Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 januari 2016
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:39
    Berichten
    45
    Discussies
    1
    Thanks
    55
    Thanked
    55 in 16 posts

    Standaard Eerste bezoek aan Instituut Rene - Eke

    Een eindje terug nam ik de koe bij de horens en ben ik naar Eke getrokken (instituut René). Ik had voorhand een afspraakje gemaakt met Bieke.
    De locatie: prima! mooie woning, en kamer(s?) - heb eigenlijk maar 2 kamers gezien, waarvan de (gigantische) badkamer met kleine douche en gordijn er eentje was. Orde en netheid 10/10.
    Zowel ontvangst als de accomodatie zorgen er voor dat dit een klassevolle zaak kan worden! Bij het binnenkomen werd ik vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Knappe jongedame.
    Soit, ik kwam voor Bieke, en ik moet bekennen dat ik mijn beslissing de juiste was. Ze lijkt iets ouder dan de 32 lentes waarmee ze adverteert, maar dit mag geen domper zijn op de (feest)vreugd! De foto's op haar profiel zijn correct. Voor wie een heerlijke date wenst met een MILF,... dit is een aanrader !
    De service is professioneel, correct en voor herhaling vatbaar. Kortom, ergens bestaat er een reclameslogan die luid:... 'ik keer tevreden terug...' Dit geldt voor dit huis én Bieke !

  2. Onderstaande 4 leden hebben pogastovino bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (24 maart 2017),Kwakje (13 april 2017),mechelen (22 maart 2017),Sjeufke (22 maart 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 januari 2017
    Last Online
    28 juli 2017 @ 11:09
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Ik heb eveneens het geluk gehad te stranden in het Intstituut Rene.
    Gelukkiglijk heb ik Rene niet ontmoet maar wel de adembenemende Bieke.
    Het werd een heus festijn in een zeer nette woning waar alles clean lijkt.
    Beetje buiten mijn baan maar mijn auto maakt graag een ommetje naar zulke paradijzen.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

  Living Room 468*60