Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 73 van 73
  1. #51
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Vandaag met deze kleine (1,60 mtr) Bulgaarse schone voor het eerst op de kamer geweest Wat een lekkere frisse verschijning, beetje prettig gestoord en erg gezellig in de omgang.
    100% herhalingsgevaar voor mij
    https://www.saunaclubs.org/modelle/s...abylon/270.php

  2. Onderstaande 6 leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (19 augustus 2018),Hooker lover1 (17 augustus 2018),Manureva (24 augustus 2018),Mr Bluenose (18 augustus 2018),Schietgraagft (18 augustus 2018),Sjeufke (17 augustus 2018)

  3. #52
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard Valentina (Bulgaarse)



    Valentina (Bulgaarse)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : PMC, Tongzoenen, Zoenen
    Extra info :





  4. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 september 2018)

  5. #53
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Nadat ik een ontbijtje had genuttigd, eerst de sauna en de jacuzzi opgezocht en daarna een Leffe blond genomen aan de bar. Aan de bar zat ook Valentina, die me gelijk begroette met een (tong)zoen. En dan zijn er gasten die beweren dat ze niet tongzoent Behandel je haar met respect, dan krijg je van haar respect terug en is ze voor veel in. Geldt overigens voor de meeste dames. Na lekker wat gezoend te hebben aan de bar en lekker aan haar billen en borsten gekneed te hebben, zijn we een kamer gaan opzoeken. Kamer 1 werd het, met een grote spiegel aan de muur en aan het plafond. Die bleken later goed van pas te komen Eerst met Valentina nog een beetje liggen vrijen en tongzoenen. Wat kan ze dat heerlijk en wat smaakt ze heerlijk. Dit keer wel met een vleugje redbull, maar dat is tig keer beter dan zo'n tabakssmaak, brrr....

    Lekker haar kontje masseren en knijpen en ook haar tietjes werden niet ongemoeid gelaten. Ook Valentina heeft silis, niet zo mijn ding, maar ze staan haar niet slecht en voelen erg goed aan voor silis.

    Toen werd het tijd waar Valentina goed in is. Een blowjob. Ze ging er lekker voor liggen. Ze trok haar onderbenen omhoog (waarbij ze overigens haar lange sokken aanhield), waardoor haar kontje nog boller kwam te staan.



    Met haar mooie grote bruine Bambi ogen bleef ze me onschuldig aan kijken tijdens het pijpen. Ik wisselde de blik van haar ogen af met de blik op haar bolle kontje, welke lekker mee bewoog in het ritme van haar blowjob. Zo heb ik me tot het einde laten door pijpen, heerlijk.

    Ik moet zeggen dat ik van de service van Valentina altijd wel kan genieten, maar deze sessie was tot dusver de beste met haar. Jammer dat er soms ook slecht over haar wordt geschreven, want die ervaring heb ik absoluut niet. Valentina biedt goede service als je haar met respect behandelt en ze is correct. Zal waarschijnlijk toch aan de personen zelf liggen als ze geen goede service van haar krijgen. Of ze vindt mij gewoon een schatje Ik haar in elk geval wel.



    Naam: Valentina
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 21
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup (silicone )

  6. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 september 2018),Mr Bluenose (11 september 2018),Partycrasher (11 september 2018)

  7. #54
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Dame is dezelfde dame als deze:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...y-Magnum-VV-LR)

    Topics kunnen dus worden samengevoegd

  8. #55
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Ps: ze moet ouder zijn als 21. Dat was ze namelijk in 2015 al☺

  9. #56
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Sommige DVP zijn HEEL consequent en daarom geloven we ze BIJNA altijd!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  10. #57
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Optellen met leeftijd zijn de dames van plezier niet zo goed in , optellen van geld zijn ze wel allemaal heel goed in.

    Groet, schoolmeester.

  11. #58
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Optellen met leeftijd zijn de dames van plezier niet zo goed in , optellen van geld zijn ze wel allemaal heel goed in.

    Groet, schoolmeester.

  12. #59
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Optellen met leeftijd zijn de dames van plezier niet zo goed in , optellen van geld zijn ze wel allemaal heel goed in.

    Groet, schoolmeester.
    Vergeet dat tellen,dvp zijn vooral expert in het uitgeven van geld....en dat zonder te tellen

  13. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 september 2018)

  14. #60
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Valentina (Babylon) - Het mooie knuffelhertje
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    Het Bulgaarse meisje met de mooie reeënoogjes en dat grappige stemgeluid die me altijd enthousiast begroet. Komt goed overeen met Gina en andere Bulgaarse dames. Heeft mooie gepimpte borsten en mooi lichaam, een lust voor het oog. Ze had haar haren in één vlecht gebonden.


    Karakterschets

    Altijd vriendelijk en bereid knuffels te geven waarbij je die heerlijke zachtheid van haar grote borsten tegen je aan voelt prikken. Als ze je aankijkt met die lieve jeugdige ogen, moet je een harde bolster zijn om niet verloren te zijn. Uitstraling van het naïeve meisje. Dat is ze niet.


    Presales

    Zoals gezegd: knuffels en zoenen. Zo is het ervan gekomen dat ik met haar op kamer ging. Ik had wel weer zin in dat hertje.


    Kamer 14 beneden


    Kamersessie

    1) Verwachting en aard van de sessie:
    Verwachting: knuffelseks met een speels hertje, herhaling van eerste maal in December '17. De eerste van de 2 goede sessies. Niet de top, bovengematigd dat de betere sessie van de dag moet wezen.

    2) Duur: 30min

    3) Voorspel:
    Knuffel, TZ, mijn favoriete voorspel, alles goed gedaan. Ik speelde graag met haar borsten, liet haar me masseren ermee. Zalig! Nadeel dat ik er niet aan mocht likken. Ze was er nog gevoelig, zei ze. :(

    4) Seks en naspel: Zij op me en daar bleef het bij: ze ziet er beeldig uit en ik kwam nu wel vlot klaar. We luisterden nog wat Bulgaarse nummertjes.

    5) Communicatie en klik:
    Betere klik dan vorige keer, communicatie wel moeizaam. Ik weet soms gewoon niet wat zeggen bij zo'n mooie dame. Er werd vooral lichamelijk gecommuniceerd. :p

    6) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Redelijk ok, goed fysiek contact, Tz light, zoenen en geen afstandelijkheid. Ze is een lief meisje, in voor de ervaring met het mooie verlegen vriendinnetje. Betrokkenheid was gewoon goed, geen spetters die er van af vlogen want dominant is ze niet.


    Afhandeling en betaling

    50€ met kus dabei


    Aftersales

    Knuffels en begroetingen. Een paar maal mee samen gezeten met haar Bulgaarse collega's. Vroeg hoe alles was.


    Fazit en Score beleving

    Correcte dame, me dunkt, lief, vriendelijk en speels. Servicegericht. Herhaling is haast zeker.

    Belevingsscore: ***
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 29 september 2018 om 20:03
    De zwarte wolf

  15. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 september 2018),Manureva (30 september 2018),Mr Bluenose (29 september 2018),Schietgraagft ( 1 oktober 2018),Sjeufke (29 september 2018)

  16. #61
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Leuke meid, waar je een dolletje mee kunt hebben. Had eigenlijk andere dames op het oog, maar werd door haar visitekaartje overgehaald: https://www.ijsberenforum.com/forum/...020#post631020

  17. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (19 oktober 2018),cheasehead (19 oktober 2018),Husky (20 oktober 2018),Manureva (20 oktober 2018)

  18. #62
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    27 maart 2024 @ 11:26
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Een tijdje geleden nog eens met een IJbf-kortingkaartje Babylon bezocht. Het was nog mooi weer, je kon nog aan het zwembad liggen hoewel het daar niet (meer) overdreven druk was.
    Sfeer, faciliteiten, eten… zoals altijd was dat weer prima in orde. Helaas kan dat niet meer automatisch gezegd worden wat de dames betreft – naar mijn hoogstindividuele en bescheiden mening. Wat ik bedoel is dat enkele jaren geleden een min of meer perfecte kamer eigenlijk een bijna-zekerheid was, terwijl dat de dag van vandaag zowat een 50/50 kans is.

    Misschien ligt het aan mij: ik wil eigenlijk altijd het onderste uit de kan: prachtige looks én een goeie service. Dat eerste lukt nog altijd probleemloos, dat laatste is heel wat minder zeker geworden. Zo ook deze keer.

    Terwijl ik languit in mijn nakie van de zon en het uitzicht lag te genieten kwam een erg leuke dame me even gezelschap houden. En aangezien ik zonder enige kleding lag te zonnen kon ik moeilijk verbergen dat haar looks mij toch wel wat deden.

    Het was Valentina. Mooi gezichtje, knap figuurtje en een in het oog springend stel borsten: een sili-c-cup. Een boeiend gesprekje volgde waarbij mevrouw alvast een voorschot nam op eventuele kameractiviteiten, met name wat (beperkte) zoentjes en enige prikkeling van mijn edele delen. Heel vlot verliep het gesprek nu ook weer niet, want mijn aandacht werd te veel richting die opvallende (en mooie) boezem geleid.

    Maar de uitstraling en de sensuele verleiding was dusdanig dat we vrij snel verkasten richting kamer. En hier sloeg de sfeer om. Niet dat het ineens slecht werd of dat normale diensten niet verleend werden, maar het was allemaal een beetje (te) afstandelijk, te zeer op de automatische piloot zonder enige betrokkenheid. Je bent natuurlijk maar een nummertje, maar dat mag er toch niet te dik op liggen.

    Kussen bleef beperkt, en was zeker geen tongzoenen. Pijpen was OK en neuken ook, maar zonder wow-gevoel. Valentina is een mooie vrouw, klaarkomen is dus geen probleem, maar een en ander beantwoordt toch niet echt aan de Babylon-norm.

    Bij een volgend bezoekje maakte Valentina opnieuw avances. Het leek me dat ze me niet meer herkende. Opnieuw werd ik getroffen door haar charmante snoetje, haar prachtige borsten en haar vriendelijke uitstraling in de barruimte. Misschien had ik voor een herkansing moeten gaan, maar dat heb ik dus niet gedaan. In Babylon verwacht ik meer dan een score van 6 à 7 op 10...

  19. Onderstaande 4 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (21 oktober 2018),hasta la pasta (21 oktober 2018),Mr Bluenose (21 oktober 2018),Schietgraagft (22 oktober 2018)

  20. #63
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Nu met een nieuwe, flinke tattoe op haar bovenbeen.

  21. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 oktober 2018)

  22. #64
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Maar ik kwam uiteraard niet alleen voor het voetbal naar Babylon. Ik kwam Valentina samen met Gina tegen bij de bar. Ik had net m'n ontbijtje op een bestelde wat te drinken. Valentina kwam gelijk naar me toe, want ze wist nog heel goed wat ik haar de vorige keer had beloofd Ze liet er geen gras over groeien en kwam gelijk met de opmerking “Hé, du hast mir versprochen Heute aufs Zimmer zu gehen mit mir ”, waarbij ze een grote lach op haar gezicht had Een kamer met Valentina is zeker geen straf en beloofd is beloofd



    We hadden weer kamer 1. Persoonlijk vind ik dit de mooiste kamer in Babylon, met aan de wand een grote spiegel en boven het bed ook één. Zeker een groot voordeel met Valentina, want zo kun je haar mooi observeren als ze je een blowjob geeft. Heerlijk hoe dat lekkere kontje van haar bol staat als ze je pijpt. Ik heb haar daarom ook lekker lang laten pijpen om heerlijk van dat uitzicht te kunnen genieten. Afgemaakt heb ik het in doggy. De eerste keer geloof ik bij Valentina en dat is eigenlijk wel vreemd. Vreemd, omdat ze het perfecte kontje heeft voor doggy.... Heerlijk om dat kontje mee te zien bewegen op het ritme, lekker in kneden, ik moest me echt concentreren om niet binnen een paar seconden te komen Ik heb het toch nog een tijdje weten te rekken, maar uiteindelijk moest ik me gewonnen geven. Met een paar flinke laatste stoten, waarbij Valentina moeite had om te blijven staan, kwam ik heftig klaar. Daarna nog even uitblazen op het bed en met Valentina nog wat nagepraat en gezoend.



    Naam: Valentina
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 21
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup (silicone )

  23. Onderstaande 6 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    biged (25 oktober 2018),Jooploop (24 oktober 2018),Manureva (28 oktober 2018),Mr Bluenose (25 oktober 2018),Schietgraagft (25 oktober 2018),Sjeufke (24 oktober 2018)

  24. #65
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 01:06
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    valentina versucht ihr glück im sharks

  25. #66
    Geregistreerd
    10 december 2017
    Last Online
    26 juni 2021 @ 06:52
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    230
    Discussies
    6
    Thanks
    513
    Thanked
    672 in 167 posts

    Standaard

    Ook in weer Babylon op AWL komende donderdag/vrijdag zie ik.
    https://www.saunaclubs.org/modelle/s...nwesenheit.php

  26. Onderstaande leden hebben hotrod68 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 5 december 2018)

  27. #67
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Valentina is weer terug in Babylon

    Valentina
    Zaterdag 11 mei in Babylon geweest en weer een sessie met Valentina gehad. Valentina zat aan de bar en met haar een praatje aangeknoopt. Van het één komt 't ander en omdat ze toch op mijn to-do-list voor vandaag stond, dus afgetrapt met haar.

    In het verleden altijd wel goede sessies met haar gehad. Ze tongzoende altijd lekker en ook haar blowjobs zijn erg lekker. Daarnaast heeft ze lekkere silis. Normaal houd ik daar niet van, maar bij haar zijn ze in proportie, goed gevormd en voelen ze goed. Niet van die enorme ballonnen of van die mismaakte opplaktieten , zoals sommige dames hebben.

    Omdat het nog vroeg was, waren alle kamers nog beschikbaar en dus kozen we voor kamer 1. Helaas bleek de sessie met Valentina niet zoals ik die in het verleden met haar had. Tongzoenen deed ze ineens niet... En dat was nu juist 1 van de redenen om weer met haar te kameren :( Haar blowjob is nog wel zoals die was, maar aan haar borsten voelen en vooral op haar tepels zuigen wil ze ook niet meer of in elk geval een stuk minder dan in het verleden :(

    Ik denk dat ze te lang in Sharks heeft gewerkt, waardoor haar service is verslechterd. Erg jammer, want dat gaat haar klanten kosten. Ik zal er in elk geval niet snel meer mee op kamer gaan. Tongzoenen is bij mij een must.



    Naam: Valentina
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 23
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup (silicone )

  28. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (15 mei 2019),Sjeufke (14 mei 2019),Smouse (14 mei 2019)

  29. #68
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Valentina jetzt vor 10 Minuten getroffen. Ratet mal wo?
    Samya und unter ihrem alten Künstlernamen "Blowy"!

    VanKees

  30. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    swazontneuf (21 juni 2019)

  31. #69
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Valentina jetzt vor 10 Minuten getroffen. Ratet mal wo?
    Samya und unter ihrem alten Künstlernamen "Blowy"!

    VanKees
    Dat is een club die goed bij haar past met haar huidige service niveau

  32. #70
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Klopt, samen met Francesca en Lora in Samya nu.

  33. #71
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    ze is waarschijnlijk bezig met een afscheidstourné, daar ze naar eigen zeggen op het einde van deze maand een nieuw leven start in haar thuisland.

  34. #72
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Muhahaha haar kennende stop ik eerder met ijsbeer zijn dan dat zij stopt met dvp zijn.

  35. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    swazontneuf (21 juni 2019)

  36. #73
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Valentina is weer terug in Babylon
    Helaas bleek de sessie met Valentina niet zoals ik die in het verleden met haar had.
    Helaas ook herkenbaar. Op de 1e dinsdag van de 5e maand viel mijn keuze op haar, ondanks dat het praatje minder belovend aanvoelde. Eenmaal op de kamer herhaling van boenstaande, oftewel het was niet zoals de vorige keer toen ze rete geil was.

    Hopelijk zit ze niet in een neerwaarts spiraal...

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.

  Diamond 468*60