria, dus.

    Maria is rapper dan Jenny: niet veel later na onze eerste kamergang, wandelde ze samen met Adèle traag en sexy in mijn richting terwijl ik lui lag te liggen in een van die witte opgeblazen sofadingen en nagelde me met haar lichaam tegen het wiebelende ding aan. Geen ontsnapping was mogelijk, overal waar ik keek was Maria's lenige lichaam. Een en al vrouw. Adèle deed in het begin wat mee maar zo gauw bleek dat een trio er niet in zat bleef ze kijken. Een andere kleine Cubaanse dame kwam er even bij. Ik was omsingeld door al het Cubaanse vrouwelijke schoon dat Babylon rijk was. Met dit bijzonder weer, aan het zwembad en met die palmboompjes rond me, was er geen betere vakantiestemming te bedenken. Ik schrijf dit verhaal neer nu ik nog in Engeland ben na een zoveelste plensbui-wandeling en het komt me voor dat die ene dag nog in staat is mijn vakantie van 14 dagen in dit verrekte natte land weet te overstemmen. Door Maria. Bij Maria heeft 'nat' een veel erotischer betekenis dan hier in Engeland. Damn. Ik probeerde nog even aan haar te ontsnappen om toch bij Jenny te geraken, maar Maria had me te goed ingeklemd. Aï, aï, aï, sluw is ze ook nog en ik kon me alleen nog gewonnen geven. Dominatrix pur sang. Die arme Jenny was net vrij en zat daar. Ah ja, volgende keer. De aftersales was dus presales geworden en die duurden wel even naar mijn maatstaven gemeten.

    Kamers - de eerste was in kamer 13 beneden, de 2de in de mooie kamer nr. 1 met het hartje waar ik een maand eerder met de engel Erika had gespeeld.


    Sessie 1

    Het wat aftasten, letterlijk en figuurlijk. Nee ze had me goed beet en het werd een lijfelijk zeer fysiek spel, geen gêne, geen afstandelijkheid, de hete adem van Cubaanse furie waaide door de kamer en ik zal het geweten hebben. Deze dame weet goed hoe ze een rol moet spelen, hoe te domineren en me te verleiden en teasen. Man, wat een lijf, hoe meer ik met haar stoeide, hoe sexier ik haar vond dan in de bar en het is duidelijk dat er een enorm goede klik was. Alles deed ze goed en in stijl. De seks was ongelooflijk goed, haar sekstechniek uitstekend. ZE gebruikt geen glijmiddel, ze is van haarzelf al kletsnat. Wat een dame! Ze draaide met haar kont, haar lichaam, tongzoende met passie en haar kutje spande erg goed tegen m'n penis aan. Zelfs toen ik klaar kwam deed ze even door en het orgasme bleef duren en ging door m'n hele lichaam. Dat is ook zeldzaam. Na de sessie wat gepraat. Ze neemt de tijd, vroeg te relaxen omdat ze niet zo op een minuut meer keek. We ruimden rustig af en ik betaalde haar aan de lockers voor het halve uur. Nadien volgden haar ogen me en praatte ze na met Adèle. Of course. Later zou ze me overvallen aan het zwembad zoals eerder aangegeven en dat leidde tot de 2de sessie met de furie.




    Sessie 2

    Zoals de eerste maar een versnelling of 3 hoger en een aantal niveaus hoger in de erotische hemel. Ik was vol van de seksuele energie die door m'n aderen stroomde, een en al in haar macht. Geconcentreerd in het moment. De seks was nog beter en het klaarkomen in haar was explosief goed. Man, wat is dat wijf kletsnat en wat kan die neuken, je zou ze zo in huis willen halen! Een goed gesprek volgde dat wat dieper was ivm de sessie en we ruimden rustig af. Aan de lockers haar het tweede gelijkaardige briefje gegeven voor een half uur.


    Conclusies en score

    Dit zijn met stip de beste sessies van 2017 en Maria beland nieuw op Nr. 1 voor dit jaar. Zelfs nu nog droom ik er van 's nachts. Er zijn van die dames waarvan de sessie in nabeschouwing zo goed was dat je er van droomt, ja. Dames die Maria daarin voorgingen waren ondermeer Sugar (Babylon), Jasmin (H7), Christina (Finca Erotiva), Julia (SS), Selena (SS), Rosalie (Magnum). Het kan nog bizarder dat ik eerst van een dame droom en dat die niet veel later voor me staat (Sugar, Jasmin). Maar vooral hier in het kletsnatte Engeland droomde ik nog van kletsnatte Maria. Ze verdient de eerste fullscore van 2017, de eerste sinds mijn nieuwe scoretabel op 10. Zeer aan te raden en HHG groot al zal ze dames als Alesia, Jenny, Erika, Klara, Iman etc moeten laten voorgaan...

    Score: 10 / 10 !
    De zwarte wolf

  17. Onderstaande 8 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 december 2017),cheasehead (31 december 2017),Husky (31 december 2017),Manureva (31 december 2017),Mr Bluenose (31 december 2017),Mr Pussy ( 1 januari 2018),Pandabeer82 (31 december 2017),Sphinx (31 december 2017)

  18. #10
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    MARIA (Babylon) - Cuban queen of the day
    Bij deze recensie


    DVP-Catalogus: Cubaanse furie

    Gepast muziekje:



    Aantal sessies: 2

    Waar hij haar ontmoette:
    In Babylon, tiens, in de bar en daarna overmeesterde de furie me aan het zwembad met haar compaan Adèle. Er was geen ontsnappen aan. No f*cking way.

    Bijzonderheden:

    Bijzonder heftige dame waar ook mee te praten valt, neemt de tijd en is geen super klok-kijkster. Ik merk dat het een verstandige dame is met een zekere wilde uitstraling. Met Maria let je best op: je passeert een grens van sex die je niet snel beleeft met welke DVP ook. Uiterlijk is ze niet zo héél bijzonder op eerste zicht. Die ogen kunnen je diep aankijken en er schuilt een tijger in die dame. Ze heeft het domineren en het rolspelen zeker in en beleeft er zelf plezier aan. Dit is een erg geil wijf: de keren dat ik klaar kwam en ze zich terug trok (niet meteen), was ze kletsnat. Nooit zoveel vocht gezien. Nooit. De sekstechniek is subliem.


    Presales en aftersales

    De presales, dat was niet zo uitgebreid, Adèle had alles al verteld oer onze kamergang en haar interesse was gewekt. Ik had een zeer goed gevoel bij haar dat ze wel eens zeer goede service biedt. Voor haar had ik Alesia *of Erika, ik twijfelde* laten vallen. Later was er geen budgettaire ruimte meer voor Jenny maar die fladderde van klant tot klant ondanks dat ze al wist dat ik er ging zijn. Tja, dan moest ze toch rap zijn en bij mij komen. Later was het waarschijnlijk bij haar doorgedrongen dat haar fooraap plots verdwenen was ttz naar huis maar ik weid weer uit: Maria, dus.

    Maria is rapper dan Jenny: niet veel later na onze eerste kamergang, wandelde ze samen met Adèle traag en sexy in mijn richting terwijl ik lui lag te liggen in een van die witte opgeblazen sofadingen en nagelde me met haar lichaam tegen het wiebelende ding aan. Geen ontsnapping was mogelijk, overal waar ik keek was Maria's lenige lichaam. Een en al vrouw. Adèle deed in het begin wat mee maar zo gauw bleek dat een trio er niet in zat bleef ze kijken. Een andere kleine Cubaanse dame kwam er even bij. Ik was omsingeld door al het Cubaanse vrouwelijke schoon dat Babylon rijk was. Met dit bijzonder weer, aan het zwembad en met die palmboompjes rond me, was er geen betere vakantiestemming te bedenken. Ik schrijf dit verhaal neer nu ik nog in Engeland ben na een zoveelste plensbui-wandeling en het komt me voor dat die ene dag nog in staat is mijn vakantie van 14 dagen in dit verrekte natte land weet te overstemmen. Door Maria. Bij Maria heeft 'nat' een veel erotischer betekenis dan hier in Engeland. Damn. Ik probeerde nog even aan haar te ontsnappen om toch bij Jenny te geraken, maar Maria had me te goed ingeklemd. Aï, aï, aï, sluw is ze ook nog en ik kon me alleen nog gewonnen geven. Dominatrix pur sang. Die arme Jenny was net vrij en zat daar. Ah ja, volgende keer. De aftersales was dus presales geworden en die duurden wel even naar mijn maatstaven gemeten.

    Kamers - de eerste was in kamer 13 beneden, de 2de in de mooie kamer nr. 1 met het hartje waar ik een maand eerder met de engel Erika had gespeeld.


    Sessie 1

    Het wat aftasten, letterlijk en figuurlijk. Nee ze had me goed beet en het werd een lijfelijk zeer fysiek spel, geen gêne, geen afstandelijkheid, de hete adem van Cubaanse furie waaide door de kamer en ik zal het geweten hebben. Deze dame weet goed hoe ze een rol moet spelen, hoe te domineren en me te verleiden en teasen. Man, wat een lijf, hoe meer ik met haar stoeide, hoe sexier ik haar vond dan in de bar en het is duidelijk dat er een enorm goede klik was. Alles deed ze goed en in stijl. De seks was ongelooflijk goed, haar sekstechniek uitstekend. ZE gebruikt geen glijmiddel, ze is van haarzelf al kletsnat. Wat een dame! Ze draaide met haar kont, haar lichaam, tongzoende met passie en haar kutje spande erg goed tegen m'n penis aan. Zelfs toen ik klaar kwam deed ze even door en het orgasme bleef duren en ging door m'n hele lichaam. Dat is ook zeldzaam. Na de sessie wat gepraat. Ze neemt de tijd, vroeg te relaxen omdat ze niet zo op een minuut meer keek. We ruimden rustig af en ik betaalde haar aan de lockers voor het halve uur. Nadien volgden haar ogen me en praatte ze na met Adèle. Of course. Later zou ze me overvallen aan het zwembad zoals eerder aangegeven en dat leidde tot de 2de sessie met de furie.




    Sessie 2

    Zoals de eerste maar een versnelling of 3 hoger en een aantal niveaus hoger in de erotische hemel. Ik was vol van de seksuele energie die door m'n aderen stroomde, een en al in haar macht. Geconcentreerd in het moment. De seks was nog beter en het klaarkomen in haar was explosief goed. Man, wat is dat wijf kletsnat en wat kan die neuken, je zou ze zo in huis willen halen! Een goed gesprek volgde dat wat dieper was ivm de sessie en we ruimden rustig af. Aan de lockers haar het tweede gelijkaardige briefje gegeven voor een half uur.


    Conclusies en score

    Dit zijn met stip de beste sessies van 2017 en Maria beland nieuw op Nr. 1 voor dit jaar. Zelfs nu nog droom ik er van 's nachts. Er zijn van die dames waarvan de sessie in nabeschouwing zo goed was dat je er van droomt, ja. Dames die Maria daarin voorgingen waren ondermeer Sugar (Babylon), Jasmin (H7), Christina (Finca Erotiva), Julia (SS), Selena (SS), Rosalie (Magnum). Het kan nog bizarder dat ik eerst van een dame droom en dat die niet veel later voor me staat (Sugar, Jasmin). Maar vooral hier in het kletsnatte Engeland droomde ik nog van kletsnatte Maria. Ze verdient de eerste fullscore van 2017, de eerste sinds mijn nieuwe scoretabel op 10. Zeer aan te raden en HHG groot al zal ze dames als Alesia, Jenny, Erika, Klara, Iman etc moeten laten voorgaan...

    Score: 10 / 10 !
    Hallo Allemaal,

    Enig idee iemand of deze Cubaanse schone nog haar opwachting gaat maken in Babylon? Wert dat ze problemen met spaanse papieren had dus geen werkvergunning voor Duitsland. Bedankt voor een tip!

  19. Onderstaande 3 leden hebben goei1163 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 mei 2018),Mr Bluenose (22 mei 2018),salitos (22 mei 2018)

  20. #11
    Geregistreerd
    3 februari 2009
    Last Online
    28 oktober 2021 @ 15:52
    Berichten
    61
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    38 in 14 posts

    Standaard

    Weet iemand waar deze topper is gebleven?

    Al vast bedankt voor de tip.

  21. #12
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Casey69 Bekijk bericht
    Weet iemand waar deze topper is gebleven?

    Al vast bedankt voor de tip.
    Leider immer noch verschollen.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  22. #13
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Vanwege het ontbreken van de juiste papieren zal Maria niet meer in de Duitse clubs verschijnen. Ze is nu aan het werk in Frankrijk.

  23. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Berichten
    41.850
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.638 in 8.618 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank-de Bekijk bericht
    Vanwege het ontbreken van de juiste papieren zal Maria niet meer in de Duitse clubs verschijnen. Ze is nu aan het werk in Frankrijk.
    Ok.
    Mij maakt het niet uit maar naar mijn weten is het in Frankrijk helemaal illegaal.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #15
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Enig idee waar in Frankrijk? Pm tip meer dan welkom!

  25. #16
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    het moet dan idd ondergronds zijn in,Frankrijk vroeger het land van de prostitutie,kan nu zelfs de klant bestraft worden,
    dan begrijp ik haar redenering niet goed;omdat zij in Babylon vertrok wegens geen geldige papieren

  26. #17
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Maria berichtte mij dat werken in Frankrijk niet aantrekkelijk was. Ze is nu werkzaam in Spanje.

  27. #18
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Enig idee waar, Frank-de? Vlieg nogal veel in de EU dus zou voor Maria in Spanje zeker tijd vrijmaken!

  28. #19
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Zal het haar vragen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60