Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37
  1. #1
    Geregistreerd
    1 november 2014
    Last Online
    18 maart 2024 @ 17:52
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    11 in 4 posts

    Standaard Wat mag je mee binnen brengen in een saunaclub

    Ik lees hier vaak dat je tassen NIET mee mag meenemen in bijvoorbeeld YY. Maar ik wil eigenlijk wel weten wat je precies mee naar binnen mag nemen, zoals douchegel, tandpaste en -borstel, kam / borstel, massageolie etc etc... En, als je dergelijke persoonlijke spulletjes WEL mee mag nemen, hoe doe je dat dan als je GEEN tas mee mag binnen brengen ?!

  2. Onderstaande leden hebben Partyanimal bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik mocht mijn toilettas met inhoud gewoon mee naar binnen nemen. Zonder controle toegang in YinYang.
    In Sixsens heb ik ooit een keer de inhoud van mijn toilettas moeten laten zien.

  4. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    In Sixsens geen massageolie meer alsook chocolade voor de bijtjes enkel in de kleedruimtes te overhandigen (ze kunnen er niet mee omgaan, mijnheer).

    Bb

  6. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017),Sjeufke ( 9 april 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    17 april 2013
    Last Online
    29 januari 2023 @ 14:01
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    981
    Thanked
    54 in 25 posts

    Standaard

    Wat mag je mee binnen brengen in een saunaclub.

    Ik heb altijd dat wat ik bij mij had mee naar binnen mogen nemen! Ik heb altijd een toilettas bij me en mijn slippers, dit is ook nooit gecontroleerd en er is nooit een opmerking over gemaakt!

  8. Onderstaande 2 leden hebben firstme bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017),Sjeufke ( 9 april 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Laatst bij YY werd m'n tas met inhoud gecontroleerd, wat ik volkomen normaal vind.
    Ik sleep daar altijd dusdanig veel troep in mee, dat het bij een dagje uit naar zee niet zou mistaan:
    slippers, zonnebril, zonnebrandolie, petje, massageolie, scheerapparaat (om het Lubbers-effect te voorkomen en een aangenaam befgevoel achter te kunnen laten), paracetamol en een niet nader te noemen sterkere pijnstiller plus een pilletje voor het geval een bij, wesp, horzel of ander insect mij steekt vanwege mogelijkheid op een extreem sterke allergische reactie en tot slot een doosje met reserve conactlenzen plus vloeistof.
    Wat ik bij YY grappig vond was de vraag van de vrij jonge security medewerker naar dat doosje en dat flesje... contactlenzen en vloeistof ?? Daar had ie nog nooit van gehoord!!
    En Garde

  10. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017),Meme Moo (10 april 2017),mentholbear (20 april 2017),potentebeer (11 april 2017),Sjeufke ( 9 april 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Ich habe immer meinen BuKo (BumsKoffer)
    dabei.
    Variiert nach den Jahreszeiten, jetzt natürlich wieder auf Sommer umgerüstet.

    vanKees

  12. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    In YY kom je niet binnen met een grotere tas, ik ben eens bij de poort teruggestuurd met een rugzakje maar een kleiner plastic tasje of zoals hierboven genoemd een toilet tasje zal weinig problemen geven. Misschien dat ze na de inval eind vorig jaar wel meer controleren maar er is zeker wat mogelijk om mee te nemen.
    Ongeveer een jaar geleden ben ik bij GT geweest en daar was die rugzak geen enkel probleem.
    Verder doen ze bij Babylon in Elsdorff ook niet moeilijk want de tas die ik daar twee keer mee had pastte maar net in het kluisje.
    De eerste keer had ik hem in de auto laten liggen maar werd ik door mijn tijdelijke vriendinnetje terug gestuurd naar de auto om hem alsnog te halen toen ik had verteld wat er in zat. De tweede keer had ik hem dus gelijk mee naar binnen.
    Ook bij Villa Weizigt in Dordrecht is het geen probleem om een grotere tas mee te nemen, ik ben er intussen bekend dus hoeft ie ook niet gecontroleerd. Kom je als vreemde bezoeker dan zou het me niet verbazen als ze even willen kijken, maar ik neem aan dat je geen bommen naar binnen wilt smokkelen.
    De inhoud van mijn tas bestaat uit diverse speeltjes, een berg touwen en wat soft SM attributen.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  14. Onderstaande 2 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017),mentholbear (20 april 2017)

  15. #8
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Dit is altijd zo'n toneel hé. In YY je tas laten staan bij de theke... in SS je tas laten doorzoeken door de theke.... terwijl er 1001 andere manieren zijn om wat binnen te smokkelen.

    Overal waar hoeren zijn, lopen ook dealers rond. In elke club loopt er dagelijks wel minstens één individu die zijn waar aan de man brengt bij de mokkels. Om nog maar te zwijgen wat een heel aantal mokkels zelf binnenbrengt.
    Indien iemand het wenst en ik toelating krijg van de forumleiding, kan ik hier een lange lijst opsommen van hoe je allerhande heidense middelen de club in krijgt!
    Indien ik het niet mag: ga dan gewoon eens een tijdje in de kleedkamer zitten en hou je ogen open.

    Ik ben ooit met een halfautomatisch pistool de club ingekomen (had er een vergunning voor en was dat ding vergeten thuis te laten) en constateerde dit pas ik de kleedkamer. En dat was nu net zo een club waar je niet met rugzakken binnen mag of waar je je spullen moet laten inkijken.... Dus wat stelt een controle voor. OK, meestal hangen er overal camera's.... Maar ook geen reactie terwijl ik onder de lens mijn blaffer in de locker opborg. Dus ik heb overal mijn twijfels bij... Een paar achterlijke kruimeldiefjes zullen zich wel laten afschrikken, maar heuse dealers en pooiers lopen simpelweg vrolijk naar binnen zonder enige hindernis.

    Ooit heb ik ook eens kamagra voor een andere ijsbeer mee gebracht. Niet een paar zakjes, maar 10 doosjes van 7 tegelijk. In een plastic zak. OK, het zijn geen drugs... Maar ik kreeg ook nooit de vraag wat het was. Ik heb ze overhandigd bij de lockers en hij overhandigde mij geld. Dit konden evengoed drugs zijn. En evenzeer geen reactie.

    En wat dan nog wat camera's betreft: in de toiletten en op de kamers hangen geen camera's.


    Wat je mee dient te nemen naar de saunaclub: niks, enkel geld.... alles is voor de rest voor handen.
    optioneel kan je een kam meenemen om je haar te fatsoeneren, badslippers indien je het desinfecterende middel niet vertrouwd, erectiedoping voor eigen gebruik zo gewenst, tandpasta en tandenborstel als je de neiging hebt om na het eten smerige tanden te hebben.

    Meer dien je niet bij te hebben!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  16. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (11 april 2017),fg22 (19 april 2017),Goedemorgenallemaal (30 april 2018)

  17. #9
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht


    Meer dien je niet bij te hebben!
    Het is maar wat je wil toch? Ik heb geen dope, gebruik het mijn hele leven al niet, wapens? op een zakmesje na ook niet.
    De enige wapens die ik in mijn handen heb gehad zijn luchtbuksen en pistolen, soms een jachtgeweer om kleiduiven te schieten.
    Alhoewel ik beter ben in bokken schieten
    Maar wat ik wel graag de clubs binnen breng zijn zoals hierboven vermeld speeltjes, touwen en wat soft SM gebeuren. Veel dameskunnen dit wel waarderen en ik ben er gek op. En veel van dat spul is slecht te vinden in de clubs dus heb ik het graag zelf bij me.
    Er zit niets gevaarlijks in voor de andere gasten en ik zou er ook geen problemen mee hebben om in de tas te laten kijken.
    Het zijn seksattributen die ik naar een seksclub mee neem dus daar zit ik niet mee. Als ik die tas bij de AH om de hoek zou moeten laten doorzoeken is dat een ander verhaal
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  18. Onderstaande 3 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017),mentholbear (20 april 2017),SFL (11 april 2017)

  19. #10
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ooit heb ik ook eens kamagra voor een andere ijsbeer mee gebracht. Niet een paar zakjes, maar 10 doosjes van 7 tegelijk. In een plastic zak.
    Goddomme, ik kan me de situatie nog herinneren dat we in Living Room bij de lockers stonden en je een fles Vodka tevoorschijn haalde. Ik rukte die fles uit je handen, draaide de dop eraf en zette die fles aan mijn lippen om wat van dat goedkope vuurwater naar binnen te gieten. Je rukte die fles uit mijn handen en brulde: "Godverdomme Slipper, je lijkt wel een alcoholicus. Haal die fles uit je muil en stop met lurken. Ik heb zelfs glazen meegenomen." Hierna goten we de drank in de glazen en sloegen ze achterover. Omdat ik een lading erectiedoping voor je moest scoren vanwege je chronische impotentie rommelde ik in mijn locker en haalde enkele pakketten tevoorschijn. Je nam je rol bankbiljetten uit je kluis en betaalde me keurig uit. Dit alles onder het wakend oog van de camera. Zoiets kan gewoon in een saunaclub. En dit is dan nog maar een onschuldig voorbeeld.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017),SFL (11 april 2017)

  21. #11
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ik ga gewoon zelf naar binnen met geld en/of bankpasje!
    Het meeste dat we meenemen is ballast in het leven en we gaan juist leven in de club!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  22. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017),SFL (11 april 2017)

  23. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Ik ga gewoon zelf naar binnen met geld en/of bankpasje!
    Het meeste dat we meenemen is ballast in het leven en we gaan juist leven in de club!

    BefBeer
    Inderdaad, gewoon gezond verstand meenemen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017),SFL (11 april 2017)

  25. #13
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Goddomme, ik kan me de situatie nog herinneren dat we in Living Room bij de lockers stonden en je een fles Vodka tevoorschijn haalde. Ik rukte die fles uit je handen, draaide de dop eraf en zette die fles aan mijn lippen om wat van dat goedkope vuurwater naar binnen te gieten. Je rukte die fles uit mijn handen en brulde: "Godverdomme Slipper, je lijkt wel een alcoholicus. Haal die fles uit je muil en stop met lurken. Ik heb zelfs glazen meegenomen." Hierna goten we de drank in de glazen en sloegen ze achterover. Omdat ik een lading erectiedoping voor je moest scoren vanwege je chronische impotentie rommelde ik in mijn locker en haalde enkele pakketten tevoorschijn. Je nam je rol bankbiljetten uit je kluis en betaalde me keurig uit. Dit alles onder het wakend oog van de camera. Zoiets kan gewoon in een saunaclub. En dit is dan nog maar een onschuldig voorbeeld.
    Nee, paps! Die Kamagra was een andere keer. Ik dacht in GT. Ik was mijn vaste leverancier toen kwijt. Daarna had ik weer een andere bron. Maar mocht je ondertussen terug aan Kamagra kunnen komen, dan hoor ik het graag. Na lange tijd inactiviteit ben ik ook de connectie met mijn laatste leverancier kwijt. Ook telefonisch niet meer bereikbaar.

    Maar goed, toen met die fles wodka met chilipepers, dat was op mijn verjaardag. Jij en de Rob hadden me net een wijf cadeau gedaan en toen gingen we het onder in de kelder vieren. De Poolse Paula was er ook bij. Zij goot 3 glaasjes na elkaar binnen en liet blijken dat het niets meer was dan limonade. En toen kwam jij de stoere kletskop uithangen. Jij greep de fles uit mijn jatten en begon te tutteren aan de fles zelf. Je kop werd zo rood als de hel en het scheelde niet veel of je lag met de stuipen tegen de vlakte. Daarna deed ik het pas in glaasjes en je nam nog een zuinig slokje en toen ging je ervandoor alsof de duivel je op de hielen zat. Paula dronk vervolgens ook nog 2 glaasjes en ging toen terug aan het werk.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  26. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 april 2017),fg22 (19 april 2017)

  27. #14
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Hey mannen,

    kunnen jullie niet s samen een bio schrijven over het saunaclubgebeuren vroeger? Jullie avonturen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Nee, paps! Die Kamagra was een andere keer. Ik dacht in GT. Ik was mijn vaste leverancier toen kwijt. Daarna had ik weer een andere bron. Maar mocht je ondertussen terug aan Kamagra kunnen komen, dan hoor ik het graag. Na lange tijd inactiviteit ben ik ook de connectie met mijn laatste leverancier kwijt. Ook telefonisch niet meer bereikbaar.

    Maar goed, toen met die fles wodka met chilipepers, dat was op mijn verjaardag. Jij en de Rob hadden me net een wijf cadeau gedaan en toen gingen we het onder in de kelder vieren. De Poolse Paula was er ook bij. Zij goot 3 glaasjes na elkaar binnen en liet blijken dat het niets meer was dan limonade. En toen kwam jij de stoere kletskop uithangen. Jij greep de fles uit mijn jatten en begon te tutteren aan de fles zelf. Je kop werd zo rood als de hel en het scheelde niet veel of je lag met de stuipen tegen de vlakte. Daarna deed ik het pas in glaasjes en je nam nog een zuinig slokje en toen ging je ervandoor alsof de duivel je op de hielen zat. Paula dronk vervolgens ook nog 2 glaasjes en ging toen terug aan het werk.

  28. Onderstaande leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  29. #15
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    Ik mag gewoon met een klein tasje overal naar binnen en alleen in yy word er naar de inhoud gekeken.

  30. Onderstaande leden hebben lollypopman bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  31. #16
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lollypopman Bekijk bericht
    Ik mag gewoon met een klein tasje overal naar binnen en alleen in yy word er naar de inhoud gekeken.
    Ik kom overal met een toilettasje met toiletspullen. Niet meer en niet minder. Bij mij wordt er nooit ingekeken. Het zal mijn betrouwbare uitstraling wel zijn, de dames hebben er ook last van.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  32. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  33. #17
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik kom overal met een toilettasje met toiletspullen. Niet meer en niet minder. Bij mij wordt er nooit ingekeken. Het zal mijn betrouwbare uitstraling wel zijn, de dames hebben er ook last van.
    Bij mij moeten ze altijd in me tas kijken bij YY en SS
    En voor de rest nergens
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  34. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  35. #18
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan35 Bekijk bericht
    Hey mannen,

    kunnen jullie niet s samen een bio schrijven over het saunaclubgebeuren vroeger? Jullie avonturen?
    Ach, wie zit daar op te wachten. Bovendien heb ik het geheugen van een zoetwatergarnaal en de Master-Bull dat van een olifant. Die weet alles tot in de details. Net zoals in het verhaal hier boven. Het was me volledig ontschoten dat Paula inderdaad deelgenoot was en mij devalueerde tot een groentje wat betreft Wodka achterover slaan. Dat wijf kon inderdaad zuipen als een dokwerker die een maand droog had gestaan.

  36. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 april 2017),fg22 (19 april 2017),Johan35 (12 april 2017),SFL (12 april 2017),Sjeufke (11 april 2017)

  37. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Bij mij moeten ze altijd in me tas kijken bij YY en SS
    En voor de rest nergens
    Dat heeft meer met de nederlandse wetgeving te maken en de uitvoering daarvan. Daar kan je veel makkelijker clubs sluiten indien er iet gevonden wordt. De straffen zijn dan wel in Duitsland hoger maar de clubs zullen niet 1 dag dicht zijn als er iets gevonden wordt ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  38. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  39. #20
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Rein rechtlich (ist bei mir als Clubbesucher Gefahr in Verzug?)darf der Clubbetreiber
    nicht in die Tasche schauen,
    wenn ich das verweigere kann der aber seinen Joker ziehen ---
    --- als Hausherr/Hausrecht kann er mir den Eintritt verweigern.

    Also, öffnen Wir brav unsere Tasche und zeigen unsere "Hübschmacher"!
    Ich hab kein Problem damit, finde ich sogar gut. Beugt so machen Unsinn vor.

    vanKees

  40. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  41. #21
    Geregistreerd
    9 januari 2016
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:39
    Berichten
    45
    Discussies
    1
    Thanks
    55
    Thanked
    55 in 16 posts

    Standaard

    als dat geen vrijkaartje oplevert,... dan weet ik het ook niet meer... ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Goddomme, ik kan me de situatie nog herinneren dat we in Living Room bij de lockers stonden en je een fles Vodka tevoorschijn haalde. Ik rukte die fles uit je handen, draaide de dop eraf en zette die fles aan mijn lippen om wat van dat goedkope vuurwater naar binnen te gieten. Je rukte die fles uit mijn handen en brulde: "Godverdomme Slipper, je lijkt wel een alcoholicus. Haal die fles uit je muil en stop met lurken. Ik heb zelfs glazen meegenomen." Hierna goten we de drank in de glazen en sloegen ze achterover. Omdat ik een lading erectiedoping voor je moest scoren vanwege je chronische impotentie rommelde ik in mijn locker en haalde enkele pakketten tevoorschijn. Je nam je rol bankbiljetten uit je kluis en betaalde me keurig uit. Dit alles onder het wakend oog van de camera. Zoiets kan gewoon in een saunaclub. En dit is dan nog maar een onschuldig voorbeeld.

  42. Onderstaande leden hebben pogastovino bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  43. #22
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:39
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Een gevulde puddingbuks is geen probleem
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  44. Onderstaande 3 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 april 2017),cheasehead (14 april 2017),fg22 (19 april 2017)

  45. #23
    Geregistreerd
    22 januari 2017
    Last Online
    28 juli 2017 @ 11:09
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Ik ben reeds enkele keren langsgeweest in de YY en heb nooit een controle gekend.
    Wellicht zie ik er een betrouwbare burger uit.
    Ik stel wel vast dat er steeds een aantal "onderbroeken" opduiken die vrij hevig zijn.
    Verschillende meisjes moeten er niks van hebben.
    Die gasten zijn niet altijd zuiver....
    Totaal geen probleem dat er strengere controle zou zijn aan de ingang.
    Het is een mooie club om te vertoeven. Laat het ons zo houden !

  46. Onderstaande leden hebben gustave bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 april 2017)

  47. #24
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Bij YY schijn je geen harddrugs mee te mogen nemen, heel kinderachtig.
    Want dan sluit de burgermeester (de vuile homo) meteen de tent.
    Weliswaar opent de rechter hem meteen weer (echte kerel), maar YY heeft het toch liever niet.
    Vuurwapens en kogels graag apart, dus de kogels niet IN het wapen, maar los. Gewoon voor de zekerheid. Jullie doen natuurlijk niets verkeerd, maar die dames daar zijn niet allemaal afgestudeerd.
    Het is ook niet toegestaan (ook niet onopvallend in een grote koffer) je eigen seksslaaf mee te nemen. Je wordt geacht deze van het huis af te nemen.
    Beperkt eigen alcohol mag, maar niet meer dan een doos met 12 literflessen sterk, of 2 fusten bier. De fusten wel graag zelf naar binnen rollen, NIET op een karretje (i.v.m. brandveiligheid - die dingen staan altijd voor de nooduitgang). Lege flessen niet naar het personeel gooien, graag.
    Vlammenwerpers mag, maar de vlam mag niet langer worden dan 1,25 meter (Europese wetgeving).
    Tandenborstels liever niet, omdat die steeds in de doos van de dames wordt gestopt voor een betere smaak. De dames worden er een beetje kriegel van. En het kietelt.

    Allemaal veel plezier.

  48. Onderstaande 5 leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (16 april 2017),Eddy_V (12 april 2017),fg22 (19 april 2017),mentholbear (20 april 2017),Red Devil (27 maart 2018)

  49. #25
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave Bekijk bericht
    Ik stel wel vast dat er steeds een aantal "onderbroeken" opduiken die vrij hevig zijn.
    Verschillende meisjes moeten er niks van hebben.
    Die gasten zijn niet altijd zuiver....
    Kuch... Albanian mob... kuch, uit betrouwbare bron vernomen.

    Ikzelf ben al zo'n vijf keer gecontroleerd, ondanks dat ik nogal vaak mijn gezicht laat zien (of zou het juist daardoor zijn), maar ja het is wel goed voor mijn bad boy imago.
    Eén keer vroeg de beveiliger of ik een bom in mijn plastic tas had meegebracht...
    Voor de rest neem ik zo min mogelijk mee, kan ook omdat ik dichtbij woon en me thuis al helemaal opkalefater.
    Alleen wat deospray en een klein plastic flaconnetje met shampoo, voor het geval dat ik me in het zweet heb gewerkt en m'n haren een wasbeurt nodig hebben.

  50. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 9 september 2021),fg22 (19 april 2017),The Pussyhunter ( 9 september 2021)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

Babylon 468*60