Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 65

Discussie: Sofia (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard Sofia (Roemeense)



    SOFIA (Roemeense)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 110 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Ex Planet Eden





  2. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (12 september 2019),keesboz ( 2 januari 2019),mechelen (16 april 2017),mentholbear (20 juli 2018),Mr Bluenose (16 april 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Na alle positieve berichten moest ook Sjeuf zich een keer wagen aan het geweld dat Sofia heet. En wel op 14 april. Ik had een totaal andere kamer verwacht. Zo eentje waar je alle kanten van de kamer gezien moet hebben. Integendeel. Sofia is een hugging-girl en haar zoenen zijn dik in orde. Naast haar voortreffelijke kamerkwaliteiten is ze ook nog eens geboren met een prachtig lichaam. Mooi gezicht en prachtige ogen. Staat optisch gezien hoog op de ranking van de Imps. Dreamgirl!
    Sofia gaat op 15 april met vakantie.
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 15 april 2017 om 23:22

  4. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (16 april 2017),mentholbear (20 juli 2018),Mr Bluenose (16 april 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Ausrufezeichen

    Sofia hat wunderschöne blaue Augen. Da ist @sjeufke ein Fehler unterlaufen!
    Wenn ich Sofia's Büste in natura und/oder auf den Fotos betrachte, dann meine ich, dass es ein C-Cup ist! Das könnte man eventuell auch korrigieren.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  6. #4
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Blauwe ogen klopt.
    Ze heeft wel degelijk een B-cub. Op de kamer hebben we onze borsten met elkaar vergeleken. Ik dacht een B-cub te hebben, maar dat is bijgesteld naar een A-cub, want Sofia heeft B, zoals ze zelf aangaf. Ben ik toch nog knapper dan ik dacht

  7. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 april 2017),Manureva (17 april 2017),mentholbear (16 juli 2018),potentebeer (16 april 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Aan de receptie zag ik een bekende dame aan de incheck.....zie ik het goed? Nog eens kijken....nog eens kijken. Drie smakkerds en jawel, Ze is het toch echt: Sofia back in the house.
    Na een uurtje zeveren links en rechts heb ik haar meegetrokken naar een sofa achter in de bar. Half uurtje bijgekletst EN ZO!
    Haar lange afwezigheid heeft niets ingeboet op haar service. Sofia weet nog precies waar Abraham de mosterd haalt.
    Ik werd al helemaal 'horny' van dat prachtige lijf. Liever goede service dan een mooi lijf, maar als je het er gratis bij krijgt......... is dat toch mooi meegenomen.
    Een knuffelbeauty..... met alles er op en er aan. Ga maar lekker je gang meid, dacht ik!
    Ze stond bijna 3 maanden droog, dus ik zag mijn kans schoon om haar eens prettig boven de wolken te schieten. Dat was geen verkeerd gezicht. Haar handjes deden prima werk! Uitstekende service weer.

  9. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 juli 2017),biged ( 8 juli 2017),duivenmelker ( 8 juli 2017),Kwakje ( 9 juli 2017),Manureva ( 8 juli 2017),mentholbear (20 juli 2018),Mr Bluenose ( 9 juli 2017),waterrat ( 8 juli 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 15:06
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Und wieder „kickte“ mich Sofia wie schon vor Monaten. Jetzt noch schlanker,
    noch hübscher aus ihrer Langzeitpause zurückgekehrt. Gutgelaunt, im richtigen Maße
    frech….Sie hatte mich sprichwörtlich am (darf ich es schreiben?) Schniedelwutz. Und der
    deutete mir unmissverständlich an, heute oder nie!
    „Komm, Du freche Kleine, haide camera“! Ihre blauen Augen, ihre Gesichtzüge waren
    voller Überraschung! „serios?“ „Da!“
    Ein Zimmer unten und da machte Sie mir ein Geständnis in deutsch: „Ich bin im Zimmer
    ganz anders wie im Barraum“! O.k.
    Zärtliches Aneinandertasten, die ersten zarten Küsse. Und ich wußte, das wird gut.
    Schöner Körper der gestreichelt werden will, sanfte Berührungen mit Massageeinlagen
    zeigten erste Reaktionen des Gefallens. Das Verwöhnen ihrer Lustgrotte lies Sofia
    in den Entspannungsmodus sinken bis ich hoch zu ihr kam und um den Mäuseschlafsack
    bat, aufzog und Wir Uns gegenseitig in den verschiedensten Positionen in Wallung
    brachten. Sie heiß, ich heiß… so mußte es kommen wie die Natur es für Uns bestimmte.
    Partea coitus!
    Die wenigen Minuten der Stunde verbrachten Wir dann noch mit Späßchen und lachen. Eine tolle
    Frau, bei der es mir schwerfallen wird demnächst Nein zu sagen.
    Danke Sofia


    vanKees

  11. Onderstaande 6 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 juli 2017),ju52 (23 oktober 2019),Manureva (22 juli 2017),mentholbear (20 juli 2018),Mr Bluenose (19 juli 2017),Sjeufke (18 juli 2017)

  12. #7
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    => SS

  13. #8
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Sofia 2 feb.
    Ik had min of meer Sofia de 3e kamer beloofd. En zo geschiedde het ook.
    Dat bekkie met parelwitte tanden en die grote blauwe kijkers Dat nog even los van haar scherpe (erotische) uitspraken. Mijn nipples werden in de bar al 'verorberd'!
    We hadden geluk....Zimmer 11! Enig nadeel van deze kamer, ik ben overal in beeld. Dat wil de kijker en ikzelf niet zien
    Op de kamer meteen samen douchen. Wie wast wie? En in welke richting moet de doucheknop worden gedraaid. Stortdouche of de handdouche. Inzepen en zo........ . Ja dat inzepen moet ook op de intieme plekjes gebeuren. Een hete bedoeling! Wat is eigenlijk niet heet aan Sofia?

    Maar ook fun. Sofia heeft geen extra's in haar pakket en al zeker geen mondvulling. Ze is wat dat betreft zeer direct in presto en staccato: "don't come in my mouth". Toen ik tussen ik tussen haar eindeloze benen een wasje lag te draaien en ik begon aan haar "Maria ten hemelopneming" predikte ik: "don't come in my mouth"! Fun fun fun.. Sofia kwam niet meer bij....
    Uitstekende GFE kamer met Sofia, een lekker figuur en degelijke service.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  14. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 4 februari 2018),Flyerke ( 4 februari 2018),ju52 (23 oktober 2019),Manureva ( 4 februari 2018),mentholbear (20 juli 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018),Partycrasher ( 5 februari 2018),VAZKOR ( 4 februari 2018)

  15. #9
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Gisteren 2 kamertjes gemaakt met deze topdame, na mijn eerste kamertje
    vorige week kwam Sofia langs terwijl ik een babbel aan het doen was met Bachatero.
    Haar mooie blauwe ogen en haar prachtige body deden me meteen smelten,
    het was super, zeer aangename meid waar je een leuk gesprek mee kan hebben
    en een topservice!
    Grts F

  16. Onderstaande 6 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 7 juli 2018),duivenmelker ( 7 juli 2018),Manureva ( 8 juli 2018),mentholbear (20 juli 2018),Mr Bluenose ( 6 juli 2018),Sjeufke ( 6 juli 2018)

  17. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 18:26
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.009
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Eergisteren proefritje gemaakt en werkelijk een toppertje. Begreep dat ze zondag vertrekt voor een maandje.

  18. #11
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Gisteren vertelde ze dat sommige mannen bang van haar zijn.

  19. Onderstaande 3 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (20 juli 2018),keesboz (28 januari 2019),mentholbear (21 juli 2018)

  20. #12
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:22
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.258
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Ik vind het een meid waar je moeilijk contact mee kunt maken. Ze komt voor mij zeer afstandelijk over.

  21. Onderstaande 3 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (20 juli 2018),keesboz (28 januari 2019),mentholbear (21 juli 2018)

  22. #13
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:46
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Gisteren vertelde ze dat sommige mannen bang van haar zijn.
    Als ik later groot en sterk ben,heel misscien durf ik haar dan eens aan te kijken

  23. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (20 juli 2018)

  24. #14
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Als ik later groot en sterk ben,heel misscien durf ik haar dan eens aan te kijken
    … en haar misschien zelfs mee naar je ijsberenhol slepen ? Neen, haar verhaal ging over een bange Vlaming.
    Blauwebeer heeft geen schrik, maar zal nooit met haar kameren, en ingewijden weten waarom.

  25. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (20 juli 2018)

  26. #15
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik heb er vandaag weer een zimmer mee gemaakt. En dat van die kamer met venster is uiteraard met een knipoog. Op de kamer een beest. Dan moet je kunnen vluchten. Hahahaha. Een lekker druk type met gewoon retegoeie service. Ik kan mij voorstellen dat ze minder toegankelijk lijkt. Maar niets is minder. Gewoon een vrolijk lekker ding.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  27. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (21 juli 2018),brombeerzuid (20 juli 2018),Champollion (20 juli 2018),Flyerke (20 juli 2018),keesboz (28 januari 2019),mentholbear (21 juli 2018),Mr Bluenose (21 juli 2018)

  28. #16
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 18:26
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.009
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    Ik vind het een meid waar je moeilijk contact mee kunt maken. Ze komt voor mij zeer afstandelijk over.
    Zo kwam zij mij de eerste keer ook over. Ik zat met haar vriendin Eva te praten en had het er over dat ze er zo streng en serieus keek. Eva moest er om lachen en zei dat tegen Sofia. Die beaamde op een nog steeds coole manier dat meer mensen dat over haar zeggen, maar dat ze op de kamer juist heel warm was.

    Beetje sceptisch nog besloot ik later het forum te raadplegen en na alle referenties had ik het afgelopen er op gewaagd. En geen moment spijt van gehad. Heerlijk vrolijk en vriendelijk. Niet op zo een kleine meisjes achtig manier. Vrolijk, vriendelijk en volop vrouw. Met top service. Ik kan niet wachten totdat ze terug is en dat pokkeneind weer te gaan rijden voor haar.

    Kan niet geloven dat er zo weinig over haar geschreven is. Of is dit gevalletje van de pareltjes voor jezelf willen houden?

    Over schrijven gesproken, tijdens de pre sales in de tuin zei ze ineens iets van oh en dan schrijf je Sofia zus en Sofia zo... Ik was er even door overrompeld. Had niks gerept over het ijsberen gebeuren. Maar blijkbaar roddelen de dames er op los en/of ze is scherp en ziet zoals wij kluitjes Roemenen en Bulgaren zien, zag zij een hoopje ijsberen...

  29. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 juli 2018),Mr Bluenose (27 augustus 2018),pret (22 juli 2018),Sjeufke (24 september 2018)

  30. #17
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Sofia is terug, vrijdag weer een aangename tijd gehad met deze supermeid,
    behandel haar met respect, ze is een parel in SS

  31. Onderstaande 4 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (27 augustus 2018),mentholbear (27 augustus 2018),Mr Bluenose (27 augustus 2018),Sjeufke (26 augustus 2018)

  32. #18
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:35
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik kreeg Sophia te zien, met wie ik de vorige dag had gesproken. Ik had haar een kamer beloofd en ik hou ervan mijn beloften na te komen als ik kan. Ik kende Sophia van haar tijd in Babylon en minder van haar tijd in Planet Eden. Sjeufke had me al heel lang geleden op de hoogte gebracht over haar mogelijkheden tijdens het babbelen in Babylon, dus ik was er vrij zeker van dat ze goed bij me zou passen. Ze was sexy gekleed in mooie zwarte nylons en terwijl ze langs me liep in de bar op weg naar een sigaret, pakte ik haar en trok haar naar zich toe. Haar parfum was ongebruikelijk en niet echt mainstream en ze was ongelovig dat ik het merk kende en zelfs de variant die ze droeg. Ik legde haar uit dat het als International Man of Mystery betaalde om deze dingen te weten, maar dat ze het niet kocht! We gingen bij de toiletten zitten om een ​​praatje te maken en ze wilde graag weten waarom ik niet eerder met haar naar bed was geweest. Natuurlijk hadden we een paar keer om elkaar heen gedanst, maar het was gewoon nooit gebeurd maar vandaag zou de dag worden. Op naar kamer 5B en Sophia voorzag me van een uitstekende GFE met een paar fijne zoenen en een mooie, goed tempo diepe en liefdevolle Blowjob. Haar poesje was super fris en erg leuk inderdaad en ik denk dat ze genoten van de orale afhandelingen. Seks was met me beukende en het was erg sexy kijken naar haar gevulde benen rond mijn rug in de spiegel. Ik begon te markeren na een combinatie van 5 kamers over twee dagen en een gezicht vol premium Dutch Beer / Genever de avond ervoor, dus ik had haar klaar met een mooie olieachtige handjob die resulteerde in een zeer bevredigend orgasme voor mij! Ik zal herhalen met deze grappige en bekwame dame in de toekomst.

    __________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________________

    I caught sight of Sophia who I had been speaking to the previous day. I had promised her a room and I like to keep my promises if I can. I had known Sophia from her time in Babylon and less so from her time in Planet Eden. Sjeufke had briefed me on her abilities a long time ago whilst chatting in Babylon so I was pretty sure that she would be a good fit for me. She was sexily dressed in nice black nylons and as she wandered past me in the bar heading for a smoke I grabbed her and pulled her close. Her perfume was an unusual one and not really mainstream and she was incredulous that I knew the brand and even the variant that she was wearing. I explained to her that as an International Man of Mystery it paid to know these things but she was not buying it! We sat down near the toilets to have a little chat and she was keen to know why I had not roomed with her before. Of course we had danced around each other a few times but it had just never happened but today was going to be the day. Off to room 5B and Sophia provided me with an excellent GFE with some fine kissing and a lovely well-paced deep and loving Blowjob. Her pussy was super fresh and very nice indeed and I think she enjoyed the oral ministrations. Sex was with me pounding in and it was very sexy watching her stockinged legs round my back in the mirror. I was starting to flag after a combination of 5 rooms over two days and a face full of premium Dutch Beer/Genever the night before so I had her finish me with a nice oily Handjob which resulted in very satisfactory orgasm for me! I will repeat with this funny and skilled lady in the future.

  33. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 6 september 2018),brombeerzuid ( 6 september 2018),Hooker lover1 ( 6 september 2018),mentholbear (12 september 2018),Schietgraagft ( 6 september 2018),shady (22 september 2018),Sjeufke ( 6 september 2018),waterrat ( 6 september 2018)

  34. #19
    Geregistreerd
    14 februari 2018
    Last Online
    28 december 2021 @ 16:46
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    54
    Thanked
    75 in 14 posts

    Standaard

    Vandaag Sofia ontdekt. Ik had haar boven in de lounge al opgemerkt met haar slank lichaam, sexy lingerie met nylonkousen, halflange zwarte haren en magnetische ogen. Toen ik haar even later tegenkwam toen ze voor de spiegel stond op de tussenverdieping, vroeg ik haar mee naar de bar om iets te drinken. Na een half uurtje conversatie (in uitstekend Engels) een kamertje geboekt met haar. De pre-sale van Sofia is zeker niet opdringerig, eerder afwachtend. Op mijn vraag wat er kon en niet kon kreeg ik als antwoord: geen anaal, geen klaarkomen in de mond en niet met haar voeten spelen (letterlijk). Kon ik mee leven en na een 50-tal minuten bedroeg de rekening 100 EUR, inclusief TZ, PZC en NMC.
    Goede service met steeds oogcontact. Zeer fijne after-sale ook. Toffe jongedame die niet op jacht lijkt, maar er zeker wel zin in heeft. Laat je dus niet afschrikken door haar wat afwachtende houding.

  35. Onderstaande 9 leden hebben Spandex bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (21 september 2018),bettman (14 november 2018),mentholbear (25 september 2018),Mr Bluenose (28 november 2018),pret (21 september 2018),Schietgraagft (13 november 2018),shady (22 september 2018),Sjeufke (24 september 2018),waterrat (22 september 2018)

  36. #20
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 18:26
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.009
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Kanonnuh, wat was ze heerlijk geil

    De 1e drempel om contact te leggen lijkt hoog met haar koele uitstraling. Maar als je daar eenmaal overheen bent... Oef, ik voel de vlinders nog steeds rond fladderen. Toppertje

  37. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (14 november 2018),bettman (14 november 2018),brombeerzuid (14 november 2018),Mr Bluenose (28 november 2018),Sjeufke (14 november 2018)

  38. #21
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 18:26
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.009
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Vandaag weer heerlijk genoten van deze 'ijskoningin' met haar prachtige blauwe kijkers. Nog een weekje of 2 voordat ze op vakantie gaat.

    Geniet er van, zo lang het kan.

  39. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (28 november 2018),Mr Bluenose (28 november 2018),Sjeufke (14 december 2018)

  40. #22
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Gisteren mijn tiende kamer met haar gemaakt. Zo ongeveer om de 4 weken komt ze mij opeisen...iets waar ik trouwens heel graag op in ga, al stribbel ik voor de schijn ook al eens wat tegen. Voor mij ondertussen een vaste waarde met een prima service en tenzij ik mij vergis, er ook zelf wel eens kan van genieten.
    Inderdaad waarschijnlijk op vakantie van half december tot half januari.

  41. Onderstaande 5 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (28 november 2018),Manureva (28 november 2018),mentholbear (28 november 2018),Mr Bluenose (28 november 2018),Sjeufke (14 december 2018)

  42. #23
    Geregistreerd
    3 september 2017
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 17:37
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    135
    Thanked
    130 in 50 posts

    Rotes Gesicht

    Vandaag pas mijn eerste kamergang gehad met deze verborgen parel. Wat een belevenis, snap van mijzelf niet waarom ik zolang getwijfeld heb. Ze vertrekt maandag naar haar thuisland, maar in 2019 heb ik mij voorgenomen dat ik weer met haar op de kamer ga.

  43. Onderstaande 3 leden hebben indo ijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (15 december 2018),mentholbear (14 december 2018),Sjeufke (14 december 2018)

  44. #24
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    hallo heren sofie die wil ik ook wel eens leren kennen want die vaste van mijn is alleen happy als ik er mee pannekoek maar dat wil ik niet meer doen in 2019 denk dat ik er met sleufe zijn verjaardag er ben als ik uitgenoging wordt of als ik los kom van thuis de 13de op mijn verjaardag maar later kom beter uit want mijn pannekoek dame gaan de 19de naar haar thuis land

  45. #25
    Geregistreerd
    3 september 2017
    Last Online
    3 augustus 2022 @ 17:37
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    135
    Thanked
    130 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    hallo heren sofie die wil ik ook wel eens leren kennen want die vaste van mijn is alleen happy als ik er mee pannekoek maar dat wil ik niet meer doen in 2019 denk dat ik er met sleufe zijn verjaardag er ben als ik uitgenoging wordt of als ik los kom van thuis de 13de op mijn verjaardag maar later kom beter uit want mijn pannekoek dame gaan de 19de naar haar thuis land
    Ik zou er een punt (of andere een leesteken) achter zetten.

  46. Onderstaande leden hebben indo ijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 2 januari 2019)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.

FKK Artemis 468*60