Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Schippersstraat 29/3, Heidi (Roemeense)

    Ik heb gisteren in het SKW geneukt met Roemeense Heidi.

    Zoals zo vaak in een ramenbuurt, waren de 3 meiden, die ik het hoogst op mijn to do lijst had staan, uiteraard bezet, op het moment dat ik hun raam passeerde. Ik had geen zin om op hen te blijven wachten, dus ik ben maar binnen gegaan bij nummertje 4 op mijn lijstje: Heidi (Schipperstraat 29/3) dus. Dat had ik beter niet gedaan…

    Heidi is een hele mooie meid van 20 lentes jong die 2 maand in het SKW werkt, en een korte voorgeschiedenis heeft in saunaclubs Samya en Mondial (daar zelfde werknaam). Ze is zo’n 1,70m groot, heeft een mooi gezicht, groenblauwe ogen en lang blondbruin haar. Ze is gezegend met een perfect gevormde poep en een mooie, echte B-cup met leuke reactieve tepels. Piercings of tattoos zijn me niet opgevallen.

    De kamergang was een absolute ramp: zoals wel vaker in een ramenbuurt, moest ik me onmiddellijk op het bed leggen, en werd kleine Piet stante pede voorzien van een rubbertje. Heidi begon aan een pijpbeurt, maar die voldeed absoluut niet: veel te zacht en te eentonig. Na 2 minuten of zo begon ze dan ook nog aanhoudend te zagen achter een 69, waar ik dan wel 50€ voor moest bijbetalen.

    Ik bedankte vriendelijk voor het aanbod, waarop de kwaliteit van pijpen zo mogelijk nog slechter werd. In Heidi haar borsten :showtits1 mocht ik ook absoluut niet knijpen (wat strelen mocht wel, wauw) en haar poes was al helemaal verboden terrein...

    Het hoeft dan ook niet te verbazen dat kleine Piet slechts op halve oorlogssterkte kwam. Maakte Heidi niet uit: ze stopte ineens met pijpen en vroeg me of ik wou neuken. Ondertussen al behoorlijk gedesillusioneerd, besefte ik dat enkel hondjes deze kamergang nog enigszins zou kunnen redden, dus ik stemde maar toe om Heidi te neuken.

    Ik frommelde mijn halfslappe lul in Heidi haar mooie poes en begon haar voorzichtig te neuken. Ondertussen kon ik het schouwspel ‘bewonderen’ in de spiegel die achter het bed hing. Dit miste zijn effect niet, en mijn kleine vriend kwam nu dan toch op volledige oorlogssterkte ;D. Mejuffer Heidi voelde mijn genotsknots nu goed, en dat stond haar duidelijk niet aan. Ik kreeg immers al snel de vraag of ik nog niet ging ‘finishen’. "Uiteraard loog ik, elke moment", maar bij mezelf dacht ik: ik wil nog wel wat meer waar voor mijn geld dan ik tot nu toe gekregen heb.

    Ik heb dus wat een spel gespeeld: wat sneller gestoten, dan weer wat trager, wat dieper, dan weer helemaal niet diep… en kon zo mijn orgasme nog een hele tijd uitstellen. Heidi kreeg het ondertussen meer en meer op haar heupen en begon te klagen dat het allemaal veel te lang duurde. Dit was voor mij het signaal om nog even stevig door te gaan. Het geklaag verstomde plots, en maakte plaats voor gekreun en net binnen de 20 minuten slaagde ik er dan toch in een lading sperma, gevuld met tonnen frustraties en irritaties in het condoom te spuiten.

    Zonder nog al te veel woorden te spreken, hebben we ons beiden opgefrist en aangekleed en hebben we met een zoentje op de wang afscheid van elkaar genomen.

    Samen met mijn kamertje met Renata (saunaclub Beluga) was dit veruit mijn slechtste ervaring van het jaar. Ondanks Heidi haar schoonheid hoeft een herhaling dus niet zo direct. Eén keer, nooit meer!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande 7 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 maart 2017),felrops ( 1 april 2017),Goedemorgenallemaal (12 juni 2022),gwanfich (29 maart 2017),mentholbear ( 5 mei 2022),sofaking (29 maart 2017),Wentelt Eefje ( 6 mei 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Ik had beter deze post gelezen alvorens met Heidi naar de kamer te gaan. Beter als Kanariepiet kan ik het niet beschrijven, maar de ervaring was even rampzalig. Ongeïnspireerde en kleurloos, geen spatje beleving. Laat deze juffrouw gewoon mooi wezen achter haar raam. Maar je besteedt er beter geen euro aan, verloren geld.

  4. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 mei 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60