Pagina 1 van 33 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 824
  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard Het "zomaar een opmerking"-draadje

    Ken je dat? Dan wil je eigenlijk we wat opmerken, een verzuchting, maar er is geen draadje van, het sluit niet aan bij een draadje, het ook -hoewel soms best lachwekkend- ook niks voor het humordraadje en tot slot, het is eigenlijk niet belangrijk genoeg of interessant genoeg om een heel draadje over op te starten maar toch wil je er iets over kwijt, zeg maar het WVTTK van het IJBF....

    Daarvoor heb ik dit draadje opgestart:
    "Sjongejonge kennelijk hebben ze weer een blik Indiers gevonden om het "hello I am calling from microsoft"-oplichterijtje te proberen"...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  2. #2
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wat voor blik is het want er zijn diverse soorten van die blikken,hindoestaans,boedistisch enz.,met als klap op de vuurpijl de INDIERS die verhuisd zijn naar SURINAME met als gevolg dat ze ook nog een tijdje Nederlanders waren.
    Ik heb deze middag even bij de XXL AH gekeken bij al die blikken maar er waren geen blikken van welk soort Indiers ook te koop.

  3. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Daar zeg je wat, maar aan het accent te horen zijn die blikken ook niet in een Nederlandse winkel open getrokken
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  4. #4
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard


    Ik sta nog niet te popelen om dit te bestellen.....
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  5. Onderstaande leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (25 april 2017)

  6. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    screenshot-twitter.com 2017-04-27 12-45-42.jpg
    ja ik weet wel waarom, anders zo de familie over de dranghekken springen en gillend terug naar huis vluchten..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  7. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    screenshot-twitter.com 2017-04-27 12-45-42.jpg
    ja ik weet wel waarom, anders zo de familie over de dranghekken springen en gillend terug naar huis vluchten..
    Weet je wel waar ze waren.... bij jou in de achtertuin Dat is toch het mooiste plekske
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #7
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Ik ben héél trots op onze Koning met zijn gezin en familie. Hulde voor deze man. Zou niet willen ruilen, want dan mis ik GT, VV en YY.

  9. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (27 april 2017)

  10. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Ach, terugblikkend vind ik eigenlijk niet dat je echt moet oordelen over de mensen die oprecht wat hebben laten zien waar ze graag mee bezig zijn. Waarom zouden we nu hard moeten oordelen als 'we' bij al die talentenshows op tv zitten te smullen?
    Maar de mensen die dit georganiseerd hebben, het was een los zand verhaal.... De route.... Trots zijn op je puinhoop maar dan wel zeggen dat je het op gaat knappen.
    Ehh hallo, je bent dus trots op iets wat je nu hebt maar niet wilt behouden???

    't is maar goed dat wij van buiten Tilburg die stad als een anomalie binnen Brabant beschouwen, anders zouden we ons nog schamen om Brabander te zijn
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  11. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Jajoh (27 april 2017)

  12. #9
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Everybody loves bOObs

    Helaas wel een broodnodige serieuze ondertoon.....
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  13. #10
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Zijn dat nou tieten die ook kunnen pijpen of zijn dat nou pijpmondjes waar je lekker mee kunt spelen?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  14. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    langlekker (28 april 2017)

  15. #11
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    John Cleese over "political correctness", en hoe dat humor doodt.

    https://www.youtube.com/watch?v=z9CnkLAB1mw
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  16. #12
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Goede ervaring met slechte service, slechte ervaring met goede service.

    P6 is een complex ding. We schrijven hier ervaringen om de ijsberen te helpen in hun keuze, maar dat is over het algemeen wel approximatief, ruw en benaderend. Ik heb al recensies moeten schrijven met een heel goeie service, die daarna jammer genoeg verpest werd door tijds-en-extrabetalingsdiscussies, dus met een een slecht gevoel achteraf. En daarnaast kamers met niet zo'n goede service op technisch niveau (vergeleken met wat we gewoon zijn) maar die me wel een geweldig lekker gevoel gaf na de kamer. Jaren later nog nagenieten. Deze tegenstelling is moeilijk te beschrijven in een recensie. Er komen dan kritieken van beren die een meer lineaire kijk op het seksgebeuren hebben. Ja sorry. De chemische soep in mijn hersenen doet dat soort rare dingen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 april 2017),Teiresas ( 1 mei 2017)

  18. #13
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Er zijn mensen boos dat Nederland als enige dag van de wereld geen vrije dag heeft op de dag van de arbeid...

    Nou, dit keer heeft nederland het echt bij het rechte eind.
    Op moederdag werkt moeder zich te pleuris om de keuken op te ruimen na het "je hoeft niks te doen we brengen je ontbijt op bed" evenement van de kinderen.
    Op Vrouwendag zijn de vrouw gewoon vrouw
    Op Dierendag schieten onze beesten in de stress van alle aandacht, en hunnen adertjes slippen dicht.
    Dus de conclusie is gerechtvraardigd dat er op de dag van de arbeid gearbeid moet worden, en hard ook.. Ik zou zelfs zeggen extra werkdag als 1 mei op een zondag valt...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  19. #14
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Maar op beVRIJdings dag zou iedereen vrij moeten zijn!!

    (behalve degenen die voor ons moeten werken dan..)
    En Garde

  20. #15
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik ben VRIJ, maar dan lig ik ook weer aan de ketting...........zucht....

  21. #16
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Vrij op bevrijdingsdag vind ik een mooi streven maar alleen voor mensen die weten wat de basis is van deze bevrijdingsdag... 'tis nu meer een festivaldag dan een feestdag, een herinneringsdag.. je vrijkaartje voor 5 mei moet je op 4 mei verdienen.
    Laatst gewijzigd door Goedemorgenallemaal; 2 mei 2017 om 09:38
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  22. #17
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Ken je dat? Je hebt "zomaar een opmerking"en tegen de tijd dat je bent ingelogd ben je hem alweer vergeten
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  23. #18
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    gewoon te lui om te wippen? probeer Lazy Lovers......
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  24. Onderstaande leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 2 mei 2017)

  25. #19
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    In het verkeer dien je vooral te anticiperen op situaties. Aangezien ik vaak in Duitsland rij valt me op dat het verkeer op de autobaan de invoeger de ruimte biedt door óf wat gas te geven óf iets remt óf naar links gaat al naar gelang de algehele verkeerssituatie. Wat me echter irriteert is dat die invoeger vaak niet anticipeert. Vandaag weer meegemaakt. Geen kip op de weg. Ik zie dat iemand wil invoegen. Ik ga keurig naar links omdat ik inschat dat we anders niet goed uitkomen. Nou, hij maakt mooi gebruik van de door mij gecreëerde ruimte, voegt in en gaat vervolgens doodleuk naast me rijden met exact dezelfde snelheid. Ik kijk eens naar rechts om in te schatten of hij nog gas gaat geven. Nee hoor, hij gaat met zijn vinger naar zijn voorhoofd wijzen en armgebaren maken. Ik besluit maar om me af te laten zakken. Wat een sukkel. Dit moest ik even kwijt ! ! !

  26. #20
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Vorig jaar eens meegemaakt. Ik reed op de snelweg, een kilometertje of 10 te hard, mijn manier van zondigen. Zie ik voor mij een auto gaan inhalen, oke, geen moeite mee. Ik ga er keurig op enigzins gepaste afstand achter rijden, wachten tot hij weer naar rechts gaat na de inhaalbeurt, ondertussen constaterend dat het een Duitser was, op zich niks mis mee. Op de een of andere manier bleven beide auto's precies even snel langs elkaar rijden, op de geldende maximumsnelheid. Na een paar minuten had ik eigenlijk het idee dat er toch iets moest gaan gebeuren, tenslotte wil ik weer naar 10 km te hard. De Duitser die links reed deed niks, liet zich niet afzakken, gaf geen gas bij. De Nederlander die rechts reed kreeg het probleempje in de gaten en gaf een dotje gas bij zodat de Duitser naar rechts kon. Bij het inhalen kreeg ik nog allerlei vreemde handgebaren en gezichtstaal te zien.

    Inderdaad, inlevingsvermogen is heel moeilijk. Het hoeft van mij niet met grote snelheidsverschillen te gaan, maar enige moeite doen om het verkeer door te laten stromen vind ik toch wel leuk. Ik heb ook niet zo heel veel moeite als vrachtwagens elkaar gaan inhalen, behalve als er geen snelheidsverschil is.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  27. #21
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Zoals ieder jaar is er helaas over 4 mei weer een hoop gedoe. Ik wou het daar niet over hebben, ik ga het daar niet over hebben en ik vraag iedereen natuurlijk om het er ook niet over te hebben want juist het hebben van alle meningen staat herdenken denk ik wel in de weg.

    Toch heb ik 1 opmerking:
    Groningse pizzakoerier deed wat hij normaal vond
    Ook beeld van Twentse jongens tijdens Dodenherdenking maakt indruk
    Als je het indrukwekkend vind dat iemand bij 4 mei stil staat, waarom maak je dan zelf wel een foto????
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  28. #22
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    4 Mei is Nationale dodenherdenking. "We" herdenken dan de slachtoffers van WOII. En wat mij betreft niet alleen de Nederlandse slachtoffers. Allerlei organisaties en publiciteitsgeile groepjes die hun stokpaard op die dag willen herdenken hebben daar niks te zoeken. Zoek maar een andere dag uit. Iedereen die de slachtoffers van WOII wil herdenken en zo'n herdenking wil bijwonen is van harte welkom. In Venlo gaan soms geluiden op dat de Duitsers weg moeten blijven. Dat vind ik dan weer flauwekul. Ook daar vielen slachtoffers. Staat misschien op gespannen voet met het woord "Nationale". Of er nou een paar Belgen, Duitsers of Spanjaarden tussen de mensenmenigte staan ondermijnt dat principe niet.

  29. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 5 mei 2017)

  30. #23
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Ik zei dat ik het niet over het gedoe zou hebben, Ga ik ook niet doen maar wat feiten..
    4 mei is gewoon gekozen.. Dat had net zo goed 14 mei kunnen zijn (Bombardement Rotterdam) of 14 augustus (de dag voorafgaand aan de Japanse capitulatie of ietsje verder gezocht, 1 september (de dag voor de ondertekening van de Japanse overgave).
    Overigens is de Duitse capitulatie op 4 mei overeengekomen, op 5 mei bekrachtigd.

    Oorspronklijk was 4 mei inderdaad alleen voor de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog.
    In 1961 is dat uitgebreid met ander slachtoffers, ook slachtoffers die al zijn gevallen voordat de Duitsers Nederland binnen vielen (bv Venlo incident) en slachtoffers slachtoffers van oorlogshandelingen en vredesmissies in het algemeen. Dit maakt het ook mogelijk om in Indonesie gevallen slachtoffers ( waar het soms lastig vast te stellen is of iemand nou slachtoffers i van de Japanse bezetting of geweld door Indonesiers zelf net na de capitulatie) en gevallen in Korea te herdenken.
    Er worden hier dus GEEN buitenlandse bevrijders genoemd. Het is een Nationale Dodenherdenking.
    Toch zie je dat in veel plaatsen ook buitenlandse geallieerden herdacht worden. Dat kan omdat de dodenherdenking lokaal ook lokaal georganiseerd wordt en een commissie dus kan besluiten dit wel te doen. Maar het is geen deel van de Nationale Dodenherdenking.
    Er wordt ook eigenlijk geen onderscheid gemaakt of een slachtoffer actief vervolgd is (Joden, Sinti, Roma, Jehova, vrijmetselaars e.d), gewoon onschuldig op een bepaald moment op de verkeerde plek was (in het geval van een familielid van mij in een huis waar een verkeerd afgeworpen bom landde), een militair was, koopvaardij of een actief verzetsstrijder.

    De vraag waarom iemand nou tijdens die twee minuten zo nodig foto's moet gaan maken blijft natuurlijk staan...
    Laatst gewijzigd door Goedemorgenallemaal; 5 mei 2017 om 17:52
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  31. #24
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Het is vandaag werelddag van naakt tuinieren !

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170506_02869129
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  32. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 6 mei 2017)

  33. #25
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Het is vandaag werelddag van naakt tuinieren !

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170506_02869129
    Ik heb geen groene vingers

 

 
Pagina 1 van 33 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60