Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    22 maart 2017
    Last Online
    17 juli 2017 @ 23:34
    Berichten
    23
    Discussies
    3
    Thanks
    8
    Thanked
    19 in 8 posts

    Standaard The Forbidden Kingdom ( C H I N A )

    Elders lees je nog weleens ervaringen over China. Daterend 2008 of ouder. Voor het olympische spelen in 2008 ging er een grote bezem door het land. "schoonmaakactie's" hebben ertoe geleidt dat het nu lijkt alsof het "afgelopen" is met de fun.

    Veel wat je leest bestaat niet meer en het wandelgebeuren is nog meer geisoleerd geraakt. Spreek je de taal niet dan maak je geen schijn van kans op een DVP. Geen mamasans meer die je aanspreken in het engels en je "missy's" willen verkopen.

    De meeste Asia lovers gaan dan ook naar Thailand. Is toegankelijker met engels en relatief voordelig feesten.

    Mijn vraag aan u: zijn er nog liefhebbers voor het noordelijke Azië?
    My b*tches are bad and boujee..

  2. #2
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 07:02
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard

    Ja, ik,

    Noodgedwongen ben ik in China beland. Zelf wandelingen organiseren is bijna niet mogelijk. Wel heb ik een aantal sessies gedaan in een SPA die officieel een handjob (al dan niet topless) aanbied. Bij de tweede keer heb ik het voor elkaar gekregen de "company slip" uit te krijgen en daarna het privé slipje. Heb haar daarna meerdere keren klaargebeft wat voor de dame ongekend was. Communicatie verliep via WeChat (heeft vertaalfunctie). Haar uitgenodigd in mijn hotel maar dat durfde ze niet (begrijpelijk). Intussen ook vanuit NL chatten met haar en denk de volgende keer veel verder met haar te komen. Ik dacht dat ze heel verlegen was maar via een video-verbinding maakte ze zich voor mij live klaar met een vibrator; erg geil om te zien.
    Volgens mij en voor mij is het belangrijk langzaam te gaan, respect te winnen, haar gerust te stellen en vooral vertrouwen te winnen. Om maar even aan te geven, we hebben geen sex gehad en ze heeft me met een handjob ook niet klaar gekregen (gaat moeilijk bij mij). Blowjob heeft ze nog nooit gedaan maar wil ze intussen wel proberen met mij. One night stand werkt niet... het kost tijd, maar zoals het er nu voorstaat krijg je dan ook wat. Ik verwacht dat we bij mijn volgende bezoek stomende sex zullen hebben waarbij ik het conditioneel zal moeten opgeven. Als ik zie wat zij mij schrijft dan ben ik bang dat ik het ga verliezen. In juli weet ik hoe het is afgelopen.

    Frank

  3. Onderstaande 7 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 mei 2017),Agronymus1 ( 7 mei 2017),Badslippers ( 7 mei 2017),Elmo3108 ( 7 mei 2017),lekkersfan ( 7 mei 2017),Mooiejoke (10 mei 2017),Mr Pussy ( 7 mei 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.

Babylon 468*60