Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard Thailand voorjaar 2017, Songkran Pattaya

    Enkele maanden geleden besloot ik dat ik ook maar weer eens naar Z.O Azie moest. Ik was er immers al ruim drie maanden niet meer geweest. Ik had net als vorig jaar met aamu afgesproken om een paar dagen het Songkran festival in Pattaya te vieren. Na een lange reis werd ik opgewacht door hem in het hotel. Even douchen, biertje en we zijn direct op pad gegaan. Na een paar barretjes kwamen we al snel in de Windmill terecht waar hij direct met La aanpapte. Haar had ik vorig jaar al eens gedaan. Ik ging voor een heel klein en lief serveerstertje. Na samen ongeveer een Thais maandsalaris aan eigen drank, barfine en ladydrinks afgerekend te hebben, gingen we nog even ergens wat eten om daarna naar het hotel te gaan om wat aan gymnastiek te doen. Ik lag, wat zal het zijn, een uur op kamer toen er op de deur werd geklopt. GVD, ik had net het eerste orgasme achter de rug en deed naakt open. La stond voor de deur een zei dat m'n bedgenote mee moest. Ik had geen afspraken gemaakt over ST of LT, laat staan over een prijs. La zei dat ik 2000 baht moest afrekenen. Ik besloot dit niet te doen en gaf, al was het maar om te zieken, 1500 bath. La werd boos, mijn schatje vond het wel best. Ze zou het morgen met de mamasan bespreken. Ik zei haar dat ik de discussie heel graag zou aangaan. Ze ging mee en ik viel als een blok in slaap. Welkom terug!

    De volgende dag moest als eerste op zoek naar Ibuprofen. Gelukkig hadden aamu en ik de gewoonte niet gebroken om het op de eerste nacht veel te
    bont te maken. Na een goed ontbijt stortten we ons in het feestgewoel in Soi6. Nadat we paar maal door de Soi gelopen waren, kozen we strategisch een plek in de Spider bar uit waar meiden en klanten van verschillende barretjes elkaar nat gooiden. Ik had m'n zinnen gezet op een lekkere meid, dus flikkerde ik haar wel 20 keer zeiknat met ijskoud water. Meisjes plagen ... Ze had de boodschap begrepen en kwam lekker tegen me aan zitten. Haar Engels was niet al te best, later kwam ik er ook achter dat ze uit Laos kwam en niet uit Thailand. Ik besloot om een Short Time met haar te doen. Ze lustte er wel pap van en kreeg me twee maal klaar binnen het uur. Heerlijk geil allemaal. Een paar dagen later heb ik haar Long Time gedaan om het nog eens dunnetjes over te doen na een bezoek aan een restaurant en wat barretjes.

    In de avond hebben we Nang, een schatje van m'n laatste vakantie opgepikt. Ze is, laat ik het voorzichtig uitdrukken, nogal druk. Ik besloot haar zonder vooraankondiging op te zoeken in haar gogo. Eerst kreeg ik er redelijk van langs dat ik een paar maanden geleden, na haar twee avonden gedaan te hebben, had laten vallen ten gunste van Joy, een ander serveerstertje. Nadat ik uitgelegd had dat ik toch echt een butterfly ben, werd ik vergeven en hing er een tong heel diep achter in mijn mond. Op weg naar de gogo ook NLNU getroffen die samen met z'n tirak ook aan het vakantie vieren waren. Toen ik uiteindelijk na de nodige omzwervingen op de hotel kamer kwam, randden Nang en ik elkaar zowat aan. Ik de douche ging het spel op de wagen. We zijn geruime tijd heel wild met elkaar bezig geweest. We vielen als een blok in slaap, in bed uiteraard.

    De volgende dag ging Nang weg nadat aamu en ik aanstalten maakte om gaan eten. Door miscommunicatie was Nang niet meegekomen. Dit zinde me niet, dus werd via de phone gezorgd dat ze later in Soi6 aansloot om het Songkran feest te vieren. Hier troffen we NLNU met aanhang weer. Net als de vorige dag vermaakten we ons weer als een stel dwaze losgeslagen pubers en smeten we elkaar zeiknat met ijskoud water onder het genot van het nodige Singha bier. De dag erna werd het overdag weer dunnetjes overgedaan, alleen trof ik toen mijn Laos meisje weer, omdat Nang er niet bij was.

    De dagen erna herhaalde de gebeurtenissen zich, met wat verschillen in het decor en de dames. Op woensdag 19 April, ik was er inmiddels al weer bijna een week, was alles dicht en voltrok zich het volksfeest wat het best met Koningsdag te vergelijken is. Ik werd pas om 14:30h 's middags wakker met een hele leuke meid die de avond ervoor in Insomnia, een discotheek had opgepikt. Na nog een wip is zij weggegaan en heb ik me in gewoel op straat gestort.

    De laatste twee dagen heb ik samen met aamu in Bangkok doorgebracht in en rond Nana plaza. De eerste nacht eindigde ik met May een hele lieve en geile meid op de kamer. Aamu had haar vier jaar geleden al eens beter leren kennen en er een stukje op het forum over geschreven. We zijn weer eens kutzwagers geworden dus. De laatste nacht was erg vreemd, omdat heel Nana, soi Cowboy en ook Beergarden om 1 uur door de politie dichtgegooid werd. De volgende dag lazen we dat dit te doen was door een hoogwaardigheidsbekleder die in de buurt was. Officieel is prostitutie verboden en daarmee 'bestaan' de RLD's dus ook niet. Ik sloot de korte trip heel voldaan af met een freelancer, in het hotel.

    Na vier bezoeken in jaar tijd heb ik definitief mijn hart verpand aan Thailand en Z.O. Azie. De combi van 'onze' hobby met wat andere maakt het voor mij onweerstaanbaar hier. Ik ben hier dan ook binnen een paar maanden weer terug. Dit maal voor een wat langere periode.
    Pluk de dag of een bloemetje

  2. Onderstaande 19 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 april 2017),Agronymus1 (25 april 2017),benijsbeer ( 1 mei 2017),berwick (25 april 2017),bierbeer (30 mei 2017),Bluebear (26 april 2017),Elmo3108 (26 april 2017),felrops ( 7 mei 2017),firstme (26 april 2017),fr_loper (25 april 2017),mechelen (25 april 2017),noglangnietuitgewandeld (25 april 2017),Pistol Pete (25 april 2017),rob45 (25 april 2017),saralai (25 april 2017),satanic surfer (26 april 2017),Sjeufke (25 april 2017),Ties85 ( 8 juni 2017),waterrat (25 april 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.

FKK Artemis 468*60