Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 37 van 37
  1. #26
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.497 in 6.300 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    De inhoud van mijn tas bestaat uit diverse speeltjes, een berg touwen en wat soft SM attributen.
    Inmiddels volgens mij legendary bij de DVP's



    Bij Yin Yang een poos geleden ook es terug gestuurd, omdat ik een weekend tas mee naar binnen wilde smokkelen. Overgeheveld naar een rugzakje en kon toen na inspectie naar binnen.

    Bij Weizigt kom ik met een heel kantoor nog binnen op een rustige dag. Ik confisqueer soms stiekem meerdere kluisjes om al m'n rommel kwijt te kunnen

  2. #27
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.497 in 6.300 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    In Sixsens geen massageolie meer (ze kunnen er niet mee omgaan, mijnheer).
    Ik gebruik bodylotion en das tot op heden nog geen probleem geweest.

  3. #28
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:05
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Wat een attributen gaan ermee,haha!
    Voor mij deo en wat andere zelfzorg middelen.
    Maar kort geleden, ging er altijd een tasje met tabakspijpen mee.
    Wat keken de dvp,s er altijd raar van op.
    Maar dat is sinds 3 weken verleden tijd, ik heb de pijp aan maarten gegeven.
    Zo hoop zaterdag over een week ,weer eens een clubje te bezoeken.
    Denk babylon!!!!

  4. #29
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.497 in 6.300 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    In YY kom je niet binnen met een grotere tas, ik ben eens bij de poort teruggestuurd met een rugzakje maar een kleiner plastic tasje of zoals hierboven genoemd een toilet tasje zal weinig problemen geven. Misschien dat ze na de inval eind vorig jaar wel meer controleren maar er is zeker wat mogelijk om mee te nemen.

    Ook bij Villa Weizigt in Dordrecht is het geen probleem om een grotere tas mee te nemen, ik ben er intussen bekend dus hoeft ie ook niet gecontroleerd.
    Ik denk dat het ook van de portier afhangt. Soms kom ik wel met een grotere tas binnen en soms niet. Wel moest ik m'n grote weekend tas in de kamer van de portier ofzo achter laten, die ook eerst doorgespit was. Ik dus gedurende dag meerdere malen heen en weer om spullen eruit te halen. Ging bijna mis toen er een wissel van de wacht was later op dr avond. Die portier keek me aan van wat flik jij me nou (terwijl ik de hele dag bij de andere portier dat kamertje in en uit liep.) Ik legde het uit en gelukkig kwam net die andere portier toevallig nog even binnen voor ie vertrok en zei dat het Okay was.

    Betreft Villa Weizigt, de laatste keer dat ik er was was iets voor de zomer dacht ik. Maar kreeg toen te horen dat er geen tassen meer mee naar binnen mochten. M'n laptop tasje ging nog wel, net als m'n tasjes met presentjes. Maar m'n rugtasje en weekend tas niet meer. Kweenie of dat intussen weer veranderd Is?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langlekker Bekijk bericht
    Het zijn seksattributen die ik naar een seksclub mee neem dus daar zit ik niet mee. Als ik die tas bij de AH om de hoek zou moeten laten doorzoeken is dat een ander verhaal
    Of bij een grenscontrole door de politie. Door 4 man sterk aangehouden. Of erger, 3 man en 1 best knappe agente. Ik was wijs genoeg om niet op te merken dat ze niet zou misstaan in PHG...
    Maar goed... vragen of ik handelaar was ofzo met zoveel presentjes. Nee, ik was op vakantie en ging naar bij wat clubs en 'friends' langs. En toen werden even later de 'attributen' gevonden.
    Al snel kwam uit de mouw wat voor clubs and friends dat waren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van lotje gekrikt Bekijk bericht
    Het is ook niet toegestaan (ook niet onopvallend in een grote koffer) je eigen seksslaaf mee te nemen. Je wordt geacht deze van het huis af te nemen.
    Nou, na de nieuwe wetgeving viel het me op hoeveel er rond het weekend hun 'eigen sexslavin' meenamen, die eerst publiek gemeengoed waren

    Tijdens mijn rondreis bijna overal m'n weekend tas mee naar binnen mogen nemen. Bij Sixsense bij de theke achter moeten laten, bij de meeste volstond om even open te maken, en bij enkele hoefde zelfs dat niet eens. Alleen bij (ik meen) Zeus, mocht er niks mee. Zelfs een presentje aan de dvps werd niet door de baas geapprecieerd.

    Wat je mee binnen mag brengen in een saunaclub... Van een half kantoor (Ik was niet de enige die met een laptop in de clubs zat te werken), een halve speelgoedwinkel, tot aan pyama en eigen beddengoed aan toe... maximaal had ik es 4 lockers. Niet van die kleine, maar best grote tot de nok toe gevuld. Beetje overdreven, maar vaak had ik wel 2 lockers voor mezelf. Ben wel es ontmaskerd doordat bij binnenkomst iemand gezien de tassen het vermoeden had dat dit wel es die dakloze ijsbeer kon wezen

    Veel spullen herkenbaar. Zoals scheerapparaat, lenzen vloeistof, mondwater, lekker geurtje (wat complimentjes bij de dames oplevert tov de standaard Deo die in de kleedruimtes staan), tandenborstel (wel es mede gasten gehad die zeiden dat ze ook wel een tandenborstel bij zich hadden gewild), shampoo (mede beren die em ook wilde lenen), maar ook babyolie voor massages, combineer dat met lekkere geurtjes voor een aroma sessie wat de dames aangenaam deed verrassen, zonnebrandcrème (heerlijk om dames in de zomer mee in te smeren, vooral aan het begin van de zomer wanneer de dames het zelf nog niet ingekocht hebben), maar ook paracetamol. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor dames die een dagje niet lekker voelen en toch voor werk op kwamen dagen. En sinds een roodharige dame een keer kiespijn Had, ook ibuprofen ingeslagen. Je wilt niet weten hoeveel dvps gaatjes hebben, en dan dankbaar zijn met wat pijnverlichting.
    Oef, ik Had te veel mee om op te noemen...

  5. #30
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.198 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik kom eigenlijk overal zonder (tas)controle wel binnen. Alleen bij yin yang willen ze nog weleens je tasje doorzoeken. En soms mag je je tasje niet meenemen naar je locker en moet je het bij de balie achterlaten. Zelfs als ze gezien hebben dat er niks verdachts in je tasje zit. Een keer moest ik zelfs mij paspoort tonen bij yy (nee niet op mijn verjaardag).
    Ook dat is strenger geworden bij yy. Tot een aantal jaren geleden werd ik ook bij yy nooit gecontroleerd. Maar heb er geen problemen mee verder. Behalve dan dat ik mijn spullen wel graag in mijn eigen locker kan bewaren.

  6. #31
    Geregistreerd
    11 maart 2018
    Last Online
    27 maart 2018 @ 15:45
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Ik kom eigenlijk overal zonder (tas)controle wel binnen. Alleen bij yin yang willen ze nog weleens je tasje doorzoeken. En soms mag je je tasje niet meenemen naar je locker en moet je het bij de balie achterlaten. Zelfs als ze gezien hebben dat er niks verdachts in je tasje zit. Een keer moest ik zelfs mij paspoort tonen bij yy (nee niet op mijn verjaardag).
    Ook dat is strenger geworden bij yy. Tot een aantal jaren geleden werd ik ook bij yy nooit gecontroleerd. Maar heb er geen problemen mee verder. Behalve dan dat ik mijn spullen wel graag in mijn eigen locker kan bewaren.
    Controles bij YY zijn strenger geworden sinds de razzia de daar vorig jaar is geweest.
    Mij tas controleren ze ook altijd en mijn pas heb ik daar ook al is moeten tonen.
    Ik heb daar geen probleem mee.

  7. #32
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.497 in 6.300 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laufgast Bekijk bericht
    Controles bij YY zijn strenger geworden sinds de razzia de daar vorig jaar is geweest.
    Die hele grote is toch alweer van 2 jaar geleden, ergens november 2016. Of was er vorig jaar nog een keer een grote geweest? Ik Had alleen een snuffel controle bij hen meegemaakt.

  8. #33
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Die hele grote is toch alweer van 2 jaar geleden, ergens november 2016. Of was er vorig jaar nog een keer een grote geweest? Ik Had alleen een snuffel controle bij hen meegemaakt.
    1.5 jaar geleden mentholbear en dat heeft als gevolg dat bijna een ieder zijn inhoud van zijn tas moet laten zien . verder lopen ze soms ook met een drugs hond door de locker ruimte . ying yang doet er alles aan om een lang bestaan te houden . en begrijpelijk het is immers een van de mooiste sauna clubs met alle voorzieningen en wel 40 kamers . daar moeten we als NL zuinig op zijn

  9. Onderstaande 4 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (10 april 2018),mentholbear (16 maart 2024),molaar ( 9 april 2018),Smouse (21 april 2018)

  10. #34
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    Bier en alcohol in sommige gevallen in Duitsland

  11. #35
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    En voor wie zich ergert aan het verbod om bagage mee te nemen in de club, hier iets om over na te denken :

    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180421_03475605

    De correctionele veroordeling had hem blijkbaar niet tot inkeer gebracht, want hij was na zijn vrijlating opnieuw bezig met het plannen van een aanslag in Nederland en mogelijk ook in ons land. Bij onze noorderburen zou hij, volgens onderschepte chatberichten, Casa Rosso als doelwit gekozen hebben. Dat schrijft AD zaterdag.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  12. #36
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:56
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.085 in 2.245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    1.5 jaar geleden mentholbear en dat heeft als gevolg dat bijna een ieder zijn inhoud van zijn tas moet laten zien . verder lopen ze soms ook met een drugs hond door de locker ruimte . ying yang doet er alles aan om een lang bestaan te houden . en begrijpelijk het is immers een van de mooiste sauna clubs met alle voorzieningen en wel 40 kamers . daar moeten we als NL zuinig op zijn
    Zijn de vloeren nog zo glad?

    Verder neem ik gewoon mezelf mee, heb verder niks nodig, mijn sprankelende persoonlijkheid maakt alle gebreken goed, ook als de puddingbuks weigert..
    Ohja, en geld natuurlijk.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  13. #37
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Im SS ist die kurze Einsicht in die mitgebrachte Tasche oder Rucksack auch an der Tagesordnung.
    Aber außer Kosmetika, Geld und Zigaretten werden Sie bei mir nichts finden. Also, kein Problem.

    vanKees

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.

Babylon 468*60