Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard Magdalena (Roemeense)



    Magdalena (Roemeense)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Hand
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Nog niet zolang in de villa,maar wel een super service





  2. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (17 maart 2017),Sjeufke ( 4 april 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Last Online
    28 augustus 2020 @ 20:29
    Berichten
    169
    Discussies
    8
    Thanks
    75
    Thanked
    98 in 42 posts

    Standaard

    afgelopen weekend de villa maar weer eens bezocht ontvangst door een blonde dame/theke naam weet ik niet maar was erg vriendelijk eerst maar eens douchen en het berenvel aan even rondlopen het was 1 uur erg rustig kopje koffie aan het zwembad heerlijk weer wat wil je nog meer tot zover alles prima.
    Dan maar even naar de kino hier kwam al vrij snel Magdalene bij mij liggen ze vertelde mij overigens dat ze Bulgaars was ik ga er vanuit dat het deze dame is zoals boven omschreven ze heeft een grote tatoeage op de onderarm beetje liggen friemelen duits en engels is erg matig prijs afgesproken en maar snel de sleutel laten halen.
    op de kamer begon de ellende kussen liever niet beetje vingeren liever niet kutje lik liever niet ik was er al vrij snel klaar mee en binnen 15 minuten de kamer verlaten en dan komt het begint de dame ook nog te drammen over extra geld eigenlijk kan ik kort zijn over deze dame waardeloos.

  4. Onderstaande 5 leden hebben stadswandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 maart 2017),robglover (29 maart 2017),SAS (31 maart 2017),Sjeufke ( 4 april 2017),VoX (29 maart 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:22
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.923 in 381 posts

    Standaard

    In tegenstelling tot Stadswandelaar heb ik een prima sessie gehad met Magdalena. Kussen geen probleem, kutje likken geen probleem, zo zie je maar weer. Magdalena is een mooi, knap, klein, slank meisje met een kleine a-cup en een lekker kontje. In de kino eerst lekker bij elkaar gefriemeld en vervolgens kon ik op de kamer overal aankomen, terwijl zij mij heel goed pijpte. Ik had er heel veel zin in. Ik legde haar op haar rug, kuste haar overal, likte haar kutje en schuurde teasend met mijn superstijve pik tegen haar kutje. Even later naar binnen, eerst een stukje en dan helemaal los, heerlijk. Ik geniet volop van haar mooie kleine lichaam. Ik kom al snel heel goed klaar, echt heel goed en ze laat me lekker lang nastoten. In het kwartiertje wat er nog over is een beetje kletsen en een beetje strelen. Alhoewel, zij streelt tot mijn verbazing mijn zojuist geëxplodeerde pik zo goed en trekt er zo lekker aan dat hij zo waar al weer overeind komt. Dat maak ik niet vaak zo snel mee. Even overweeg ik er een uur van te maken om haar direct nog een keertje te kunnen neuken maar ik zie er toch maar vanaf. Ik denk niet dat een tweede orgasme er zo snel zou hebben ingezeten en bovendien lokt de zon en het zwembad me weer naar buiten. Bij een volgend bezoek kijk ik uit naar Magdalena.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 4 april 2017),Sjeufke ( 4 april 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Ik ben tijdens een van mijn eerste bezoeken ook naar de kamer gegaan met Magdalena. Meer omdat Adina, Mirella en Christina er of niet waren of druk bezig waren. Magdalena was wel aardig, ik houd zeker van haar figuur en looks, maar service was echt matig. Laat ik zeggen, plichtsgetrouw. Misschien een slechte dag, ze communiceerde ook weinig, ze keek ook niet echt vrolijk, ze was wellicht niet in haar goede hum. Anyway, twee keer kleine Calvin strelen, twee keer met haar mond er over heen (ik kan het geen pijpen noemen, niet eens close), meteen condoom er omheen en in cowgirls de kamergang in max 17 minuten afgerond. Daarna wilde ze ook snel door naar de betaling en snel weg. Kan ook aan mij gelegen hebben, er was zeker geen klik zoals met Adina en Mirella (waar ik meestal een uur mee kamer). Voor mij te veel andere opties in VM, dus voor mij geen Magdalena meer. Hoewel ik me kan voorstellen dat andere ijsberen er wel fijne momenten mee hebben gehad.

  8. Onderstaande 3 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje ( 5 juni 2017),robglover ( 5 juni 2017),SAS ( 6 juni 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CVARIA Bekijk bericht
    Hoewel ik me kan voorstellen dat andere ijsberen er wel fijne momenten mee hebben gehad.
    Ja

    Ik heb wel vaker plezier met deze kleine bulgaars gehad.

    Maar waroom schrijf je nu over haar? Ze is al langere tijd niet meer aanwezig in de Villa

  10. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    robglover ( 6 juni 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Waarom ik nu over haar schrijf? Omdat ik mijn ervaring toch wilde delen en omdat er veel wisselende ervaringen met haar zijn! En ik heb Magdalena een paar weken geleden nog in de Villa gezien. Dus wellicht andere Magdalena, maar deze is echt niet weg!

  12. #7
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Gezien op 07.12.2017 in Club Venus

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.

Diamond 468*60